Missä tiistai?!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Toimistorotta

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Tuota, Elpsu, mun kritiikkini ei edelleenkän kohdistunut ideaasi, vaan ainoastaan siihen, että tuo Sellon hotelli ei ole välttis maailman paras ympäristö ällöromantiikkaan ja ei tuo tarjous ole ainutlaatuinen edes hintatasonsa puolesta. 60-70 eurolla saa hotellihuoneita jatkuvasti eri puolilta Suomea.

Jos ja kun kyse on yhdestä yöstä ja pitää olla lähihotelli, niin esimerkiksi minsuta suhteellisen asiallinen Torni tarjoaa 91 € yöltä 2 hengen huoneet koko toukokuun. Jää enempi aikaa suunnitella, voi valita paremmin ajankohdan ja miljöö on merkittävästi miellyttävämpi. Plus että lähistöllä on ziljoona tasokasta ruokaraflaa ja baaria, mikä ei ole Leppävaarassa tilanne. Siinä asetelmassa hintatason nousu 60 -> 90 € ei ole mitn.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:masa, kuulostaa siltä että sä haluaisit tulla mukaan :D
Mä olen ollut jo puoltoista viikkoa yksin himassa, joten sitä omaa rauhaa ja aikaa on taas ihan riittävästi kerätty. Mä haluaisin nyt hullunmyllyn kotiin mielummin kuin hotelliyön.
Viimeksi muokannut masa, 20.04.2010 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Hmm. Mitenkäs etiketti menee, kuuluuko vaimon tietää miehen polttarijärjestelyistä?
Ainakin meidän porukassa on aina pidetty vaimo tietoisena kaikista käänteistä ja hyvin on avoimuus toiminut. Kaikki suunnitelmat on aina menneet läpi, eikä ongelmia ole ollut eikä tullut.
Kyllä musta kuulostaa hyvin, hyvin oudolta jos suunnitellaan miehen ryöstämistä yliyöksimatkoille, eikä vaimoa/vaimoketta informoida asiasta mitenkään. Tokihan nyt jo vaikka vietäisiin ukko edes yhdeksi illaksi, on muijalle sanottava että perheellinen ukko on sitten varattuna sinä ja sinä iltana meidän käyttöön, mut älä mainitse sille mitään.

Italiaan tai edes Tallinnaan ilmoittamatta emännälle mitään? Kyllä mä yhdyn siihen että tarttee olla jonkin sortin idari, jos ei asiasta mitään ilmoita, varsinkin kun on jälkikasvua.
Toimistorotta

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:Hmm. Mitenkäs etiketti menee, kuuluuko vaimon tietää miehen polttarijärjestelyistä?
Kaikki polttarit missä mä olen ollut ovat ollet sellaisia, että morsiota on konsultoitu sopivan ajankohdan suhteen ja usein morsian on ollut juonessa mukanakin keksimälle ko. ajankohdalle jotain ikävää ja pakollista hommaa.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti: Väitän.
Jos olis mahixet olla yksi yö yksin, olisin mielummin kotona
Ei ole mahdollista olla kotona, koska lapsenvahti on teillä. Sulla on aikaa 20 tuntia sekä mahdollisuutena päästä Hotel Selloon yöksi. Jätätkö tilaisuuden käyttämättä?

Kuva
Jätän. Hotel Sellon osalta. :)
Sen sijaan voisin majoittaa itseni siksi aikaa yhteen toiseen paikkaan. Nukkumaan tms.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toimistorotta kirjoitti:Jos ja kun kyse on yhdestä yöstä ja pitää olla lähihotelli, niin esimerkiksi minsuta suhteellisen asiallinen Torni tarjoaa 91 € yöltä 2 hengen huoneet koko toukokuun. Jää enempi aikaa suunnitella, voi valita paremmin ajankohdan ja miljöö on merkittävästi miellyttävämpi. Plus että lähistöllä on ziljoona tasokasta ruokaraflaa ja baaria, mikä ei ole Leppävaarassa tilanne. Siinä asetelmassa hintatason nousu 60 -> 90 € ei ole mitn.
No mikset heti sanonut! En mä ole mikään virtuoosi näissä jutuissa, onneksi kortinkin voi palauttaa. Pitänee kotona perehtyä vähän paremmin näihin juttuihin.

Ei me kuitenkaan siellä aulassa tätä "ällöilyä" harrastettaiskaan, jotenkin tuntuu siltä, että se on enemmän se idea, ei niinkään loppupeleissä se, kuinka korkea hotelli on tai miten hieno historia. Mutta Torni on kyllä above it all, eniveis.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Jätän. Hotel Sellon osalta..
Olet kyllä IMO oudoun tapaus mitä tältä palstalta löytyy.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jätän. Hotel Sellon osalta..
Olet kyllä IMO oudoun tapaus mitä tältä palstalta löytyy.
Kiva olla ykkönen jollain listalla.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jätän. Hotel Sellon osalta..
Olet kyllä IMO oudoun tapaus mitä tältä palstalta löytyy.
No menishän se, mutta kun on nyt toi Tix, niin pitää olla eri mieltä. Yritä ymmärtää. :D
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Asie Payton kirjoitti:
RP kirjoitti:Joudut valitettavasti tyytymään pupuun.
Sä niinQ annoit mulle just pari iltaa sitten kylmää kättä! Tuuliviiri! :leuhka:
Pitää sitä edes joskus yrittää olla vaikea nakki.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:. Yritä ymmärtää. :D

