Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ninnithequeen kirjoitti:
Patz kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
sairastapaukset. etkoille jämähtäneet jne...
Kiitos. Sinun ansiostasi olen päättänyt perua varauksen tänään. Joku vapaaehtoinen voi toki ottaa varauksen omalle nimelleen, anyone?
Sillä lailla. Hyvä meidän Grilli.
Laita vaikka mun nimelle. Pistän yksityisviestiä.
hei ihan tosi. eikö kellekään muulle tullut mieleen että porukkaa jättää taatusti tulematta, sairastuu, tulee viime hetken AITOJA esteitä jne. yksi heitto ohareista ei voi olla syy siihen että patz peruu, tai sitten on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Dumari

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Olihan tässä vielä aikaa ennenkuin se peruutus tarvii tehdä(?).
Eli ei hoppu perua sitä vielä, onko se rahankeruu idea ihan paska? Jokainen maksaisi sitten vain omat juomansa erikseen?
Kreivitar

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Osallistuisin mahdollisesti vain juomalla (mikäli juhlia ei siis ole peruttu). Olisi kiva tietää, ketkä muut ovat juopottelulinjalla eli kenen seurassa voisi olostaan nauttia sillä välin kun muu juhlaväki einestää.

Onnistuuhan tuo small talk toki yksinkin, mutta mukavampaa se on etenkin julkisilla paikoilla, jos joku on siinä seurana - edes silmänlumeena. Joku voi muuten luulla hulluksi...
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

KGrilli kirjoitti:on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Mitäpä jos sä vaikka ottaisit rasvatun köyden tai painaisit vaikka exittiä tältä palstalta? Uskoisin että tälle saadaan ihan reipaskin kannatus...
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti: hei ihan tosi. eikö kellekään muulle tullut mieleen että porukkaa jättää taatusti tulematta, sairastuu, tulee viime hetken AITOJA esteitä jne. yksi heitto ohareista ei voi olla syy siihen että patz peruu, tai sitten on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Huhheijaa, ja kuka sitä täällä hehkuttaa ja manailee? Toki AITOJA esteitä voi tulla, ja se on ihan ymmärrettävää. Kuka tahansa voi jäädä bussin alle ennen pikkujouluja, eikö niin?

Piiri pieni pyörii, lapset siinä hyörii....
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Patz kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Mitäpä jos sä vaikka ottaisit rasvatun köyden tai painaisit vaikka exittiä tältä palstalta? Uskoisin että tälle saadaan ihan reipaskin kannatus...
tosi törkeesti sanottu! tässä kohtaa mun mielestä mennään aika pitkälle jos aletaan ehdottelemaan itsemurhaa.

kuten dumarikin sanoi, ehkä se rahankeruuidea ei ihan niin paska ole.
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi jessus, parasta hupia pitkään aikaan. Jatkakaa arvon leidit.
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti:Voi jessus, parasta hupia pitkään aikaan. Jatkakaa arvon leidit.
Mun ei enää tarvitse.
Yönmustaritari

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Harmi että on vaan niin saatanan lapsellista porukkaa. Kaikki.
No shit, että ihan lapsellista!
No vittu voi vittu sherlock. Sinä se et edes aioehtoa tekisi.

Ilman jonkinsortin etukäteisohetoimintamaksua ~40 henkilön poppoolle tilojen varmaaminen on jokseenkin Ei-harkittu teko.

Varmaan juuri samasta syystä ei flirttipuiston sätissäkään kukaan uskalla vittuilla kenellekkään ettei vain joku jätä tulematta.

Niiku vittu vammasta. Tai ei nyt vammaista mutta harkitsematonta ja typerää riskinottoa. Miksi? Luotatte joihinkin nääsvillestä asti tuleviin nettikamuihin. Se kun ei perkele esim kolaria ta irengasrikkoa kummempaa tarvitse "systeemi" on polvillaan.

Miksi tätä nyt sitten sanoisi. Tyhmäksi. Typeräksi.

Tymii ootte sit vittu.
killkill

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja killkill »

:twisted: :h: :twisted: :h: :twisted: :h: :twisted: :h::twisted: :h:

KEPITYSKUPOnKI

Tällä tiketillä pseudohenkilö mGandhi suorittaa seksuaalisia palveluita 3.12. 2005

HALUAN:
[ ] Takaapäin doggietyyliin
[ ] Takaapäin Ron Jeremy-epäkeskotyyliin
[ ] Kovaa ajoa henkilökunnan sosiaalitiloissa french maid-uniformuun pukeutuneena
[ ] Joku muu, mikä?

HJUOMIO
- vain yksi kuponginhaltija kerrallaan
- rasti vain yhteen ruutuun, senkin perwå

:twisted: :h: :twisted: :h: :twisted: :h: :twisted: :h::twisted: :h:
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti: tosi törkeesti sanottu! tässä kohtaa mun mielestä mennään aika pitkälle jos aletaan ehdottelemaan itsemurhaa.
Welcome to Kity....
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Patz kirjoitti:Mun ei enää tarvitse.
Sait 10-arvostus bojoa juuri. Hyvä tyttö!
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

mä olen tosissani loukkaantunut ja surullinen patzin postista. voin myöntää että itkettää se, että kehoitetaan "etsimään rasvattu köysi".
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Yönmustaritari kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Harmi että on vaan niin saatanan lapsellista porukkaa. Kaikki.
No shit, että ihan lapsellista!
No vittu voi vittu sherlock. Sinä se et edes aioehtoa tekisi.

Ilman jonkinsortin etukäteisohetoimintamaksua ~40 henkilön poppoolle tilojen varmaaminen on jokseenkin Ei-harkittu teko.

Varmaan juuri samasta syystä ei flirttipuiston sätissäkään kukaan uskalla vittuilla kenellekkään ettei vain joku jätä tulematta.

Niiku vittu vammasta. Tai ei nyt vammaista mutta harkitsematonta ja typerää riskinottoa. Miksi? Luotatte joihinkin nääsvillestä asti tuleviin nettikamuihin. Se kun ei perkele esim kolaria ta irengasrikkoa kummempaa tarvitse "systeemi" on polvillaan.

Miksi tätä nyt sitten sanoisi. Tyhmäksi. Typeräksi.

Tymii ootte sit vittu.
komppaan jokaista riviä. paitsi tyhmää ja typerää. harkitsematon oli parempi sana.
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KGrilli kirjoitti:mä olen tosissani loukkaantunut ja surullinen patzin postista. voin myöntää että itkettää se, että kehoitetaan "etsimään rasvattu köysi".
Niin kehoitettiin mutta ei kerrottu mitä sillä tehdä. Laittaa kaulaan vai ei, lähteäkö koiran kanssa lenkille vai ripustaa amppeli kattoon.
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti:mä olen tosissani loukkaantunut ja surullinen patzin postista. voin myöntää että itkettää se, että kehoitetaan "etsimään rasvattu köysi".
Ja mua taas naurattaa sama juttu...
slam

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:
Patz kirjoitti:Mun ei enää tarvitse.
Sait 10-arvostus bojoa juuri. Hyvä tyttö!
hej, ej, näin :lol:

sakki maksaa nyt rahat osoitetulle tilille!
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

slam kirjoitti:sakki maksaa nyt rahat osoitetulle tilille!
Pidättekö mua tosiaan niin idioottina että saattaisin nimeni ja tilinumeroni tietoonne?
slam

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:
slam kirjoitti:sakki maksaa nyt rahat osoitetulle tilille!
Pidättekö mua tosiaan niin idioottina että saattaisin nimeni ja tilinumeroni tietoonne?
Käy tekemässä kity-rahastotili :roll:
Dumari

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Surullista olisi jos tämä nyt menisi käteen, kuitenkin ollaan suunniteltu tätä jo jonkun verran. Jos Patz ottaisi hetken huilia tästä hommasta ja antaisi hermojen levätä. Sitten voitaisiin katsoa keksitäänkö jokin tyyli millä varmistetaan ettei poisjäävien osuus kaadu muiden niskaan ???

Sympatiat Patzylle joka on tarttunut härkää sarvista ja järjestänyt meille ruokailutilaisuuden. Kiitokseksi hänelle on taas annettu epämääräisiä spekulaatioita ja vittuilua, ei kyllä varmaan ketään kiinnostaisi olla hänen bootseissa. Tarjoan yhdet jos pikkujoulu koittaa :wink:

Ja Letkun tapaiset kommentit voi työntää suoraan omaan perseeseensä ennenkuin painaa sitä LÄHETÄ-nappia. Jos ei ole oikeata asiaa, joka liittyy pikkujouluiluun niin voi olla hiljaa.
Viimeksi muokannut Dumari, 03.11.2005 13:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
slam

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:
tarjoan yhdet jos pikkujoulu koittaa :wink:
Mul olis kans pientä kivaa tarjolla :lol:

ps. koittakaa ny järjestää asia...
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

slam kirjoitti:Mul olis kans pientä kivaa tarjolla :lol:
Sori, mulla on jo kuponki isoon kivaan.
Exsat

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti:yksi heitto ohareista ei voi olla syy siihen että patz peruu, tai sitten on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Patz on kuitenkin nähnyt melko paljon vaivaa tämän systeemin eteen (hankkinut sopivan paikan sopivalla menulla, järjestänyt erinäisiä äänestyksiä ja muita mielipidekartoituksia aiheeseen liittyen ja keräillyt osallistujalistoja ja muita). Kyllä varmasti vituttaa, jos joku idiootti alkaa ihan huvikseen vitsailemaan ohareista vain siksi, että muut alkavat väsyä tämän jatkuvaan päänaukomiseen ja kuittailevat välillä myös takaisin päin.

Sitten vielä jaksetaan itkeä ja olla loukkaantuneita jostain köysivihjauksesta. Voi helkutti. Toivottavasti edes hävettää.
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:yksi heitto ohareista ei voi olla syy siihen että patz peruu, tai sitten on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Patz on kuitenkin nähnyt melko paljon vaivaa tämän systeemin eteen (hankkinut sopivan paikan sopivalla menulla, järjestänyt erinäisiä äänestyksiä ja muita mielipidekartoituksia aiheeseen liittyen ja keräillyt osallistujalistoja ja muita). Kyllä varmasti vituttaa, jos joku idiootti alkaa ihan huvikseen vitsailemaan ohareista vain siksi, että muut alkavat väsyä tämän jatkuvaan päänaukomiseen ja kuittailevat välillä myös takaisin päin.
Sitten vielä jaksetaan itkeä ja olla loukkaantuneita jostain köysivihjauksesta. Voi helkutti. Toivottavasti edes hävettää.
Tätä mie komppaan kyllä kaksin käsin :komp: :komp:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En kyllä kehtaisi lähteä pikkujoulujärjestelyjä haukkumaan. Mielestäni homma on sujunut hyvin ja olen todella kiitollinen Patzille järjestelyjen hoitamisesta. Tarkemmin kun asiaa katselette, niin ruokailu on järkätty viimeisen päälle ja muut sählingit siinä ympärillä etkoiluineen ja jatkoiluineen ovat sitä sekasotkua. Eiköhän se ruokailujen maksu saada sovittua ja sujumaan sekin ja tosiaan kuuluttaisin tässä asiassa myös jokaisen ilmoittautuneen vastuuta, nyt ei olla mitään päiväkotilapsia, joita täti paimentaa, vaan jokainen vastaa itse paikalle saapumisestaan ja maksunsa suorittamisesta.

Patzille jo etukäteen suuret kiitokset. Et varmasti saa istua hetkeäkään kuivin suin pikkujouluissa ;)