Missä tiistai?!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:
RP kirjoitti:
RP kirjoitti:Joku voisi diilata tuon Toimistorotan ja Manaajan yhteen. Voisivat sitten siellä kotona räksyttää toisilleen.
Toistan itseäni.
Älä nyt kun mä vein jo välistä Tstorotan. En vaihda!!!1
Oikeastaan, olisitte tosi söpis pari :) Onko rakkautta ilmassa, väreileekö?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:Kun seura on oikea, kivaa on vaikka teltassa suon laidalla.
Tää on niin oikein :]

Kortti ostettu, nyt vaan vaklamaan miehen kalenteria ja soitto potentiaaliselle lapsenvahdille - ehkä mä keksin iltaan jotain OIKEASTI hehkeetä, nää suunnittelujutut on kivoja :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:En kässää
Rautalankaa. Et kritisoinut Leppävaaraa tai normihotellia, joten ei ollut osoitettu sulle. Tix kritisoi, joten oli osoitettu Tixille ja Tixin mielisille.

Ja Bliss, sinä 24/7/365 juniorissa kiinni oleva väsynyt äiti. Väitäkö ettei vaikkapa vaan yksin vietetty yö Leppävaarassa hotellissa kiinnostaisi. Ei töitä, ei velvollisuuksia, vaan amme ja unta mielinmäärin.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exPertti kirjoitti:Oho, ajattelu näkyy olevan tässä kohtaa pelottavan synkassa Bluntlyn kanssa... :o
Täällähän tulee jengiä kaapista kuin flanellipaitaa kevätsiivouksen yhteydessä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: sukis/perhis
¿Comprende?

¿Perheriita?
Sukuriita ja perheriita noista polttareista, kun veli mokas tiedottamisesssa eli ei jaksanut kertoa mistään järjestely/suunnittelujutuista vaimolleni ja vaimo asetti luonnollisesti herneen kauniiseen sieraimeensa. En uskalla kertoa enempää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Toimistorotta kirjoitti:Bluntlyllä olis yhä tarjolla se romanttinen hotelliyö..
Mulle riittää tosta partsilta kuvattu video sello-hotlan villeistä öistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:veli mokas tiedottamisesssa eli ei jaksanut kertoa mistään särjestely/suunnittelujutuista vaimolleni
Tais olla taktinen käytännön pila, tai sit veljes on idiootti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: En uskalla kertoa enempää.
Ihana :D

:p:
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti: Ja Bliss, sinä 24/7/365 juniorissa kiinni oleva väsynyt äiti. Väitäkö ettei vaikkapa vaan yksin vietetty yö Leppävaarassa hotellissa kiinnostaisi. Ei töitä, ei velvollisuuksia, vaan amme ja unta mielinmäärin.
Väitän.
Jos olis mahixet olla yksi yö yksin, olisin mielummin kotona :)

Leppävaara on liian lähellä eikä hotelli yksin inspaa kyllä yhtään. Paitsi ehkä Haikon kartano.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bluntly kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Bluntlyllä olis yhä tarjolla se romanttinen hotelliyö..
Mulle riittää tosta partsilta kuvattu video sello-hotlan villeistä öistä.
:shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:Lupasit joskus näistä raportoida, muistatko. Kaikkea hyvää koko perheelle, tietysti!
Niin tein. Tää on vielä niin tuore ja eläväinen, etten halua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Asie Payton

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

RP kirjoitti:Joudut valitettavasti tyytymään pupuun.
Sä niinQ annoit mulle just pari iltaa sitten kylmää kättä! Tuuliviiri! :leuhka:

Voi räkä! Musta Pekka, Bluntly?! Missä se köysi on...
NuoriD

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Bluntlyllä olis yhä tarjolla se romanttinen hotelliyö..
Mulle riittää tosta partsilta kuvattu video sello-hotlan villeistä öistä.
:shock:
Muistakaa vilkuttaa Bluntlylle!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Tais olla taktinen käytännön pila, tai sit veljes on idiootti.
Hän ei siis kertonut mitään jo maksamastaan 4 päivän Italianreissusta, eikä sen jälkeen kertonut tuhkatappoin tuomasta kolmen päivän Tallinnanreissusta. Vaimo sit draamaili.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:En kässää
Rautalankaa. Et kritisoinut Leppävaaraa tai normihotellia, joten ei ollut osoitettu sulle.
No toki mä sen ymmärsin, mutta just sen vuoksi ton "lapsettomat" -tagin liimaaminen ei sisällä mitään logiikkaa: Ainoat ideaa vastaan olleet ovat tuntuneet olevan Tix ja bliss, joista toinen on ymmärtääkseni lapseton ja toinen ei. Eikä blissin mielipidettä voi just nyt laskee, ku sil on nyt joku keväthormoni tohon Tixiin, ja se tuntuu puhuvan parin viime viikon ajan ihan mitä tahansa hassuja kunhan se on samalla linjoilla Tixulin kanssa. Etkö oo muka ite huomannu?
NuoriD

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
masa kirjoitti:Tais olla taktinen käytännön pila, tai sit veljes on idiootti.
Hän ei siis kertonut mitään jo maksamastaan 4 päivän Italianreissusta, eikä sen jälkeen kertonut tuhkatappoin tuomasta kolmen päivän Tallinnanreissusta. Vaimo sit draamaili.
Hmm. Mitenkäs etiketti menee, kuuluuko vaimon tietää miehen polttarijärjestelyistä?
NuoriD

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:En kässää
Rautalankaa. Et kritisoinut Leppävaaraa tai normihotellia, joten ei ollut osoitettu sulle.
No toki mä sen ymmärsin, mutta just sen vuoksi ton "lapsettomat" -tagin liimaaminen ei sisällä mitään logiikkaa: Ainoat ideaa vastaan olleet ovat tuntuneet olevan Tix ja bliss, joista toinen on ymmärtääkseni lapseton ja toinen ei. Eikä blissin mielipidettä voi just nyt laskee, ku sil on nyt joku keväthormoni tohon Tixiin, ja se tuntuu puhuvan parin viime viikon ajan ihan mitä tahansa hassuja kunhan se on samalla linjoilla Tixulin kanssa. Etkö oo muka ite huomannu?
Riemis jo aiemmin arvaili, että Bliss lähestyy puumavuosiaan ja tämähän tuntuu vahvistavan käsitystä. Toki blissin lapsen isäkin jo todisti samasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Mulle riittää tosta partsilta kuvattu video sello-hotlan villeistä öistä.
:shock:
Muistakaa vilkuttaa Bluntlylle!
Toiseen pakaraani kirjoitan UP ja toiseen YOURS :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti: Väitän.
Jos olis mahixet olla yksi yö yksin, olisin mielummin kotona
Ei ole mahdollista olla kotona, koska lapsenvahti on teillä. Sulla on aikaa 20 tuntia sekä mahdollisuutena päästä Hotel Selloon yöksi. Jätätkö tilaisuuden käyttämättä?

Kuva
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:Hetkinen nyt sitten!! Mitäs mä saan?!?!
Joudut valitettavasti tyytymään pupuun.
Siinä todellisuudessa jossa minä elän pupu ei ole mikään musta pekka.
Olipa kauniisti sanottu, pertti.
NuoriD

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti: Väitän.
Jos olis mahixet olla yksi yö yksin, olisin mielummin kotona
Ei ole mahdollista olla kotona, koska lapsenvahti on teillä. Sulla on aikaa 20 tuntia sekä mahdollisuutena päästä Hotel Selloon yöksi. Jätätkö tilaisuuden käyttämättä?

Kuva
Masa! Nyt kunnolla, vaikka perhe onkin Britannissa!
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti: Hmm. Mitenkäs etiketti menee, kuuluuko vaimon tietää miehen polttarijärjestelyistä?
Ainakin meidän porukassa on aina pidetty vaimo tietoisena kaikista käänteistä ja hyvin on avoimuus toiminut. Kaikki suunnitelmat on aina menneet läpi, eikä ongelmia ole ollut eikä tullut.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti: Rautalankaa. Et kritisoinut Leppävaaraa tai normihotellia, joten ei ollut osoitettu sulle.
No toki mä sen ymmärsin, mutta just sen vuoksi ton "lapsettomat" -tagin liimaaminen ei sisällä mitään logiikkaa: Ainoat ideaa vastaan olleet ovat tuntuneet olevan Tix ja bliss, joista toinen on ymmärtääkseni lapseton ja toinen ei. Eikä blissin mielipidettä voi just nyt laskee, ku sil on nyt joku keväthormoni tohon Tixiin, ja se tuntuu puhuvan parin viime viikon ajan ihan mitä tahansa hassuja kunhan se on samalla linjoilla Tixulin kanssa. Etkö oo muka ite huomannu?
Riemis jo aiemmin arvaili, että Bliss lähestyy puumavuosiaan ja tämähän tuntuu vahvistavan käsitystä. Toki blissin lapsen isäkin jo todisti samasta.
Pyh. Mistä se sitten todistaa, että 98% minkä tahansa ikäisistä miehistä on vaan vastenmielisiä.
Ja virheistähän oppii.

Ja jos ette oo huomannu, mä höpötän aina aika järjettömiä. :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa, kuulostaa siltä että sä haluaisit tulla mukaan :D
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Etkö oo muka ite huomannu?
No totta puhuen olen kyllä. Ehkä kyseinen pariskunta olisi tosiaan mennyt Haikon kartanoon katselemaan mummoja mielummin, kuin toistensa O-ilmeitä