Karu keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Raparperimehua!

Hengissä ollaan ja jo kotimatkalla. Imettiin 4dl rasvaa, joista 2,5dl truutattiin tissiin. Ei kuulema pysy kuin murto-osa, eli syksyllä vähintään kerran uusiks. Kurkku kipeä putkista, köh.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Raparperimehua!

Hengissä ollaan ja jo kotimatkalla. Imettiin 4dl rasvaa, joista 2,5dl truutattiin tissiin. Ei kuulema pysy kuin murto-osa, eli syksyllä vähintään kerran uusiks. Kurkku kipeä putkista, köh.
Saitko sä itse valita, mistä rasva imetään?

Miksi rasvaa imettiin enemmän kuin laitettiin tisseihin, tehtiinkö samalla myös kosmeettinen rasvaimu sivujuonteena?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Raparperi on maailman ehkä vähiten hyvistä ja just nimenomaan piirakassa.
Onpa paskaa kaikki, valivali.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Huisia Vester leikkauskierteessä, lääkärit, kirurgit, vitun tunarit!
Ehjää ei kannattaisi korjata..
Ehkä tässä tapauksessa lieventäviä asianHAAROJA mutta kauneusleikkauksia vastaan MARS!
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Niba kirjoitti: Ehjää ei kannattaisi korjata..
Ja kaikkea ei pysty :twisted:
NuoriD

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Su jo grillattiin, pe täytyy taas räjäyttää grilli käyntiin

http://www.fmi.fi/saa/paikalli.html?place=Espoo

Hyviä säitä tulossa:

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Mete ... 5256953430

toivotaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Saitko sä itse valita, mistä rasva imetään?

Miksi rasvaa imettiin enemmän kuin laitettiin tisseihin, tehtiinkö samalla myös kosmeettinen rasvaimu sivujuonteena?
Sain valita. Ja valitsin vatsan, sillä siellä oli yhdestä toisesta operaatiosta muistona yhden isohkon arven alla sellainen inhottava harjanne, josta ei olis päässyt eroonkaan mulla kuin kirurgialla. En mä tiedä miksi sitä imettiin enemmän kuin laitettiin, kai ne imi x-määrän ja laittoi siitä sen mikä mahtui? Kai sitä määrää on etukäteen vaikea arvioida? Ekaa kertaa nukutuksen jälkeen kurkku on niin kipeä, että piti ottaa särkkäriä siihen, eikä leikkauskipuihin. Ja kun mulla on taipumusta aftoihin, vähän jännittää ovatko rikkoneet pintaa sen verran, että kohta on nielu täynnä aftoja. Toivon todella että ei.
Sunnuntaina viikon työmatkalle, jipii. Ostin siellä olevaa gaalaa varten jo uuden klenninginkin, nyt en voi käyttää sitä kun ei voi mennä kommandona eikä saa laittaa kaarituellisia rintsikoita. Grrr!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti: En mä tiedä miksi sitä imettiin enemmän kuin laitettiin, kai ne imi x-määrän ja laittoi siitä sen mikä mahtui? Kai sitä määrää on etukäteen vaikea arvioida?
Voisi tosiaan veikata, että kun ensin imetään ja sitten täytetään, niin parempi imeä vähän liikaa, kuin liian vähän.

Mukava, että pääsit samana päivänä kotiin. Sairaalassa on tylsää maata.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Mukava, että pääsit samana päivänä kotiin. Sairaalassa on tylsää maata.
Osaavat nykyään nukuttaa niin, ettei mun enää tartte jäädä sinne oksentelmaan. Aiemmin on käynyt niin... Pirun nopea keikka: seiskalta sisään ja esilääke, kasilta saliin ja joskus 12-1 välillä jo osastolle heräämöstä. Sitten hoitsujen kanssa jutustelua, kirurgin visiitti ja himaan ennen kolmea. Oli myös erinomaista toimintaa, käytettiin etunimeä ja jatkuvasti kyseltiin onko kaikki kunnossa tai onko mulla jotain kysyttävää. Suosittelen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mukava, että pääsit samana päivänä kotiin. Sairaalassa on tylsää maata.
Osaavat nykyään nukuttaa niin, ettei mun enää tartte jäädä sinne oksentelmaan. Aiemmin on käynyt niin... Pirun nopea keikka: seiskalta sisään ja esilääke, kasilta saliin ja joskus 12-1 välillä jo osastolle heräämöstä. Sitten hoitsujen kanssa jutustelua, kirurgin visiitti ja himaan ennen kolmea. Oli myös erinomaista toimintaa, käytettiin etunimeä ja jatkuvasti kyseltiin onko kaikki kunnossa tai onko mulla jotain kysyttävää. Suosittelen!
Meinaatsä että mun tissit kaipaa korjausta :evil:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Meinaatsä että mun tissit kaipaa korjausta :evil:
Korjataan siellä onneks muutakin ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Meinaatsä että mun tissit kaipaa korjausta :evil:
Korjataan siellä onneks muutakin ;)
Koeaja nyt ensin. Ei se haittaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kauheet viekkarit ku ei tuu jäkistä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

annepa, kiitos tosta linkistä! Mä teen ainakin tota raparperisnapsia :]
Huomenna saan nimittäin raparperiä ja saan sitä kuulemma lisää niin paljon kun huolin ja satoa tulee.
Oli muutenkin hyvä linkki, jäin jumiin.
1108

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

198kpl kiveä kiinni seinään, repsikka hyytyi mutta oisin kyllä voinut muurata sen yhden puuttuvan seinän.

Sauna, grillaus ja nuQ
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas työpäivä. Alko myöhässä ja loppu enemmän myöhässä.
Saunaan tuli, pihalle haravaa ja iltaruoaksi grillistä lohta + (ikävä kyllä) marinoimatonta kesäkurpitsaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Päivä ei lopu ikinä. Valivali.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

Stinky, ole hyvä. Meinaan itekin kokeilla, ja mehua kans! Meillä on joku raparperin näkönen juttu pihan nurkassa, mut jos se ei oo raparperi, niin ainakin anoppiken miesystävän mökillä sitä riittää vaikka kuinka. Sieltä sitä saa niin paljon ko jaksaa kantaa :)

Kaivoin 3 marjapuskaa maahan ja 3 minttua laatikkoon. Aitasin molemmat härpäkkeet, koska pönteri. Tyhjensin yhen kukkapenkin jossa oli 3 eri puskaa. Yhen puskan juurissa oli muurahaispesä. Se puska meni roskiin juurineen, kaks muuta puskaa nököttää juuripaakun kans pihalla uutta lokaatiota.

Huomenna on pihatalkoot, mutta perjantaina lähtee rakentuun ryytimaapenkkijutska.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tää kuuluis ehkä erotiikkaan, mut ostin DD-kupin rintsikat. Siis omg. Katotaan oisko tällä vaikutusta hartia/päänsärkyihin ;)

Oltiin mukavalla iltateellä uusilla neighbourhoodtutuilla, joilla saman ikäinen poika. Tää taas menis mammailuun, mutta niin vinkeetä seurata kun muksu itsenäistyy ja tutustuu kulman pikkukundeihin <3
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Tää kuuluis ehkä erotiikkaan, mut ostin DD-kupin rintsikat.
Mitää? Meidän piän nowa? DD-kupit? :shock:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriD kirjoitti:Sairaalassa on tylsää maata.
No sanopa muuta. Mä makasin viikon! Tai tarkemmin kahdeksan päivää. Meinas kyllä loppua huumorintaju jossain vaiheessa. (Kiva Elppa et saatiin kahviteltua, se oli parhaimpia osioita. :h: )
Ja se on kyllä pakko sanoa, että magneettikuvaukseen en mee enää ikinä. (Toivottavasti.) Semmosta määrää diapamia ei vaan ole olemassa, oli sitten kuinka äklömansikkaista tahansa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Tää kuuluis ehkä erotiikkaan, mut ostin DD-kupin rintsikat.
Mitää? Meidän piän nowa? DD-kupit? :shock:

Jos se sovittaa pakaransa niihin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

*kops*
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Karu keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kukaan ei tullut mun yökaveriksi, vaikken sais nukkua yksin :( Siskokin sanoi että tulee vasta aamulla, mutta vara-avaimen kanssa, jos oon vaikka kuollut yöllä. *niisk*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin