Latistavin sanonta sängyssä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:
Gat kirjoitti:Minä olen niin romantikko.
Entäs tämä oma keksimäni juuri ennen pillun nuolemista:
"Sä olet kaunis täältäkin. Tätä paikkaa pitää mielellään hyvänä" ??

Jatkossa: "Sä maistut raikkaalta".

(näissä voi toki kaunistella eli valeen livauttaa sormen lisäksi)
Raikkaalta? Raikkaalta? No jos nyt haluaa mausta jotain sanoa, niin eikös yksinkertainen "hyvältä" ole paras. Raikkaasta tulee mieleen se menthol mainos jossa semmonen menee pimppaan.
No OK, "Hyvältä". Livenä nuolemastani siviilipimpasta (huorria ei saa nuolla) sanoin herkästi vain: "et sä maistu oikeastaan miltään". Olikin putipuhdas mutta kauniisti pisaroiva yksinkertainen kaunis Viiva.

Mutta harmi, jos alkuosakaan (pillun kauneuden kehaisu) ei kelpaa kuin nuorille runotytöille. Nowaysisille 16-vuotiaana.
nowaysis kirjoitti:
Gat kirjoitti: "Sä olet kaunis täältäkin. Tätä paikkaa pitää mielellään hyvänä" ??
Voisin mahdollisesti kuvitella halunneeni kuulla jotain tämän suuntaista 16-vuotiaana, yltiöromantismista kärsiessäni.. Vastaavaa on sattunut korviin kuitenkin paljon myöhemmin, vaikutus oli lähinnä :roll:
Luulisi, että aikuisempikin nainen tykkää jos pilluaan arvostaa ja vähän romantisoi. Kuulemma naiset saattavat olla epävarmoja pillunsa ulkonäöstä ja tuoksusta.

Ei kai sitten auta kuin vain urahdella tai sanoa korkeintaan: "Nyt saat kyrpää!". Olen luullut naisia liian hienostuneiksi, ilmankos en saakaan.

Niin ja Ninni: nyt en runkkaa, katson "Armottoman" uusintaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Naiset ovat perkeleitä. Kun muistat tämän, et voi kuin onnistua. Nainen saattaa raivota ja päästellä suustaan sellaista skeidaa, ettei tosikaan ja vain siitä syystä, että on kiimassa. Sitten kun on vedetty perseeseen, naama on kuin Hangon keksi. Tästä syystä kauniiden puhuminen on mieletöntä, me miehet niitä herkkiä sieluja olemme.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Panon jälkeen kannattaa kääntää vain kylkeä tai mennä pesemään visvainen penis.
Saako pieraista?
Saattais tulla aika suttuinen spermaseinä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Toi piereskeleminen muuten antaa hyvät naurut...siis ei kesken hommien mut meil on ollu aikoinaan semmoset pierukilpailut Ukkokullan kans sängyssä et siin ei voi ku räkättää...romantiikkaa parhaimmillaan :lol:
Mitähän vittua? Kai te keräsitte viikon kakit ja sivelitte toisiaan ja sanoitte "haista paska" ja nauroitte samalla pannen takaapäin? APUA!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Toi piereskeleminen muuten antaa hyvät naurut...siis ei kesken hommien mut meil on ollu aikoinaan semmoset pierukilpailut Ukkokullan kans sängyssä et siin ei voi ku räkättää...romantiikkaa parhaimmillaan :lol:
Mitähän vittua? Kai te keräsitte viikon kakit ja sivelitte toisiaan ja sanoitte "haista paska" ja nauroitte samalla pannen takaapäin? APUA!
Me oltiin syöty hernesoppaa, raakaa sipulia ja tuoretta ruisleipää kasapäin. Kristus mikä haju....UK meinas lähtee sohvalle nukkumaan mut ei naurultaan päässyt ylös.

- prööt.
- pröötprööt.
- prööt.

Parisuhteessa pitää keskustella :h:
RP

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en ymmärrä pierurajoitteisia ihmisiä. Jos pierettää, silloin pierettää. Oltiin yhdessä tai erikseen, sängyssä tai sohvalla. Joskus menee keskusteluksi, voi voi.

Minä en ainakaan jumalauta minkään ukon takia anna ilmojen kiertää mahassa tai mene vessaan piiloon päästelemään. Eikä tarvi miehenkään.

Pierevien ihmisten puolesta, nyt ja aina.

Joka pierua pidättää jne.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

En mä sitä, minä se meistä olen se joka piereskelee; äidiltä tyttärelle- geeni. Sitä vaan että en mä nyt telläämäällä tellää iltatekemiseksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Kesken unien rupsuja, aika söpöö! Kaakuna oli kaikilla muilla mittareilla enemmän mies kuin Votakka, mutta ei voinut kestää meikän kaasuja.

Naiset on cummallisii.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vai kummallisia. Sano vain suoraan, että perseestä, mielesi tekee kuitenkin. Ei se saantimahdollisuuksiasi huononna, naiset itsekin tietävät olevansa esim. huonoja pomoja. Naisten johtama työpaikka on niin vastenmielinen paikka jatkuvine valtataisteluineen ja selkään puukottamisineen, ettei tosikaan.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Vai kummallisia. Sano vain suoraan, että perseestä, mielesi tekee kuitenkin. Ei se saantimahdollisuuksiasi huononna, naiset itsekin tietävät olevansa esim. huonoja pomoja. Naisten johtama työpaikka on niin vastenmielinen paikka jatkuvine valtataisteluineen ja selkään puukottamisineen, ettei tosikaan.
Tru dat!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mä en oikee tykkää tosta sängyssäpiereskelystä. Ei oikein riitä huumorintaju sellaseen junttihommaan. Paitsi aamulla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei nussiessa kyl sais paska haista. Joku roti!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä en kans halua näitä pieru- ja kakkajuttuja seksisuhteeseeni. Kaverin kanssa ne on ihan jees.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Vai kummallisia. Sano vain suoraan, että perseestä, mielesi tekee kuitenkin. Ei se saantimahdollisuuksiasi huononna, naiset itsekin tietävät olevansa esim. huonoja pomoja. Naisten johtama työpaikka on niin vastenmielinen paikka jatkuvine valtataisteluineen ja selkään puukottamisineen, ettei tosikaan.
Tru dat!
Kannatan
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mä en kans halua näitä pieru- ja kakkajuttuja seksisuhteeseeni. Kaverin kanssa ne on ihan jees.
Siis että seurustelusuhde on seksisuhde? Mun seurustelusuhde on sekä seksisuhde että ystävyyssuhde. Piereskellä saa mutta ei mielellään seksiä harrastaessa. On se nyt perkele jos kotona(kin) pitää pierua pidättää.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

PiNppapierut sit on asia erikseen!
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:PiNppapierut sit on asia erikseen!
Haiseeko ne?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:PiNppapierut sit on asia erikseen!
Pimppapierut on kyllä so not. Ei onneksi ole vaivana nykyään.
ninnithequeen

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pimppapierut on kamalia. Mitäs jyystätte niin kovaa ja nimenomaan takaapäin. Ja sit hävettää. Vaikka ei sille mitään voi, oikeille pieruille voi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jotenkin tän ketjun lukeminen meinaa aiheuttaa semmosta, ettei yhtään tee seksiä mieli. Kyllä tässä nyt erotellaan jyvät akanoista, sano, amatöörit ammattilaisista!11
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei kai tee mieli, jos ketjun aiheena on latistavin sanonta sängyssä?
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti:Pimppapierut on kamalia. Mitäs jyystätte niin kovaa ja nimenomaan takaapäin. Ja sit hävettää. Vaikka ei sille mitään voi, oikeille pieruille voi.
Joskus luin neuvon, jonka mukaan naisen ollessa doggystylessä asennossa, jossa perse on olkapäitä alempana, pierujen esiintyminen vähenee.
Viimeksi muokannut NuoriD, 08.04.2010 16:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No, koitan pitää nää intterwebbijutut erillään oikeesta elämästä, mut tää kyl meinaa jo vähän vaikuttaa, ounou.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:No, koitan pitää nää intterwebbijutut erillään oikeesta elämästä, mut tää kyl meinaa jo vähän vaikuttaa, ounou.
Ime sitä munaa, lutka!
Manaaja

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pimppapierut on kamalia. Mitäs jyystätte niin kovaa ja nimenomaan takaapäin. Ja sit hävettää. Vaikka ei sille mitään voi, oikeille pieruille voi.
Joskus luin neuvon, jonka mukaan naisen oleminen doggystylessä asennossa, jossa perse on olkapäitä alempana, pierujen esiintyminen vähenee.
Kuten myös erektion kovuus. Naama katuun, sano. Se on seksiä eikä mitään pussijuoksua.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Latistavin sanonta sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pimppapierut on kamalia. Mitäs jyystätte niin kovaa ja nimenomaan takaapäin. Ja sit hävettää. Vaikka ei sille mitään voi, oikeille pieruille voi.
Joskus luin neuvon, jonka mukaan naisen ollessa doggystylessä asennossa, jossa perse on olkapäitä alempana, pierujen esiintyminen vähenee.
Ja lehti oli....? :D

No eiköhän tuo ole loogista, että sinne ilmaa menee.

Mun mielestä pierut ja seksi ei sovi yhteen. Pierut ja parisuhde on sit käsite tosiaan erikseen. Muutenkin seksi ja kaikki ulosteeseen liittyvä on karmivaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin