Torstaageni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ihanaa kun on niin puhas ja hyvältä tuoksuva mies. Joka sitten sontii ja puklaa sängyn täyteen.

Kyllä, puhun pojastani ;)

Mitäs mielessä nussukat?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aina sulla pitää olla joku mies määräämässä mitä teet ja minkä ehdoilla toimit? ;-)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Aina sulla pitää olla joku mies määräämässä mitä teet ja minkä ehdoilla toimit? ;-)
Jep. Tää nykyinen on aika päällikkö.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pikku päikkäreiden (klo 16-23) jälkeen itse paistettuja karjalanpiirakoita (nuuh! mikä tuoksu), paljon töitä ja MTV:n Aprillimaratonia (Pranked, Punk'D, Boiling Points, Disaster Date). Varsin leppoisa mutta myös hyödyllinen yö siis. Me likes.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jaahas. Olen sit nytten kerran enemmän enompi.

Pakkelipurki auki ja seinille kiipeilemään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ois vähän kakkahätä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ 200€ niin kerron mikä auttaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

^ 200, niin kerron millä palstalla olet käynyt. Alkuperäisessä ei euroja! Vespalle :h:
Manaaja

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^^ 200€, niin maksan sun tilille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

1000€ niin oon hiljaa loppuvuoden.

Aprillasin itseni: tulin töihin klo 7, ajattelin tehdä miinuksia veke kun kerran voin. Paskat, avaimet olivat jääneet kotio, ensimmäinen työntekijä tuli klo 8 :evil: Menivät vaihtamaan himassa lukot niin, että nyt ei tartte enää avainta ulospäästäkseen, jäävät aina koukkuun seinälle.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Menin sitten jo ekaan aprillipilaan tänään :roll:
Dumis

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vika iltavuoro tällä viikolla, nää on kyllä perseestä, voin myöntää. Paitsi siloin jos pääsee vähän aikaisemmin töistä 8) Koko pässiäinen olis sit vissiin töitä, tai ehkä maanantaina ei.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä meen lauantaina ylitöihin muutamaksi tunniksi; meidän alalla triplapalkka on NEVÖHÖÖD! Entinen pomo soitteli toisesta sairaalasta et nyt tarvittais pikakirjoittaja "laiskojen pallomahojen tekemättä jääneitä töitä tekemään" :D Reilu nainen...

Hulluinta muutenkin äsken pomon sijaisen huoneessa; ko. nainen on hirmuisen mukava, ollut täällä jo reilusti yli 10v. Puhuin tästä yllämainitusta työpaikasta ja sanoin että "helposti saa sellaset 150-200 minsaa täyteen", naikkonen katso mua ihan kieroon ja sanoi hassun totisesti "mun ennätys on 140min". Hmmm, mä kirjoitan joka päivä väh. 140 min, vaikka rupattelen täällä ja siellä ja tuolla.

Vähänx mä oon pro ja veetun hyvä!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
Vähänx mä oon pro ja veetun hyvä!
Tuo on kiva tunne! Mulle on monta kertaa työuran aikana sanottu että "kun sinä olet niin tehokas ja saat niin paljon aikaiseksi" ja muuta semmoista. Itestä musta taas tuntuu että teen kaiken vasemmalla kädellä selän takaa silmät kiinni. Eli omasta mielestä pystyisin paljon enempään, mutta koska olen laiska, en viitsi. Toisaalta tulee mieleen että jos minä olen tällä asenteella niin hemmetin tehokas, niin minkälaisia työntekijöitä ne muut on? :o

Sitten vielä semmoinen että jos oikeasti tekisin sadalla prosentilla työjutskat, niin multa odotettais jatkossakin samaa panosta ja se ois raskasta. Pitää siis laiskotella ettei aleta jatkossa vaatimaan enempää ja enempää. Kun tämä nykyinen panos kerran on kaikkien - myös pomon - mielestä erittäin hyvä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No tulihan se viesti sieltä sairaalasta. Me ollaan saatu keisarinleikkauksella terve tyttöystävä :h:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:No tulihan se viesti sieltä sairaalasta. Me ollaan saatu keisarinleikkauksella terve tyttöystävä :h:
Onnea hälle. Äläs ny poikaas parita, mitä jos se on homo?! :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vai että tänään olis lattianpesun paikka, hngh! Noh, ensin aamupalat jne... eiköhän se peseminen puoleenpäivään mennessä unohdu :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ilmoitin juuri ennen nukkumaanmenoa meilitse eräälle taholle töissä että hänen mokkulansa, jota olemme yhdessä yrittäneet saada toimimaan viimeiset 2kk, toimii vihdoinkin. Onneksi havahduin hetkeä myöhemmin päivämäärään (kello oli just päälle keskiyön), ja piti laittaa varmistusmeili että kyse ei ollut aprillipilasta. Olisi voinut vaikka ollakin, yllätyin itsekin että nytkö se pirulauta yhtäkkiä toimii.

Tai sitten tyyppi on ollut niin ovela että mokkulansa ei toimikaan enää huomenna vaan ainoastaan aprillipäivänä! Se olisi todellinen aprillipilojen äitipuoli.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 01.04.2010 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitänis pakata ja lähteä pohjoiseen.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dumis kirjoitti:Vai että tänään olis lattianpesun paikka, hngh! Noh, ensin aamupalat jne... eiköhän se peseminen puoleenpäivään mennessä unohdu :D
Mä pesin just ikkunoita. On se kumma miten niin läpinäkyvistä mutta valkoisia pieniä tahroja sisältävästä (kukille suihkutettua vettä kuivunut lasiin kalkkitahroiksi) ikkunasta voi liinaan jäädä niin järkyttävän mustaa paskaa.
Stinky

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä voisin maksaa jollekkin että tulis peseen mun ikkunat. Mä vihaan sitä hommaa ja aina jää kauheet raidat. Hmph.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Vai että tänään olis lattianpesun paikka, hngh! Noh, ensin aamupalat jne... eiköhän se peseminen puoleenpäivään mennessä unohdu :D
Mä pesin just ikkunoita. On se kumma miten niin läpinäkyvistä mutta valkoisia pieniä tahroja sisältävästä (kukille suihkutettua vettä kuivunut lasiin kalkkitahroiksi) ikkunasta voi liinaan jäädä niin järkyttävän mustaa paskaa.
Musta tuntuu että me ostetaan ikkunanpesu taas. Paljon helpompaa itelle kun kumpikin inhoaa ikkunanpesua ja kaveri saa rahnaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
bliss

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä tykkään ikkunoiden pesusta, ainakin kotona :]
Täällä vaan ei saa noita isoja ikkunoita auki niin että pesemättä jää muualta kuin sisäpinnalta :?
Manaaja

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Mä voisin maksaa jollekkin että tulis peseen mun ikkunat. Mä vihaan sitä hommaa ja aina jää kauheet raidat. Hmph.
Ei jää ku ei käytä paljoa vettä ja niitä ihmeen kumilastoja. Mikrokuituliinalla vaan ja suihkepullo käteen ja suihkuttaa lasinpesuainetta vaan sen verran ettei liina oo ihan kuiva niin hyvä tulee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torstaageni

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

^ ilman 200 kerron, että olet aika yllättävä persoona! Tämä oli hyväntahtoinen sanominen! :)
Vastaa Viestiin