Pahin suuttumisesi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Ei kuulosta oikein kivalta leikiltä.
Mun nuoruudessa pelattiin vaan totuutta ja tehtävää/pullonpyöritystä. Must se oli paljon kivempi ja jännempi ja vähemmän väkivaltanen leikki.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:Päivä meni ihan ok, kunnes ottaessani perunaa exä kuiskasi "ehkä sun ei kannattais syödä kun oot tommonen läski huora" tjmv.
Kuulostaa kivalta suhteelta.

Itse olisin kyllä mennyt vaan hiljaiseksi, noussut ylös ja poistunut paikalta.
Oleellisinta ei liene se miten sinä olisit toiminut. Wha?
Zeb

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Määrittele olennainen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pahimmat raivarit olen saanut systerin vuoksi silloin kun asuttiin kimppakämpässä joskus kymmenen vuotta sitten. Se ei ikinä siivonnut, meillä oli tiskivuorot enkä periaatteesta tiskannut, jos oli sen vuoro. Yleensä kesti vähintään viikko ja kaikki astiat olivat likaisena, ennen ku neiti suvaitsi tiskata ne. Se myös vietti kaikki päivät kotona, koska oli kuvanveistäjä ja meillä oli aina olkkarin lattia täynnä pieniä savimöykkyjä ja muuta möhnää. Aina kännissä se riehu mulle syystä tai toisesta, yleensä jostain asiasta, joka oli tapahtunut vuosia sitten. Onnistuin yleensä hillitsemään itseni, koska tiesin, että systerillä ei oo korvienväli ihan kunnossa.

Yhden ainoan kerran sain raivarin, kun se oli taas pyhästi luvannut tiskata ja siivota sotkunsa helvettiin olkkarista ja kun tulin kännissä kotiin joskus yhentoista aikaan illalla (tuolloin välttelin yleensä kotiinmenoa menemällä duunikaverin kanssa duunista suoraan kaljalle pari kertaa viikossa), neiti makasi sohvalla eikä mitään ollut tapahtunut ja kävi vielä avautumaan jostain. Itkin ja huusin pää punasena ja heittelin kirjahyllystä kaikki kirjat pitkin kämppää ja rikoin astioistakin puolet.

Sisarussovun säilymisen vuoksi muutimme erilleen vähän tapahtuneen jälkeen, mutta ei se kyllä ole silti oikein säilynyt. Meillä on ollut yli vuodenkin pituisia välirikkoja tässä välillä, nyt puhumme puhelimessa ehkä kerran kuussa ja näemme ehkä kerran kahdessa, vaikka välimatkaa ei ole kuin kymmenen minuutin junamatka. En usko, että me koskaan tullaan olemaan läheisiä, enkä sitä missään nimessä haluakaan.
Manaaja

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
RP kirjoitti:Päivä meni ihan ok, kunnes ottaessani perunaa exä kuiskasi "ehkä sun ei kannattais syödä kun oot tommonen läski huora" tjmv.
Kuulostaa kivalta suhteelta.

Itse olisin kyllä mennyt vaan hiljaiseksi, noussut ylös ja poistunut paikalta.
Oleellisinta ei liene se miten sinä olisit toiminut. Wha?
Jos pupunen olisit hiljaaolevaa sorttia niin eihän se noin olis todennäköisesti sanonutkaan. Valta-/nöyryytyspeliähän noi kaverit haluaa pelata ja vetelee noista naruista just siks että tietää mitä tapahtuu.

Saa kyllä siitä huolimatta olla aivan epätavallisen hullu psykopaatti että haluaa väen vängällä järjestää kohtauksen tyhjästä oman perheen/sukulaisten edessä. Se on se viimeinen asia mikä itselle tulisi mieleen, vaikka miten paska hetki olis omassa suhteessa. Ylipäätänsä mua hämmentää ihmiset jotka hakee suhteen ulkopuolelta tavalla tai toisella "apua" omaan kiukutteluunsa/dissailuunsa/tappelemiseen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Oliko tämä sarkasmia? Oletettavasti reaktio oli tiedossa, kun kerran koetti paikata ettei hän vain nyt huomaisi.

Propsit pimahtamisellesi.
Voi Pertti... Reaktioita on monenlaisia. On eri asia mainita asiasta/suuttua kuin käyttäytyä väkivaltaisesti.

Kiitti propseista!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti: miten päässä voikaan pimetä totaalisesti kun joku vahingoittaa minulle noin läheistä ihmistä. Toivon, ettei pimennyt toistu enää koskaan. Noin muutenhan olen lauhkea kuin lammas, korkeintaan viillän sanan säilällä.
Narttu :h:

Mulla on vähän sellainen fiilis että mulle kävis samoin. Toistaiseksi kukaan ei ole mun laumaan kajonnut, ei ole tarvinut riehua. Mutta kyllähän omasta porukasta pietään huoli, siitä ei tingitä! Toivon kuitenkin että ei koskaan tule sellaista tilannetta että pimenee, mua pelottaa jo ajatellakin seurauksia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

^^^Itseasiassa tuo oli ensimmäinen kerta kun laitoin hanttiin, selkeä käänne valtasuhteissa. Reaktio tuli niin sanotusti puun takaa.
Zeb

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^No kauanko jaksoitte painia ennen kuin erositte?
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

Vastaus kyllä löytyy tästä ketjusta jos osaa lukea. Se onkin sitten täysin uusi tarina miten hommat eteni tuosta eteenpäin.
Zeb

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vesper kirjoitti:Haukun, huudan, potkin ja hakkaan sillä seurauksella, että seuraavana päivänä siskon mieheltä punkteerataan polvesta verta.
Joo, pisteet Vespalle. Itselle ei ole tullut tollaista tilannetta vastaan missä perheenjäsen olisi joutunut silmien alla väkivallan kohteeksi altavastaajana, mutta luulisin, että jotain primitiivireaktiota voisi saada itselläkin aikaan.
Zeb

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

RP kirjoitti:Vastaus kyllä löytyy tästä ketjusta jos osaa lukea.
Ai, no sitten en näemmä osaa. Harmillista.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

Sori, eipäs lukenutkaan. Oltaisko vielä vuoden on/offailtu, en muista tarkalleen.
ninnithequeen

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en ees alota rekkiksestä...tosin pelkäsin varsin isoa ihmistä niin paljon etten uskaltanut hälle kauhiast riehua. Paitsi siitä kun se koski mun pyykkikoneeseen.
Zeb

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Itselläkin oli teini-iässä lyhyehkö suhde väkivaltaiseen mieheen. Mitenköhän saisi oman muksun opetettua niin ettei sekaannu tuollaisiin ollenkaan.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Ai niinku ihan vakavissaan sun pahimmalla raivarilla on jotain tekemistä sun pesukoneesi kanssa? :nuts:
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja annepa »

Zeb kirjoitti:Itselläkin oli teini-iässä lyhyehkö suhde väkivaltaiseen mieheen. Mitenköhän saisi oman muksun opetettua niin ettei sekaannu tuollaisiin ollenkaan.
Tarpeeksi hyvä itsetunto, että jos käy huono tuuri niin lähtee ekasta läpsäsystä. Eikä niele paskaa niin se henkinenkin väkivalta jää vähiin.

Sekaantumista on vaikea estää, mulla on sellainen kuva että monet näistä hakkaajista on varsin viehättäviä alkuun.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:Itselläkin oli teini-iässä lyhyehkö suhde väkivaltaiseen mieheen. Mitenköhän saisi oman muksun opetettua niin ettei sekaannu tuollaisiin ollenkaan.
No se kai riippuu siitä millainen tapaus on kyseessä. Helpompi se on lähteä jos piirteet on esillä suhteellisen nopeasti. Että niin kai sitä voi opettaa, lähtemään välittömästi. Kinkkisempiä on ne tapaukset kun hiljaa salakavalasti huomaa olevansa sellaisessa suhteessa. Meillä taisi ensimmäinen lyönti tai edes lyönnin mahdollisuus tulla esiin yli vuoden seurustelun jälkeen.
Zeb

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ei kai ne juuri koskaan alussa riehu.
Manaaja

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

annepa kirjoitti:Sekaantumista on vaikea estää, mulla on sellainen kuva että monet näistä hakkaajista on varsin viehättäviä alkuun.
Nii. Iteki suosittelen siks mieluummin semmosia valmiiks vittumaisia miehiä.

Ei niin ettäkö olisi oma lehmä ojassa tai mitään.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

Zeb kirjoitti:Ei kai ne juuri koskaan alussa riehu.
Tietty vanhempana se voi olla helpompaa huomata piirteitä, taipumuksia yms. Itse olin 16-vuotias tuon suhteen alkaessa, joten ei oikein ollut hajua yhtään mistään.

No onneksi nyt on. Ei kai sitä voi muuta tehdä kuin toivoa, oman jälkikasvunsa suhteen.
Zeb

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Luulen että itse opin tunnistamaan tietyt piirteet sen ekan suhteen jälkeen jo parilla tapaamisella. Mutta kantapään kautta sitten kuitenkin.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja swirl »

Manaaja kirjoitti:Nii. Iteki suosittelen siks mieluummin semmosia valmiiks vittumaisia miehiä.
Luin, että itekin suosit! :wink:
ninnithequeen

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:^^Ai niinku ihan vakavissaan sun pahimmalla raivarilla on jotain tekemistä sun pesukoneesi kanssa? :nuts:
Meniks vitsi taas ohi?

Mä oon täälläki kertonu miten murjotin ku hää oli laittanu pyykit kuivumaan kun nukahdin päikkäreille. Ja huuli mutrussa laitoin ne uudestaan omalla tavallani.

Raivoissani mä oon sille ollu aika hemmetin useesti, enkä ees alota asiasta. Mut ku hää on naaman edessä ni en ainakaan loppuvaiheessa uskaltanu enää huutaa. Kas.
RP

Re: Pahin suuttumisesi

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä vähän luulen että se melkein tarvii jollain tasolla sen omakohtaisen kokemuksen ennen kun voi hiffata niitä signaaleja, mielestäni aika ikävää.

Muistan joskus ennen tuota suhdetta lukeneeni että esim. vahva mustasukkaisuus, omistushaluisuus yms. on sellaisia merkkejä. Niitä ei esim. meidän suhteessa ollut. Oikeastaan ei mustasukkaisuutta laisinkaan, saati omistushaluisuutta.

Lähtisin melkein siitä, että semmoset ohimennen ilmaistut vähättelyt, halventamiset yms. joita ei välttämättä edes tajua/huomaa on aika hyviä merkkejä tulevasta. Kokemuksella ne tietty sitten huomaa mitä selvimmin, mutta ideaalitilanne olis ettei tarttis kantapään kautta oppia.
Vastaa Viestiin