Pieni pyyntö

Yleinen lätinä jä kitinä
ninnithequeen

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kylläpäs te ootte nyt ilkeitä. Kai sitä ny voi auttaa tuntematontakin.

Mees tinttu tonne avaamaan ketju kans: hevostalli.net ja sielt seniorit. Varmasti saat apua. Tuhansia kävijöitä siellä. Mä sain sitä kautta pyytämättä pinnasängyn ja turvakaukalon ilmaiseksi kotiinkuljetettuna. Et on niitä hyväsydämisiäkin. Ja ihan tuntemattomilta.
Manaaja

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Kylläpäs te ootte nyt ilkeitä. Kai sitä ny voi auttaa tuntematontakin.
Toki. Ongelma vain on siinä, että kun kaikki osallistujat ovat tuntemattomia, alkaa perusteilla ja perhesuhteilla olemaan enemmän merkitystä kuin pelkällä pienellä pyynnöllä.
masa

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:Kylläpäs te ootte nyt ilkeitä. Kai sitä ny voi auttaa tuntematontakin..
Ilman perusteluja ei voi.

Tinttuhan voi olla se kylän halpamaisin kiinteistömoguli joka ruinaa uuden katon myyntikohteelleen ilmaiseksi, myy kämpän veks, ostaa sun asuntos ja nostaa sen vuokraa 100 eurolla kk.
tinttu10
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 16.05.2010 20:36

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja tinttu10 »

par-sky kirjoitti:
masa kirjoitti:Itse olen antanut ääneni jo tälle talolle. Tuon omistaja kirjoittelee eräälle toiselle foorumille..

http://www.ruukkikoti.fi/renovation/con ... ac091c091/

Kuusihenkinen perhe kuvauksena saa minun sympatiapisteeni paremmin kuin tissitön peltikatto.
Katso, tämä on perustelu. Annoin ääneni masan tutun katolle.
Tää sama perustelu sopisi meidän tilanteeseen, meitä vain on kolme.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja huima »

tinttu10 kirjoitti:Tää sama perustelu sopisi meidän tilanteeseen, meitä vain on kolme.
6 on enemmän kuin 3. Ja toinen kuva oli parempi.

Annoin pari ääntä masan tietämälle kirjoittajalle.
tinttu10
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 16.05.2010 20:36

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja tinttu10 »

ninnithequeen kirjoitti:Kylläpäs te ootte nyt ilkeitä. Kai sitä ny voi auttaa tuntematontakin.

Mees tinttu tonne avaamaan ketju kans: hevostalli.net ja sielt seniorit. Varmasti saat apua. Tuhansia kävijöitä siellä. Mä sain sitä kautta pyytämättä pinnasängyn ja turvakaukalon ilmaiseksi kotiinkuljetettuna. Et on niitä hyväsydämisiäkin. Ja ihan tuntemattomilta.
Kiitti sulle! Sinne ei vaan pysty laittamaan linkkiä :(
ninnithequeen

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

tinttu10 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kylläpäs te ootte nyt ilkeitä. Kai sitä ny voi auttaa tuntematontakin.

Mees tinttu tonne avaamaan ketju kans: hevostalli.net ja sielt seniorit. Varmasti saat apua. Tuhansia kävijöitä siellä. Mä sain sitä kautta pyytämättä pinnasängyn ja turvakaukalon ilmaiseksi kotiinkuljetettuna. Et on niitä hyväsydämisiäkin. Ja ihan tuntemattomilta.
Kiitti sulle! Sinne ei vaan pysty laittamaan linkkiä :(
Pystyy. Laitat < ja > ja siihen väliin sen linkin.
tinttu10
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 16.05.2010 20:36

Re: Pieni pyyntö

Viesti Kirjoittaja tinttu10 »

ninnithequeen kirjoitti:
tinttu10 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kylläpäs te ootte nyt ilkeitä. Kai sitä ny voi auttaa tuntematontakin.

Mees tinttu tonne avaamaan ketju kans: hevostalli.net ja sielt seniorit. Varmasti saat apua. Tuhansia kävijöitä siellä. Mä sain sitä kautta pyytämättä pinnasängyn ja turvakaukalon ilmaiseksi kotiinkuljetettuna. Et on niitä hyväsydämisiäkin. Ja ihan tuntemattomilta.
Kiitti sulle! Sinne ei vaan pysty laittamaan linkkiä :(
Pystyy. Laitat < ja > ja siihen väliin sen linkin.
Ei onnistunu. Se sanoo näin Viestiäsi ei voida lähettää. Syy johtuu joistain seuraavista:

1. IP-osoitteen, kirjoittamasi lähettäjän nimen tai kirjoittamasi sähköpostiosoitteen takia.

2. Kirjoitit liian pitkän yksittäisen sanan.

3. Kirjoitit liian lyhyen viestin.
Vastaa Viestiin