Kaanis Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kai Nalo kirjoitti:Hmm. Uskaltaiskohan lähettää.. :roll:
Lähetin jo :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Kai Nalo kirjoitti: Mä suostun tuohon ilman blogi ja juttupakkoa :D
mua ei bloggaaminen haittaa :) Eikä juttu.. muikeinta olis saada joku tsemppaamaan mua liikkumaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä lähetin kans!! :]
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä epäilen olevani liian rapakuntoinen tuohon juoksukouluun :?
Olisi ihan loistavaa, jos olisi joku joka kannustaisi/pakottaisi liikkumaan. Haikailen edelleen jonkinlaista personal traineria, tai vaikka Suurin Pudottaja -ohjelman tapaista kiduttajaa.

Tammikuussa laitoin Tikkurilan Finnbodylle ilmoituksen heidän kotisivujensa kautta, että olisin kiinnostunut jäsenyydestä, ottakaa yhteyttä. Tähän päivään mennessä ei ole säälittävän pirteä jumppaohjus soittanut tai meilannut. Saivat varmaan jostain tietää, että liikuntanumeroni on aina ollut 6 ja olen saanut kaikki mahdolliset pallot päin naamaani, koska silmän ja käden koordinaatio on olematon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bliss

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei saatana.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

bliss kirjoitti:Ei saatana.
Noin ne kaikki sanoo. Kyllä, on olemassa myös näin epäurheilullisia ihmisiä :cry:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bliss

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lolita kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ei saatana.
Noin ne kaikki sanoo. Kyllä, on olemassa myös näin epäurheilullisia ihmisiä :cry:
En mää sulle, vaan sitä, että en hitossa lähetä kyllä omia tietojani :D
Kai Nalo

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Ilmoittautuminen lähti. Odotamme bumerangia.
Manaaja

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:Aww... kummityttöni on eronnut...
Vaklasin, aikas hot! (jos nyt oli se jonka luulin olevan) Taidan laittaa privaa!!1
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:Vaklasin, aikas hot! (jos nyt oli se jonka luulin olevan) Taidan laittaa privaa!!1
Joo, kai se nyt on kun on tumma kopio musta (aito blondi kylläkin) ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

"se (kymmenenvuotias narttu westie) oli yltä päältä veressä. Otaksuttiin sen ottaneen yhteen ketun kanssa. Koira pestiin ja haavoja etsittiin. Ei löytynyt, ei pienintäkään naarmua. Iltapäivällä pihaan tuli paikallinen riistavartija, joka kertoi seuranneensa verisiä jälkiä pihaan, sillä metsästä oli syvästä lumihangesta löytynyt tapettu metsäkauris. Westienarttu oli kevyempänä väsyttänyt peuran juoksemalla hangen päällä ja onnistuttuaan purrut saaliiltaan kaulan auki" (Koiramme 3/2010, sivu 39)

mun pikkuinen on potentiaalinen tappaja

Kuva
RP

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Kumman kaa -showta
Ei ainakaan lähetä baariiin.....




.... Hei, lähetään baariin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

milli kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Katos katos, tilasin juuri netitse ilmaisen kaihdinesittelyn kotiini. En tiennytkään moisesta mahdollisuudesta.
Kuulostaa hyvältä.
Parin tunnin päästä nettipyynnöstäni pehmeäsointinen nainen soitti ja kyseli, koska pääsee esittelyhommiin. Minä tietenni, et ässuunäspossiple. Huomenna puol kybä sovittiin. Oon varma, et tää esittelijä on pelkkä kiimainen enkeli. Mut asiaan...leivonko ja jos niin mitä? Parturissa en ehdi käydä mut suihku, alaseivi sekä joku hurmaava haju on itsestäänselvyyksiä.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 24.03.2010 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ann »

milli kirjoitti:(Koiramme 3/2010, sivu 39)
Voi harmi ettei ton sadun kertoja jaksanut toimittaa aikoinaan kuin yhden numeron.

Mun tappaja kieriskeli spurgun paskassa. Juoksi siis ketterämpänä spurgun kii, väsytti sen.. ja loppu onkin legendaa.. Wanna buy a puppy?
Rotan aivot valtasivat pääni.
RP

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mut asiaan...leivonko ja jos niin mitä? Parturissa en ehdi käydä mut suihku, alaseivi sekä joku hurmaava haju on itsestäänselvyyksiä.
Kyllä tämä meidän kotiäiti vaan on niin lutunen tapaus :wink:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vesper kirjoitti:poikkis oli poistanut mut Naamiskavereistaan :]
Itse tässä mietin ku syrralta tuli fb-pyyntö, nii.. hmm... Ehkä mun pitäs ruveta oleen (edes) siä oikee rl-ihminen eikä joka vtun humalainen lapitii. hmm.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:Onpa raikkaan keväinen olo; 6 litraa colonsteriliä juoneena :barf:
No, huomenna on olo niin paljon kevyempi ja parempi. Sitä odotellessa.
Juhlat tulossa ja pitää mahtua kotelomekkoon?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: .
Kyllä tämä meidän kotiäiti vaan on niin lutunen tapaus :wink:
Niin mustaki. =D <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mjaha. Taas yksin. Mies ehti käymään tosi (ja todellakin tosi!) nopeella puikkasulla joka reikään. Sikamaist... ei ku ai nii, itsehän sitä ehdotin.
No mut silti.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriD

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lapitii kirjoitti:Mjaha. Taas yksin. Mies ehti käymään tosi (ja todellakin tosi!) nopeella puikkasulla joka reikään.
Missä järjestyksessä?
milli

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Ann kirjoitti: Voi harmi ettei ton sadun kertoja jaksanut toimittaa aikoinaan kuin yhden numeron.

Mun tappaja kieriskeli spurgun paskassa. Juoksi siis ketterämpänä spurgun kii, väsytti sen.. ja loppu onkin legendaa.. Wanna buy a puppy?
Epäiletkö vai westien kykyjä? :D
Manaaja

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jotain outoa tässä päivässä on. Kaupan parikymppinen täti kääntyi katsomaan perään hymyillen ja yks toinen täti pyysi treffeille. O.o
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lolita kirjoitti:Tammikuussa laitoin Tikkurilan Finnbodylle ilmoituksen heidän kotisivujensa kautta, että olisin kiinnostunut jäsenyydestä, ottakaa yhteyttä. Tähän päivään mennessä ei ole säälittävän pirteä jumppaohjus soittanut tai meilannut. Saivat varmaan jostain tietää, että liikuntanumeroni on aina ollut 6 ja olen saanut kaikki mahdolliset pallot päin naamaani, koska silmän ja käden koordinaatio on olematon.
Jaa, no onpa kummallista. Mua tääl hätistellään melki haitaks asti että PT, PT, PT, joo joo jooo... ehkä sä oot vaan huonossa puljussa. Tai ainakin kehno markkinointi jos ei tollast prospektii ota hampaisiin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Manaaja kirjoitti:... yks toinen täti pyysi treffeille. O.o
Hei eiks me sovittu et pidetään nää privana.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
elco

Re: Kaanis Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja elco »

Katselin eilen Galapagossaarten dyykkipurjehdusten hintoja. Hinnat alkaen USD4000 eli 3000e 8 päivän toiminnasta. Siinä tulee vasarahaille, valashaille, merileguaanille, pingviinille ja hylkeelle hintaa noin 800 taalaa per elukka. Ottaen huomioon, ettei laiturille hankkiutuminen ihan ilmaista ole sekään niin ei vielä ollut kiviä buukata.

En kyllä ymmärrä, mihin tässä oikeastaan enää säästän. Täytyy kumauttaa Sisäinen Juutalainen lopullisesti kanveesiin.
Vastaa Viestiin