Kai se on sit uskottava :lollero:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Jätän. Hotel Sellon osalta..
Olet kyllä IMO oudoun tapaus mitä tältä palstalta löytyy.
Kiva olla ykkönen jollain listalla.
Ei bliss kyllä oudoin ole, bliss on vain sataprosenttinen tekijä. Eli jos jonnekin mennään, jotain tehdään tai jotain suunnittelee, tekee sen sitten kunnolla. Kyllä toi mun idea kuulostikin hieman hätäiseltä, mä oon vaan omissa tekemisissä ja ideoinnessa niin lapsekkaan innostuva ja spontaani, että jälkeenpäin aina lyön päätäni seinään.
The great club outshines the individual, always and forever.
Toimistorotta

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Elppis kirjoitti:Ei me kuitenkaan siellä aulassa tätä "ällöilyä" harrastettaiskaan, jotenkin tuntuu siltä, että se on enemmän se idea, ei niinkään loppupeleissä se, kuinka korkea hotelli on tai miten hieno historia. Mutta Torni on kyllä above it all, eniveis.
Minusta kahden vietettyyn iltaan on hyvä integroida hyvin syöminen, tai jos sille ei ole aikaa, tuhmassa pikkumustassa cocktaililla käynti ennen kuin liukkaripullot alkaa poksua tai altaan vesi lainehtia.

Esim. just Torniin ympäristössä sille on todella paremmat mahdollisuudet.
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti: lapsekkaan innostuva ja spontaani.
Hyviä piirteitä ihmisessä, mielestäni. Ei mitään kuivakkaa täydellistä suunnittelua nonstop.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Esim. just Torniin ympäristössä sille on todella paremmat mahdollisuudet.
Kyllä se siemennys nyt saatana onnistuu vaikka parkkihallissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kuka tarvitsee konsultointifirmoja kun meillä on Kitinä.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti:Kuka tarvitsee konsultointifirmoja kun meillä on Kitinä.
Tixula vois suunnitella teille romanttisen illan, olis puitteet kunnossa, loppu on teistä kiinni.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:
Elppis kirjoitti: lapsekkaan innostuva ja spontaani.
Hyviä piirteitä ihmisessä, mielestäni. Ei mitään kuivakkaa täydellistä suunnittelua nonstop.
Olin just toteamassa samaa, että innostuvuus + spontaanisuus rakkauselämän asiayhteydessä... Öh, ihan kun siinä olisi jotain vikaa. Meininki on satavarmasti parempaa kuin detaljeihin keskittymällä.

Itse asiassa hääpareissa just näkee tän eron tosi hyvin: toiset osaa bailata ja ottaa ilon irti siitä itse tilanteesta. Toiset taas stressaa viimiseen asti että kaikki detaljit on pilkulleen, siianmäti on oikealta tuottajalta ja servetit on prikulleen oikeeta värisävyä tai muuten bileet on pilalla.

Ei tarvii kahta kertaa arvata, kumman possen bileissä on parempi meininki.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti: Ei tarvii kahta kertaa arvata, kumman possen bileissä on parempi meininki.
Mulle tuli hataria mielikuvia siitä, kun kaikki miesvieraat tanssivat Final Countdownia krakat otsan ympärillä ihan onnessaan. Hmm.
The great club outshines the individual, always and forever.
Toimistorotta

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Elppis kirjoitti:Mulle tuli hataria mielikuvia siitä, kun kaikki miesvieraat tanssivat Final Countdownia krakat otsan ympärillä ihan onnessaan. Hmm.
Eiks toi nyt ole ihan säännönmukainen hääjatkojen kulku :D
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Ei tarvii kahta kertaa arvata, kumman possen bileissä on parempi meininki.
Mulle tuli hataria mielikuvia siitä, kun kaikki miesvieraat tanssivat Final Countdownia krakat otsan ympärillä ihan onnessaan. Hmm.
Näin juuri. Arvaa moniko sen sijaan muistaa minkä väriset servetit oli?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Eihän kukaan nyt noin vatipää olis. Mut ennalta on eri juttu. Yleensä tilanteeseen sopeutuu kun on tarjolla ihoa, samppista ja aikaa.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aiheeseen kovin hyvin sopien...
Mun tarttis käydä ostamassa 3 tai 4 tollasta:
[img]http://www.jättipörssi.fi/files/big/1128_big_844_orig_eco500.jpg[/img]

Ehkä inhottavinta shoppailuhommaa ikinä, siis tietokonesälän ostaminen.
Asie Payton

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:Pitää sitä edes joskus yrittää olla vaikea nakki.
Selvä! No nyt kun kynnys on ylitetty, niin sitä ihoa tänne ja sassiin! Ja huulia myös!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ok, ehkä 4 sivua hotellihuoneen valitsemisesta on liikaa normaalille ihmiselle. Itse en kuulu ko. kategoriaan, joten aiheenvaihto on tervetullutta :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin