Latistavin sanonta sängyssä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Edellä sanomani: "Sä todellakin nukut siinä lattialla" lisäksi:
Toinen misu, se jolta ekana ja ainoana ilmaiSeKsi melkein sain:
"Eihän sitä AINA pysty. Tärkeintä on hellyys." :oops:
Vaola kirjoitti:Ihan mikä tahansa itseään toistava tai ennalta harjoitellun oloinen. Oikeastaan kaikki höpöttely sängyssä on tyhmää, jos höpöttelijä ei osaa asiaansa.
Tämä vähän hämmentää.
Minä nimittäin olen päässäni miettinyt mitä sanoisin ennen "Sitä", esileikkien aikana, "Sitä" tehdessä ja "Sen" jälkeen, jos joku ilmaiseksi antaisi minulle. Tässä en paljasta siltä varalta, että nehän Tulisi tässä käytettyä eikä voisi käyttää jos joku Kitinämisu aNtaisi minulle. Vaikkei ne annakaan, kunhan haaveilen.

Seksinovelleista opittuja toki ja ulkoaopeteltuja. Mielestäni tyylikkäitäkin. Mutta jos ei pidä puhua ollenkaan? Jos ne onkin liian kliseitä? Ja ihan samalla tapaa voisi käyttää vain kerran saman naisen Kaa.

..toisaalta liekö sillä väliä. Yksi poistunut Kitinämisu kertoi minulle ystävänsä (vaiko itsensä?) melkein nauraneen kun yhdenyön panomies hoki monotonisella äänellä: "Nyt mä nussin sun ihanaa teinipillua. Nyt mä nussin sun ihanaa teinipillua". Itse en herrajumala tuota käyttäisi.. mutta toisaalta, jätkähän todella nussi ihanaa teinipillua, joka lutkapilluna varmasti oli kumia nähnyt paljonkin.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kreitsu kirjoitti:Minulle on tokaistu: Et sä nyt osaa. Hieman meni fiilikset.

Kyseessä oli eka kerta nykyisen mieheni kanssa, nykyään ilmeisesti osaan :P Tästä on revitty monet naurut alkujärkytyksen jälkeen.
Oho, kaikki ei ottais poskeen ekalla kerralla!
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Minä nimittäin olen päässäni miettinyt mitä sanoisin ennen "Sitä", esileikkien aikana, "Sitä" tehdessä ja "Sen" jälkeen, jos joku ilmaiseksi antaisi minulle. Tässä en paljasta siltä varalta, että nehän Tulisi tässä käytettyä
Joo. Noi muuten kannattaa sitten kaiken varalta kirjoittaa kuulakärkikynällä kämmeneen, sillä vaikka niitä miten opettelisi ulkoa, niin kun veri karkaa pippeliin niin noita voi olla tosi vaikea muistaa lunttaamatta.
SikaMika

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Gat kirjoitti: Minä nimittäin olen päässäni miettinyt mitä sanoisin ennen "Sitä", esileikkien aikana, "Sitä" tehdessä ja "Sen" jälkeen.
Eiköhän tuo lutkittelun ja röökin pummaamisen puolelle mahtaisi mennä.

Itse en välitä turhista lätinöistä, pääasia että molemmat nauttivat, mies ja mulkku. Jos vastus sitten itse tykkää lörpötellä, niin tokihan jotain kommentoin takaisin päinkin hänen ilokseen. Muuten pidättäydyn tikkaamisessa ja survomisessa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

SikaMika kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minä nimittäin olen päässäni miettinyt mitä sanoisin ennen "Sitä", esileikkien aikana, "Sitä" tehdessä ja "Sen" jälkeen.
Eiköhän tuo lutkittelun ja röökin pummaamisen puolelle mahtaisi mennä.
Muiden muassa, heti Penetroituani ajattelin sanoa: "Niin lähellä kun olla voi, sisäkkäin". Niiku tuhman herkkää. Joka muuten on mukaelma erään Kitinämisun minulle vuosia sitten kirjoittamasta seksinovellista. :jouden: Kieltäydyn täsmentämästä.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Muiden muassa, heti Penetroituani ajattelin sanoa: "Niin lähellä kun olla voi, sisäkkäin".
Tässä kohtaa tuli oikeasti ihan spontaani pyrskähdys. Ihmettelen tässä juuri ettei monitorissa kuitenkaan näy niitä kivoja kiilteleviä pikku räkäpisaroita. Taidan olla tulossa aika kuivakkaaksi minäkin.

Mutta joka tapauksessa: EEPPISTÄ!

Multa putoaisi tekohampaat jos joku kellottaisi moiset momentit pöytään kesken kriisikokousta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gat kirjoitti:Muiden muassa, heti Penetroituani ajattelin sanoa: "Niin lähellä kun olla voi, sisäkkäin". Niiku tuhman herkkää.
Älä nyt tuommoista, johan tuolle nauravat naurismaan aidatkin. Jälkeenpäin voi lätistä kornia paskaa ja ehkä ennen seuraavaa kertaa, mutta EI MISSÄÄN NIMESSÄ coituksen aikana. Kerrot vaan, miten hyvältä tuntuu tjsp. tai sitten vain laitat menemään. Ejakulaation hetkellä voi yskäistä pari kertaa.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Hyvä että joku neuvoo asiallisestikin. Gattis ottanee uudet aseet ja opit käyttöön heti huomenna.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

:roll: Sanoin jo, että ilmaisu on Kitinämisun näppikseltä. Tosin ei repliikkinä vaan kuvauksena. Huijaako ne ja laittavat tuollaista vain minua kiihoittaakseen? Nauravat kirjoittaessaan ja livenä vielä enemmän jos tuon sanoisi? :roll:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:Nalkutus sängyssä veltostaa munan aina.
Amatööri.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toisaalta kornin paskan lätiseminen juuri coituksen jälkeen on naisten homma. Mies voi sitten kerrata tapahtumia seuraavana päivänä ja siloitella irstaita yksityiskohtia puhumalla toisen lähellä olemisesta yms. Panon jälkeen kannattaa kääntää vain kylkeä tai mennä pesemään visvainen penis.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Panon jälkeen kannattaa kääntää vain kylkeä tai mennä pesemään visvainen penis.
Saako pieraista?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti::roll: Sanoin jo, että ilmaisu on Kitinämisun näppikseltä. Tosin ei repliikkinä vaan kuvauksena. Huijaako ne ja laittavat tuollaista vain minua kiihoittaakseen? Nauravat kirjoittaessaan ja livenä vielä enemmän jos tuon sanoisi? :roll:
Niin no. Se nyt on kuitenkin eri asia lukea harlekiinikirjaa ääneen kädet omalla puolella internetiä kuin yhdynnän aikana.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä olen niin romantikko.
Entäs tämä oma keksimäni juuri ennen pillun nuolemista:
"Sä olet kaunis täältäkin. Tätä paikkaa pitää mielellään hyvänä" ??

Jatkossa: "Sä maistut raikkaalta".

(näissä voi toki kaunistella eli valeen livauttaa sormen lisäksi)
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gat kirjoitti:Minä olen niin romantikko.
Entäs tämä oma keksimäni juuri ennen pillun nuolemista:
"Sä olet kaunis täältäkin. Tätä paikkaa pitää mielellään hyvänä" ??

Jatkossa: "Sä maistut raikkaalta".

(näissä voi toki kaunistella eli valeen livauttaa sormen lisäksi)
Runkkatsä kenties siellä koko ajan?
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Gat kirjoitti:Minä olen niin romantikko.
Entäs tämä oma keksimäni juuri ennen pillun nuolemista:
"Sä olet kaunis täältäkin. Tätä paikkaa pitää mielellään hyvänä" ??

Jatkossa: "Sä maistut raikkaalta".

(näissä voi toki kaunistella eli valeen livauttaa sormen lisäksi)
Raikkaalta? Raikkaalta? No jos nyt haluaa mausta jotain sanoa, niin eikös yksinkertainen "hyvältä" ole paras. Raikkaasta tulee mieleen se menthol mainos jossa semmonen menee pimppaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gat kirjoitti:"Sä maistut raikkaalta".
Tässä on selvää potentiaalia jalostukseen.

"Sä et maistu päivääkään yli kaksitoistavuotiaalta."
Rotan aivot valtasivat pääni.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

"Sun pillu on kuin Mynthon."
"En tarvitse Gifua, pipariasi nuolemalla lähtee tupakkayskäkin."
"Maistuu paremmalta kuin viikontakainen puolikas avattu karhu, jonne olen vahingossa tumpannut askillisen Marlboroa. Nuolen silti, koska bordellit eivät ole vielä auki."
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

:rofl:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Gat kirjoitti: "Sä olet kaunis täältäkin. Tätä paikkaa pitää mielellään hyvänä" ??
Voisin mahdollisesti kuvitella halunneeni kuulla jotain tämän suuntaista 16-vuotiaana, yltiöromantismista kärsiessäni.. Vastaavaa on sattunut korviin kuitenkin paljon myöhemmin, vaikutus oli lähinnä :roll:
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:"Sun pillu on kuin Mynthon."
"En tarvitse Gifua, pipariasi nuolemalla lähtee tupakkayskäkin."
"Maistuu paremmalta kuin viikontakainen puolikas avattu karhu, jonne olen vahingossa tumpannut askillisen Marlboroa. Nuolen silti, koska bordellit eivät ole vielä auki."
Käkäkäkäkäkäkäkä!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

"Sun pillu vetää paremmin kuin umpeen paskomani pönttö."
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saako pieraista?
Suositeltava toimenpide, jos turnajaisten jälkeen tuntuu siltä, että haluaisi halia ja pusia kantotelinettä. Pieru ikään kuin laukaisee romanttiset höpötykset helvettiin ja palauttaa maan pinnalle: kyse on vain biologisesta pakosta, mieluummin sitä pelaisi vaikka Football Manageria.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 07.04.2010 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ann kirjoitti:"Sun pillu vetää paremmin kuin umpeen paskomani pönttö."
Tää on kyllä hyvä, mutta ei kai latista tunnelmaa, vaan sähköistää sen?
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toi piereskeleminen muuten antaa hyvät naurut...siis ei kesken hommien mut meil on ollu aikoinaan semmoset pierukilpailut Ukkokullan kans sängyssä et siin ei voi ku räkättää...romantiikkaa parhaimmillaan :lol: