Suvaitsemattomuusgallup

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kaikkein vähiten suvaitsemani ryhmä on:

Romanit
7
19%
Somalit
7
19%
Skinit
11
30%
Punavihreät puunhalaajat
1
3%
Kokkarit
0
Ei ääniä
Sakilaiset
0
Ei ääniä
Köyhät
0
Ei ääniä
Rikkaat
1
3%
Rumat
0
Ei ääniä
Kauniit
0
Ei ääniä
Hurrit
0
Ei ääniä
Ryssät
0
Ei ääniä
Tyhmät
8
22%
Älykkäät
0
Ei ääniä
Liikenteessä törttöilevät
1
3%
Nussiva maailma
1
3%
 
Ääniä yhteensä: 37

ninnithequeen

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On mulla muuten yks romanikin kaverina FB:ssä ;)

Ja joo, tuli mulle kiire ku tyttö pienenä juoksi romaninaisen luo kehumaan sen lumikkimekkoa...vaik ei siinä mitään, nauroivat. Tuolla keskeisessä Suomessa ovat vaan aika...uskomattomia. Tullu nähtyä.

Ja tavaraa hameen alle kaupoista vaan. Nähny monesti mut en oo sanonu mitään. Mikähän siin on? Edesmennyt mummonikin sanoi aina että älä ikinä päästä mustalaisia sisään, ne varastaa kaiken. Siihen aikaan soittelivat pokkana ovikelloja että saako tulla kylään kahville?
Toimistorotta

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

^ ja ^^ mikä vittu teitä estää käymästä sanomassa kassalle, että mannet tunkee kamaa hameen alle? En tajua. Stevarit ja kytät tulee jos kerkiää, pakkoko sitä on mennä mannelle mesoamaan että mää sut käräytin.
bliss

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tyhmät pallotettu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Tyhmät pallotettu.
Mutku noin on kaikki tyhmiä :(

Vaihtoehtoina ei ollut suomalaisia ollenkaan!!
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja RP »

No noita mannevarkauksia oon muutaman nähnyt ja vaivihkaa ilmoittanut huomaamattomasti vartijalle, kerran myyjälle. Ei mitään ongelmia sen suhteen ts. olen vielä hengissä.

Oikeastaan, tuollainen pelkurimaisuus/pelko/välinpitämättömyys mahdollistaa tiettyjen ryhmien/jengien yms. päättömän rellestämisen.
Toimistorotta

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

^ Puhumattakaan siitä, että jos menee painiksi, mikään ei ole hauskempaa kun paskasakin pamputuksen ja pippurikaasuttamisen katselu. Siinä tuntuu siltä, että menee kerrankin veroeurot hyvään tarkoitukseen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Jep! Mies kertoi olleensä tässä lähiravintolan viereisellä Otolla pari vuotta sitten kun taakse oli tullut manne joka vilautti veistä, mies ei edes jäänyt kuuntelemaan vaan otti jalat alleen ja nopeasti. Seuraavana arkipäivänä sattui paikallisen "jaoston" iso kiho ostoksille miehen myymälään, mies tästä mainitsi ja pojat olivat kuulemma tuttuja, heidät käsiteltiin. Hassua, mun alkoholia myyvä mies on mannesuojeluksessa, sama juttu bandidosten kanssa :shock:
Mua suojelee vain nopeat kintut ja korkea ääni. Jotenkin hassua tosin että mies aina näillä "kontakteilla" rehentelee; ei siinä paljon kontaktit paina jos tulee puukko selkään keskellä pimeää kujaa. PYH!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

Gat kirjoitti:
Kun Annepa niputtaa eläinaktivistit samaan kuin eläinrääkkääjät, niin sanon mitä ennenkin: Tässä maassa ei olisi julkista keskustelua vaikkapa turkistarhauksesta ja tuotantoeläimistä ilman eläinaktivistien (nykyään onneksi hienostuneempia kuin sabotaasi) tempauksia. Ei olisi lehtijuttuja, ajankohtaisohjelmia tai tv-keskusteluja, vaan eläinasioista puhuisi vain muutama itkeskelevä teinityttö Animalian teeillassa. Nyt kun onneksi vain ottivat luvatta ja laittomasti videokuvaa, asiansa sai paljon myönteistäkin julkisuutta. Ja taas monta tv-ohjelmaa ja lehtijuttua, joita "asiallisemmat" eläinsuojelijat eivät saisi koskaan aikaan.. niissä teeilloissaan.
On eläinaktivisteja ja eläinaktivisteja. Esimerkiksi eläinaktivistit jotka syöttää petoeläimille superlonia lavastuksena, on eläinrääkkääjiä. Lisäksi eläinaktivistit jotka päästää minkkejä vapauteen, on eläinrääkkääjiä.
En muuten niputtanut eläinaktivisteja eläinrääkkääjiksi, sen teit ihan itse. EVR on profiloitunut juuri noiden turkistarhaiskujen tekijänä, siksi sen mainitsin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja RP »

No ehkä mä olen taas väärä ihminen louskuttamaan leukojani, koska niiden vitun periaatteitteni lisäksi omaan suunnattoman "minähän en alistu"-geenin (paitsi pedissä nams miehen kanssa nams nams nams). Ja juuri tuollainen pelko jotain tiettyä ryhmää kohtaan on kirjassani alistumista. Sellainen pelko mikä Estää toimimasta oman moraalinsa mukaisesti, alistuu tuomittavaan toimintaan = suvaitsee, kirjaimellisesti. Pitää taistella, sano.

Ei käy. Mä sanoin: ei käy!

Huono piirre, olisin ehkä mahdollisesti välttynyt muutamalta mielenkiintoiselta ja vähemmän mielenkiintoiselta tilanteelta elämässäni.

Mutta kun periaate on periaate.

Mut jos mun lompsaa yritetään pölliä, niin heitän syliin ja juoksen tukka hulmuten karkuun. Se on vaan itsesuojelun kannalta välttämätöntä, muu ois tyhmyyttä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

ninnithequeen kirjoitti:Siihen aikaan soittelivat pokkana ovikelloja että saako tulla kylään kahville?
Minä olin teininä (18 tai 19 vee) kotona krapulassa yksin kun ovikello soi. No en jaksanut mennä avaamaan, jolloinka odotteluun kyllästynyt odottelija alkoi renkuttaa ovenripaa. Heräsin kunnolla vasta siihen, pomppasin krapulassa sängystä, tukka pystyssä (meikit olin sentään pessyt ja yöpaita oli päällä) syöksähdin ovelle ja suorastaan lennätin sen auki. Suusta alkoi tulvia kirouksia ja toivotuksia alimpaan helvettiin sekä käyttäytymisohjeita. Taisi äänensävykin olla hiukannousujohteinen. Oven takana ollut ryppyinen romaninainen katsoi minua säikähtäneenä ja lähti litomaan helmat kahisten.

No, se oli vain yksi tapaus, ei saa yleistää. Ei kaikki 19-vuotiaat makaa krapulassa yksin kotona.

Isääni on mustalainen puukottanut ilman syytä, henki meinasi mennä. Terä oli 2mm sydänpussista. Tai kai sillä joku syy oli, kukaan ei vain ole keksinyt että mikä se oli. Romani oli siis tahtonut kännisen isäni jonkun rakennuksen taakse tarjotakseen ryypyn. Koska isäni oli puistojuoppo, ei hän tietenkään kieltäytynyt ryypystä vaan meni. Eipä ole kuulkaa mennyt sen jälkeen....

Noohh... siinäkin oli kaksi yksittäistapausta, ei kaikki tarjoa ryyppyä eikä kaikki puistojuopot tokene ajan kanssa. Että ei saa yleistää.

Ai niin, serkultani mustalaiset varastivat koiran. Kun serkku uhkasi tappaa suvun matroonan jos ei koiraa ala kuulua, mustalaiset kaarsivat mersullaan pihaan ja alkoivat uhkailemaan. Serkulla oli takataskussa ainoa omaisuutensa, pistooli (laillinen), jolla hän lasautti auton valot säpäleiksi. Mannet hyppäsivät autoon ja häippäsivät renkaat ulvoen. Koira tuli kotiin tassut verillä ja läkähdyksissä parin päivän päästä, oli raukka juossut kilometritolkulla kotiin.

Siinäkin yksittäistapauksia, ei kaikki romanit ymmärrä arvokkaiden rotukoirien päälle eikä kaikilla serkuilla ole pistooleja. En yleistä.

Voisin kertoa vielä lisääkin juttuja, mutta enpä nyt tällä kertaa enää...

Minkään muun ryhmän kanssa ei ole ollut vastaavia ongelmia, mutta en silti pallottanut romaneja jostain syystä. Voisin pallottaa tyhmät kun se kattaa kaiken.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

RP kirjoitti:No ehkä mä olen taas väärä ihminen louskuttamaan leukojani, koska niiden vitun periaatteitteni lisäksi omaan suunnattoman "minähän en alistu"-geenin
Ai että me ollaan samanmoisia :shock:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

annepa kirjoitti:Isääni on mustalainen puukottanut ilman syytä, henki meinasi mennä. Terä oli 2mm sydänpussista. Tai kai sillä joku syy oli, kukaan ei vain ole keksinyt että mikä se oli. Romani oli siis tahtonut kännisen isäni jonkun rakennuksen taakse tarjotakseen ryypyn. Koska isäni oli puistojuoppo, ei hän tietenkään kieltäytynyt ryypystä vaan meni. Eipä ole kuulkaa mennyt sen jälkeen....
Kyllä niillä aina hyvä syy on., se on romanikulttuuria syrjivää väittää muuta! Mun serkku sai varmasti ansiosa mukaan kun mora tuli keuhkoon sen takia, että kuulemma katsoi suvun naista pahasti. Kyllähän siitä nyt pitää jo henki pois ottaa.
nastamuumio

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Oonks mä todellakin ainoo, jolla ei oo tiedossa pahoja kokemuksia romaneista?
Toimistorotta

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

nastamuumio kirjoitti:Oonks mä todellakin ainoo, jolla ei oo tiedossa pahoja kokemuksia romaneista?
Olen kuullut legendoja ahvenanmaalaisesta miehestä, jolla ei myöskään ole.
bliss

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä tunnen yhen romanin joka on poliisi!!!1
Aika hyvä oksymoron muuten...
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja annepa »

En edelleenkään usko että KAIKKI romanit ovat pönttöjä puukottajia ja koiravarkaita sekä ovenrikkojia, mutta en voi väittää etteivät nämä (ja muut, näitä on siis lisää) tapaukset ole vaikuttaneet näkemykseeni romaneista. Olen romanien lähellä aina varautunut. Itse he ryhmänä ovat sen aiheuttaneet. En silti syrji yksilöitä, pyrin pitämään käytöksen normaalina. Kullekin ansionsa mukaan.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Otan huikan aina kun luen täältä ton vtun periaate-sanan, alan olee hutikassa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Gat »

annepa kirjoitti: On eläinaktivisteja ja eläinaktivisteja. Esimerkiksi eläinaktivistit jotka syöttää petoeläimille superlonia lavastuksena, on eläinrääkkääjiä. Lisäksi eläinaktivistit jotka päästää minkkejä vapauteen, on eläinrääkkääjiä.
En muuten niputtanut eläinaktivisteja eläinrääkkääjiksi, sen teit ihan itse. EVR on profiloitunut juuri noiden turkistarhaiskujen tekijänä, siksi sen mainitsin.
Ei kannata täyttää ketjua.. mutta mikä tuo superlonjuttu on? Ikään kuullutkaan.

Niiden minkinvapauttajien tavoite kai oli haitanteko tarhaukselle. Mutta eihän sodassakaan terroripommituksista ole apua ellei atomipommia käytä. Luullakseni hyväksyivät, että suurin osa vapaaksi päästetyistä minkeistä kuolee. Mutta osa lopulta pärjää, tarhoilta ihan itsekseen karannutta kantaahan kaikki villiminkit ovat. Ihan oikean tutkimuksen mukaan (ei tietenkään käsillä) vapautettujen minkkien aiheuttama ympäristötuho on propagandaa. Koska suurin osa siis kuolee ja henkiinjääneet joutuva tlevittäytymään laajalle jo villiminkkireviirien takia.

Minusta fiksumpaa jos olisivat vieneet mukanaan ja vain pari elukkaa, huolehtineet niistä, sopeuttaneet luontoon ja kenties videoineet prosessin. Sympatiapisteitäkin olisi voinut herua.

Edelleenkin väitän, että vasta niiden ekojen, vaikka kuinka raivoa herättäneiden iskujen jälkeen tässä maassa yleensä alettiin laajalti keskustella turkistarhauksesta. Jos nyt niiden vähän paremmin hyväksyttyjen salakuvausten jälkeen oli isot otsikot ja telkkariohjelmat, myös niiden brutaalien iskujen jälkeen oli teemaohjelmaa ja eläiniltaa teeveessä, ja niissä kuultiin myös eläinsuojelijoita. Sitä ennen ei muuta ollut kuin joku Animalian lehti, josta suuri yleisö ei ollut kuullutkaan.

Silti kumma miten suuri kansa reagoi. Jos joku muistaa ärsyttävän bimbon Angitan, tuo kertoi että isänsä oli ollut luonnonsuojelija, mutta tarhaiskujen jälkeen erosi WWF:n ja Luonnonsuojeluliiton kannatusjäsenyydestä. WWF:n ja Luonnonsuojeluliiton?? Mikä vitun yhteys ja aatteiden klimppi tyhmän päässä?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja swirl »

Toimistorotta kirjoitti:^ ja ^^ mikä vittu teitä estää käymästä sanomassa kassalle, että mannet tunkee kamaa hameen alle? En tajua. Stevarit ja kytät tulee jos kerkiää, pakkoko sitä on mennä mannelle mesoamaan että mää sut käräytin.
Pieni kauppa, yleensä vain yksi myyjä näkyvillä, ei vartijoita. Pari kertaa homma tapahtui niin, että kun toisella kassalla oli pitkä jono, varastivat tädit toiselta kassalta röökiä niin, ettei kukaan tehnyt mitään. Siitä ei voinut ilmoittaa huomaamattomasti, eikä just ehkä hädintuskin täysi-ikäinen kassaneiti ois voinut tehdä yhtään mitään. Mulla ainakin itsesuojeluvaisto esti menemästä väliin - tädit pyörivät siinä huudeilla jatkuvasti kännissä tai ties missä ja häiriköivät ja käyttäytyivät aggressiivisesti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Mä tunnen yhen romanin joka on poliisi!!!1
Aika hyvä oksymoron muuten...
Ei taida montaa löytyi Suomesta. Taidamme puhua samasta tyypistä, joka oli täälläkin töissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä tunnen yhen romanin joka on poliisi!!!1
Aika hyvä oksymoron muuten...
Ei taida montaa löytyi Suomesta. Taidamme puhua samasta tyypistä, joka oli täälläkin töissä.
Heh, tekeytynyt tunnistamattomaksi. Entinen Leif Lindström vaihto nimensä Leif Virtaseksi tmv. :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

SikaMika kirjoitti:^ Ja habituksestaan ja "vitseistään" päätellen myös sokerileipurin tuotteisiin.
No äsken söin kolme munapasteijaa. Ostin ne, en varastanut. Muuten olisi tullut kakkua.

Takaisin noreen...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
ninnithequeen

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yks ryhmä kans. Narkkarit. Pillereiden louskuttajat. BB-Ninon (heh) kans kerran pelastettiin juurikin hädintuskin täysikäinen R-kiskan myyjä kun eräs hiukan väärin lääkkeitä käyttävä sairaanhoitajatäti levitteli sipsit pitkiinsä, availi kaljapullot ja vaikka mitä siellä kiskalla. Tyttöraukka yksin töissä. Sitä ennen tämä samainen täti yritti heitellä mua bilispalloilla kun olin viereisessä baarissa töissä. Ja paskansi miesten pisuaariin. Ehanaa!
bliss

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mä tunnen yhen romanin joka on poliisi!!!1
Aika hyvä oksymoron muuten...
Ei taida montaa löytyi Suomesta. Taidamme puhua samasta tyypistä, joka oli täälläkin töissä.
Mahdollisesti. On myös entinen huippu-urheilija.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Suvaitsemattomuusgallup

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun on mahdoton suvaita uskonnollisia hihhuleita, jotka yrittävät tyrkyttää uskoaan muille (tai toivovat esim. kaikkien vääräuskoisten kuolemaa). Kukin saa uskoa mihin tykkää, kunhan ei sillä vahingoita ketään eikä tunge toisten kotiovelle puhumaan jumalastaan.

Mun äitini on muuten lestadiolaisesta perheestä, mutta ei onneksi mitenkään kamalan uskonnollinen. Käy kirkossa silloin tällöin. Meillä on ollut isoja riitoja mm. silloin kun erosin kirkosta ja homoliitoista saatiin aikaiseksi melkoisen kiihtynyt keskustelu, mutta kumpikin osataan onneksi kunnioittaa toistemme näkökulmia näissä asioissa.
Vastaa Viestiin