Tussutiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
masa kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sillä on vaan tylsää, älä vällää. Tai sit toi kumpuaa jostain oman abortittomuuden katumisesta.
Ei vaan mä ihmettelen vaan sitä valintaa, jossa tehdään kuudes äpärä ukolle, josta ei ikinä tule isää eikä elättäjää lapselle.
EI KUN HEI ÄLÄ ENÄÄ IHMETTELE SENKIN HASSU, SE POIKAPIENI SYNNYTETTIIN ITSELLEEN.
JUURI NÄIN!

Tosin Nitan mielestä Miska on mun ja hänen :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Volvo vai webasto? 8)
Tällä kertaa webasto :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:SE POIKAPIENI SYNNYTETTIIN ITSELLEEN.
JUURI NÄIN!

Voihan sitä näinkin ajatella. Kuten myös että tuo itsekkyys vei tyttäreltä isän.

:roll:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Kuten myös että tuo itsekkyys vei tyttäreltä isän.
Tää nyt on vähän turhan kärjistetysti ja rumasti sanottu. Itsekkyydestä olen toki samaa mieltä, en ymmärrä tota "tein lapsen itselleni" monestakaan syystä.
Viimeksi muokannut Vesper, 11.05.2010 14:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
Mitä vittua? Mihin se isä meni?

Mihin sä menisit, jos eukkos heittäs sut pihalle ja ottas tilalle trukkiksen?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Ootte te kyllä melkosia... Mut ei se mitään. Kukin tavallaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Mitä vittua? Mihin se isä meni?
Mihin sä menisit, jos eukkos heittäs sut pihalle ja ottas tilalle trukkiksen?
Hylkäisitkö sä lapsesi, jos vaimosi ottaisi tilalle rekkiksen?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti: Hylkäisitkö sä lapsesi, jos vaimosi ottaisi tilalle rekkiksen?
En tietenkään, mutta en silti voisi olla enää mitenkään 24/7 isä.
RP

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

En tästä isättömyydestä osaa sanoa sinänsä mitään muuta kuin sen, että jos omat vanhempani eivät olisi eronneet.... mulla ei olisi mitään suhdetta omaan isääni. Toisin on nyt, suhde on mitä mainioin.

Ja ihan siitä johtuen, että isukki oli pelimies, ja mä en tykkää että mun äidille tehdään paskoja. Olisin varmasti ajan myötä vihannut vielä enemmän. Äiti ei ole isästä koskaan mitään pahaa sanonut tmvs. tämä vielä mainittakoon.

Joskus ero vaikuttaa, joskus ei. Ei kai sitä voi tietää.
bliss

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suvinen kirjoitti:
masa kirjoitti: itsekkyys vei tyttäreltä isän.
Voitaisko kevyesti täällä päiväketjussa keskustella tosta isättömyydestä? Onko se niin että esim. Nita on isätön, koska isä ei asu samassa osoitteessa? On vaan viime aikoina tullut paljon mietittyä aihetta lapsen näkökulmasta. Onko eroaminen itsekästä? Onko olemassa ikää jonka jälkeen ero ei enää niin vaikuta, vai onko parempi erota lapsen ollessa vauva? Onko se lapsesta vai isästä kiinni tunteeko se lapsi itsensä isättömäksi? Vai äidistä?
Esimerkkinä.
Mun lapseni on käytännössä isätön. Se ei ole kiinni minusta eikä lapsesta, vaan isähenkilö luistelee ulos kaikesta lapseen liittyvästä. Paitsi silloin kun sille itselleen sattuu sopimaan. Ja se on aika harvoin... Jos lapsi näkee isänsä alle 10 kertaa vuodessa, isähenkilö on oikeastaan täysin vieras ihminen.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

En mäkään isättömyydestä tiedä, mutta elän sellaisessa harhaisessa maailmassa, jossa kuvittelen tyttäreni saaneen hyvän elämän, vaikka en olisikaan löytänyt uutta miestä.

Masan "24/7 isä" saattaa jopa viettää vähemmän ja laaduttomammin aikaa lapsensa kanssa kuin yhteishuoltajuus-isä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Masan "24/7 isä" saattaa jopa viettää vähemmän ja laaduttomammin aikaa lapsensa kanssa kuin yhteishuoltajuus-isä.
My point exactly.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:En mäkään isättömyydestä tiedä, mutta elän sellaisessa harhaisessa maailmassa, jossa kuvittelen tyttäreni saaneen hyvän elämän, vaikka en olisikaan löytänyt uutta miestä.

Masan "24/7 isä" saattaa jopa viettää vähemmän ja laaduttomammin aikaa lapsensa kanssa kuin yhteishuoltajuus-isä.
Komps!
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Masan "24/7 isä" saattaa jopa viettää vähemmän ja laaduttomammin aikaa lapsensa kanssa kuin yhteishuoltajuus-isä.

No ajatellaan toisin päin. Sinusta tulee se osapuoli, joka saa lapset haltuunsa pari kertaa kuukaudessa viikonloppuisin. Maistuuko hyvältä kun et enää aamuisin herätessäsi näe lapsesi nauravia kasvoja?
Asie Payton

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Suvinen kirjoitti:Onko eroaminen itsekästä?
Jos ihan lyhyesti; ei. Toimimattoman parisuhteen mallin opettaminen lapselle on minusta isompi vahinko kuin se, että lapsella on kaksi kotia ja parhaassa tapauksessa jopa kaksi mallia toimivasta parisuhteesta.

Toimimaton lapsiperhe räjähtää käsille vääjäämättömästi. Ennemmin tai myöhemmin. Parempi eheyttää tilanne ennemmin ja erota, jos muutoin on olo, että kaikki on yritetty.

Nyt en ottanut mitenkään kantaa Ninnin tapaukseen. En ole tuota tarinaa seurannut.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

masa kirjoitti:No ajatellaan toisin päin. Sinusta tulee se osapuoli, joka saa lapset haltuunsa pari kertaa kuukaudessa viikonloppuisin. Maistuuko hyvältä kun et enää aamuisin herätessäsi näe lapsesi nauravia kasvoja?
Ei? Välttääkseni tuollaiset mahdottomalta tuntuvat kauhuskenet näen vaivaa asioiden järjestämiseen jo ennen kuin ne menevät vituiksi.
Asie Payton

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

masa kirjoitti:No ajatellaan toisin päin. Sinusta tulee se osapuoli, joka saa lapset haltuunsa pari kertaa kuukaudessa viikonloppuisin. Maistuuko hyvältä kun et enää aamuisin herätessäsi näe lapsesi nauravia kasvoja?
Eikö tuo juuri ole sitä itsekkyyttä? Ja ei, ei se maistu(nut) hyvältä, mutta aina ei voi voittaa.
ninnithequeen

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jestas.

Mä haluan, että poika tuntee isänsä. Mutta mä en halua että se on ja asuu täällä. Siit ei tulis ku ruumiita.

Tyttö on kirjoilla isällään, koulun takia, mutta asuu täällä puolet ajasta. Kirjoilla kun ei voi olla kuin yhdessä paikassa virallisesti. Ja missä on kirjoilla niin lähimpään kouluun ne iskee. Ukkokullan viereinen rakennus on tytön koulu, täällä sil ois 1,5 kilsaa kouluun. Eskarin kävi täällä kyllä. Ja Ukkokulta ON hyvä isä. Mitä ny tytön tukka on aika takussa aina.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kantsii hoitaa homma niin, että lapsi asuu isän luona. Vaikka äidin luona asumista pidetään edelleen ns. luonnollisena vaihtoehtona, ei ajatteluun kannata alistua. Esim. poikalapsille olisi enemmän kuin paikallaan, että asuvat isänsä luona ja oppivat miesten tavoille, eivätkä muutu naisten kaltaisiksi vinkuiitoiksi. Vähän isommille lapsille viikko siellä, toinen täällä -tyyppiset vaihtoehdot voivat olla oikein hyviä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:No ajatellaan toisin päin. Sinusta tulee se osapuoli, joka saa lapset haltuunsa pari kertaa kuukaudessa viikonloppuisin. Maistuuko hyvältä kun et enää aamuisin herätessäsi näe lapsesi nauravia kasvoja?
Eikös tämä ole melko itsekästä? " En saatana eroa vaikka akka ja lapset kärsis, kun sitten en nää tota nassukkaa kun muutaman kerran kuussa. Perkele!"
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Ei? Välttääkseni tuollaiset mahdottomalta tuntuvat kauhuskenet näen vaivaa asioiden järjestämiseen jo ennen kuin ne menevät vituiksi.
Niin, tilannehan voisi sinunkin tapauksessasi olla se, että ukkosi löytää uuden naaraan ja vie lapset mennessään. Sinun jämäosuutesi olisi sitten nähdä lapsia pari kertaa kuussa ja silloin tällöin viedä rahaa ja tupakkaa ukollesi ja sen satunnaiselle lutkalle.

Ruusuinen kuva eikö?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

masa kirjoitti:Ruusuinen kuva eikö?
Ei kun mä uskon sopimuksiin. Oon sellanen tyyppi.
masa

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

Vesper kirjoitti: Eikös tämä ole melko itsekästä?

Missä kohtaa olen sanonut että parishde olis kärsinyt? Siis muusta kuin siitä että äiti löytää uuden panopuun ja jättää faijan lehdelle soittelemaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti: Missä kohtaa olen sanonut että parishde olis kärsinyt? Siis muusta kuin siitä että äiti löytää uuden panopuun ja jättää faijan lehdelle soittelemaan?
No öööh, eikös parisuhde silloin just kärsi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tussutiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Suvinen kirjoitti:Vaistoaako lapsi jotenkin jos äiti ja isi ei olekaan umpirakastuneita? Jotenkin en usko siihenkään.
Mä luulen, että vaistoaa mutta mitä sitten. Tiedän paljon perheitä, joissa ei olla umpirakastuneita, vain rakastetaan ja eletään yhdessä.