Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

swirl kirjoitti:Todella hämärää. En pääse koneeltani mihinkään muille nettisivuille, kuin Kitinään.
Aasilla on joku uusi ovela juoni maailman valloittamiseksi?
Me transmitte sursum, Caledoni!
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:^ hienoa.
Kiitos :) Jänskätti ihan hirväesti, vaikkei siinä enää olis varmaan mitenkään pystynyt sössimään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Työmotivaatiota tänne !!1
Mielessä pyörii vaan.. kevät.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kummasti se motivaatio katoaa. Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa. Koskee vain meidän tiimiä vaikka olemme täysin piilossa asiakkailta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:Kummasti se motivaatio katoaa. Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa. Koskee vain meidän tiimiä vaikka olemme täysin piilossa asiakkailta.
Miksi ihmeessä tuollainen pikkunatsiukaasi, vai onko teidän työpöydillä ollut jotain pumpattavia barbaroita tms?
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Joissain jenkkifirmoissahan on jotain ihme "kuinka monta kynää saa olla pöydällä"-sääntöjä. Onkos pomo ollut jenkkilässä töissä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bluntly kirjoitti:Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa.
Tää olisi aivan helmi meillä töissä, mä näen jo sieluni silmillä ne itkut ja raivarit, kun rouvat joutuisivat luopumaan perhekuvista ja lasten askarteluista :D

Hyi minua hapannaamaa! Mun mielestä siellä ollaan vaan töissä, mutta toiset lataa kaiken mahdollisen koristekrääsän ja vuotuiset lasten tarhakuvat pöydälle. Meinaako ne, etteivät iltapäivällä enää muista minkä näköinen mönkijä sieltä tarhasta piti noutaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriD

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lolita kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa.
Tää olisi aivan helmi meillä töissä, mä näen jo sieluni silmillä ne itkut ja raivarit, kun rouvat joutuisivat luopumaan perhekuvista ja lasten askarteluista :D

Hyi minua hapannaamaa! Mun mielestä siellä ollaan vaan töissä, mutta toiset lataa kaiken mahdollisen koristekrääsän ja vuotuiset lasten tarhakuvat pöydälle. Meinaako ne, etteivät iltapäivällä enää muista minkä näköinen mönkijä sieltä tarhasta piti noutaa?
Mutta tuskin niistä haittaakan työnteolle on? Mun työpöydällä on vain epäjärjestyksessä olevia työpapereita ja kirjoja, mutta en jaksa uskoa, että perhepotretti tms korruptoisi työntekoani.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä kans yhessä toimistossa aikanaan yhdellä nuorella rouvalla oli valehtelematta yli 15 perhevalokuvaa, lisää askarteluja, iloisia seinästä roikkuvia pikkupehmoleluja ja pöytälampusta roikkui pehmosydän. Pisti jo vähän naurattamaan. Mut kai ne rankkaa työpäivää piristää sitten?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olisi hyvä jos olisi kuvia tai muuta mitä esillä..
Oikeastaan pitäisi olla työtehtäviin liittyviä juttuja jotta tunnistaisi paikan ei niistä sikiönkuvista ole ainakaan mitään iloa muille eikä apua työtehtävissä..
Varsinkin naiset jotka tuo töihin jälkeläisiään näytille töihin voisivat pysyä kotonaan viettämässä aikaa sen lapsen kanssa..
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:...valehtelematta yli 15 perhevalokuvaa... ...Pisti jo vähän naurattamaan.
Montas kuvaa sulla on galtsussa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ouch.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Heh. Mulla ei edes mahtuisi mitään henkilökohtaisia tavaroita työpöydälle vaikka onkin iso pöytä. Eipä kyllä olisi ketään kieltämässä :)
RP

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla oli Dieselin ja Millerin kuvia, joihin pomo kävi aina aamuisin kirjoittamassa kaikenlaista; homo, hitlerviikset etc.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun läheisellä työkaverilla on kaksi lähes identtistä isoa hääkuvaa työpöydällänsä. Niitä ei voi olla huomaamatta, hän istuu lähes huoneemme oviaukossa. Ei tuossa ehkä muuten mitään ihmeempää, mutta kun sen vaimo on oikeasti ruma :roll: ...siis mukava ja kaikkee muuta varmasti myös, mutta kappas kun luonne ei välity valokuvasta kovin selvästi.

...toivottavasti se ei lue tätä palstaa :D
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Omia kuvia vaan, mielellään sellasia ihan ammattilaisen ottamia poseerauksia!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riittääks se, että mulla on työpöydällä runsaasti kaikenlaista välineistöä kuvan aikaansaamiseen? :D
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...valehtelematta yli 15 perhevalokuvaa... ...Pisti jo vähän naurattamaan.
Montas kuvaa sulla on galtsussa?
Kuule ne on vaan hyväs tallessa siellä kun ovat koneitten kaaduttua muualta kadonneet...pitää jaksaa tallennella joku päivä ja poistaa teitä häiritsemästä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vaola kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Omia kuvia vaan, mielellään sellasia ihan ammattilaisen ottamia poseerauksia!
Tyylin Samantha @ SATC ? :P
Todellakin! On siinä sitten työkavereillakin jotain jauhettavaa röökitauoillaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kai Nalo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bluntly kirjoitti:Juurikin tuli ukaasi, että työpöydillä ei saa olla mitään töihin liittymätöntä tavaraa. Koskee vain meidän tiimiä vaikka olemme täysin piilossa asiakkailta.

Viimeksi kun minä sain tuollaisen ukaasin vuonna 2003, tuli kuukautta myöhemmin potkut :P
Kai Nalo

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ne siivosivat kerralla koko firman pöytälaatikkoon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NuoriD kirjoitti:Mutta tuskin niistä haittaakan työnteolle on? Mun työpöydällä on vain epäjärjestyksessä olevia työpapereita ja kirjoja, mutta en jaksa uskoa, että perhepotretti tms korruptoisi työntekoani.
Ei niistä haittaa ole. Ylenmääräisen krääsän ja Vaolan mainitsemien muka-hauskojen kylttien ja kuppien kanssa haittaa on vaan työkaverin silmille. Ton sortin koristelu on vaan niin kaukana Planet Lolitasta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin