Size does matter!

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Size does matter!

Viesti Kirjoittaja gissa »

Aloitanpa ensimmäisen aiheeni tänne. Jouduin kyllä rekisteröitymäänkin uudestaan, joten tämä on ensimmäinen viestini. :)

Kysymys on netti"suhteista". Minulla ainakin on kovasti taipumusta flirtata netissä mieshenkilöiden kanssa. Joskus huomaa pitävänsä jostain persoonasta enemmänkin, ja sitten saattaa tulla eteen se, että ruvetaan sopimaan tapaamista. Minulle kävi näin viimeksi eilen.

Yleensä pidän netissä flirttaamisesta myös siksi, että se ei ole niin kovin pinnallista. Kun esim. baarissa koittaa flirtata, vastauksena tulee yleensä "hei, kivat tissit, mennääks panee?" Siis myös minun pitäisi netissä olla avoimempi. Mutta en ole. Tänään kysyin erään miehen pituutta. Siis ei kikkelin pituutta, vaan ihan fyysistä pituutta. Mies on minua vain sentin pidempi, ja kiinnostukseni lopahti täysin. Mikä avuksi? :oops:

Tuntuu että oon paha ihminen. pyää. :P
nuuh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

gissa kirjoitti:Tänään kysyin erään miehen pituutta. Siis ei kikkelin pituutta, vaan ihan fyysistä pituutta. Mies on minua vain sentin pidempi, ja kiinnostukseni lopahti täysin. Mikä avuksi?
Voi kulta pieni, tuota sattuu minulle jatkuvasti! Eniten, tai ainakin kärkisijoilla, miesten deitti-ilmoissakin häiritseese, etteivät ne perkuleet kerro pituuttaan.

Ei se mielestäni ole pinnallisuutta, että haluan miehen olevan vähintään omanmittaiseni, mielellään pidempi. Eikös jokainen nainen halua? Eikös jokainen mies halua?

Edit: Tähän vielä lainaus Leila Makkoselta (pätee myös chätissä):

"Mä en miesten lähentelyjä yleensä koe mitenkään epämiellyttävinä, paitsi jos kyseessa on pikkumies. Yök, Siihen mä en voi koskaan alentua. Tai ainakaan täysin nauttia."
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja gissa »

Jep. Pienet miehet ei nappaa. Varsinkin kun on itse pullukka, niin siinä tuntee itsensä valaaksi. Miehen pitää olla suuri ja turvallinen, jolla on myös sitten voimaa tehdä mitä tahtoo 8)

Mutta eihän ne miehet koolleen mitään voi. :(
nuuh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

gissa kirjoitti:Miehen pitää olla suuri ja turvallinen, jolla on myös sitten voimaa tehdä mitä tahtoo

Mutta eihän ne miehet koolleen mitään voi.
Siihenhän se kait omalta osaltaa perustaa, että haluaa tuntea itsensä pieneksi ja hennoksi ja rinnalleen haluaa Miehen, jota katsoa ylöspäin ja jonka kainaloon mahtuu käpertymään. Itse olen 184 senttiä pitkä, joten en mitenkään pieni ja hento. Semmosesta lyhyestä ja köykäisestä miehestä tulee sellainen olo, että minähän tukehdutan sen alleni esim. sängyssä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
pertzi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Saahan sitä parinsa valita millä kriteereillä haluaa. Mun mielestä kuitenkin niin pinnallinen ja varsinkin miehen vaikutuksen ulkopuolella oleva piirre kuin pituus on kriteerinä niin huono, että sillä perusteella kumppaninsa valitsevat naiset menettävät automaattisesti oikeuden valittaa paskoista miehistä. Itsehän ovat ehtonsa kumppanilleen antaneet.

Niin muuten. Olen huomannut, että oikeasti naisia ei häiritse pituus vaan hentous. Jos siis olet lyhyt mies, niin hommaa lihaksia. Menestys naismaailmassa alkaa kummasti parantua.

p.
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja gissa »

pertzi kirjoitti: Niin muuten. Olen huomannut, että oikeasti naisia ei häiritse pituus vaan hentous. Jos siis olet lyhyt mies, niin hommaa lihaksia. Menestys naismaailmassa alkaa kummasti parantua.

