Joopa joo. Ja tosiaan, tuolla samalla logiikalla pitäisi varmaan luopua samalla pinnallisista rajoitteistaan esimerkiksi sukupuolen suhteen ?pertzi kirjoitti: Mun mielestä kuitenkin niin pinnallinen ja varsinkin miehen vaikutuksen ulkopuolella oleva piirre kuin pituus on kriteerinä niin huono, että sillä perusteella kumppaninsa valitsevat naiset menettävät automaattisesti oikeuden valittaa paskoista miehistä.
Minäkin olen aina viehtynyt itseäni ainakin päätä pidempiin miehiin. Se nyt vain on sellainen asia, jolle ei voi mitään. Olen täysin tietoinen, ettei asialle ole mitään järkiperustetta, vaan oireisto juontaa jostain esihistorialliselta ajalta, jolloin pituudella oli enemmän käytännön merkitystä kuin nykyään. Pituus saa ehkä sitten vieläkin aikaan illuusion turvallisuudesta ?
Minä en vain tunne fyysistä vetoa mieheen, joka on pieni. Milläs konstilla tuon asian saisi muutettua ? Tipsejä otetaan vastaan, koska olisihan se monin tavoin kätevämpää, jos kokisi kaikki miehet fyysisesti puoleensavetäviksi. Jäisi sitten isompi miesjoukko josta yrittää sitten löytää se henkisiltä ominaisuuksiltaan oikeanlainen mies.
Tuskin kukaan on sitä mieltä, ettei parisuhteeseen kuuluisi tuo fyysinen puoli olennaisena osana (vaikka sitten henkinen puoli olisikin tuhannesti tärkeämpi). Se taas edellyttää sitä, että kokee kumppaninsa ulkoisesti puoleensavetäväksi. Tuo osio on sitä pariutumisen irrationaalista aspektia ja turha sen olemassaolosta on kenellekään kiukutella. Pinnallisuus on jotain ihan muuta kuin sitä, ettei viehäty kaikennäköisistä miehistä taikka naisista.