Oiskohan torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mä haluan N97:n, mutta firma tarjoaa E-sarjaa. Mur!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:^ Mä haluan N97:n, mutta firma tarjoaa E-sarjaa. Mur!
Kuka järki-ihminen haluaa N97:n?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Kuka järki-ihminen haluaa N97:n?
Ööh, olenko mä järki-ihminen? Daah!

Räplää itte pitkillä kynsillä jotain miniatyyrinäppäimiä. Ja heti kun joku yhdistää puhelimeen kunnollisen sanelukoneen ja saneltavat tekstarit, minä ostan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mullakin taitaa olla puhelimen hankinta edessä, siis suoraan edessä siis ihan nyt heti. Tänään meni itestään pois päältä ja eilen vaan mykäksi vähäksi aikaa. Kaikenlaisia temppuiluja tehnyt muutenkin ihan kiitettävästi, N70 siis ja ikää noin kolme ja puoli. Taidan napsaista tuommoisen Noksun punaisen E63:sen, ellei nyt joku esitä vahvaa vastalausetta..?
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden nyt shoppaamaan monoja ja kypärää, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kesäkuun alkuun on 95 päivää :]
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eipä yllättäen sijaisautoasiat taas menneet niinkuin oli sovittu. Joku automyyjä oli lähtenyt mulle varatulla nelivetosella automaatti-freelanderilla hevon vittuun ja mä sain puolen tunnin istumisen, ihmettelemisen ja metsästelemisien jälkeen alleni etuvetosen manuaali-mondeon. Jaguar/Inchcape pettää aina.

Kun näitä pieniä jänniä ylläreitä tuntuu kasautuvan mulle koko ajan, niin miksei yksikään niistä voi vaan koskaan olla positiivinen?
elco

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

bliss kirjoitti:Kesäkuun alkuun on 95 päivää :]
44 aamua lomaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Jaguar/Inchcape pettää aina.
"Haluamme palvella kympin arvoisesti"

Auttaisiko blogin perustaminen sopivilla kuvilla, asiasanoilla ja tarinoinnilla?
Dumis

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:saneltavat tekstarit!
APUA, HAULIKKO, KAPUT, MAANVYÖRY, RUOTSI, AAAAAAAAAARGH!

Vittusaatana jos joku menee tuon keksimään, sitten saa keksiä samalla liittymän mihin ei voi vastaanottaa tekstareita, nih!

edit: saa sen keksiä ilmankin.
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jaguar/Inchcape pettää aina.
"Haluamme palvella kympin arvoisesti"

Auttaisiko blogin perustaminen sopivilla kuvilla, asiasanoilla ja tarinoinnilla?
Mä just naureskelin kun niillä oli se huollon takaseinä täynnä sellasia printattuja julisteita joissa luki jotain tyyliin "Meistä liikkuu tarinoita. Pääosin positiivisia. / Kun suosittelet meitä, tiedämme onnistuneemme."

Mä oon niin täynnä tätä autoepäonnea, että mä en jaksa sitä oikeasti pyöritellä päässäni/rustata paperille yhtään enempää kuin on pakko. Mä vaan haluan katsastaa ja myydä ja unohtaa ton painajaisen mahdollisimman sukkelaan.
bliss

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jos kaupasta sais uutena (näköiskappale!!!!1) Nokian klassikon 2110:n, ostaisin riemusta huutaen!!! Ei YHTÄÄN ylimääräistä vetkutinta siinä luurissa. Haluun. (oma vanha on tallella, jossain...)
Chap

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

bliss kirjoitti:Jos kaupasta sais uutena (näköiskappale!!!!1) Nokian klassikon 2110:n, ostaisin riemusta huutaen!!! Ei YHTÄÄN ylimääräistä vetkutinta siinä luurissa. Haluun. (oma vanha on tallella, jossain...)
Tänä päivänä tuon paras ominaisuus taitaa olla varkaudenestolook.
bliss

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Chap kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jos kaupasta sais uutena (näköiskappale!!!!1) Nokian klassikon 2110:n, ostaisin riemusta huutaen!!! Ei YHTÄÄN ylimääräistä vetkutinta siinä luurissa. Haluun. (oma vanha on tallella, jossain...)
Tänä päivänä tuon paras ominaisuus taitaa olla varkaudenestolook.
Noniinno. Mä haluan puhelimestani tasan neljä ominaisuutta:
1. voi soittaa
2. puheluihin voi vastata
3. voi lähettää tekstiviestejä
4. voi vastaanottaa tekstiviestejä

EI kameraa, kalenteria, laskinta, radiota, mp3:sta, nettiselainta, sähköpostia, taskulamppua, käynnistyskaapeleita, kahvinkeitintä, automaattiasetta tai mitään muutakaan epäoleellista. Perkele.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Prkl mikä päivä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Koko päivä pirullista kaaoksenhallintaa. Vedin monologia puhelimessa, kun iski pistävän kivun varpaaseen. Puhelun jälkeen kenkä ja sukka jalasta ja varpaasta tuli tiputtamalla verta. Huusin pomolle, että tuo laastaria - haavotuin varpaaseen.
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höh, päivät sekasin. Huomenna vasta neuvola. Onneks tarkistin.

Käytiin Carrolsissa syömässä ja voin kertoa että oli HIVENEN outoa kun Ukkokulta vahti poikaa vaunuissa tuuditellen kun kävin vessassa. Kaikkee sitä näkee. Heh. Oli aika Kodak-moment.

Ja rekkis edelleen tulossa poikaa kattomaan huomenna. Vähän jännittää tuleeko oikeesti. Rahaakin lupas. Jepjep...
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Voisitsä nyt ihan oikeesti vaan dumpata sen rekkiksen pois teidän kaikkien elämästä? Mikä vittu siinä on, että pitää väkisin aina niitä ongelmia hankkia, kun kokemuksesta tietää, miten vituiksi asiat aina saa juuri tuolla tavalla.
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:^ Voisitsä nyt ihan oikeesti vaan dumpata sen rekkiksen pois teidän kaikkien elämästä? Mikä vittu siinä on, että pitää väkisin aina niitä ongelmia hankkia, kun kokemuksesta tietää, miten vituiksi asiat aina saa juuri tuolla tavalla.
Mä en sulje sitä poikansa elämästä niin kauan kun se käyttäytyy. Äitinsäkin oli yhteydessä muhun.

Ja se tulee tänne just sillon ku mulle sopii ja piste.
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo onnea vaan sitten. Kyllä tän taas arvaa miten positiivinen vaikutus tälläkin touhulla on teidän elämään. En nyt haluaisi maalata piruja seinille, mutta sano mun sanoneen.
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Joo onnea vaan sitten. Kyllä tän taas arvaa miten positiivinen vaikutus tälläkin touhulla on teidän elämään. En nyt haluaisi maalata piruja seinille, mutta sano mun sanoneen.
Ukkokulta sanoi samaa. "Ajattele omaa terveyttäs". Ihan kuin se pistelis mua välittömästi eteisessä jo turpaan. Ei, se ei lasten läsnäollessa juo eikä riehu. Sen voin sanoa. Ja on niin nöyrää poikaa nyt tyhmistä sanoistaan.

Mutta jos toinen on oikeasti kiinnostunut jälkikasvustaan niin hei, se on vaan hyvä juttu. Mä tiedän että joudun vielä pettymään siihen taas mutta tehköön nyt niin paljon kun tekee. Eikö?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tämä tie on jo nähty, mutta aina kannattaa hakata päätä seinään uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Kukapa ei kaipaisi isää, joka leipoo itseä odottavaa äitiä turpaan?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jeesuskristus, se tulee lastaan kattomaan, ei mua. Ei meinaan TIPU. :D
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Jeesuskristus, se tulee lastaan kattomaan, ei mua. Ei meinaan TIPU. :D
Mutta tokihan ymmärrät, että kun kyse on lapsesi isästä, et osaa suhtautua häneen oikein.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Oiskohan torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Ukkokulta sanoi samaa. "Ajattele omaa terveyttäs". Ihan kuin se pistelis mua välittömästi eteisessä jo turpaan. Ei, se ei lasten läsnäollessa juo eikä riehu. Sen voin sanoa.
Eiks tää homma ollu vielä vuos sitten että "Kyllä se kännipäissään voi äijien kanssa tapella, mut ei se mua ikinä löis"?

Mitähän vuoden päästä? "Kyllä mä lyömisen kestän ja lapsiahan se ei sentään lyö. Sen voin sanoa."
Vastaa Viestiin