Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Gat kirjoitti:Mun ei eilen eikä tänään ole tehnyt mieli olutta. Hengenlähtö lähellä?
Pistä mulle sit se muutama tonttu niitä perintörahoja. Ihan hyvällä mä, kato ettei sulle tule kiire ja stressi. Voin lahjoittaa noista pari kybää Kseno säätiölle ja toiset mukomat Against tinttikka ry:lle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Unohda noi Gattis ja pistä mulle miltsi ja speksit siitä miten haluaisit kenetkin kitinälutcan hoideltavan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

Nyt on vakava paikka! Kyläkauppa menee just kiinni enkä vieläkään kaasuta ostamaan Karhua!! Olen jotenkin sairas! Mitätääon?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja huima »

Gat kirjoitti:Nyt on vakava paikka! Kyläkauppa menee just kiinni enkä vieläkään kaasuta ostamaan Karhua!! Olen jotenkin sairas! Mitätääon?
Olet repäisemässä ja singahtamassa Helsingin yöelämään? Vai peräti ulkomaille?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nyt on vakava paikka! Kyläkauppa menee just kiinni enkä vieläkään kaasuta ostamaan Karhua!! Olen jotenkin sairas! Mitätääon?
Olet repäisemässä ja singahtamassa Helsingin yöelämään? Vai peräti ulkomaille?
No en tietenkään. Mutta nyt tuli mieleen myös käydä saunassa ja vaihtaa alusvaatteet, kun lauantaina "unohdin". Onko mut demoonisesti riivattu?
Toimistorotta

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nyt on vakava paikka! Kyläkauppa menee just kiinni enkä vieläkään kaasuta ostamaan Karhua!! Olen jotenkin sairas! Mitätääon?
Olet repäisemässä ja singahtamassa Helsingin yöelämään? Vai peräti ulkomaille?
No en tietenkään. Mutta nyt tuli mieleen myös käydä saunassa ja vaihtaa alusvaatteet, kun lauantaina "unohdin". Onko mut demoonisesti riivattu?
Olet viettänyt liikaa aikaa nussivan maailman parissa. Kitinä kiinni ja karhua koneeseen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:No en tietenkään. Mutta nyt tuli mieleen myös käydä saunassa ja vaihtaa alusvaatteet, kun lauantaina "unohdin". Onko mut demoonisesti riivattu?
Tuus nyt vähän tänne Isolle kirkolle pyörähtää. Lupaan viedä sut ensin vaateostoksille ja sitten parturiin ja muuhun homohipsutteluun ja illalla vielä ulos naisia kaatamaan. Lupaan, että jos et ihan urpåsti käyttäydy, pääset saattohommiinkin (et minun).
Oon nykysin sellanen hyväntekijä, etten itsekään ihan tajua mitä tässä oikein yritän itselleni hyvitellä....
Viimeksi muokannut Vesper, 17.05.2010 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Ton mä haluun nähä :D
Asie Payton

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:Oon nykysin sellanen hyväntekijä, etten itsekään ihan tajua mitä tässä oikein yritän itselleni hyvitellä....
Aijjaaaaa! No laita mut vuorolistalle. En itte millään jaksa, joten sellanen käteentoimitettu olis hyvä. Ja mielellään ennen sitä syksyä, että ehdin treenata vatsan kondikseen ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Asie Payton kirjoitti:Aijjaaaaa! No laita mut vuorolistalle. En itte millään jaksa, joten sellanen käteentoimitettu olis hyvä. Ja mielellään ennen sitä syksyä, että ehdin treenata vatsan kondikseen ;)
Mitäs hyväntekoa sä tartteisit?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:Mitäs hyväntekoa sä tartteisit?
Joku laatunarttu olis kiva. Ihan vain siksi, että olen siinä sun kalenterissa vasta syksymies. Kesälläkin olis kiva treenata.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:No en tietenkään. Mutta nyt tuli mieleen myös käydä saunassa ja vaihtaa alusvaatteet, kun lauantaina "unohdin". Onko mut demoonisesti riivattu?
Tuus nyt vähän tänne Isolle kirkolle pyörähtää. Lupaan viedä sut ensin vaateostoksille ja sitten parturiin ja muuhun homohipsutteluun ja illalla vielä ulos naisia kaatamaan. Lupaan, että jos et ihan urpåsti käyttäydy, pääset saattohommiinkin (et minun).
Oon nykysin sellanen hyväntekijä, etten itsekään ihan tajua mitä tässä oikein yritän itselleni hyvitellä....
Kuulostaa hyvältä, mutta en taida uskaltaa. Hui.

Sitäpaitsi nyt tuli outo halu siivota kämppä. Pihaa jo raivasin. Tää on ihan epänormaalia. Mahdanko alitajuisesti valmistautua elämäni naiseen, vaikka ketään ei ole vielä edes hollilla? Ei ole mahdollista, olen vain sekaisin.
1108

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tein sen sitten taas...hommasin itseni loppuviikoksi ylitöihin.
Lapset, ei näin. Miksi sitä ei osaa sanoa "Ei" silloinkuin pitäisi?
Stinky

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mieletön sisustusinto päällä. Ois kiva saada uudet verhot ja matto. Ainakin. Tekis mieli käännellä ja väännellä olkkarin huonekalut uuteen järjestykseen mut tää on vähän typerän mallinen. Herrrrmot menee.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Satoko täällä viime yönä jotenkin harvinaisen aggressiivisesti? Heräsin monta kertaa, ja muistan ajatelleeni ettei oo koskaan ropissu näin kovaa tässä asunnossa. Or is it just me? 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ai hide, saisko vielä lyhyen katsauksen täykkäreitten VIIMEVIIKON jaksoon, jäi sen matsin takia väliin enkä ehdi enää mitenkään paikata!111???""222


KIITOs jos joku viitsii pienesti tiivistää :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja nexie »

Tuli hieman hämmentävä rekrytointipuhelu aamutuimaan. Työpuhelimeen. "Tässä X (minulle tuntematon henkilö). Ihan sellaisesta asiasta soittelin, että olisitko ollut kiinnostunut vaihtamaan yksityiselle? Olen siis Y Oy:stä (eräs maailman suurimmista asiantuntijaorganisaatioista) ja etsimme kokenutta Z-asioiden asiantuntijaa, olisiko kiinnostanut tulla juttelemaan, miltäs kuulostaisi".

Tuli ihan puun takaa, koska en ole hakenut mitään (enkä edes ajatellut hakea) töitä heiltä enkä muualta, joten vastasin kieltävästi, että en ole moista lainkaan harkinnut, koska olen varsin tyytyväinen nykyisiin työtehtäviini nykyisessä työpaikassani. Varmaan onnistuin kuulostamaan aika tylyltä, vaikka ei mitenkään ollut tarkoitus, olin vaan niin hämmentynyt. Tyyppi ei mitenkään pohjustanut asiaa, eikä selvinnyt, miten olin päätynyt hänen "listalleen", koska en tietääkseni tunne kovin hyvin ketään kyseisestä organisaatiosta, enkä edes muista hoitaneeni lähiaikoina asiaa, jossa kyseinen organisaatio olisi ollut asiamiehenä.

IMO aika outo "myyntipuhe". Ei mitään pohjustusta, ei mitään tarkempaa selitystä siitä, miksi soitti ja mitä heillä itse asiassa on tarjolla, suoraan vaan itse asiaan.
Don't Panic!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja nexie »

nowaysis kirjoitti:Satoko täällä viime yönä jotenkin harvinaisen aggressiivisesti? Heräsin monta kertaa, ja muistan ajatelleeni ettei oo koskaan ropissu näin kovaa tässä asunnossa. Or is it just me? 8)
Meillä ainakin nukuttiin rauhassa ja sikeästi, ei mitään havaintoa asiasta. Et ehkä se oot vaan sinä ;)
Don't Panic!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Asie Payton kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mitäs hyväntekoa sä tartteisit?
Joku laatunarttu olis kiva. Ihan vain siksi, että olen siinä sun kalenterissa vasta syksymies. Kesälläkin olis kiva treenata.
No voin selata puhelinmuistotani, ehkä siellä olis jotain sullekin... ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gat kirjoitti:Kuulostaa hyvältä, mutta en taida uskaltaa. Hui.
Älä nyt hannaa. Mä olen tosi kiltti, en pure enkä kiusaa. Mutta kun sua on nyt täällä niin kovin yritetty pahalla auttaa, mä voisin jeesata hyvällä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:
Gat kirjoitti:Kuulostaa hyvältä, mutta en taida uskaltaa. Hui.
Älä nyt hannaa. Mä olen tosi kiltti, en pure enkä kiusaa. Mutta kun sua on nyt täällä niin kovin yritetty pahalla auttaa, mä voisin jeesata hyvällä?
Onko sun lutkakavereissa sitten tosi helppoja varmoja nakkeja? Kun saatille pääsystäkin selität. :D
SikaMika

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kyllä se oli vissiin Nowa joka ropisi kattoon täälläkin yöllä. Myös täällä herättiin aamulla outiin puheluun, se tuli ilmeisesti joko tv-lupatarkastajalta tai sitten joltain jekkuilevalta kaveriltani. Luurista kuului vain nauhalta tullut miesääni, joka sanoi jotain malliin "olet jonossa, sinulle soittamasi henkilö vastaa hetken kuluttua". Odottelin kolmisen sekuntia ja löin luurin kiinni. Ei ole palaillut asiaan sen koommin. Epäilen tv-lupamiehiä, koska sieltä oli soitettu viime viikolla (oudosta numerosta) ja kun soitin myöhemmin takaisinpäin, vastasi silloinkin kone vittuillen jotain omituista. Menen kakalle.
Asie Payton

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:No voin selata puhelinmuistotani, ehkä siellä olis jotain sullekin... ;)
Kiitti! Ja hei, ei sitten mitään takiaista, jos saan toivoa. Ei tartte sit syksyllä miettiä mikä siellä perässä roikkuu...
Asie Payton

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Nyt kun mä luen teidän urheiluketjua ja piereskelen sohvalla, niin mulle tulee jotenkin hyvä olo. Enkä oikein ymmärrä sitä. Voisko joku keittiötsygologi avata nyt tän. Mun hyvät fibat on aina - ihan aina - tullu urheilusta. Miksi mua ei nyt harmita etten voi rääkätä itseäni? Miksi mulla on hyvä olla sohvalla ja ei ees tee mieli esimerkiksi salille. Hiekkarannalle tekee mieli. Ja aurinkoon. Tosin nahka on vielä kipee viikonlopusta...
bliss

Re: Maanantai ja RJD on edelleen kuollut

Viesti Kirjoittaja bliss »

Veroilmoitus.... *huoh*

edit. Jospa ulkoistaisi nämä omatkin tylsät paperiasiat.
Vastaa Viestiin