Tussutiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti: Mitkä kylässä käyvät?
...
Miksikä lumpuksi sä mua luulet?
No juuri muutama tunti sitten laitoit, että sua piiritetään ja annoit olettaa viestistäsi, että olet tilanteesta mielissäsi ja että et ainakaan sulje sitä vaihtoehtoa pois. Ja jos oletetaan, että -- kuten puheittesi pohjalta voi päätellä -- että UK seuraa kirjoitteluasi niin Kitinässä kuin Facebookissa, niin jos olisit tekemässä paluuta elämään UK:n kanssa niin onko tarkoituksesi hieroa naamaan, että vielä kelpaisi jollekin muullekin, vai mikä?

Ei vaan tajua. Eikä kai pitäi yrittääkään tajuta.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

huima kirjoitti: Ei vaan tajua. Eikä kai pitäi yrittääkään tajuta.

Kysy geetsulta. Se ymmärtää kyllä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Se on kyllä jännä, miten joidenkin ihmisten (ihmistyypin) on pakko kokea joku asia itse ennen kuin pystyy samaistumaan, sisäistämään, antamaan synninpäästön...
Tää oli vissiin mulle tarkoitettu? Olisko sulla heittää tästä mun ihmistyypistä vielä jotain lisää?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Se on kyllä jännä, miten joidenkin ihmisten (ihmistyypin) on pakko kokea joku asia itse ennen kuin pystyy samaistumaan, sisäistämään, antamaan synninpäästön...
Tää oli vissiin mulle tarkoitettu? Olisko sulla heittää tästä mun ihmistyypistä vielä jotain lisää?
Taisi olla kyllä tarkoitettu minulle.
RP

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Se on kyllä jännä, miten joidenkin ihmisten (ihmistyypin) on pakko kokea joku asia itse ennen kuin pystyy samaistumaan, sisäistämään, antamaan synninpäästön...
Tää oli vissiin mulle tarkoitettu? Olisko sulla heittää tästä mun ihmistyypistä vielä jotain lisää?
Mä kyllä veikkaan että masalle. En oikein ymmärrä miksi sulle olisi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Apua oikeasti! mä tein pari tuntia töitä ja täällä on jo erottu ja pantu seinässä olevia reikiä halvalla!

Briiffaus?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Se on kyllä jännä, miten joidenkin ihmisten (ihmistyypin) on pakko kokea joku asia itse ennen kuin pystyy samaistumaan, sisäistämään, antamaan synninpäästön...
Tää oli vissiin mulle tarkoitettu? Olisko sulla heittää tästä mun ihmistyypistä vielä jotain lisää?
Mä kyllä veikkaan että masalle. En oikein ymmärrä miksi sulle olisi?
Vesper kirjoitti:Itsekkäitä tekoja molemmat, suuruutta en lähde arvioimaan kun en ole kummassakaan tilanteessa ollut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mitkä kylässä käyvät?
...
Miksikä lumpuksi sä mua luulet?
No juuri muutama tunti sitten laitoit, että sua piiritetään ja annoit olettaa viestistäsi, että olet tilanteesta mielissäsi ja että et ainakaan sulje sitä vaihtoehtoa pois. Ja jos oletetaan, että -- kuten puheittesi pohjalta voi päätellä -- että UK seuraa kirjoitteluasi niin Kitinässä kuin Facebookissa, niin jos olisit tekemässä paluuta elämään UK:n kanssa niin onko tarkoituksesi hieroa naamaan, että vielä kelpaisi jollekin muullekin, vai mikä?

Ei vaan tajua. Eikä kai pitäi yrittääkään tajuta.
Ei Kitinässä. Facebookissa se ravaa tytön tunnuksilla 15 kertaa päivässä tutkimassa. Hitto hankkis omat tunnukset mutku "ei mua kiinnosta". Yeah right.

Mä siis ihmettelin että jotakuta voi kiinnostaa. Yleensä miehet karkaa hyvin kauas kun kuulee pienestä vauvasta. En minä uskalla sitä kaffelle varmaan pyytää... seura ny aina kelpaa, täs on aika erakoitunut.

Ja tottakai mä olen mielissäni, mutta siis yllättynyt.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:
annepa kirjoitti:"ehkä kaikkia ei vain ole tarkoitettu vanhemmiksi"
Julma ja varomaton kommentti.
No läksytä nyt vielä kun juuri pääsin sanomasta että olin tahattomasti tunteeton. Vai eikö mennyt perille neidille että otin jo opikseni? No tässäpä sulle kommentti: OTIN JO OPIKSENI. Joo, kyllä mutsi, TAJUSIN VIRHEENI. Menikö nyt perille? :D

Sillä varauksella että ei, voin toistaa ja keksiä uusia tapoja sanoa saman asian. Meinaan ei taida olla sun sisälukutaito ihan parhaimpia O_o
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

masa kirjoitti:
Musta te teette nyt parisuhteesta liiallista ruusuilla tanssimista ja unohdatte sen ihan tavallisen arjen ja elämän jolle uraudutaan ja uhraudutaan perheen syntyessä.
Miksi käytät tätä sanaa? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Itse en koe perhe-elämää näin. Jos kokisin, olisin jättänyt väliin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Täydelliset kitinäläiset :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä olen vain kattila joka soimaa pataa, nothing else.
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onkohan tää pisin päiväketju ever? :D
RP

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Tää oli vissiin mulle tarkoitettu? Olisko sulla heittää tästä mun ihmistyypistä vielä jotain lisää?
Mä kyllä veikkaan että masalle. En oikein ymmärrä miksi sulle olisi?
Vesper kirjoitti:Itsekkäitä tekoja molemmat, suuruutta en lähde arvioimaan kun en ole kummassakaan tilanteessa ollut.
Ehkä Jenny kertoo pian itse. Mä jotenkin linkkasin sen masaan. Tai ei tullut edes muu mieleen.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Miksi käytät tätä sanaa? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Itse en koe perhe-elämää näin. Jos kokisin, olisin jättänyt väliin.

No kyllä minä mielestäni joudun paljonkin uhraamaan vaihtoehtoisesta elämästäni perheen vuoksi. Esim. en voi nyt ostaa uutta 1500 euron hirvikivääriä, kun rahat menee perheeseen. Toisekseen en voi tehdä kuukauden jahtireissua lappiin, kun on perhe huolehdittavana.

Uhratumistahan se on, joskin hyvää sellaista. Joku toinen taas valitsee vieraan pillun tai hirvikiväärin perheen sijaan. Silloin se uhrasi perheensä turhaan.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti: Ehkä Jenny kertoo pian itse. Mä jotenkin linkkasin sen masaan. Tai ei tullut edes muu mieleen.
No mulle se on. Ainahan se yrittää mulle salakavalasti heittää vyönaluskuittia näissä jutuissa :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

masa kirjoitti:No mulle se on. Ainahan se yrittää mulle salakavalasti heittää vyönaluskuittia näissä jutuissa :D
Se vaan haluaa sua, kun on kyllästynyt Toimistorotan saamattomuuteen ja tarttee nyt miehisempää herutettavaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

annepa kirjoitti:Koko lasten hankinta on itsekästä toimintaa
Sähän kirjoitat kuin Pertti. Tuolla analogialla oikeastaan kaikki toiminta on itsekästä. Tuo on suuressa määrin oleellisen missaamista tässä tapauksessa, koska ihmistä ohjaa samanaikaisesti myös luontaiset vietit ja intressit, jotka ovat mitä epäitsekkäimpiä.

Siis, lapsen hankinta tai hankkimattomuus (lapsiahan saadaan, juujuu) ei IMO lähtökohtaisesti ole leimallisesti kumpaakaan, ei itsekästä eikä epäitsekästä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: hormoonikierukkalapsi.
Onks se joku semmonen mihin abortti ei toimi?
Jos nyt jätettäis ne abortit niiden ihmisten vaihtoehdoiksi, jotka sitä todella tarvitsee. Yllätysraskaus ei yllä kovin korkealle mun mittarilla. Otetaan vaan lusikka kauniiseen käteen ja maataan niinkuin pedataan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti:
masa kirjoitti:
huima kirjoitti:annat kaverin panna niin että sänky tai sohva natisee

Ja tottakai ilman ehkäisyä!
Masa kiltti. Usko nyt jo sinäkin että tuo vieressä jokeltava lapsi on hormoonikierukkalapsi.
Mutta ei se rekkiksen sperma tietään ensin kondomin läpi syövyttänyt. Ja niitten juttujen perusteella mitä siitä on kuullut niin sen kanssa olisi syytä käyttää aina vähintään kahta. Ja villasukkaa. Yhdynnässä kun on muitakin riskejä kuin raskaaksi paukahtaminen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ihanaa. Riita.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Ihanaa. Riita.
Ei kai täällä kukaan riitele?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ihanaa. Riita.
Ei kai täällä kukaan riitele?
Ei ehkä VIELÄ.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
annepa kirjoitti:Koko lasten hankinta on itsekästä toimintaa
Sähän kirjoitat kuin Pertti. Tuolla analogialla oikeastaan kaikki toiminta on itsekästä. Tuo on suuressa määrin oleellisen missaamista tässä tapauksessa, koska ihmistä ohjaa samanaikaisesti myös luontaiset vietit ja intressit, jotka ovat mitä epäitsekkäimpiä.

Siis, lapsen hankinta tai hankkimattomuus (lapsiahan saadaan, juujuu) ei IMO lähtökohtaisesti ole leimallisesti kumpaakaan, ei itsekästä eikä epäitsekästä.
Sinun mielestä kyllä varmaan joo. Minä en voi ymmärtää sitä "vanhemmaksi tulemisen tarvetta" koska mulla ei ole semmoista tarvetta. Siksi minusta tuo "minä haluan" on itsekästä. Kaikki toiminta ON itsekästä, mutta tässä toiminnassa kyse on oman hengen lisäksi toisten hengistä.

Vielä itsekkäämpää on se kun vanhemmat vinkuvat aikuisilta lapsiltaan lapsenlapsia. Se on jotain niin ärsyttävää että aina kun niin tapahtuu (harvon onneksi) poistun seurasta etten räjähtäisi. Omat vanhempani tai appikevanhempani eivät ole onneksi vinkuneet lapsenlapsia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen masan kanssa samoilla linjoilla siinä, että kaiketi perinteisenä perhekeskeisenä miehenä perhe on kaikki kaikessa. Lähestulkoon niin, ettei ero ole vaihtoehto, vaikka se sitä toki on. Itsellänikin on ollut vaikea parisuhde, eikä sokkeli niitä vankimpia ole, mutta ajatus sen arkisen koko perheen perhe-elämän riistämiseltä tyttäreltäni on jotenkin äärimmäisen haavoittava. Ehkä mulla on tässä joku möykky, mutta näin asian koen.

Sitten siihen erotaanko liian löyhästi vai tekohengitetäänkö parisuhteissa liikaa, niin tuosta keskusteleminen yleisellä tasolla on usein nollakeskustelua, joka ei oikein mihinkään johda. Aikaan ja kulttuuriinhan tuo on yleisesti sidottua ja näen, että nykypäivänä kumpikin vaihtoehto on tehty samanarvoisiksi, eikä asiaan juuri liity tabuja tai turhaa häpeää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin