Pörjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alkaa siis, Börja började pörjade det, Medsorjare!
Stinky kirjoitti:Sainpahan pakattua. Joku sais kyllä kammeta mut kohta tonne pedin puolelle tai muuten mä notkun tässä koneella koko yön ja huomisesta ei tuu yhtään mitään..
NUKKUMAAN!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Tehkää joku mun puolesta tentti! Bayesiläinen päättely ei todellakaan ole mun lemppareita... :roll: Huomasin muuten tulleeni vanhaksi, kun mietin rentoutuvani illalla saunassa ja lukevani sarjakuvan Maus selviytyjän tarina.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Plastiikkakirurgin juttusille. Olis paree mennä mun käsikirjoituksen mukaan, ettei tartte vaivata potilasvakuutuskeskusta. Ja kynsihuoltokin olis, siinähän tää työpäivä menee mukavasti... :)

Eilen erehdyin taas kotimatkalla ajattelemaan ihmisiä ja eläimia ja evoluution tarkoitusta. Huh, too much!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tiiminvetäjä vaihtuu. Kertovat kohtapuoliin kuka on uus pomo, aika suurella todennäköisyydellä saa alkaa väsäämään työhakemusta samantien.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suomi-Ruotsi maanantaina klo 7 aamulla, ihan epäreilua! Miehellä iltavuoro, joten on ainakin joku joka raportoi.

Vähän lämpöilen ja kurkku on turvonnut. Vedän toista appelsiiniä ja kolmatta kahviani, tapan sen pöpöN!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Jos Lahden motarilla Koivukylän rampin kohdalla on poliisit tientukkona niin syyttäkää mua. Soitin nääs kytät paikalle kun jonkun vanha paska pakettiauto oli laskenut vetet mäkeen.
Siinä se romu oli parkissa vasemman pientareen päällä, renkaat miltei vasemman kaistan päällä. Ei varoituskolmioita, ei hätävilkkuja, ei mitään varoituksia. Itsekin huomasin auton vasta siinä vaiheessa kun piti jo vähän hätäsesti väistää oikealle päin ettei peilit kolise yhteen.

Kun jengi veti sataa paikasta ohi ja on vaan ajan kysmys että joku tinttaa sen perään hieman enemmän vasenta reunaa leikatessaan..
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 19.02.2010 8:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Aika heikolta näyttää. Jos on lahden eteläpuolelta niin samantien alkaa hakuprosessi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

mitä vattua, eilen kärvistelin kuumeessa kotona, aamulla oli normaali.. mitä nyt toi välilevy tuntuu muistuttavan itsestään, tekis mieli juosta samantien lääkäriin, mutta.. ei millään ehtisi tuhlata työaikaa sen takia kun tuntuu siltä, että se ehkä saattaa olla kohta pahempi.
ninnithequeen

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Rakkaimmat taas kotona tänään :h: Ja tyttö onki pitkään nyt. Kuolkoon isänsä vuorostaan ikävään :D
milli

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Itsellä oli viikko sellaista, että flunssa-terve-outo olo-flunssa-terve-outo olo. Uskomaton meininki. Siitä ei jäänyt enää kuin tämä reipas päänkivistys.
Juh, se on raivostuttavinta. Tulis kunnolla kipeäksi, että menis ohi. O ou.. nyt vihloo jo selkää.. hmm.. missäköhän vaiheessa mä suostun lähteä lekuriin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Itsellä oli viikko sellaista, että flunssa-terve-outo olo-flunssa-terve-outo olo. Uskomaton meininki. Siitä ei jäänyt enää kuin tämä reipas päänkivistys.
Juh, se on raivostuttavinta. Tulis kunnolla kipeäksi, että menis ohi. O ou.. nyt vihloo jo selkää.. hmm.. missäköhän vaiheessa mä suostun lähteä lekuriin.
Nyt?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mitä sitä turhaan lekuriin. Kärvistelee vaan ja valittaa vaikka netissä. Työantaja kiittää ahkeraa työssäkäyjää tarjoamalla vaikka lisää hommia pienemmällä palkalla.
Paras päivä ikinä.
elco

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Ollut taas veemäisin duuniviikko koskaan. Luulisi, että välillä joku homma onnistuisi edes tsägällä. Mutta ei.
NuoriD

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti: Eilen erehdyin taas kotimatkalla ajattelemaan ihmisiä ja eläimia ja evoluution tarkoitusta. Huh, too much!
Mikä oli päättelyn lopputulema?
NuoriD

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Ollut taas veemäisin duuniviikko koskaan. Luulisi, että välillä joku homma onnistuisi edes tsägällä. Mutta ei.
Mun pitäisi muistaa olla onnellinen siitä, että tämä mun homma on niin mukavaa. Mutta ei.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Sakot?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti: Nyt?
Selkä juu.. tai välillä tuntuu siltä, että niska menee totaalijumiin, välillä liikkuminen vihloo ja oma liikkuvuus huononee, nyt sitten se on taas kunnossa.. hetkellisesti ainakin. Jätin jo soittopyynnön mua aikaisemmin hoitaneelle lääkärille. Täytyy varmaan ottaa se supersiiti niskatuki taas käyttöön :D
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun työhuoneessa on kamalan kylmä, vaikka lämpöpatteri paahtaa vieressä täysillä. Vain toinen puoli musta on lämmin, toinen aivan umpijäässä. Hullunahan ne pitää mua nyt jo, kun mun huone on muiden mielestä kuin sauna, mutta tekis melkein mieli pyytää toinenkin extra-lämpöpatteri, koska palelen :o
Kai Nalo

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

swirl kirjoitti:palelen

Juo enemmän vettä. Se lisää pintaverenkiertoa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Swööli: http://www.kilpirauhasliitto.fi/vajaa.htm . Sun muutkin oireet näyttää täsmäävän aika hyvin..?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Mä oon vesijuoppo. Juon aivan kamalasti vettä, vaikka lääkäri on kieltänyt. Oikeesti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Elppis kirjoitti:Swööli: http://www.kilpirauhasliitto.fi/vajaa.htm . Sun muutkin oireet näyttää täsmäävän aika hyvin..?
Tutkittu on ja tilannetta seurataan. Arvot on olleet melko normaalit, vaikka kilpirauhasessa on kystia.
RP

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Menen runkille, menkää tekin.

Huomenna lähen ryyppäämään, menkää tekin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Eilen erehdyin taas kotimatkalla ajattelemaan ihmisiä ja eläimiä ja evoluution tarkoitusta. Huh, too much!
Mikä oli päättelyn lopputulema?
Ihan tietoisesti lopetin ajattelun kun alkoi mennä vähän liian diipiks. Parempi vaan olla ajattelematta tätäkin hommaa, liian isoja ajatuksia näin pieneen blondin päähän.

Mitenköhän oppis elämään vähän tiukemmin hetkessä?

Edit: äh, mähän elän jo!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Pörjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RP kirjoitti:Menen runkille, menkää tekin.
Vastaa Viestiin