Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

oi ihanaa, minkä rotuisen hankitte?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:oi ihanaa, minkä rotuisen hankitte?
Jämtlannin pystykorvatyttö on tulossa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

annepa kirjoitti: Jämtlannin pystykorvatyttö on tulossa.
meni googlettamiseksi :) Mä tiedän niin huonosti noita rotuja.
Mä haaveilen jatkuvasti toisesta westiestä, mutta.. kuhan ekaksi saisi tuon yhden tottelemaan :D Hemmetin kovapäinen tapaus :D
EDIT: ihania :h:
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Metsästyskoiraksi? :)

Mäkin haluaisin koiran nyt kun poika on jo vähän isompi. Olis kaksi rotuvaihtoehtoa, vaikea valinta!

Kuva

tai

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kyl varmaan toi porokoira on pidemmän päälle terveempi rotu :h:

Onnea annepalle tulevasta perheenlisäyksestä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

bliss kirjoitti:^^Metsästyskoiraksi? :)
Metsästykoiraksi ja perheenjäseneksi.

Oon kans jotenkin tykästynyt noihin lappareihin, en tiä miksi. Oon kattonu noita seeffereiden muotoilua ja minusta se menee kyllä jo överiksi, varsinki näyttelylinjoissa. Eihän ne koirat enää pysty käveleen kunnolla!
Elppis kirjoitti:Onnea annepalle tulevasta perheenlisäyksestä!
Kiitos! En malttais enää oottaa, vielä 3 viikkoa!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

annepa kirjoitti:Oon kattonu noita seeffereiden muotoilua ja minusta se menee kyllä jo överiksi, varsinki näyttelylinjoissa. Eihän ne koirat enää pysty käveleen kunnolla!
Totta kyllä. Näyttelylinja ei mua kiinnostakaan mutta tässä maassa on sellainen pienenpieni ongelma, että käyttölinjan kasvattajat eivät halua myydä koiria sellaisiin koteihin, joissa ei harrasteta hullun kiilto silmissä suolejua ja hankita IPO-mestaruuksia.

Lapparit on mukavia koiria ja todennäköisempi valinta meille. Ihan paras lasten kanssa :]
Kai Nalo

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ noi on myös "tosi mukavia" koiria etelä-suomen normaaleihin paskatalviin, kuraisiin syksyihin ja keväisiin, puhumattakaan vittumaisesta karvanlähdöstä ja sen aiheuttamasta harmista.

Nim: Kultaisesta noutajastakin tulis kalju jos saisin päättää.

Tommonen kiitos:

Kuva
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:^ noi on myös "tosi mukavia" koiria etelä-suomen normaaleihin paskatalviin, kuraisiin syksyihin ja keväisiin, puhumattakaan vittumaisesta karvanlähdöstä ja sen aiheuttamasta harmista.
Tiedetään. Meillä on ollut sellaisia kolme kappaletta. Kaikki pitkäkarvaiset koirat ovat yhtä kurjia kurakelillä :)
(paitsi mun edesmennyt pitkäkarvainen sakemannini, joka ei missään nimessä suostunut menemään ulos jos oli märkää tai kylmä - mahdollisimman äkkiä lähimmän puskan juurelle tarpeilleen ja ÄKKIÄ takaisin sisälle)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo, noistakin on aina 1-2 koiraa / pentue karvallisia, niitä on "pitkäkarvaisia" karvattomiakin :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Näitä oli sitten 8:

Kuva

Isäntä oli antanu niille tohon pentuosastoon hirvensorkan ja sitä ne jyrsi ja tappelivat sen päältä :D
bliss kirjoitti:Lapparit on mukavia koiria ja todennäköisempi valinta meille. Ihan paras lasten kanssa
Olen jo jonkin aikaa seurannut HS.fi:ssä olevaa blogia 3 lapparista. Ihan loistavia tarinoita ja kuvia! Siihen porukkaan synty viime vuonna lapsi ja nyt ne koirat suojelee sitä ja tuo sille lahjoja (=omia lelujaan). :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:Kai Nalo, noistakin on aina 1-2 koiraa / pentue karvallisia, niitä on "pitkäkarvaisia" karvattomiakin :D
Meijän naapurissa on semmoinen, karvallinen. Hassun näköinen tapaus.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kai Nalo

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Elppis kirjoitti:Kai Nalo, noistakin on aina 1-2 koiraa / pentue karvallisia, niitä on "pitkäkarvaisia" karvattomiakin :D
Jaa en tiennytkään. Joka tapauksessa vanhalla kollegalla on tommonen lämpöpatteri ilman karvan karvaa. Hauska elukka, mutta ei todellakaan mun valinta.

Mun valinta ois tää, jos ois okt:

Kuva

Erittäin mahtava luonne, sopivan kokoinen ja karvaa ei lähde juurikaan irti. Lisäksi noissa on se hyvä puoli, että niitä saa pitää vapaana luonnossa ympäri vuoden, toisin kuin esim tuota annepan hirvikoiraa..
Dumis

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Koirakekkustelu :D
Kyl mullekin sopis joku karvakaveri, mutta vasta sitten kun on asunto joka ei sijaitse 5:ssä kerroksessa.

Vähän on flunssanen olo, damn! Täytyy siis vedellä vähän wiksiä lääkkeeksi ennenkuin lähen illalla hotelliin saunomaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Annepa, ei tollaisia kuvia saa laittaa :o Muutenkin paha koiravauvakuume! Onnea tulevasta perheenlisäyksestä.

Mä tahtoisin tämmöisen:

Kuva
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:Tommonen kiitos:

Kuva
Mustavalkonen metsäkauris. :shock:
bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kattokaa ny noita suomenlapinkoiran pentuja! Vähäx ihanii!

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mun mielestäni bullit on uskomattoman hurmaavia. Tuo on kääpiöbulli ja kääpiön tahtoisinkin. Kattokaa nyt totakin, voiko tollaista ollakaan?! :D

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bullit on hauskoja :) Noi Novascotit on vaan niin pirun paljon liikuntaa tarvitsevia, etten mä varmaan jaksais :D

Meille sais tulla tällainen :h: :

Kuva

(Glenn of Imaalinterrieri)
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Bullit on hauskoja :) Noi Novascotit on vaan niin pirun paljon liikuntaa tarvitsevia, etten mä varmaan jaksais :D

Meille sais tulla tällainen :h: :

Kuva

(Glenn of Imaalinterrieri)
Uuuuh, tuollaistahan me harkittii kovasti ennen kuin päädyttiin westieen.
Manaaja

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Muistin taas tänään miten paljon vihaan koiria kerrostaloihin naaraavia ihmisiä kun heräsin kello 8:30 viereisessä rapussa asuvan rakin räksytykseen.

Alapuolella on piski, yläpuolella on piski, yläviistossa on piski ja sitten on noita naapurirapun ym. etäämmällä olevia piskejä. Ulko-ovien edustat aina ympärikustuja ja monesti myös paskottuja, autokatoksen reuna missä mun auto on reunimmaisella paikalla, aina ihan kustu, kaikki hangenpielet aina ihan keltasena, ja sitten toi säännöllinen saatanan melusaaste siihen vielä päälle. Koirien pitäminen todellakin pitäisi kieltää kerrostaloasunnoissa. Mua kiinnosta pätkääkään kuinka ihania mussukoita ne on.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

En halua missään tapauksessa koiraa kun en ole koiralaumaa perustamassa. Tämä olisi hauska seinällä?

Kuva

Joskus jouduin tappeluun nettipalvelussa koiranpaskasta nykyisen ylikomisarion kanssa.
Viimeksi muokannut Niba, 26.02.2010 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Kai Nalo

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti:Ulko-ovien edustat aina ympärikustuja ja monesti myös paskottuja, autokatoksen reuna missä mun auto on reunimmaisella paikalla, aina ihan kustu, kaikki hangenpielet aina ihan keltasena,
Tämä vituttaa itseänikin ihan simona. Noi helvetin sontalingot pitäs opettaa käyttämään vessaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Ulko-ovien edustat aina ympärikustuja ja monesti myös paskottuja, autokatoksen reuna missä mun auto on reunimmaisella paikalla, aina ihan kustu, kaikki hangenpielet aina ihan keltasena,
Tämä vituttaa itseänikin ihan simona. Noi helvetin sontalingot pitäs opettaa käyttämään vessaa.
Sen takia en koiraa kerrostaloon otakaan.

Meidän rappu on chihuahua-rappu. Arvatkaa vituttaako? Stanan rottakoirat (anteeksi, vaikka olen pieneläinhoitaja, en voi sietää sitä, että otetaan "lelukoira" ja oletetaan ettei sitä tartte kouluttaa ollenkaan kun se on niin söpö) haukkuu kokoajan kilpaa toisensa kanssa ja kuseksii rapussa pitkin seiniä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin