Torvi ja Töötti Tisdag!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Olen neljä päivää?

Levännyt
3
33%
Valvonut
4
44%
Nukkunut
2
22%
 
Ääniä yhteensä: 9

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Taas yksi pöljä pidennetty vkl takanapäin.
Ei mene hyvin mutta menkööt!
ylhäällä jo puoli neljä, pitää varmaan tehdä jotain vaikka salia tänään että kykenee nukuksimaan!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Joo, paevaeae. Tää viikko sitten toimistossa, kesä näköjään tulossa kun joutuu sisähommiin. Tänään pitäs hakee läppäriin hiiri, niin voi alkaa sitäkin virittelee, noita läppärin omia hiirisysteemeitä kun ei voi hyväksyä.
Dumis

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

"Tää tieto riittää"-kaveri soitti ekan puhelunsa, päättää puhelinkyselynsä aina samaan hokemaan.
NuoriD

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:"Tää tieto riittää"-kaveri soitti ekan puhelunsa, päättää puhelinkyselynsä aina samaan hokemaan.
Tuohan on hyvä! Täytyy ottaa käyttöön.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sataa. Piti mennä hikilenkille rattailla mutmut. Torstaina meen takas duuniin. Mukavaa. Pitäis tapetoida tytön huone keltaisella tapetilla, osaiskohan ite vai pyytäiskö apuja? Tulis nyt ekaks se lila pimennysrullaverho, kun kerran lupasivat asentaakin, niin hahmotan kokonaisuuden paremmin. Illalla Arsenal-Ime Barcaa peli. Smak!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja milli »

Loma meni mukavasti levätessä.. tai no.. tulihan sitä synttäripäivänä koluttua seitsemän baaria läpi :D Mutta muuten rauhallisesti. Tuli käytyä valokuvaamassakin jne.. oon taas ihan innostunut kuvaamaan. Pitäisi vain hankkia omaankin kameraan kunnon salama, aina ei voi vain nyysiä avokin salamaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Perseelleen menee. Ja vettäki sattaa. :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pjaska! Pitääks täällä tehdä töitäkin? Ei millään viittis.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vika lomapäivä ennen käsittämätöntä kevätkiirettä. Juhannuksesta alkaen sit lomaillaan taas...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Verkot nostettu jään alta pois, ei tarvinnut uida. Teräsjäätä oli vielä n 25cm.
2 haukea, 2 kuhaa ja 30cm ahven.
Kohta sahojen terotukseen ja muutaman puun kaatoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Makasin koko viime viikon kotona keuhkoputkentulehduksessa ja nyt on sellainen maanantaifiilis potenssiin kymmenen :( Kamala yskä edelleen, nokka tukossa ja kylmää hikeä pukkaa, mutta ei kuumetta, joten kai sitten olen jokseenkin työkuntoinen. En vaan malttaisi odottaa että pääsen kotiin...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja annepa »

swirl kirjoitti:Makasin koko viime viikon kotona keuhkoputkentulehduksessa ja nyt on sellainen maanantaifiilis potenssiin kymmenen :( Kamala yskä edelleen, nokka tukossa ja kylmää hikeä pukkaa, mutta ei kuumetta, joten kai sitten olen jokseenkin työkuntoinen. En vaan malttaisi odottaa että pääsen kotiin...
Et ole työkuntoinen, mene kotiin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
swirl kirjoitti:Makasin koko viime viikon kotona keuhkoputkentulehduksessa ja nyt on sellainen maanantaifiilis potenssiin kymmenen :( Kamala yskä edelleen, nokka tukossa ja kylmää hikeä pukkaa, mutta ei kuumetta, joten kai sitten olen jokseenkin työkuntoinen. En vaan malttaisi odottaa että pääsen kotiin...
Et ole työkuntoinen, mene kotiin.
Mitä ihminen tekee kun ei ole töissä?
On matkalla töihin.

Jätin salivehkeet kotiin ja tulin puoli 11 töihin, nukuin työmatkan ja kerran vilkaisin vihaisesti metrossa yhtä pienikokoista intialaista siirtotyöläistä.(-hätkähti?)
Romanialainen pakolainen soitti sirmakallaan ja oli laulavinaan "Besama mucho'n" Kulosaaren sillalla(en kiinnittänyt huomiota) ja hyppäsi Kalasataman metrolaiturille, miksei hypännyt ohi?? (Sama kappale ja sama äijä 2kk sitten, missä metrovartijat silloin kun niitä tarvitsisi?)
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Melko vähänhän täällä mitään erityisen mielenkiintoista on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Niba »

annepa kirjoitti:
swirl kirjoitti:Makasin koko viime viikon kotona keuhkoputkentulehduksessa ja nyt on sellainen maanantaifiilis potenssiin kymmenen :( Kamala yskä edelleen, nokka tukossa ja kylmää hikeä pukkaa, mutta ei kuumetta, joten kai sitten olen jokseenkin työkuntoinen. En vaan malttaisi odottaa että pääsen kotiin...
Et ole työkuntoinen, mene kotiin.
Naista kaatuu kun heinää? Työelämä vaikea rakastaja?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tylsä ja viddumainen olo, vaikka kaik onkin periaatteessa hyvin. Taitaa rapula nostaa vielä päätään tänäänkin. Olis pitänyt mennä salille, mutQ pitää käydä postissa ja kaikkee muutakin häslätä, huomenna shitten.

Nyt keksin mistä vittumainen olo, HIFK hävis eilen, se painaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vähän heikottaa parin päivän loroviiruksen jäljiltä. Eikä tän päivän metsätyöt auta asiaa heikotuksen suhteen. Mutta nyt sahat putsiin ja terät kuntoon seuraavaa kertaa varten. Sitten saunaan!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Just nyt en tykkää olla minä. Lähden siis ostamaan jätskiä.
milli

Re: Torvi ja Töötti Tisdag!

Viesti Kirjoittaja milli »

Hyvä päivä, pankissa sai hyviä uutisia :) Kerrankin osannut tehdä jotain hyvin :)
Vastaa Viestiin