Huonoin elokuva?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mikä on mielestänne maailman huonoin elokuva?
Mieluummin nimetkää joku tunnettu, ihan teatterilevityksessä ollut.

Itse en käsitä, miksi aina sanotaan "Hudson Hawk". Sehän on ihan cool.
"Battlefield Earthia" en ole onnekseni nähnyt.
"Plan Nine From Outer Space" on asiallinen "genressään".

Huonoin elokuva on Highlander kakkonen
Lohduttavaa, vaikka kuinka elämässä epäonnistuu, ei voi tehdä huonommin.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Näin äkkiseltään tulee mieleen Pretty Woman. Juoni on kökkö enkä pidä Julia Robertsista.
Äiti ei tiedä
bliss

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Naked Lunch.

Aika hidastuu tätä elokuvaa katsoessa - 15 minuuttia tuntuu kolmen tunnin pituiselta. Muutenkin Ihan Paska.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Koskematon kauneus. Taiteellista, kiduttavaa ja löysää ripulia koko rahalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Leila kirjoitti:Näin äkkiseltään tulee mieleen Pretty Woman. Juoni on kökkö enkä pidä Julia Robertsista.
No Julia Roberts toki on aika yksitotinen näyttelijänä, mutta koska puolet ihmisistä eli miehet ja toki siis osa naisistakin näkee hänessä toisen ison arvon niin hänen esittämänsä elokuva ei tosiaankaan huonoin voi ikinä kai olla. Onhan Julia Jumalaisen kaunis ja seksikäs ihminen. Olen ihan samaa mieltä, että hän on ärsyttävä maneereissaan, mutta että ihan huonoi? Ei tosiaankaan.

Minä muistan sellaisen elokuvan kuin "Tanssii Susien kanssa". Minä tunsin syvää tylsistymistä kyseisen elokuvan katsomishetkessä ja sitä en jaksanut ollenkaan katsoa. Pidän sitä silti jossain määrin kummalliselta koska siihen ei ihan suoranaista perustetta lie, mutta tylsähän se oli niin, että en halua uudestaan. Kummallista oli se, että pidän kovasti psykologian käsittelystä ja eri ulottuvuuksista, mutta tässä vain oli sanalla sanottuna typerää juttua.

Leila, sinä normaali nainen! Katso tätä naista! Kyllähän sitä katsoo eri kulmista keskittyneenä ja kiinnostuneena vaikka 23h/vrk (yhden tunnin ruokatunti) toteaa normaali mies. Kyllä minä ottaisin hänet vaimoksenikin sillä syyllä, että kauniin katsominen antaa suunnattomasti energiaa ja jos hän, niinkuin varmaan onkin, on oikutteleva vaimona eikä halua Lidlin tarjousmakkaraa, niin silti. Mennään taksilla hakemaan Stockmannilta parempaa.

Kuva
ninnithequeen

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Twisteriä ei voinut kattoa 10 min kauempaa. Siis jestas mitä sontaa heti alusta asti...
Dumis

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti:Twisteriä ei voinut kattoa 10 min kauempaa. Siis jestas mitä sontaa heti alusta asti...
Katoin sitä just jokunen kuukausi puolikkaan ja pitäis kattoa kokonaan, kiitos että muistutit, laitan valumaan.
Manaaja

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Taitaa "viimeaikaisista" eli tämän vuosituhannen puolella tehdyistä 'Alone In The Dark' viedä voiton.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Twisteriä ei voinut kattoa 10 min kauempaa. Siis jestas mitä sontaa heti alusta asti...
Katoin sitä just jokunen kuukausi puolikkaan ja pitäis kattoa kokonaan, kiitos että muistutit, laitan valumaan.
Twister on hyvä ei-väkivaltaisena toimintaleffana. Tieteilijät actionsankareina, sitkeinä ajaen hurjaa kyytiä tornadojen perässä. Romanttisesti pääpari löytää toisensa uudestaan. Sitäpaitsi siinä on ihku Helen Hunt, jolla on hyvät tissit ja on muutenkin nätti nakuna. Ks: http://xhamster.com/movies/37116/helen_hunt.html
Muistaakseni juuri Twisterissä ei alasti.. vai onko siinä myös suihkukohtaus?

Erikoismaininta paskuusasteikollani: Samaan aikaan tuli kaksi komeetan/asteroidintuhoomisleffaa. Deep Impact ja Armageddon. Jos vähääkään avaruuslennoista tietää, Armageddon aiheuttaa kärsimystä. Siinä kun on teknisesti lähes kaikki väärin. Deep Impactissa taas todellisuuden suuntaisesti ja on synkempikin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Borattia olen yrittänyt moneen otteeseen katsoa, mutta ei vain muutamaa minuuttia enempää kerralla pysty.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bud Spencerin ja Terence Hillin merirosvofilmi "Pääkallolipun alla" on kyllä jäänyt mieleen aivan uskomattoman huonona. :evil:

Noin muutenhan parivaljakon filmit ovat olleet joko riemastuttavia tai ainakin ihan mukavia. Ihmeellinen poikkeus siis.. :think:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Borattia olen yrittänyt moneen otteeseen katsoa, mutta ei vain muutamaa minuuttia enempää kerralla pysty.
Siis sehän on ratkiriemukas kolmannellakin katsontakerralla :D
bliss

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Borattia olen yrittänyt moneen otteeseen katsoa, mutta ei vain muutamaa minuuttia enempää kerralla pysty.
Njoo. Aika pitkälti samaa mieltä.
Paska on paskaa vaikka se toki joitain naurattaakin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:Borattia olen yrittänyt moneen otteeseen katsoa, mutta ei vain muutamaa minuuttia enempää kerralla pysty.
Boratissa oli hyvää se alastonpainikohtaus.

Kotimaisista: 80-luvulla erehdyin Rexiin katsomaan Speden "juppikomedian" Kliffaa hei. Oli uskomattoman typerä, niin typerä ettei edes käänteistä camp-arvoa.

Rexissä myös "Taisteluplaneetta Galactica", joka olikin kaksi vanhan sarjan jaksoa muka elokuvana. Sensurround-tärinät sentään lisättynä.
Manaaja

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kotimaisista elokuvista 'Pi pi pil... pilleri' saattaa olla huonoin koskaan näkemäni. Siinä kai piti olla jotain erotiikkaa. En havainnut.

Ja Borathan oli vielä ihan helmi Brünoon verrattuna.
Viimeksi muokannut Manaaja, 05.04.2010 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Mulla meni noi tykkäämiset toistapäin.
Manaaja

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mä vielä jotenkin ymmärrän ksenofobian kustannuksella nauramisen ja viihteen tekemisen, mutta jotenkin toi homoudella numeron tekeminen on niin kasaria.
RP

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Kun kyse on jenkeistä niin toi aihe oli ihan pop ja suhteellisen ajankohtainenkin. Vieläkin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ai niin!
Chuck Norrisin "Tappava raivo". (vaimikäseolikaan)
Jopa Norrisin filmien "tasolla" huono. Chuck potkii kuolleista herännyttä "voittamatonta" aivovammaista.
ninnithequeen

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Siis tota... onks Chuck Norrisilla yhtään hyvää elokuvaa? Ja kuka niitä edes kattoo?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:Siis tota... onks Chuck Norrisilla yhtään hyvää elokuvaa? Ja kuka niitä edes kattoo?
Kun 80-luvulla ei Suomessa juuri muita mätkimisfilmejä näkynyt. Jälkeenpäin tajusi miten huonoja ne kaikki ovat jopa karate/kungfuleffoiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nää.. onhan Independence Day innostava.
Levottomat ykkönen herättää minussa vakavaa Nussiva Maailma -pillukateutta niiden ihmisten "kärsimyksiä" katsellessa.

Jotkut Bergmanin filmeistä samoin. Joutilaat herrasväen ihmiset pitkästyvät jollain loistohuvilalla, ah niin kärsivät ja naida napauttavat aina välillä.

David Lynchin suosiota en käsitä. Tai onhan Blue Velvetin: "Mami! Mami!" Vaavi tahtoo nussia!" -kohtaus toki herkkä... mutta muuten Lynchillä kaikki on niin pintaa ja puisevaa. Se TV-sarjakin josta kohistiin, Twin Peaks. Yliluonnollisuudet niin päälleliimattuja ja ihmiset pelkkiä nukkeja. Toisin kuin saman ajan "Villissä Pohjolassa" jossa shamanistiset kokemukset olivat luonnollinen osa elämää.
bedlam

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gat kirjoitti:mutta muuten Lynchillä kaikki on niin pintaa ja puisevaa.
Kai nyt Lynchistä tykkäämätönkin diggaa edes Elefanttimiestä, vaikkei se kovin Lynchmäinen olekaan.

Olen nähnyt niin monta paskaa leffaa, että niitä on vaikea muistaa. Ja sitten on olemassa vielä erikseen ne niin-paskat-että-ovat-hyviä-leffat, joista suurin kestosuosikkini on Leslie Nielsenin The Creature Wasn't Nice (aka. Naked Space). Mutta vaikka viimeaikoina nähdyistä voisi luetella Orphan, Transformers 2, Event Horizon, Quantum of Solace, The Mist.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Kun 80-luvulla ei Suomessa juuri muita mätkimisfilmejä näkynyt. Jälkeenpäin tajusi miten huonoja ne kaikki ovat jopa karate/kungfuleffoiksi.
"A Force of One" oli pitkään maailmankaikkeuden paras karate-elokuva. Jos Chuck Norris ja Ralph Macchio laitettaisiin kehään, ei liene epäselvää kumpi sieltä kävelisi ulos jalat edellä.

"Huonoin elokuva" lienee sellainen jonka näkeminen vitutti erityisesti. Ainakin Robocoppien jatko-osien ja Mad Max 3:n kohdalla onnistui käymään näin iloisesti. En tiedä ovatko ne kuitenkaan absoluuttisesti tarkastellen kaikkein huonoimpia elokuvia. Erityisesti jatko-osat jotka on kalibroitu nuorisolle tai jopa lapsille ovat yleensä aikamoisia pyhäinhäväistyksiä. Fly 2 oli sama juttu.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 06.04.2010 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Huonoin elokuva?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Eilen meinasi jäädä kesken The Spirit, mutta sinniteltiin loppuun. Uskomatonta shaibaa.
Vastaa Viestiin