Perjantai on rakastumisen aikaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Anna mun kaikki kestää:

Kuva
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

^:rofl:

Taitaa valmistautua johonkin mafia-rooliin..
Viimeksi muokannut masa, 16.04.2010 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^ :lol: :rofl: :lollero:
milli

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja milli »

siis.. mun mielestä on kiva pukeutua välillä dorkasti :)

Tuli sellaistakin kommenttia, että äiti taitaa maksaa mulle liikaa palkkaa jne.. ugu :D Avokilla oli hauskaa kun veti mun pöksyt korviin ja nauroi mun perseelle.. et .. silleeen :)
Manaaja

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Te haaremihousujen arvostelijat ootte ihan väärässä!

Kuva
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuvittelin haaremihousuja semmoisiksi mchammer-tyyppisiksi, noi millin on tylsät.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Tää oli kans aika järkky.

Kuva

Tosin tossa välissä on jo 24 vuotta..
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

milli kirjoitti:siis.. mun mielestä on kiva pukeutua välillä dorkasti :)
Miksi ihmeessä?

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että miksi nuoret kauniit ja hyvän vartalon omaavat naiset haluavat väkisin näyttää dorkilta pukeutumalla säkkivaatteisiin.

Tosin nää on kyllä varsin positiivisia poikkeuksia.

http://blogit.hs.fi/muoti/2010/04/09/he ... en-gyarut/

..lukuunottamatta tota ekaa..
milli

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti: Miksi ihmeessä?

En ole ikinä ymmärtänyt sitä, että miksi nuoret kauniit ja hyvän vartalon omaavat naiset haluavat väkisin näyttää dorkilta pukeutumalla säkkivaatteisiin..
Nooh, usein jos käyttää kauheasti aikaa siihen, että haluaa näyttää seksikkäältä jne.. niin sitten jossain vaiheessa iltaa kuitenkin mieli muuttuu, peilikuva näyttää ihan hirveältä, tekee vain mieli lähteä kotiin piiloon. Kun pukeutuu hölmösti, niin ei ole mitään harhakuvaa, joka voisi särkyä. Simppeliä :P
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

^ ai sii. :sir:
bliss

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:Tää oli kans aika järkky.

[img]

Tosin tossa välissä on jo 24 vuotta..
Miltä itse luulet näyttäväsi neljännesvuosisadan kuluttua? :D
ninnithequeen

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eijeijeijeiiiiiiii!!!! Voe perhana. Ja mä luulin että Gale Harold on rupsahtanu Queer as Folk ja Täydellisten Naisten välissä. Snif.


Pieni taistelu taas päällä. Tytöllä oli illalla noussu kuume taas. On se ny perkele ettei se muka vois täällä sairastaa äitin kainalossa. Meil on pari levyä Muppet Showtakin odottamassa. "Mut jos se tarttuu pieneen". Joo keksi parempi tekosyy. Tyttö kotiin kiitos! Hittojako se anopilla on ku äiti on täällä.

Eli tää ilta menee vähän eri tavalla kun kuviteltiin taas.
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:Tää oli kans aika järkky.

Kuva
Miltä itse luulet näyttäväsi neljännesvuosisadan kuluttua? :D
Kuva
ninnithequeen

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MANBOOBS!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Milli - mä tiedän mitä sä tarkotat tolla "dorkaksi pukeutumisella". Mulla on siihen ihan oikea syy- EN VAIN OSAA. Eli mieluiten pistän koko homman läskiksi, kun näytän siltä että yritän liikaa.

Nyt on muuten jalassa KIRKKAAN PUNAISET nahkaiset Puman lenkkarit, ainut miinus on toi pieni ferrarin logo kantapäässä. Vähänkö nää on päheet :twisted: Iskä toi Pekingistä mentaliteetilla "jos Ellu haluaa punaiset Pumat, Ellu saa punaiset Pumat".

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja milli »

^oi, ihanat :)
Tuollaiset tulis niin tarpeeseen, mun Dieselit punaiset vastaavat popot alkaa olla niin rikkipokkipuhki, ettei niitä kehtaa käyttää edes takapihalla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:^oi, ihanat :)
Tuollaiset tulis niin tarpeeseen, mun Dieselit punaiset vastaavat popot alkaa olla niin rikkipokkipuhki, ettei niitä kehtaa käyttää edes takapihalla.
Tuli hieman katseita kaupungilla: mustat housut, musta takki, ja punaiset kengät :D Vähän samanlainen fiilis, kun on paksu villapaita ja farkut mutta alusvaatteina jotain seksikästä pikkupitsiä!

Tosin oudosti teki mieli kokoajan kolauttaa kantapäät yhteen ja PUFF, kadota paikalta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja saira »

Juu, Rakkautta tänään, kunhan saa ensin hiukan töitä tehtyä. Sit äkkiä miehen kaikkuun ennenku se lähtee taas mopoa laittaan ja mä omille porukoille tytön (ja tietokoneen) kanssa. Huomenna vasta sit seuraavan kerran...

Mä olen vähän huono "pukeutuun" millään tavalla. Mulla on oma tyylini, johon oon jämähtänyt aika tehokkaasi. Eli näytän samalta aina. Vaihtelu tekis hyvää... Mut oon päättäny, et alan taas opetella hameiden käyttöä. Ennen likkaa pidin paljonkin hameita, mut enää ei osaa. Jotenkin outo olo hameessa, sellainen ei-sopiva.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
milli

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja milli »

^ Tuttu fiilis, mulla oli tosi jämähtänyt tyyli vielä vuodenvaihteeseen. Mun perusasu oli tyyliin aina Dieselit farkut ja joku Benettonin tylsä yksivärinen neule :)

Sitten kun tyyli alkoi muuttua, alkoi suhtautuminen omaan kroppaan parantua, ihmeen paljon "oikeilla" vaatteilla saa aikaiseksi.
ninnithequeen

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon niin saakelin laiha nykyään että jestas. Tuntuu hyvältä pukee kivat vaatteet. Tottunu häpeilemään mahaansa ja läskejään. Blissin farkut meinaa pudota. Aikoinaan nauroin et eihän noi ny ikinä mulle mee.

53 kg tällä ruokavaliolla. Huh.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pukeutumisesta puheenollen... huomasin vasta äsken, että eilen ostamani trikoopaita on vähän turhan läpinäkyvä. Piti vetää aktivistihuivi kaulaan, ettei tissivako paista.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja saira »

Milli: Mulla oli tyttären syntymästä hieman itsäni mammamaisempi tyyli päällä oikeastaan viime kevääseen (johtuen osittain siitä, että energia meni yksinkertaisesti muuhun kuin omaan peilikuvaan). Kun nämä suuret elämänmutokseni alkoivat, alkoi myös tyyli muuttua. Löytyi taas trumpettifarkut ja hieman rosoisempi tyyli. Nyt vaan sekin vähän liikaa samaa. Ja onneksi mulla on kampaaja, joka tekee aika pitkälti niinkuin haluaa, tuntee mut niin hyvin että osaa tehdä täydellistä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

exPertti kirjoitti:Ei ichme, että sinua keksi-ikäiset perwot katselevat päästä varpaisiin. :)
Se on vähän sellainen E-kuppien mukanaan tuoma paha, oli sitten pukeutunut "tissipaitaan" tahi ei.
milli

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja milli »

saira: ymmärräettävää, että tietenkin lapsi vie sitä aikaa ja energiaa. Jos nyt löytyisi energiaa, niin kannattaa mennä ennakkoluulottomasti kauppaan kokeilemaan kaikkea kivaa ja lukea esmes jotain muotiblogeja.
Hyvä kampaaja on tosi hyvä juttu. Mulla on tosi hyvä kampaaja, mä vaan nyt päätin kasvattaa pitkät hiukset, joten musta tulee se asiakas, että haluaa uutta ilmettä, mutta mitään ei oikeastaan saisi tehdä hiuksille :P
masa

Re: Perjantai on rakastumisen aikaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Jaahans, jos sitä vaikka korkkais grillauskauden tänään, vaikkakin takapihalla on vielä ½ metriä lunta..

Pottu ja tomaattisalaattivärkkien metsästys voi olla kyllä hieman hankalaa lakosta johtuen.. onkohan Pertsan aakkosbaarit auki?
Vastaa Viestiin