Runkkaamattomuuskisa.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja slam »

Kyseessä on kilpailu, jonka voittaa ihminen, joka pystyy olemaan runkkaamatta pisimpään. Seksuaaliset kanssa käymiset ja käteen vemputtaminen ovat kiellettyjä kilpailun alkamispäivän jälkeen.

Kilpailu alkaa sunnuntaina 6.11 2005. Kello 16.

(jokainen voi ilmoittautua, vaikka ei onnistuisikaan kisailemaan, kun tunnin verran) eli sinänsä jokaisen, joka kantaa nimeä "runkkari tai parisuhde runkkari" joutuu tähän osallistumaan... :wink:

Ilmoittautumiset tähän topikkiin:

1. slam
AarneAnkka

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lasketaanko myös menneet saavutukset?

2 kuukautta, sairaalassa. :hep:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

En osallistu
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Geetzu

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Eikös se voisi nyt samantien alkaa? Mulla on keskiviikko-iltaan asti täyslakko päällä. Voitan tämän viikon siweystittelin varmasti!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En ole muuten harrastanut mitään orgasmia tuottavaa ainakaan neljään päivään. Ihme.
Mutta joo, en osallistu. Miksi kiusaisin itseäni?
Nainen ei välttämättä ajattele alapäällään, mutta naisen yläpää ajattelee mikä on alapäälle hyväksi, ja minä en varmasti ala lakkoilemaan :D Olihan minulla se seksi- ja parisuhdelakko puoli vuotta. Parisuhdelakko jatkuu edelleen, mutta seksilakko ei. Mutta, mitä ihmettä..? Runkkauslakko?
Orgasmi rentouttaa kivasti. Miksi yrittää olla ilman?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Geetzu

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

LillyMunster kirjoitti:Orgasmi rentouttaa kivasti. Miksi yrittää olla ilman?
Joskus on mielettömän ihanaa kasata muutama päivä niitä paineita, kiusata mieltä ja vähän kroppaa, keskittää kiima johonkin tiettyyn hetkeen (kuten itse teen nyt). Että mmmmh.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Messissä. Kaippa tuota pari vuotta kestanee ilman runkkailuakin. Syytän sitten Slämäriä eturauhassyövästä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mida

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja Mida »

hah, ei tuota ongelmaa olla pitempäänki ilman...

tosin se on samalla sitten orgasmilakko... voi räkä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä olen jo ollut muutaman viikon ihan ilman ja just olen alkanut miettiä orgasmin hankkimista, joten en taida liittyä lakkoon. Paitsi tietty jos runkkais ittensä ihan uuvuksiin ennen tuolta alkamispäivää ja sitten yrittäisi taas lakkoilla.
ninnithequeen

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En osallistu. Työvuorojen ja pienen lapsen takia sitä seksiä on harrastettava silloin kun voi!
hermine

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Voisi melkeen lähteäkin mukaan, seuraavat puolitoista kuukautta on niin paljon lukemista että enköhän taas melkein unohda olevani fyysinen olento.

Saako runkata muita jos ne ei koske mun pimppiin?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16639
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

hermine kirjoitti:Saako runkata muita jos ne ei koske mun pimppiin?
Ei voi mennä montaa minuuttia ennen ensimmäisen vapaaehtoisen ilmoittautumista...
slam

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:Saako runkata muita, jos ne ei koske mun pimppiin?
Saat tehdä ihan mitä lystäät, kunhan teet hyvää. :lol:

mut kisaan osallisuutesi päättyy, jos saat asiasta laukeavaa nautintoa. :wink:
WanhaPervo

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

hermine kirjoitti:Voisi melkeen lähteäkin mukaan, seuraavat puolitoista kuukautta on niin paljon lukemista että enköhän taas melkein unohda olevani fyysinen olento.
Minä tenttiin lukiessani kävin usein välillä runqilla. Se jotenkin helpotti keskittymistä.
hermine

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja hermine »

WanhaPervo kirjoitti: Minä tenttiin lukiessani kävin usein välillä runqilla. Se jotenkin helpotti keskittymistä.
Kaikkien aikojen runkkausennätyksen tein matikan kirjoituksiin lukiessa, oliskohan ollut 5 kertaa muutamien tuntien sisällä...nykyään on lukusalissa opiskelun vuoksi pakko pitää kätensä kurissa niin ei ajatuksetkaan pääse valahtamaan jalkoväliin enää niin helposti. Tai tiiä alkaako jo ikä painaa.
huima

Re: Runkkaamattomuuskisa.

Viesti Kirjoittaja huima »

hermine kirjoitti:.nykyään on lukusalissa opiskelun vuoksi pakko pitää kätensä kurissa niin ei ajatuksetkaan pääse valahtamaan jalkoväliin enää niin helposti. Tai tiiä alkaako jo ikä painaa.
Köh. Missä luet tentteihin? :wink:
Vastaa Viestiin