Huumorintajusi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Huumorintajuni

olen erittäinen huumorintajuinen
10
53%
olen melko huumorintajuinen
5
26%
taidan olla sitä keskiluokkaa
2
11%
olen melko huumorintajuton
1
5%
olen harvinaisen huumorintajuton
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 19

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toisesta ketjusta tuli mieleeni usein sisäistä hymyilyä aiheuttava asia. Nimittäin huumorintaju. Aika harva myöntää olevansa huumorintajuton, edes sinne päinkään. Periaatteessa ainahan voi vedota vastapuolen jalostumattomaan tai olemattomaan huumorintajuun, kun itseä ei naurata.

Kysynkin, kuinka hyvä huumorintaju sinulla mielestäsi on? Muistakaa, että ollakseen hyvää huumorintajua, pitää olla myös huonoa. Kaikki ei voi tässäkään voittaa. Se mitä esmes deitti-ilmoituksissa järjestäen korostetaan ei aina ole totta.

Bonuskyssärinä voitte tuoda ilmi, kenen palstalaisen huumorintaju on mielestänne erityisen ansiokasta!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja RP »

Huumorintajua löytyy vaikka muille jakaa, se vaan sattuu olemaan paskaa laatua.
Dumis

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Melko tajuinen. Mutta mikä on hyvää ja mikä on paskaa huumoria? Paska on varmaan mustaa huumoria vae?

edit: hyvää on tietty monipuolinen ja vastakohtana huonoa, näin nopsaan kelaillen.
Viimeksi muokannut Dumis, 07.04.2010 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen melko huumorintajuinen.
Huumorintajuni ei vaan veny lähiökuppilahuumoriin tai kakkavitseihin eikä alatyyliset ilmaukset edes hymyilytä.

Tykkään mm. elcon, Tixin ja SikaMikan huumorista. Eli aika pitkälti suuren yleisön mielestä huumorintajuni on joko olematon tai sitten ihan paska.
Kai Nalo

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Puhutaanko nyt numban vai urpiaisen huumorintajusta?
Toimistorotta

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Keskiluokkaa. Tunnen paljon hauskempia jätkiä kuin minä, mutta pieksen vähintään yhtäläisen sakin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Mutta mikä on hyvää ja mikä on paskaa huumoria?
Ennalta-arvattava, ennalta nähty tai liian varman päälle pelaava. Nämä nyt ekaks tuli mieleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja elco »

Minut on äänestetty cityn hauskimmaksi jäbäksi joskus vuonna 2005 kahdella äänellä.
RP

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:Minut on äänestetty cityn hauskimmaksi jäbäksi joskus vuonna 2005 kahdella äänellä.
:hail:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sanoisin olevani keskivertoa hauskempi mimmi, ainakin oppilaideni mielestä. Bonuksena olen aika hyvä nauramaan myös itselleni.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuiva jätkä. Siideriasteikolla semmonen Crowmoor Extra Dry. Muttei kumminkaan vielä mikään Old Rosie.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen paras ja kaunein kanssa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Koen olevani keskivertoa huumorintajuisempi yksilö ja vahvin lajini on itseironia. Huumorini on enimmäkseen mustaa ja kieroutunutta ja onnistun turhan usein loukkaamaan sillä ihmisiä, jos en ole varuillani.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä oon haaska ämmä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tuo ei ollut kyllä haaskaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Homot ja kaikenmaailman pikkusielut vapisee kun mä leivon lättyyn rasistisia kirjoituksiani! Vitun nillittäjät olkaa hiljaa! Huumorintaju on negatiivinen asia!
Tärkeintä että itsellä on hauskaa, mutta omille jutuille ei saa nauraa, mutta jos tuttu kaatuu niin nauraa saa. Savolaiset ovat hauskoja, omasta mielestään, kun tietäisi kenen on vastuu siitä. Jos savolainen kaatuu, saako nauraa? Pohjalaisetkin on hauskoja, omasta mielestään, muttei kenenkään muun. Pohjalainen huumori on kuulemma hiljaista, niin hiljasta ettei kuulu. Olen mielestäni hirveän hauska, paino sanalla hirveä ei hauska. Miksi lappilainen huumori on niin hidasta? Kun se ei ole vieläkään valunut Etelä-Suomeen. Jos joku nauroi niin TAAKSE POISTU!

