Nolot harrastukset

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Stinky

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tykkään susta ja sun ajattelutavasta :) Joten komppia täältä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

IMO teillä kellään ei ole kovin noloja harrastuksia. Lolitan linjoilla täälläkin. Mielestäni noloja harrastuksia olisi vaikkapa kompulsiivinen masturboiminen samalla kun leikkii sähköjunaradalla. Pelkkä sähköjunalla leikkiminen nyt saattaa olla vaan jonkun mieletä hauskaa ja rentouttavaa, ja ihan kelpo harrastus siis sinänsä. Joku sukan kutominenhan on suorastaan trendikästä.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pöh Suvinen, harrastathan kaikenlaista jumppausta! :)
Prepare for the worstest.
milli

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja milli »

Miksi jonkun mielestä zumbaaminen olisi noloa? ei tajua. Harmittaa kun zumba-tunnit ovat aina niin täynnä, että pitää muistaa varata aika tunnille jo kaksi viikkoa ennen tuntia.

Eikä kynttilöiden valamisessakaan mitään vikaa ole, mistä tulikin mieleen, että voisin tehdä muutamat kynttilät :) En ole tehnyt aikoihin omia kynttilöitä, viimeksi kun tein niitä, niin eräs rotikka söi ne :D Ne taisivat tuoksua vallan herkullisilta.

Hmm.. jotenkin ehkä hävetti aikoinaan kertoa kenellekään, että harrasti yleisurheilua ja erityisesti kuulantyöntöä ja keihäänheittoa. Olis ollut paljon seksikkäänpää olla sprintteri tms.
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:^ :shock:
Oisko tuoksukynttilät vähemmän nou? Värjätyt tuoksukynttilät? Värjätyt tuoksukerroskynttilät, päälle ripotelluilla steariinilumihiutaleilla?
bliss

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:^ :shock:
Oisko tuoksukynttilät vähemmän nou? Värjätyt tuoksukynttilät? Värjätyt tuoksukerroskynttilät, päälle ripotelluilla steariinilumihiutaleilla?
Älä käsitä väärin, oli vaan jotenkin yllättävää :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tyylikäs mies harrastaa tyylikkäitä lajeja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tyylikäs mies harrastaa tyylikkäitä lajeja.
Mutta mites sinä?
Dumis

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lilo kirjoitti: Mut oliskohan vaikka vanhojen Star Warsien ja X-filesin fanittaminen noloa.
No ei varmasti ole noloa, emmä osaa mieltää SW:n fanittamisessa mitään noloa :D Varsinkin kun se tuppaa olemaan yksi maailman tunnetuimmista tupla-trilogioista.

Ja joo, löysinhän mäkin jotain "noloa", kun oikein kelasin.
On tullut roolipelejä pelattua; Keskimaata, DD:tä, Cyberpunkkia, Robotech:ia...
NuoriD

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Jonkun mielestä iskelmämusiikista, Tsingis Khanista ja Baccarasta yms. tykkääminen voinee olla noloa.
No sehän on kuuminta hottia. Olen polttanut oman Dave-collectioninkin, josta löytyy mm. Lea Lavenin "Tumma nainen", Tapani Kansan "R-A-K-A-S", Paulan "Tummat silmät, ruskea tukka", Kansan "Kalajoen hiekat", Paulan "Sata kesää, tuhat yötä", Katri Helenan "Kesän lapsi" ja tietysti mm. Reetun Tsingis Khan jne.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tyylikäs mies harrastaa tyylikkäitä lajeja.
Mutta mites sinä?
Melko harva harraste on noloa. Mun mittarilla roolipelit, kansantanhut tai vaikkapa keskustanuoret ovat noloja. Näihin en ole syyllistynyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mun mittarilla roolipelit,

Larppaaminen olisi kyllä ehdoton ykkönen. Toisena voisi olla 24/7 wowittaminen.

Itsellä ei mitään noloa. Kai..
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Larppaaminen olisi kyllä ehdoton ykkönen. Toisena voisi olla 24/7 wowittaminen.
Eiks toi oo sama asia sillä erotuksella että toiset ovat vain allergisempia ulkoilmalle kuin toiset?
masa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:Larppaaminen olisi kyllä ehdoton ykkönen. Toisena voisi olla 24/7 wowittaminen.
Eiks toi oo sama asia sillä erotuksella että toiset ovat vain allergisempia ulkoilmalle kuin toiset?
Himassa sulla ei ole vaara tulla nähdyksi, kun taas larpatessa voi törmätä vaikka sienestävään entiseen heilaasi.


Tää on varmasti SikaMika?

Kuva
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Himassa sulla ei ole vaara tulla nähdyksi, kun taas larpatessa voi törmätä vaikka sienestävään entiseen heilaasi.
Mutta eikös tolla perusteella sitten larppaajat kuitenkin ole kaikessa noloudessaan vielä vähän vähemmän noloja kuin wowittajat? Ne joutuu laittaa edes jonkin verran itseään likoon!

Ja tosiaan, nyt kun rupesin funtsimaan, oon nähnyt SM:n juoksevan saunan jälkeen nolommissakin kledjuissa (tai suurilta osin niiden puutteessa) pitkin metsää.
masa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti: Mutta eikös tolla perusteella sitten larppaajat kuitenkin ole kaikessa noloudessaan vielä vähän vähemmän noloja kuin wowittajat? Ne joutuu laittaa edes jonkin verran itseään likoon!
Kumpi sinusta olisi nolompaa myöntää. Larppaamisen vai wowittamisen?
Manaaja

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Kumpi sinusta olisi nolompaa myöntää. Larppaamisen vai wowittamisen?
Se tässä just onkin kun ei tää ole niin yksinkertaista. Larppaaminen silloin kun ottaa itsensä vakavasti. Mutta jos hommaan osaa laittaa rehellistä itseironiaa kottikärrykaupalla niin jää miettimään että mitähän tekosyitä wowittamiselle voisi alunperinkään keksiä.
bedlam

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En mää kyl nolostele mitään harrastustani. Konsolipelaaminen ei ole vuosiin ollut laskettavaksi noloksi touhuksi, b-luokan kauhuleffojen keräily ei kai ole noloa... no ehkä se, että olen leffahuoneeseen kerännyt leffafiguureja ja muuta krääsää voisi olla noloa jos älyäisin siitä nolostua. Tai jos se olisi harrastus. Tai jos laskisin kuinka paljon ne ovat maksaneet.
masa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
masa kirjoitti:Kumpi sinusta olisi nolompaa myöntää. Larppaamisen vai wowittamisen?
Se tässä just onkin kun ei tää ole niin yksinkertaista..

No onhan se. Kumpaa suuremmalla todennäköisydellä kokeilisit tai olet jo kokeillut? Veikkaan että vastauksesi on se vähemmän nolo vaihtoehto.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Mä oon kokeillu larppaamista. Ei ollut mun juttu, mutta ihan hauska viikonloppu kyllä noin muuten. Nyt mä oon tosi nolo!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mä kyl haluisin larpata.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
masa

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja masa »

Lilo kirjoitti:^ Mä oon kokeillu larppaamista.
:rofl:

Mikä sun roolihahmo oli?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:
Lilo kirjoitti:^ Mä oon kokeillu larppaamista.
:rofl:

Mikä sun roolihahmo oli?
Se oli siveä seuraneiti.
elco

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
masa kirjoitti:
Lilo kirjoitti:^ Mä oon kokeillu larppaamista.
:rofl:

Mikä sun roolihahmo oli?
Se oli siveä seuraneiti.
Toi on live-action-perspanofestivaaleilla aika haastava rooli.

Toisaalta, niinpä ne on kaikki muutkin roolit vissiin siellä.

EDIT: Katos, meni Lilo ja Lapitii sekasin. Hehehehe!
NuoriD

Re: Nolot harrastukset

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bedlam kirjoitti:no ehkä se, että olen leffahuoneeseen kerännyt leffafiguureja ja muuta krääsää voisi olla noloa jos älyäisin siitä nolostua. Tai jos se olisi harrastus. Tai jos laskisin kuinka paljon ne ovat maksaneet.
Sanoisin, että nolousmittari hiukan värähtää tässä kohtaa. Mutta tietenkin on osoitus hyvästä itsetunnosta, että jatkat ryhdikkäästi omalla linjallasi. Camel boots jne.

Mutta saattaisin pitää pienenä riskinä ensitreffeillä esitellä Star Wars -figuuri kokoelmaa.

Tietysti jos laitat Darth Vader kypärän päähän ja totetat neidille "Luke, I'm your father!", niin skoretus saattaa päin vastoin varmistua.
Vastaa Viestiin