Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti: No niin no. Jokainen meistä on oman elämänsä ja olonsa asiantuntija :)
Kaikki ei sovi kaikille.
No näinhän se.

Omasta kokemuskesta puuro on se safka, joka ei pidä nälkää yhtään. Muutama paistettu muna ja leipä on paljon pidempikestoinen juttu.
NuoriD

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermille nimpparionnittelut!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti: 200 grammaa leipäjuustoa
:h: Leipäjuusto!
Mä tein eilen Bluntlyt ja keitin ihan pirusti kananmunia (en kyl ihan viittätoista, olisko ollu 7-8). Sit tein Manikset, tai oikeastaan Geetzut ja laitoin niihin valkosipulituorejuustoa ja katkiksia. Sit söin ite melkein kaikki iltapalaks ja aamupalaks vikan. (Nirsoille ei kelvannu, paitsi alastomat versiot.)

Huomenta vain! Tänään ei ollut paha, mutta ei kyllä kovin hyväkään aamu. Tai sit oli molemmmat, vuorotellen. Vuoristorata.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Asie Payton kirjoitti:Söin anjovismunaleivän aamupalaksi. Sen jälkeen olo oli kuin olisin ollut kännissä. Mitvit!
Sä selkeesti yhdistät sen dokaamiseen ja krapulaan!

Mua ärsyttää. Ihan homonasimona. Mut onneks mun uus puhelin tuli tänään, lovin' it! Tulis vielä tilatut levytkin, olisin häpihäpitsoitsoi :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Dumis kirjoitti:Hungerpain, kun veteli kuudelta aamulla puuron, niin nyt meinaa taas kuolla nälkään, varsinkin kun pomppii laivoilla.
Joko kokeilit paria ruokalusikallista hyvää rypsäriä puuron kanssa?
Uskoisin sen siirtävän nälän noin 2 tuntia kauemmaksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja annepa »

bliss kirjoitti:^Mä luotan siihen, että löydän vielä tänään ne rullaverhot :)
Jyskistä? Minä tahtosin ehkä tommosen tähtijutskan, mutta kun ei se sovi nykyiseen makuuhuoneeseen. Vanhaan se ois sopinut. Nykyisestä tulee koivumetsä.
Anttilassakin on pimentäviä.

Mua väsyttää koko ajan enkä tajua miksi. Mutta tajusin juuri että jäätelöauto tulee käytännössä mejän etupihalle säännöllisin väliajoin, seuraava visiitti on huomenna. Mut sitten mietin että tekiskö sittenkin täytekakun....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hah, meijän hallintojohtaja eilen ohjeisti mua ja kertoi, että ihmisten johtaminen ei ole helppoa ja pitää olla napakka ja niin poispäin. Ei oo helppoo, eka aamu uudessa asemassa ja yksi eukko jo veti herneen nenään ja poistui ovet paukkuen mun huoneestani... hän ei kuulemma tee virheitä koskaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Ylermille nimpparionnittelut!
:cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

annepa kirjoitti:
bliss kirjoitti:^Mä luotan siihen, että löydän vielä tänään ne rullaverhot :)
Jyskistä? Minä tahtosin ehkä tommosen tähtijutskan
Oiii, poikasen huoneessa on muutakin tähtijutskaa; tuohan on täydellinen :)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss, mä ostin 160 cm leveän valkoisen 100% pimentävän rullaverhon pojan huoneeseen IKEA:sta á 29.95€ maanantaina.

Käväsin äsken uuden duunin tj:n kanssa juttelemassa, ihmettelinkin että mikä juttu tää nyt on, siellä on aloittanut jo 3-4 uutta yhdellä työhaastattelulla. Syy selvisi: musta tehdään tekstareiden esimiestä, alkuperäisen haastattelijani kaltaista, jolla on 6 kk välein ns. chekkaus työtehtäviin ja palkkaukseen, tulevaisuuden suunnitelmiin jne. JEI! :] Eli tuntuu olevan aika laaja toi työnkuva, tj:n mukaan n. 50% tekstinkäsittelyä, loput kaikkea muuta mahdollista.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Onnea muru!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Harlekino herlekin!
Tänään iltasella saunaa, persjantaina pääsee ehken spårakoffeilemaan, mutta onneksi pysäkeillä parempaa juotavaa kuin kofin paskaa!

Jahuu, juu ei.

Nyt paperitöihin!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja annepa »

Elppis kirjoitti:
Käväsin äsken uuden duunin tj:n kanssa juttelemassa, ihmettelinkin että mikä juttu tää nyt on, siellä on aloittanut jo 3-4 uutta yhdellä työhaastattelulla. Syy selvisi: musta tehdään tekstareiden esimiestä, alkuperäisen haastattelijani kaltaista, jolla on 6 kk välein ns. chekkaus työtehtäviin ja palkkaukseen, tulevaisuuden suunnitelmiin jne. JEI! :] Eli tuntuu olevan aika laaja toi työnkuva, tj:n mukaan n. 50% tekstinkäsittelyä, loput kaikkea muuta mahdollista.
Kiva ku tommonen "selviää" :D Eikö sitä haastattelussa tai työsuhteen alussa voinu kertoa että btw susta halutaan tämmönen? Kuulostaa tosi hyvältä kyllä, onnea.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Iski väsy. Silmät ei pysy auki :shock: Tulitikut pitäis olla.
Manaaja

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kyllä puurollakin nälän pois saa, jos tekee siitä ihan laastia. Noin muuten se kyllä sisältää niin paljon hiilareita, että aiheuttaa vain nopeasti ohimenevän kylläisyydentunteen, pierun, ja kahta kovemman nälän perään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Kyllä puurollakin nälän pois saa, jos tekee siitä ihan laastia. Noin muuten se kyllä sisältää niin paljon hiilareita, että aiheuttaa vain nopeasti ohimenevän kylläisyydentunteen, pierun, ja kahta kovemman nälän perään.
Hei, käytä p:n sijasta flatua. Aloin vallan oksentaa. :x Ja sitä en tosiaan koskaan ole tehnyt vielä. Kunpa joku uskoisi sen. Flatuillut olen, toki jokaiselta salassa ja ihan vahingossa jotenkin ja ihan vähän vaan, eikä ne ainakaan tuoksu milleen :paavi:
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ihania työuutisia Elppiksellä ja swirlilla, onnittelut!

Kaunis päivä, kohta kaappaan pikkutoukan kärryyn ja ulkoilen sen kolme varttia minkä suostuu paikallaan makaamaan. Sisällä luumuilu alkaa käydä hermoille.
Elämä kantaa, jos sen antaa
SikaMika

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei proteiinit nälkää pidä loitolla millään muotoa yksiselitteisen hyvin. Jos syöt esmes rahkan tai raejuustoa, ei nälkä tyynny kuin nanosekunniksi. Sitä paitsi pitää muistaa, että hiilarit ovat ihmisen polttoaine, proteiinit rakennusaine. Eli pääasiallisesti hiilarit on se, mikä auttaa jaksamaan.
Bullshit. Proteiini on nimenomaan se, joka pitää nälkää parhaiten loitolla, koska se imeytyy kroppaan hiilareita ja rasvaa hitaammin. Siksi suosituksia runsaampaa proteiininsaantia suositellaan laihduttajille; pitää paremmin nälkää ja estää lihaskatoa.
Manaaja kirjoitti:Kyllä puurollakin nälän pois saa, jos tekee siitä ihan laastia. Noin muuten se kyllä sisältää niin paljon hiilareita, että aiheuttaa vain nopeasti ohimenevän kylläisyydentunteen, pierun, ja kahta kovemman nälän perään.
Bullshit. Laita sekaan leseitä ja marjoja niin pitää kyllä nälkää.



Puolet lopputyöseminaareista lusittu, vielä reilut pari tuntia edessä. Kakattaa ja väsyttää, voisin hoitaa toisen alta pois nyt ja loput seminaarissa. En ole vielä päättänyt kummin päin tää kannattaisi tehdä...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SikaMika kirjoitti:Bullshit. Proteiini on nimenomaan se, joka pitää nälkää parhaiten loitolla, koska se imeytyy kroppaan hiilareita ja rasvaa hitaammin. Siksi suosituksia runsaampaa proteiininsaantia suositellaan laihduttajille; pitää paremmin nälkää ja estää lihaskatoa.
Toivotaan tämän pitävän paikkansa koskapa viikon verran pitäisi elää tällä

Kcal/Kj 317/1326
Proteiinia 52 g
Hiilihydraattia 13 g
Joista sokerilajeja 6 g
Kuitua 13 g
Rasvaa 5,5 g
Josta tyydytettyä 1 g
Josta linolihappoa 1,2 g
Natrium 450 mg
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

SikaMika kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Kyllä puurollakin nälän pois saa, jos tekee siitä ihan laastia. Noin muuten se kyllä sisältää niin paljon hiilareita, että aiheuttaa vain nopeasti ohimenevän kylläisyydentunteen, pierun, ja kahta kovemman nälän perään.
Bullshit. Laita sekaan leseitä ja marjoja niin pitää kyllä nälkää.
No lesettäminen nimenomaan vastaa samaa asiaa kuin laastittaminen. Mutta mitä ihmettä niiden marjojen pitäisi auttaa? Lisäävät vain sokerien määrää ruuassa, joka siten vain lisää insuliinivastetta ja pistää vauhtia ravinnon prosessointiin. Puuro ilman lisättyä proteiinia ja/tai rasvaa ei vain pidä nälkää kovin pitkään, ja monet ovat näemmä sen itsekin huomanneet. Ei siinä marjojen poimiminen auta paskaakaan.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja annepa »

Bluntly kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Bullshit. Proteiini on nimenomaan se, joka pitää nälkää parhaiten loitolla, koska se imeytyy kroppaan hiilareita ja rasvaa hitaammin. Siksi suosituksia runsaampaa proteiininsaantia suositellaan laihduttajille; pitää paremmin nälkää ja estää lihaskatoa.
Toivotaan tämän pitävän paikkansa koskapa viikon verran pitäisi elää tällä
*tyhm* Yks tommonen viikossa? */tyhm* Vai yks per ateria? Monta ateriaa päivässä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

6 pussia päivässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Just kun luulin kaiken olevan hyvin, lisää paskaa niskaan. Erittäin läheisellä sukulaisella syöpä. Parantumaton.

Mikä vitun karma mulla oikeen on???
Manaaja

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Just kun luulin kaiken olevan hyvin, lisää paskaa niskaan. Erittäin läheisellä sukulaisella syöpä. Parantumaton.

Mikä vitun karma mulla oikeen on???
Entä sillä sun sukulaisella, jolla se syöpä on? Koskiskohan se sitä kuitenkin jopa enemmän kuin sua?
masa

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Just kun luulin kaiken olevan hyvin, lisää paskaa niskaan. Erittäin läheisellä sukulaisella syöpä. Parantumaton.

Mikä vitun karma mulla oikeen on???
Entä sillä sun sukulaisella, jolla se syöpä on? Koskiskohan se sitä kuitenkin jopa enemmän kuin sua?
Ei Manaaja ei. Etkö nyt ole vielä oppinut? Nyt pitää antaa Ninnille sympatiaa!
Vastaa Viestiin