Ovatko ruotsalaiset homoja? Eivät omasta mielestään.

Miksi paras huumori on kertaalleen käytettyä? Siitä tietää että se naurattaa varmasti. Sen sijaan huono huumori ei naurata toisellakaan kertaa.

Olen iloinen kuin pohjalainen ja hauska kuin savolainen, vai miten se menikään.

Onneksi en ole urpo pirkanmaalta.

En ole koskaan hauska kun yritän olla mutta varsinkin silloin.

Onko Bliss huumorintajuton? Monet naiset ovat.

Tärkeintä on että pystyy nauramaan itselleen mutta hauskinta on nauraa toiselle.

Miksi mies huutaa koiralleen yläkertaan? Siksi että se tulisi alas.
Miksi mies huutaa vaimolleen yläkertaan? Siksi että se pysyisi siellä.
Miksi mies huutaa? Kun se vain on niin hauskaa.
Viimeksi muokannut Niba, 07.04.2010 16:23. Yhteensä muokattu 14 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Yleensähän melkein jokainen ihminen pitää itseään muita huumorintajuisempana tapauksena ja omaa huumoriaan sinä parhaana. Ei ole tullut vastaan montaa ihmistä, joka tunnustaisi olevansa tosikko.

Mulla on vähän outo huumorintaju, nauran joillekin asioille ihan hervottomasti joita muut ei tajua ja sitten taas en ymmärrä mille muut nauraa... noin yleensäottaen mua ei kovin helposti saa ihan tosissaan nauramaan. Tilannehuumori on parasta, sarkasmikin toimii. Riippuu toki fiiliksestä, joskus naurattaa vähän kaikki, joskus ei naurata niin mikään.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

En kerro vitsejä, niissä oon ihan paska. Vastavuoroisesti taas mulla on hyvä tilannekomiikan tatsi ja pystyn nauramaan itselleni. Myös kevyt kenttävittuilu huumorimielessä onnistuu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Niba »

par-sky kirjoitti:En kerro vitsejä, niissä oon ihan paska. Vastavuoroisesti taas mulla on hyvä tilannekomiikan tatsi ja pystyn nauramaan itselleni. Myös kevyt kenttävittuilu huumorimielessä onnistuu.
Ole hyvä!
Kerron aina vitsin väärin, huumorimielessä.
Kenttävittuilua, voiko sitä säilöä pakkiin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Minut on äänestetty cityn hauskimmaksi jäbäksi joskus vuonna 2005 kahdella äänellä.
Kitinässä onnistuit vetämään neljän äänen kaulan pahimpaan kilpakumppaniisi Stadinarskaan ihan tuossa pari vuotta sitten.

Kyllä kai suurin osa ihmisistä on aika huumoriorientoituneita - täytyy vain löytää kohtaavat huumorintajut, niitä kun on aika erilaisia. Vaikka on toki myös näitä aika universaalisti hauskoja tyyppejäkin - ei kai kukaan voi olla pitämättä vaikka Kitinässä Liloa, Nastamuumiota, Davea, Elcoa, Manaajaa, Toimistorottaa ja Frederik Kruegeria älykkäästi hauskoina kirjoittajina? Muitakin varmasti löytyy, mutta nuo nyt ensimmäisinä tulevat mieleen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Olen erittäin huumorintajuinen, kunhan huumori on älykästä. Itse oon tymä ja yksinkertainen.
Olen varma että sinulla on kuitenkin kiinteät pakarat!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

En ymmärrä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Ann »

En mäkään.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Totta kai olen. Usein tosin huomaan olevani huumorini kanssa yksin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Huumorintajusi

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:En mäkään.
Tossa ei ollu mitään uutta, oliko se vitsi?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin