Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SnapaHead kirjoitti:Minä meinasin tulla, mutta sitten tuli pissa housuun. Meinaan kun olet täällä vouhonnut ettei se ole mies eikä mikään joka ei rynkky ja leipäveitsi kädessä puolusta Ahvenanmaata niin en minä sinun kanssasi uskalla samaan kaupunginosaan mennä. Vois meinaan tulla moisesta svensson-rakkaudesta jo ihan tippa linssiin ja housuun. Eikä siis pissaa. Mutta kiva kun tykkäät.
Äläs ymmärrä jatkuvasti päin helevettiä asioita, minua rauhallisempaa olentoa saa etsiä.

PS: Affenanmaa lahjoitettaisiin heti melskeen alussa hyökkääjälle +laatikollinen abba mätitahnaa.
tuulenpuiska

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

1108 kirjoitti: Äläs ymmärrä jatkuvasti päin helevettiä asioita, minua rauhallisempaa olentoa saa etsiä.
Tai tulee turpaan?
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tuulenpuiska kirjoitti:
1108 kirjoitti: Äläs ymmärrä jatkuvasti päin helevettiä asioita, minua rauhallisempaa olentoa saa etsiä.
Tai tulee turpaan?
Joo. Multa.
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi jeesus teidän pässien kanssa... Jos nyt joskus innostun naputtelemaan kirjaimia jonoon joskus hieman kieroutuneesti niin se EI tarkoita sitä että käyttäydyn kuten kirjoitan, umpiluut, luulisi sen jo järjenkin sanovan. Mutta tälläisellä kusipää ja mätävittu joukolla ole kuvitellutkaan olevan mitään järkeä. Nyt olen siitä AIVAN varma.

Vittu Puznuz.
SingleMalt

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

1108 kirjoitti:Mutta tälläisellä kusipää ja mätävittu joukolla ole kuvitellutkaan olevan mitään järkeä.


Kuka on Jouko?
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SingleMalt kirjoitti:Kuka on Jouko?
Pidän sanailuni salaperäisenä ja en kerro.
SingleMalt

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

kesseli kirjoitti:noniin, ne jotka eivät tunne 1108:a, voin sanoa hänen olevan rauhallinen ja tasapainoinen kaveri livenä.
En usko, kun kerta Joukoakin haukkuu mätävituksi ja kusipääksi. Kamala ihminen.
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

kesseli kirjoitti:noniin, ne jotka eivät tunne 1108:a, voin sanoa hänen olevan rauhallinen ja tasapainoinen kaveri livenä. nettipersoona erikseen.
Kaima riensi apuun. Thanx!
nypari

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja nypari »

Noniin... Olen tulossa mitä ilmeisimmin, kunhan tämä kuppa ja kutina alkaa hellittämään. Saa lisätä juo/ei syö-listalle!
Herra Manala

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

kesseli kirjoitti:noniin, ne jotka eivät tunne 1108:a, voin sanoa hänen olevan rauhallinen ja tasapainoinen kaveri livenä. nettipersoona erikseen.
Ja sinunko sanomaasi pitäisi luottaa muka? Taidatte molemmat olla vähän samassa veneessä enstexkin vähän niinku sillai ja sit toistex taidatte olla molemmat hulluja.

Ja toi koodikieli "kaimoista" kyllä tiedetään. Kuvottavat.
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
kesseli kirjoitti:noniin, ne jotka eivät tunne 1108:a, voin sanoa hänen olevan rauhallinen ja tasapainoinen kaveri livenä. nettipersoona erikseen.
Ja sinunko sanomaasi pitäisi luottaa muka? Taidatte molemmat olla vähän samassa veneessä enstexkin vähän niinku sillai ja sit toistex taidatte olla molemmat hulluja.
Ja toi koodikieli "kaimoista" kyllä tiedetään. Kuvottavat.
Kjäh.
*tippumus repeemys kertaa miljuuna*

On ne oikeesti kaimoja. Kysy vaikka niitten pyllyreijiltä!
SnapaHead

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

1108 kirjoitti:
SnapaHead kirjoitti:Minä meinasin tulla, mutta sitten tuli pissa housuun. Meinaan kun olet täällä vouhonnut ettei se ole mies eikä mikään joka ei rynkky ja leipäveitsi kädessä puolusta Ahvenanmaata niin en minä sinun kanssasi uskalla samaan kaupunginosaan mennä. Vois meinaan tulla moisesta svensson-rakkaudesta jo ihan tippa linssiin ja housuun. Eikä siis pissaa. Mutta kiva kun tykkäät.
Äläs ymmärrä jatkuvasti päin helevettiä asioita, minua rauhallisempaa olentoa saa etsiä.

PS: Affenanmaa lahjoitettaisiin heti melskeen alussa hyökkääjälle +laatikollinen abba mätitahnaa.
En minä sinä sinua väkivaltaiseksi juoppohulluksi luullutkaan. Tuo Ruotsirakkaus vaan pelottaa. Meinaan kun olin pieni ja iskä puski mua burgeriin niin näin koko toimituksen ajan ikkunasta ruotsinlipun. Se liehui ja nauroi mulle ja nyt olen traumainen.
killkill

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja killkill »

Eto illanistujaisista on jo nyt enemmän ennakkohypeä kuin MTV Video Music Awardseista. Taitaapi käydä niin, että hoo-hetken koettaessa kenelläkään ei ole enää mitään sanottavaa, vaan koko homma lässähtää... mikä sinänsä ei olisi huono juttu, koska samana iltana Suomenlinnassa on sadomasohomobileet... (hups)
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oikeastaan alkoi vituttaan niin paljon että minut saa kumittaa listalta pois.
Kusipää kiintiöni täyttyi nimittäin.

Tosin notkun pikkujoulujen aikana Helsingissä, jos huvittaa törmätä niin sopii ilmoitella asiasta. Mutta miittiin en taida vaivautua, pörrään ennemmin kavereiden kanssa baarista baariin.
gullible

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja gullible »

1108 kirjoitti: Mutta miittiin en taida vaivautua
Ottaako kukaan tuopista vedon kiinni, että 1108 ilmestyy kuin ilmestyykin etko-, miitti- tai jatkopaikkaan paikalle?
SingleMalt

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti: koska samana iltana Suomenlinnassa on sadomasohomobileet..
Ai säkin sait vaparit?

***

Samaa fiilistelin tovi sitten. Asiasta on kolmekymmentä ketjua, eikä missään meinata päästä sopimukseeen. Näköjään myös ensimmäiset herneet vedettiin nenään, joten vielä on kuukausi aikaa hieroa sota, riita ja tappelu pystyyn. Sitten kun jäljellä on enää 10 hlöä, ei ole ongelmia paikan valinnalla.

Suits me.
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

gullible kirjoitti:Ottaako kukaan tuopista vedon kiinni, että 1108 ilmestyy kuin ilmestyykin etko-, miitti- tai jatkopaikkaan paikalle?
Niin, sanoinhan että rampataan baarista baariin. Ei kait niitä juottoloita hesassa (keskustassa) niin saatanasti ole ettenkö tahtomattanikin törmää johonkin eSekopäistä?
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
killkill kirjoitti: koska samana iltana Suomenlinnassa on sadomasohomobileet..
Ai säkin sait vaparit?

***

Samaa fiilistelin tovi sitten. Asiasta on kolmekymmentä ketjua, eikä missään meinata päästä sopimukseeen. Näköjään myös ensimmäiset herneet vedettiin nenään, joten vielä on kuukausi aikaa hieroa sota, riita ja tappelu pystyyn. Sitten kun jäljellä on enää 10 hlöä, ei ole ongelmia paikan valinnalla.

Suits me.

suits me myös. alkaa etoa tämä suunnittelu ja etkoilu ja jatkoilu jne. varsinkin tietysti, koska itse erehdyin jotain ehdottamaan ja sain pahasti korvilleni. on se kumma kun edes yhdestä ravintolasta ei päästä sopuun ilman kamalaa kävenvääntöä. mutta joo, mä taidan käydä cantinassa syömässä jossain pikkuisessa pöydässä jonkun nurkan takana ja höpistä juttuni sitten lähimmälle alle 40-v:lle ja lähteä sitten kotiin. sillähän niistä pileistä päästään. perujaksi minusta ei ole, vaikka mieli tekisi. toisaalta, ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

1108 kirjoitti:
gullible kirjoitti:Ottaako kukaan tuopista vedon kiinni, että 1108 ilmestyy kuin ilmestyykin etko-, miitti- tai jatkopaikkaan paikalle?
Niin, sanoinhan että rampataan baarista baariin. Ei kait niitä juottoloita hesassa (keskustassa) niin saatanasti ole ettenkö tahtomattanikin törmää johonkin eSekopäistä?

heheheheehehhehe..... SÄ OOT NIIN MAALTA!

täällä on satoja kuppiloita ja ravintoloita ja illanviettopaikkoja. joka korttelissakin jo useita, parhaimmillaan kymmenen. ja niitä kortteleita, voi, niitä tosiaankin snadissa riittää.
gullible

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja gullible »

KGrilli kirjoitti:
suits me myös. alkaa etoa tämä suunnittelu ja etkoilu ja jatkoilu jne. varsinkin tietysti, koska itse erehdyin jotain ehdottamaan ja sain pahasti korvilleni.
Siis nythän on niin, että sinä käsittääkseni aloitit tämän koko hässäkän joku kuukausi sitten, jollen väärin muista?
KGrilli

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

gullible kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
suits me myös. alkaa etoa tämä suunnittelu ja etkoilu ja jatkoilu jne. varsinkin tietysti, koska itse erehdyin jotain ehdottamaan ja sain pahasti korvilleni.
Siis nythän on niin, että sinä käsittääkseni aloitit tämän koko hässäkän joku kuukausi sitten, jollen väärin muista?
juu, yritin ehdottaa sitä yhtä ja ensimmäistä ravintolaa. se ei kelvannut, joten siirryin pois järjestelytoimikunnasta. jätin sitten näiden muiden ketjujen availut taitavammille. parhaimmillaanhaan täällä on 5 pikkujouluketjua yhtä aikaa tossa paalulla. korvilleni sain kunnolla vasta kun yritin ehdottaa kasaribändirintanappia pöytälaatikosta tunnisteeksi.
ninnithequeen

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pöh, luuserit luusatkaa sitten.

Mutta juu, rupeaa vituttamaan kun ei saada aikaiseksi sovittua jatkopaikkaa jne. Kunhan nähdään Cantinassa niin thats it. Katellaan sitten lisää.
slam

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:53. minä kans
mina myös <b>58</b>

ja laittekee lista aakkosjarjestykseen
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KGrilli kirjoitti:heheheheehehhehe..... SÄ OOT NIIN MAALTA!
Niin olenkin ja ylpeä siitä.
Paikallisen hirviporukan kanssa juuri nuotiolla juteltiin että ei kaupunkilaiset tajua elämästä mitään. Paistettiin makkaraa ja kirottiin ämmiä. Päälläni oli jussipaita ja jalassa sarkahousut. Kyllä oli mukavaa.
täällä on satoja kuppiloita ja ravintoloita ja illanviettopaikkoja. joka korttelissakin jo useita, parhaimmillaan kymmenen. ja niitä kortteleita, voi, niitä tosiaankin snadissa riittää
Paine pääni sisällä helpottui tästä tiedosta. Thanx, olette loistava.
Patz

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja Patz »

KGrilli kirjoitti:ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.
Ihan vaan varoituksen sana teille jotka jotain vastaavaa suunnittelette. Se, että ilmottautuu syömään ja jättääkin sitten tulematta, tarkoittaa sitä, että paikalle vaivautuneet joutuu maksamaan teidänkin sapuskanne. Ja jos siihen tilanteeseen joudun, lupaan mummoni haudan kautta tonkia henkilötietonne esille keinolla millä hyvällä ja laittaa idän perintätoimiston peräänne. Lue: jos polvilumpiosi ovat sinulle edelleen tärkeät, ilmestyt paikalle TAI maksat kiltisti osasi vaikket söisikään.

Kysynkin siis viimeisen kerran:

Peruutanko tänään koko varauksen (viimeinen päivä) vai ovatko jo ilmottautuneet todellakin SITOUTUNEET ilmestymään paikalle ja maksamaan sapuskansa?