Missä tiistai?!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No nyt mulla on sit ihan naurettava olo :?

Taidan sittenkin säästää 4 vuotta ja viettää sitä romanttista yliyön pikadeittiä miehen kanssa vaikka kuumailmapallossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: No siten niin, että kun useampikin todistaa, että pikkulapsen vanhempien on hankala irrottautua, ja luksukseksi riittää se, että saa nukkua rauhassa, niin sinä ehdotat ulkomaille vanhaan linnaan lähtöä.
Samalla vaivalla sitä irrottautuu "ulkomaille". (Ruotsi ei kyllä oo mun mielestä varsinaisesti "ulkomailla"). Yks yö enemmän, siin se :]
Paitsi ei ehkä just nyt kun lentäen ei pääse...

Mun on toki helppo huudella kun ei ole mahdollisuuksia edes siihen yhteen yöhön :D
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Ok! Mä diilaan sulle ton Ninnin. Meette suoraan naimisiin. Kyllä siinä rekkikset ja ukkokullit unhoittuu, kun pipari jauhelihana pestää lakanapyykkiä päivät pitkät. Kaikki voittaa.
Sun täytyy olla vähän yllätyksellisempi, tää oli sen verran 130% reaktio. Aika tylyy kyl rinnastaa Blissii samalle viivalle. Mut hei, tottakai me mennään! Ihan mitä vaan ettei lerpahda väärään näköalaan tai matkasuraan tai johki! Mä teen tästä teille täydellistä!
No mut hei, yh mikä yh - sama paha yksityiskohdista huolimatta. Tiäks. Silleen se vaan menee.
Asie Payton

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Elppis kirjoitti:No nyt mulla on sit ihan naurettava olo :?

Taidan sittenkin säästää 4 vuotta ja viettää sitä romanttista yliyön pikadeittiä miehen kanssa vaikka kuumailmapallossa.
Älä noita näsäviisaita kuuntele! Mene ja toteuta!! Huolella!
Jenny Daa-aah! ling

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Elppis kirjoitti:No nyt mulla on sit ihan naurettava olo :?

Taidan sittenkin säästää 4 vuotta ja viettää sitä romanttista yliyön pikadeittiä miehen kanssa vaikka kuumailmapallossa.
Höpö höpö. Romanttista on suunnitella jotain, mistä tietää toisenkin nauttivan. :h:

Kokemuksesta tiedän, että kauas pienestä lähteminen ei ehkä ole yhtään niin rentouttavaa kuin lähialueen hotellivuorokausi. Rentoutuminen on romanttista. Nautitte! Eikä tolla hinnalla edes vituta jos ei jaksa nousta aamupalalle. :]
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:No nyt mulla on sit ihan naurettava olo :?

Taidan sittenkin säästää 4 vuotta ja viettää sitä romanttista yliyön pikadeittiä miehen kanssa vaikka kuumailmapallossa.
Kamoon. Kaks ihmistä siinä tekee illan. Ei osoite navigaattorissa, näköala, hotellihuoneen seinämateriaali, kokolattiamaton väri tai läheisen kauppakeskuksen kattorakenteiden arkkitehtuuri.

Sähän sen tiedät mikä teille riittää. Jotkut tyytyy vähempään, jotkut ei mihinkään. Joillekin riittää se hetki kahden, jotkut keskittyy etsimään vikoja ympäristöstä. Tärkeintä on et ite tykkää.
Viimeksi muokannut Manaaja, 20.04.2010 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toimistorotta

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Ok! Mä diilaan sulle ton Ninnin. Meette suoraan naimisiin. Kyllä siinä rekkikset ja ukkokullit unhoittuu, kun pipari jauhelihana pestää lakanapyykkiä päivät pitkät. Kaikki voittaa.
Sun täytyy olla vähän yllätyksellisempi, tää oli sen verran 130% reaktio. Aika tylyy kyl rinnastaa Blissii samalle viivalle. Mut hei, tottakai me mennään! Ihan mitä vaan ettei lerpahda väärään näköalaan tai matkasuraan tai johki! Mä teen tästä teille täydellistä!
No mut hei, yh mikä yh - sama paha yksityiskohdista huolimatta. Tiäks. Silleen se vaan menee.
Ei ku tässä oli paljon humaanimpi motiivi. Manala on niin pitkän aikaa ollut huolestunut tosta Ninnin perheen elämäntilanteesta, että kyllä se on korkea aika että Ninni saa täydellisen miehen ja lapset täydellisen äiskän. Kaikki voittaa.
masa

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja masa »

Asie Payton kirjoitti:
Älä noita lapsettomia kuuntele! Mene ja toteuta!! Huolella!
Korjasin.

Lapsettomat vaan ei yksinkertaiseti tiedä mistä luksuksesta on kyse, jos saa omaa rauhaa vaikkapa kaksi tuntia päivässä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Komppaan edellisiä rajusti. Älä Elppa välitä muiden mielipiteistä - olette ansainneet pienen breikkinne ja aikaa keskittyä toisiinne :h:
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:Ei ku tässä oli paljon humaanimpi motiivi. Manala on niin pitkän aikaa ollut huolestunut tosta Ninnin perheen elämäntilanteesta, että kyllä se on korkea aika että Ninni saa täydellisen miehen ja lapset täydellisen äiskän. Kaikki voittaa.
Mä en onneksi pidä itseäni kaikilla mittareilla mitattuna minään täydellisenä miehenä, tai ylipäätään niillä kaikilla mittareilla mitattuna parempana kuin muut. Meidän varmaan pitäis ettiä Ninnille joku semmonen, joka pitää.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:No nyt mulla on sit ihan naurettava olo :?

Taidan sittenkin säästää 4 vuotta ja viettää sitä romanttista yliyön pikadeittiä miehen kanssa vaikka kuumailmapallossa.
Höpö höpö. Et kai tietääkseni ole Tixin tai Blissin kanssa parisuhteessa (jos jälkimmäisen niin kuvia sitten :) )?
Sä et Pertti tiedä kaikkea... ;)
Toimistorotta

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Meidän varmaan pitäis ettiä Ninnille joku semmonen, joka pitää.
Ihme vaatimattomuutta! Älä huoli, sä olisit just ihan täydellinen! Oot vakuuttanu kaikki nämä vuodet sellaisella yleis- ja erityisasiantuntemuksella kaikissa asioissa, että parempaa ei tästä maasta vaan voi löytyä.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti:
Älä noita lapsettomia kuuntele! Mene ja toteuta!! Huolella!
Korjasin.

Lapsettomat vaan ei yksinkertaiseti tiedä mistä luksuksesta on kyse, jos saa omaa rauhaa vaikkapa kaksi tuntia päivässä.
En kässää. Mulla ei tietääkseni oo lapsia, mutta kuulostaa silti kivalta ja edulliselta tavalta hankkia vaihtelua, ja suostuisin oikopäätä/olisin iloinen jos toinen moisella tavalla yllättäisi. Joten ei kai tää nyt mikään lapsista kiinni oleva juttu ole? Kun seura on oikea, kivaa on vaikka teltassa suon laidalla.
Manaaja

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Toimistorotta kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Meidän varmaan pitäis ettiä Ninnille joku semmonen, joka pitää.
Ihme vaatimattomuutta! Älä huoli, sä olisit just ihan täydellinen! Oot vakuuttanu kaikki nämä vuodet sellaisella yleis- ja erityisasiantuntemuksella kaikissa asioissa, että parempaa ei tästä maasta vaan voi löytyä.
Mmm. Kiitos tarjouksesta, mutta Gattaca ehti varata paikkansa tyttönäni ensin.
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:Joku voisi diilata tuon Toimistorotan ja Manaajan yhteen. Voisivat sitten siellä kotona räksyttää toisilleen.
Toistan itseäni.
Toimistorotta

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:Mmm. Kiitos tarjouksesta, mutta Gattaca ehti varata paikkansa tyttönäni ensin.
Ihanan romanttista :h:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mä kyllä viihdyn. Paitsi nyt alan tekee töitä, voitte pitää tauon.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Piti aloittaa, et täällä on ollut vaihteeksi eeppinen sukis/perhis, mut käytän tuota kuvausta liikaa. Toivotaan kuitenkin kaikkee hyvää mulle ja mun läheisille, eiks juu?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja bliss »

RP kirjoitti:
RP kirjoitti:Joku voisi diilata tuon Toimistorotan ja Manaajan yhteen. Voisivat sitten siellä kotona räksyttää toisilleen.
Toistan itseäni.
Älä nyt kun mä vein jo välistä Tstorotan. En vaihda!!!1
Asie Payton

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Hetkinen nyt sitten!! Mitäs mä saan?!?!
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Piti aloittaa, et täällä on ollut vaihteeksi eeppinen sukis/perhis, mut käytän tuota kuvausta liikaa. Toivotaan kuitenkin kaikkee hyvää mulle ja mun läheisille, eiks juu?
Lupasit joskus näistä raportoida, muistatko. Kaikkea hyvää koko perheelle, tietysti!
Toimistorotta

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Asie Payton kirjoitti:Hetkinen nyt sitten!! Mitäs mä saan?!?!
Bluntlyllä olis yhä tarjolla se romanttinen hotelliyö..
NuoriD

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: sukis/perhis
¿Comprende?

¿Perheriita?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Asie Payton kirjoitti:Hetkinen nyt sitten!! Mitäs mä saan?!?!
Mustan pekan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Missä tiistai?!!

Viesti Kirjoittaja RP »

Asie Payton kirjoitti:Hetkinen nyt sitten!! Mitäs mä saan?!?!
Joudut valitettavasti tyytymään pupuun.