Tuo voi kyllä olla tottakin joskus. En ole kaikista mukavista pitkistä miehistä pitänyt, kun niiltä näkyy luut. Ei sekään ole kivaa, jos tuntuu että mies katkeaa jos kiipeää päälle :wink:

Mutta eipä liiat lihaksetkaan mua sytytä. Pieni kaljamaha vetoaa enemmän kun joku portsari-lookalike.

Tahtoisin mä silti miestä katsoa ylöspäin. Jopa olematta polvillaan. 8)
nuuh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

pertzi kirjoitti:Niin muuten. Olen huomannut, että oikeasti naisia ei häiritse pituus vaan hentous. Jos siis olet lyhyt mies, niin hommaa lihaksia. Menestys naismaailmassa alkaa kummasti parantua.

p.
Mulla se kriteeri on nimenomaan pituus, saa olla hento tai hieman rotevampi, mutta minua pidempi. Pituus onkin miehen valinnassa ainoa ehdoton kriteeri, muuten ei ulkonäöllä niin ole väliä.

Se nyt vaan jotenkin on se perinteinen käsitys, että miehen pitää olla naista pidempi. Eihän sitä huomaa tavallisesti normaalipituisten ihmisten parinvalinnassa, se vaan automaattisesti on niin, mutta kun pitkä ihminen sanoo asian ääneen, paheksutaan kovasti. No okei, aina kun kuka tahansa sanoo jonkin parinvalintakriteeerinsä ääneen, paheksutaan. Silti kenellekään meistä ei kelpaa ihan kuka tai mikä tahansa.

Paskoilla miehillä ja niistä valittamisella ja miehen pituudella en näe mitään yhteyttä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
pertzi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Otetaanpa analogia. Henkilö on ostamassa kerrostaloasuntoa. Hän viis veisaa siitä, minkälainen asunto on, kunhan se on ylimmässä kerroksessa. Sitten kun hän on sen ostanut, hän huomaa saaneensa täyttä paskaa. Mitähän hänen kaverinsa mahtavat sanoa, kun hän valittaa asunnostaan? Tuskin ainakaan "hei hienoin perustein valittu asunto". :)

p.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

pertzi kirjoitti:Otetaanpa analogia. Henkilö on ostamassa kerrostaloasuntoa. Hän viis veisaa siitä, minkälainen asunto on, kunhan se on ylimmässä kerroksessa. Sitten kun hän on sen ostanut, hän huomaa saaneensa täyttä paskaa. Mitähän hänen kaverinsa mahtavat sanoa, kun hän valittaa asunnostaan? Tuskin ainakaan "hei hienoin perustein valittu asunto". :)

p.
Just just. :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja ak »

pertzi kirjoitti:Otetaanpa analogia. Henkilö on ostamassa kerrostaloasuntoa. Hän viis veisaa siitä, minkälainen asunto on, kunhan se on ylimmässä kerroksessa. Sitten kun hän on sen ostanut, hän huomaa saaneensa täyttä paskaa. Mitähän hänen kaverinsa mahtavat sanoa, kun hän valittaa asunnostaan? Tuskin ainakaan "hei hienoin perustein valittu asunto". :)

p.
Analogiasi pissii siltä osin, että kysehän tuskin on ainoasta kriteeristä. Se, että dumppaa alimman kerroksen kämpät ja mahdollisesti hyviä vaihtoehtoja mukana ei tarkoita sitä, että huolisi minkä tahansa kämpän ylhäältä.
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja gissa »

Pitää kyllä sanoa, että se asunto minkä mä haluisin, on ylimmässä kerroksessa, eikä mua haittaa kamalasti että se panee muita. :roll:
nuuh.
pertzi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

ak kirjoitti: Analogiasi pissii siltä osin, että kysehän tuskin on ainoasta kriteeristä. Se, että dumppaa alimman kerroksen kämpät ja mahdollisesti hyviä vaihtoehtoja mukana ei tarkoita sitä, että huolisi minkä tahansa kämpän ylhäältä.
Joo, mutta katsohan ketjun aloittajan kommenttia mitä ilmeisimmin mukavaksi osoittautuneesta chattimiehestä:

"Tänään kysyin erään miehen pituutta. Siis ei kikkelin pituutta, vaan ihan fyysistä pituutta. Mies on minua vain sentin pidempi, ja kiinnostukseni lopahti täysin."

Kovasti vaikuttaisi tuossa, että pituus on ainoa merkittävä kriteeri.

p.
Lilo

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

pertzi kirjoitti:
Niin muuten. Olen huomannut, että oikeasti naisia ei häiritse pituus vaan hentous. Jos siis olet lyhyt mies, niin hommaa lihaksia. Menestys naismaailmassa alkaa kummasti parantua.

Eieieieieiiei...Mikään ei ole koomisempaa kuin kääpiö greipit kainalossa! Ja yleensä sitten siihen kaupanpäälle tulee vielä isommat tissit kun meikäläisellä.
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja gissa »

pertzi kirjoitti:
Kovasti vaikuttaisi tuossa, että pituus on ainoa merkittävä kriteeri.

p.

Normaalisti se ei ole ainoa kriteeri. Ei todellakaan. Mutta internetissä juttelun jälkeen ei voi toisen luonteesta olla tarkkaa mielikuvaa. Eikä muusta olemuksesta, itseluottamuksesta ja muusta tärkeästä. Näissä tapauksissa pituus vaikuttaa enemmän kuin normaalisti.

Tietysti tuolla oikeassakin elämässä huomaan pitkät miehet ensin.
nuuh.
pertzi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Lilo kirjoitti: Eieieieieiiei...Mikään ei ole koomisempaa kuin kääpiö greipit kainalossa! Ja yleensä sitten siihen kaupanpäälle tulee vielä isommat tissit kun meikäläisellä.
No hei, size does matter! Ja ne tissit on taatusti kiinteät, jos kaveri on hoitanut bodauksensa kunnolla. :)

p.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja ak »

pertzi kirjoitti:Joo, mutta katsohan ketjun aloittajan kommenttia mitä ilmeisimmin mukavaksi osoittautuneesta chattimiehestä:

"Tänään kysyin erään miehen pituutta. Siis ei kikkelin pituutta, vaan ihan fyysistä pituutta. Mies on minua vain sentin pidempi, ja kiinnostukseni lopahti täysin."

Kovasti vaikuttaisi tuossa, että pituus on ainoa merkittävä kriteeri.
Ok, myönnetään. Varsinkin, jos jo muuten on jotain edistystä tapahtunut.

Netissä on tietty aika helppoa olla valikoiva. Toisaalta myös oletuksena on, että jos ei ole painoa tai ruumiinrakennetta mainittu niin on läski, jos ei mainitse tupakoimattomuutta niin polttaa, jne.
pertzi

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja pertzi »

ak kirjoitti: Netissä on tietty aika helppoa olla valikoiva. Toisaalta myös oletuksena on, että jos ei ole painoa tai ruumiinrakennetta mainittu niin on läski, jos ei mainitse tupakoimattomuutta niin polttaa, jne.
Ja jos ei mainitse ikää, on vanha. :oops:
AarneAnkka

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

gissa kirjoitti:Varsinkin kun on itse pullukka, niin siinä tuntee itsensä valaaksi.
Miehen pitää ilmeisesti olla Ilkka Nummisto että se jaksaa kantaa sut kynnyksen yli ja jotta voit tuntea ittes "pieneksi ja naiselliseksi"? :roll: Hukkaa painoa. Mahdollisten vaihtoehtojen kirjo kasvaa heti, jos ehdoton edellytys tosiaan on että mies on sua massiivisempi. Ja aitaakin kaatuu vähemmän kun pääsette vauhtiin.
Avatar
gissa
Kitinä paheena
Viestit: 26
Liittynyt: 17.08.2005 20:49
Paikkakunta: Tampere

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja gissa »

AarneAnkka kirjoitti: Miehen pitää ilmeisesti olla Ilkka Nummisto että se jaksaa kantaa sut kynnyksen yli ja jotta voit tuntea ittes "pieneksi ja naiselliseksi"?
Ei mua tarvitse kantaa. Eikä nostaa. Tahdon tuntea itseni lyhyeksi, naisellinen olo ei ole edes mukava, tai sitten en ole käsittänyt sitä oikein. Viihdyn vähän pullukkana, tosin nyt kyllä pudotankin kiloja vähän, kun se viihtyminen meni vähän yli.. :) Eikä tässä nyt ollut siitä kyse, että yhyy kun en löydä oikeanlaista miestä, vaan siitä että tunnen itseni kurjaksi ketkuksi ollessani niin pinnallinen.
nuuh.
Hebuli

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Lolita kirjoitti:Ei se mielestäni ole pinnallisuutta, että haluan miehen olevan vähintään omanmittaiseni, mielellään pidempi.
Ihan luonnollinen ja normaali vaatimushan tuo on, ja ei se mielestäni ole sen pinnallisempi vaatimus kuin monilla miehillä esim. se ettei nainen ole lihava tai ruma.

Joillakin ihmisillä on muita mielenkiintoisia ei-pinnallisia vaatimuksia kumppanilleen. Esim. eräs nainen oli tyytyväinen ettei minulla ole pieniä käsiä eikä kieroja silmiä (hän väitti silmiäni "lempeiksi"). Hän sanoi ettei voisi kuvitellakaan seurustelevansa sirokätisen miehen kanssa, ja hänelle on kiusallista katsoa harittavia ihmisiä silmiin, kuulemma hänen työpaikallaankin on sellaisia. Oli se nainen muutenkin tosi fiksu, tohtorinväitöskirjaakin suoritti.
Viimeksi muokannut Hebuli, 17.08.2005 23:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gina

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja Gina »

Kyllä mäkin lämpenen pitkille miehille. :h: Sellainen n. 191 cm on just hyvä.
hermine

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lilo kirjoitti:Ja yleensä sitten siihen kaupanpäälle tulee vielä isommat tissit kun meikäläisellä.
Tajusin tässä yksi päivä, että näen huomattavasti useammin miehiä joilla on isommat tissit kuin minulla, kuin naisia joilla on pienemmät. No, kaikkea ei voi saada...
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

gissa kirjoitti:Aloitanpa ensimmäisen aiheeni tänne. Jouduin kyllä rekisteröitymäänkin uudestaan, joten tämä on ensimmäinen viestini. :)

Kysymys on netti"suhteista". Minulla ainakin on kovasti taipumusta flirtata netissä mieshenkilöiden kanssa. Joskus huomaa pitävänsä jostain persoonasta enemmänkin, ja sitten saattaa tulla eteen se, että ruvetaan sopimaan tapaamista. Minulle kävi näin viimeksi eilen.

Yleensä pidän netissä flirttaamisesta myös siksi, että se ei ole niin kovin pinnallista. Kun esim. baarissa koittaa flirtata, vastauksena tulee yleensä "hei, kivat tissit, mennääks panee?" Siis myös minun pitäisi netissä olla avoimempi. Mutta en ole. Tänään kysyin erään miehen pituutta. Siis ei kikkelin pituutta, vaan ihan fyysistä pituutta. Mies on minua vain sentin pidempi, ja kiinnostukseni lopahti täysin. Mikä avuksi? :oops:

Tuntuu että oon paha ihminen. pyää. :P
Eikös lyhyemmillä ole yleensä isommat meisselit ja hassen nutsit?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
HellBell

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

hermine kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Ja yleensä sitten siihen kaupanpäälle tulee vielä isommat tissit kun meikäläisellä.
Tajusin tässä yksi päivä, että näen huomattavasti useammin miehiä joilla on isommat tissit kuin minulla, kuin naisia joilla on pienemmät. No, kaikkea ei voi saada...
On tuossa sekin hyvä puoli, että tietää ainakin ettei esimerkiksi miehen kiinnostus ole kohdistunut ulkoiseen rehevyyteen/isopovisuuteen vaan johonkin muuhun. Esim. pienempirintaisuuteen vaikka mieluummin taas johonkin muuhun..
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Size does matter!

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

HellBell kirjoitti:On tuossa sekin hyvä puoli, että tietää ainakin ettei esimerkiksi miehen kiinnostus ole kohdistunut ulkoiseen rehevyyteen/isopovisuuteen vaan johonkin muuhun. Esim. pienempirintaisuuteen vaikka mieluummin taas johonkin muuhun..

Miehet on kiinnostunut vain pillusta! paitsi minä :lol: minua kiinnostaa myös naisen ajatukset, koska olen gentleman.......
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin