Tapio-Miitti

Info tulevista miiteistä
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Gat »

En tuu. Vaikka Ninni luultavasti näyttäisi minullekin tissinsä (kaikki muut lienee nähneet), se ei kompensoi varsinkaan McJannea ja Homieta (sori boy).
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sanotaan, ett pyrin tulemaan ellei mulla ole iltatöitä... 8)
ninnithequeen

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Arska ois kiva nähä sut livenä juu.

Niba hei. Me tarvitaan sun pallogrilli. TUUUUUUUUUUUUUT!!!!
ninnithequeen

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja Gattis minen mun riisipusseja enää esittele :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Ja Gattis minen mun riisipusseja enää esittele :D
Joo jo kahden nälkäisen lapsen riippumat lihat alkaa olla aivan muussa kuin esittelykunnossa!

Manalakin voisi tuoda kertakäyttögrillinsä jossa viidessä minuutissa kypsennetään safkat 20 ihmiselle?
Saa nähdä miten tuon tavarat paikalle muuten kuin julkisilla kun alkoi kohta toinen viikko autolla korjaamolla..
Pyyhin Netikettiin..
Manaaja

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulle on ihan vitun sama monelleko ihmiselle tehdään missäkin ajassa ruokaa kertakäyttögrillillä.

Ainoa mikä merkitsee on se että mä teen sen paremmin kertikselläkin kuin niba oikealla grillillä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:Mulle on ihan vitun sama monelleko ihmiselle tehdään missäkin ajassa ruokaa kertakäyttögrillillä.

Ainoa mikä merkitsee on se että mä teen sen paremmin kertikselläkin kuin niba oikealla grillillä.
Mikä merkitsee merkitsee..
Otetaan seuraavan kerran pottu puoliksi ja katsotaan kuka grillaa ja kuka ei? ;)
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Mikä päivä? On tuo kesäkuu aika tarkkaan kellotettu, joten aika ohuet mahikset.
Koska kukaan ei tiedä että mikä tai monesko päivä, niin vedän tapsaa silloin kuin haluan, eli viime viikonloppuna.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

En tiedä enkä päätä mutta menen sinne 19.6 aamulla jos paikalle ei tule ketään niin häivyn viimeistään klo. 14

Joo nyt voi osua ajankohtaan grillikisa kanta-hämeessä!
Mutta antaa nyt katsoa missä rillaan, rillaan joka tapauksessa jossain!

Aika ja paikka ilmoitetaan YVnä!!!! :lol: :miittiin:
Viimeksi muokannut Niba, 27.05.2010 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Minä päivämääränä ja minä kellonaikana tämä miitti tapahtuu?

En asu Kohvin puistosa ni käy raskaaks joka hetki tarakistaa, sano. Saaks sielä olla röpötämätön immeinen ollengan ... :think:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Häiriköt pilasivat nuorten juhlinnan Koffin puistossa
29.5.2010 0:06 | Päivitetty: 29.5.2010 11:38
A A
STT–HS
Helsingin poliisi sai perjantai-iltana esimakua lähestyvästä koulujen päättäjäisviikonlopusta, kun arviolta 1 500 nuorta kokoontui Sinebrychoffin puistoon juhlimaan kesäkauden avausta. Koulujen päättymistä juhlitaan ensi viikonloppuna.

Pääosin alaikäisistä nuorista koostunut joukko juhli rauhallisesti, mutta joukkoon mahtui myös muutamia poikkeuksia.

Poliisi otti illan aikana kiinni kymmenkunta väkivaltaisesti käyttäytynyttä nuorta.

"Tapaukset olivat pahoinpitelyjä ja häiriökäyttäytymistä", sanoi päivystävä komisario Esa Pennanen.

Poliisin mukaan iso osa juhlijoista oli päihtyneitä.

"Kaikkeen juomiseen ei ehditty paikalla puuttua. Poliisin tärkeysjärjestyksessä henkeen tai terveyteen kohdistuvaan uhkaan puututaan*** ensin. Ei siinä jää aikaa kaljojen kaateluun, jos vieressä tapellaan", Pennanen kertoi.

Nuorten kokoontumisesta aiheutui poliisin mukaan jonkin verran haittaa lähitalojen asukkaille.

Puistoon odotetaan myös tänä iltana suurta juhlijajoukkoa.

Sinebrychoffin puisto on kasvattanut suosiotaan nuorten juhlimispaikkana viime vuosina.[/size]

Osallistu keskusteluun Tulostettava sivu
Facebook Twitter Sähköposti Uutiskirje

*** Kalja l. Olut ei siis ole tällainen uhka nuorille!
Loistavaa Cheers!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meinasin postaa ton saman ku Nibsu.

Ja ei, en olekaan tulossa. Liikaa muita asioita.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Minä päivämääränä ja minä kellonaikana tämä miitti tapahtuu?

En asu Kohvin puistosa ni käy raskaaks joka hetki tarakistaa, sano. Saaks sielä olla röpötämätön immeinen ollengan ... :think:
Tän minäkin haluaisin saada tietooni. :kele:

P.S. Arska, opettele röpöttämään. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Toimistorotta

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Homeboy65 kirjoitti:Tän minäkin haluaisin saada tietooni. :kele:

P.S. Arska, opettele röpöttämään. 8)
Eikö se nyt ole aika sama minä päivänä ja mihin aikaan menet Koffin puistoon sammumaan ja olemaan sanomatta mitään kenellekään? Ota arska seuraksi, se voi kääntää sut sitten kylkiasentoon jos jaksaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Toimistorotta kirjoitti:
Eikö se nyt ole aika sama minä päivänä ja mihin aikaan menet Koffin puistoon sammumaan ja olemaan sanomatta mitään kenellekään? Ota arska seuraksi, se voi kääntää sut sitten kylkiasentoon jos jaksaa.
Muistaakseni olen kyllä joskus sanonut jollekin jotakin. Sen toki myönnän, että en ole IRL aivan hirveän seurallinen, paitsi aivan tutussa seurassa.

Hieman outoa, että kuvailet miittikäytöstäni, vaikka ei olla oltu kuin yhdessä (maaliskuu 2004) miitissä samanaikaisesti. Silloinkin eri pöydissä, suhteellisen kaukana toisistamme.
En muista että olisin sammunutkaan (ehkä vähän "pilkkinyt") missään miitissä.
Mutta. Ehkä sinä tunnet elämäni paremmin kuin minä. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti:En muista että olisin sammunutkaan (ehkä vähän "pilkkinyt") missään miitissä.
Mutta. Ehkä sinä tunnet elämäni paremmin kuin minä. :roll:
Kai minäkin sitten tunnen elämäsi paremmin kuin sinä, sillä minulla(kin) on sataprosenttisen varma muistikuva asiasta. :roll:

Ja tosiaan, oothan sä mulle sanonut kahdessa miitissä jotain. Molemmilla kerroilla ihan saman asian vieläpä: "Kuka shä olet?"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Näillä näkymin olen maisemissa osan kesäkuuta, joten jos sitä päivää tosiaan saisi tietää, niin voisi harkita. Tosin inhottaa tämän ketjun kommenttien sävy: Aina samaa vittuilua ja päänaukomista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaikka en varmasti osaa luvatakkaan niin voitte kokoontua vaikka 19.6 klo 13?, meinaan puisto täyttyy iltapäivästä aika nopeesti.. varsinkin jos on keliä..oma osallistuminen on siitä joudunko kutsukilpaan grillaamaan samana päivänä..
Pyyhin Netikettiin..
sielunvihollinen
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 20.09.2007 15:03

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja sielunvihollinen »

Kreitsu kirjoitti:Näillä näkymin olen maisemissa osan kesäkuuta, joten jos sitä päivää tosiaan saisi tietää, niin voisi harkita. Tosin inhottaa tämän ketjun kommenttien sävy: Aina samaa vittuilua ja päänaukomista.
Tapion nimipaiva on 18.6. joten silloin on luontevinta viettaa Tapio-miittia. Kun viela kellonajaksikin valitaan 18:00 tahi 6:00 PM niin kellonaikakin sailyy hyvin mielessa. Tuolloin lienen tulossa, riippuu asianhaaroista. Sarvista ja hannasta tunnistaa...
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Aiheeton viesti, dellasin.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 01.06.2010 8:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

sielunvihollinen kirjoitti: Tapion nimipaiva on 18.6. joten silloin on luontevinta viettaa Tapio-miittia. Kun viela kellonajaksikin valitaan 18:00 tahi 6:00 PM niin kellonaikakin sailyy hyvin mielessa. Tuolloin lienen tulossa, riippuu asianhaaroista. Sarvista ja hannasta tunnistaa...
Mistäs sielunvihollinen on kotoisin, kun ei ole ääkkösiä... Hmm! Pitäiskö mun tietää sut? :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tulee lyhyet juhlat perjantaina ja voi olla liikaa porukkaa paikalla, eikä olla vietetty Tapion päivää tuosta syysta ihan paikallaan, mut hei jokainen pitää ihan mitä aikaa tahansa oikeana, minä en jaksa tulla örisevän nuorison sekaan perjantai-iltana joka tapauksessa, pidän sitten kostean piknikin grillauksen ja muun merkeissä päiväsaikaan, sielunvihollinen saa mennä sinne mistä on tullutkin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No eikös sitä Tapiota ole yleensä juhlittu lauantaina? Mulla on päivät sekaisin, mutta menen silloin kun muutkin menee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:No eikös sitä Tapiota ole yleensä juhlittu lauantaina? Mulla on päivät sekaisin, mutta menen silloin kun muutkin menee.
Juu ei, laupäev sobima hästi!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tapio-Miitti

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No onko se perjantaina vai lauantaina :?:

En muista käytäntöä, koska olen ollut vain yhdessä Tapsassa ja se oli kylläkin lauantaina.
Vastaa Viestiin