Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Mä niiin rakastan miestäni!! :h: :h: (Ei voi edes laittaa kevään piikkiin tai laskea hetkelliseksi huumaksi...)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ihanaa :]

Mä otin päikkärit ja nyt pitäs heräillä että en ihan unenpöpperössä tonne salille lähtis riuhtoo. Silmät on kyllä auki ja kroppa toimii jotenkuten mutta tuntuu että aivot nukkuu vielä.
Jos hyvin käy, niin huomenna saan kokovartalohieronnan. Ja kyseessä siis on ihan kunnon lihastenhuoltohieronta eikä mikään :jouden:-hieronta
SikaMika

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stinky kirjoitti: Jos hyvin käy, niin huomenna saan kokovartalohieronnan. Ja kyseessä siis on ihan kunnon lihastenhuoltohieronta eikä mikään :jouden:-hieronta
Itselleni käynee yhtä hyvin. Saan selän naksautukset samaan settiin, erotiikkaa se ei toivon mukaan sisällä. Väsyttää, onneksi hieronta on ainoa huomiseksi lukkoon lyöty "velvollisuus" - ja onneksi se on lyöty lukkoon, muuten mut olisi houkuteltu huomiseksikin töihin ja sitten olisin vieläkin väsyneempi. Tiukat yhdeksästä viiteen -duunit on aivan perseestä, täytyy saada silloin tällöin liukuilla hommiin puolilta päivin jotta jaksaa painaa täysiä viikkoja.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Mä täällä yksinäni en uskaltanut mennä olkkariin kun tuli pistiäinen sisään. Äkkiä kissat tytön huoneeseen turvaan ja ite makkarin ovet kiinni. Ja itku kurkussa soitto rekkikselle (joka sillon asu täällä) että perkele tuu ny listimään toi! Se vaan nauro et sori mä oon töissä viel vähän aikaa. Ei ole naurun asia semmonen hirviö sisällä! Ja miks vatussa ne tulee viidenteenkin kerrokseen ja aina joka ikkunanraosta!
Oli makkarin tuuletusikkunan välissä kans yks kerta, ja sitäkin yritettiin häätää ulos. Oli muuten aika show.

Ukkokulta kans tappoi yhden hesarilla kerran täällä. Kummasti niitä ei tullut koskaan sinne Kivikon kämppään, vaikka eka kerros, mut tänne viidenteen ne kyl tulee vainoomaan mua...

Mä vaan niiiiiiiiiiin kammoan niitä.
Kaikki on siilleee suhteellista!

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ampparit jne. on ihan jees niin kauan kun ne ei tuu riehuu mun huudseille.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Ampparit jne. on ihan jees niin kauan kun ne ei tuu riehuu mun huudseille.
Ammut ne sit singolla? :zap:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ampparit jne. on ihan jees niin kauan kun ne ei tuu riehuu mun huudseille.
Ammut ne sit singolla? :zap:
Hyvä idis, tarkka vehje :D

(baaaazoooookaaaaaaaaa!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Mä niiin rakastan miestäni!! :h: :h: (Ei voi edes laittaa kevään piikkiin tai laskea hetkelliseksi huumaksi...)
Onnea, on se hienoa tällaista kuulla...Miehesi on kyllä myös onnekas kun hänellä on sinut.

Missä sinunkaltaisiasi löytyy? Olisi kiinnostusta löytää sellainen :h: ...!
elco

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja elco »

8000 pistettä Mario Kart Wiissä. Elämä menee eteenpäin!

Tää on vähän sama kuin se kun Selänne skorasi 600 byyriä NHL:ssä. Itseasiassa hyvin vähän.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Ampiaiset, mehiläiset, kimalaiset. Yhtä kaikki helvetin pelottavia otuksia!
Eilen pörräsi iso kimalainen S-marketissa..
seurauksena oli että yksi 20v tyttö hyppäsi melkein syliini ihan reaktiona!
Ei siinä ehtinyt tehdä mitään, hups vaan!
En tiedä mutta itselläni ei ole tuollaista paniikkia pistiäisten seurassa, voin joskus tappaa hyvää hyvyyttäni juopon pistiäisen olutuoppiin, jopa tyhjäänkin..

Ainoastaan lasten ja allergisten täytyy olla varovaisia tiedoksenne..
Viimeksi muokannut Niba, 13.04.2010 22:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

No nyt tuolla TV2:ssa vasta hullu viherpiiperöaktivisti onkin. Oikein raamattuakin siteerataan.
ninnithequeen

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On se kiva Niba et sullakin hyppii nuoret misut syliin ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:On se kiva Niba et sullakin hyppii nuoret misut syliin ;)
Molemmilla posket punoitti tuon jälkeen!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Uuh, se hieronta onnistuu huomenna! Mun lihakset niiin kaipaa kunnon otteita. Systerin kaveri on ihan helmi ja tulee jopa kotiin. Ihana fiilis kun siinä pöhnässä ei tarvii lähtee enää mihinkään vaan saa vetää verkkarit ja topin päälle ja löhötä loppuillan sohvalla.
Vastaa Viestiin