Keuviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Ei saisi lyödä lyötyä, mutta vieläkös meinaat tulevaisuudessa sekaantua brittiläisiin kulkuneuvoihin? Kuulostaa meinaan siltä, että jo ranskalaisetkin alkaa nauramaan tuolle autolle.
No tuskin musta totaalikieltäytyjää tulee. Aiempaa brittikokemusta ei ole kuin '68 Silver Shadow II:sta. Se oli ihan soiva peli eikä hajonnu vaikka sillä veti isoa sladia hiekkatiellä.

Kyllä vissiin esimerkiks lantikat on ihan suht luotettavia pelejä vaikka hyvin läheistä sukua ovatkin. Samoin jaggefoorumi on täynnä S-typen omistajia jotka ovat omistaneet auton about kymmenisen vuotta eikä heillä ole ollut niissä "koskaan mitään" mainittavampia vikoja. Sitä vähemmällä syyllä niitä vikoja ja lastentauteja pitäisi olla autossa, joka on ollut lähestulkoon 10 vuotta tuotannossa ja kokenut parit faceliftit ja tekniikkapäivitykset siinä samassa. Vaan kun ei.

Vissiin vaan ihan totaalista maanantaikappaletuuria. Mutta Jaguaria, Land Roveria tai Mazdaa en kyllä lähde ihan mitättömän huonon diilin takia ostamaan ihan jo pelkästään siksi, että Inchcapen huollon asiakaspalvelu on niin syvältä perseestä kuin voi olla.

Reilusti yli 10 kertaa on sinnepäin soiteltu. Yhtäkään kertaa ei puhelu mene läpi huoltoon asti huollon suoralla numerolla, vaan joko soi tyhjää pienen ikuisuuden ja menee vaihteeseen, tai menee suoraan vaihteeseen vaihde kysyen "haluatteko vielä odottaa?" Odottamiskierroksia voi tehdä vaikka 10 eikä kukaan vastaa. Ainoa keino saada yhteys huoltoon on jättää soittopyyntö, jonka hoitamisessa voi mennä mitä tahansa tunnista kahteen vuorokauteen. Mä en kutsuisi tuollaista asiakaspalvelua edes välttäväksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Reilusti yli 10 kertaa on sinnepäin soiteltu. Yhtäkään kertaa ei puhelu mene läpi huoltoon asti huollon suoralla numerolla, vaan joko soi tyhjää pienen ikuisuuden ja menee vaihteeseen, tai menee suoraan vaihteeseen vaihde kysyen "haluatteko vielä odottaa?" Odottamiskierroksia voi tehdä vaikka 10 eikä kukaan vastaa. Ainoa keino saada yhteys huoltoon on jättää soittopyyntö, jonka hoitamisessa voi mennä mitä tahansa tunnista kahteen vuorokauteen. Mä en kutsuisi tuollaista asiakaspalvelua edes välttäväksi.
Kokemukseni mukaan noin on lähes poikkeuksetta lähes kaikissa isommissa päiväkahviseudun autoliikkeissä. Tää on tätä nykyaikaa !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ei ainakaan Keravan Autosalpassa. Mahtavaa palvelua joka (2) kerta. Ja tulipa jopa puhelimeeni pari vkoa sitten tekstiviestillä kysely palvelun laadusta. Joku sentäs ymmärtää kilpailuvaltin päälle.

Lakuhimo jäi päälle, apua!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Kokemukseni mukaan noin on lähes poikkeuksetta lähes kaikissa isommissa päiväkahviseudun autoliikkeissä. Tää on tätä nykyaikaa !
Kyllä ainakin Metro-Auto/Skoda hoiti homman kotiin paremmin niissä yhteyksissä mitä määräaikaishuoltoja tilailin. Ehjäämisien vuoksi ei sinne tarvinnut soitella. Ja mitä olen virman auton kanssa asioinut Suomenojan VW-autossa, niin niidenkään kanssa ei moista "käytäntöä" onneksi ole.
elco

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

7514 pistettä Mario Kart Wiissä!!1 Tämä on onnellisin päivä sitten lapseni syntymän eikä minulla edes ole lapsia!

Läksin pelaamaan omaa peliä ja katsomaan mihin se riittää. Tänään bonarit pomppivat minulle, mutta hyvä pelaaja tarvitsee myös hyvää onnea.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Teeleipiä uunissa! Päälle sitruunalevitettä ja luonnollisesti teetä juomana.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keuviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Ja tulipa jopa puhelimeeni pari vkoa sitten tekstiviestillä kysely palvelun laadusta. Joku sentäs ymmärtää kilpailuvaltin päälle.
Keravalla ei ole vielä niin kiire. Ja kyllä jotkut liikkeet pukkaa noita tekstarikyselyitä jopa -94 Sunnyille. Mullekin tuli -07 kinneriini liittyen ja sitten huolestunut puhelu kun ei mennytkään korjaus putkeen.
Manaaja kirjoitti: mitä olen virman auton kanssa asioinut Suomenojan VW-autossa, niin niidenkään kanssa ei moista "käytäntöä" onneksi ole.
No. Tuolta on toisenlaistakin kokemusta kuulunut kaveriden suista. Sekä huolto- että peltipuolelta.

Kaikista liikkeistä pitäisi tietty saada henkilöt kiinni. Ainakin ne jotka ovat sielä asiakkaiden kanssa yhteydessä, siis jos/kun ovat. Nykyään vaan monessa putkassa on vedetty asiakaspalvelijat liian tiukille. Säästetään henkilöstömenoissa !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin