Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Toimistorotta

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

NuoriD kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Tix saa vielä nauttia katkeraa kalkkia....
Tarjoatko?
Jos heteroperheestä haaveilet, niin veikkaan, että sitä tullaan sinulle juottamaan viran puolesta :wink:
En haaveile lapsista ensinkään, eikö se ole siellä sinun mustassa kirjassasi?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Huono henkilökohtanen hygienia, puunhalailu, turkisvouhottaja. Homma kaatuu myös siihen jos toisella on monen monen monituista lemmikkiä (esim. monta koiraa tai useita kissoja tai laaja valikoima erilaisia eläimiä jne.) poikkeuksen tekee jos omistaa oman eläintarhan. Jossa ne eläimet siis on hoitajineen. Huumeitten käyttö. Vanhempien luona asuminen. Paha haju ja epämiellyttävä ulkonäkö.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Toimistorotta

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

exPertti kirjoitti:Se voi olla viisainta tuolla kriteerilistalla. Tosin miksi lapsista haaveileva täydellisyys viettäisi kanssasi sekuntiakaan? :)
Jotenkin en näe sitä oikein minun ongelmanani, jos joku päättää niin kuitenkin tehdä siitä huolimatta, että rehellisesti kerron asiasta.
Zeb

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Toimistorotta kirjoitti:Jotenkin en näe sitä oikein minun ongelmanani, jos joku päättää niin kuitenkin tehdä siitä huolimatta, että rehellisesti kerron asiasta.
Tulee siitä sinunkin ongelmasi viimeistään sitten kun toinen tajuaa että todella tarkoitit sanomaasi ja haluaa joko sen lapsen tai eron.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jos puhutaan ensimmäisistä tapaamiskerroista, niin existä jauhaminen on totaalinen turnoff, kuten myös selkeä katkeruus puhuttaessa menneistä suhteista. Ja myös kaikenlaiset rikollisuuteen viittaavat jutut... mä en tykkää sillä tavalla "pahoista pojista". Olen liian lainkuuliainen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Naiset ovat vähän huvittavia, kun puhuvat selvästä päihderiippuvaisuudesta ynnä muusta skeidasta. Eivät tuollaiset piirteet tule heti ilmi, jos tyyppi on taitava niin kuin vaikkapa klassinen shemeikka. Mutta esim. mainitsemani tupakanpoltto on helppo, koska toinen vain haisee paskalta, vaikka yrittäisi kuinka peittää skeidan lemuaan. Lautuus olisi myös aika paha, koska isot tissit ovat kivat.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo tupakki on täysi pakki vaihde!

En oikein voi sietää tupakoitsijoita ainakaan että heidän kanssaan joutuisin koko ajan olemaan.. näin se vaan on haju-asiit on molto inportante! Estää Totally rakkauden ilmenemismuodot noin 99% tapauksista!
Pyyhin Netikettiin..
Toimistorotta

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Zeb kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Jotenkin en näe sitä oikein minun ongelmanani, jos joku päättää niin kuitenkin tehdä siitä huolimatta, että rehellisesti kerron asiasta.
Tulee siitä sinunkin ongelmasi viimeistään sitten kun toinen tajuaa että todella tarkoitit sanomaasi ja haluaa joko sen lapsen tai eron.
Vielä vähemmän on minun ongelmani, jos joku ei ymmärrä rehellistä ja suoraa puhetta. Tosin ihan niin tyhmiä ihmisiä en tapaa tapaillakaan. Kyllä kaikkein lapsihalukkaimmat ovat kaikonneet kuvioista aika nopeasti.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Kaikenlaiset äärimmäisyydet. Fanaattisuus, kohdistui se sitten mihin asiaan tahansa, on melkoinen turn-off.

Kas, Bliss oli sanonut saman jo aikaisemmin :D
bliss

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mayah kirjoitti:Kaikenlaiset äärimmäisyydet. Fanaattisuus, kohdistui se sitten mihin asiaan tahansa, on melkoinen turn-off.

Kas, Bliss oli sanonut saman jo aikaisemmin :D
Ei oo häpee olla nopee 8)
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Nyt kun vähän enemmän tuota asiaa mietin, niin (tässä ketjussa mainittujen asioiden lisäksi) mieleen tuli elitismi. Jos tyypistä haisee kauas sellainen bättre folke-ajattelutapa, isi on ostanut hienon auton heti kun poju on saanut ajokortin, suku on hienoa (ja rikasta) ja kaikilla on joku kauppatieteen maisterin tai vastaavan tutkinto takataskussa, elämä on helppoa ja kaiken voi saada rahalla ja suhteilla, niin en usko että koskaan oppisin olemaan sellaisen tyypin kanssa. Luultavasti sillä olisi kyllä niin suuret vaatimuksetkin tulevaa morsiota kohtaan, etten mä niihin osuisi.

Rahaa toki saa olla, mutta sen pitäisi olla itse, kovalla työllä ansaittua :P

Lisäksi machoilu ei tee vaikutusta. Eikä pröystäily. Ja jos miehen habituksessa on jotain blingblingiä, housut roikkuvat puolitangossa ja lippis on väärinpäin/jotenkin hassusti päin/ylipäätään päässä (okei, ei noita ensinmainittuja kyllä näe usein aikuisilla miehillä), tai jotain muuta wannabe-gangsta-meininkiä, niin ei tule kauppoja.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Jotenkin en näe sitä oikein minun ongelmanani, jos joku päättää niin kuitenkin tehdä siitä huolimatta, että rehellisesti kerron asiasta.
Tulee siitä sinunkin ongelmasi viimeistään sitten kun toinen tajuaa että todella tarkoitit sanomaasi ja haluaa joko sen lapsen tai eron.
Vielä vähemmän on minun ongelmani, jos joku ei ymmärrä rehellistä ja suoraa puhetta. Tosin ihan niin tyhmiä ihmisiä en tapaa tapaillakaan. Kyllä kaikkein lapsihalukkaimmat ovat kaikonneet kuvioista aika nopeasti.
No kyllä jos toiselta kysymättä vasiten paukahtaa paksuksi tietäen että se toinen ei halua lapsia niin ero on ainoa vaihtoehto. Ero toisesta vanhemmasta ei tarkoita eroa lapsesta (välttämättä, tosin käytännössä nykyisellä lainsäädännöllä taitaa tarkoittaa :? ).
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Toimistorotta

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

annepa kirjoitti:No kyllä jos toiselta kysymättä vasiten paukahtaa paksuksi tietäen että se toinen ei halua lapsia niin ero on ainoa vaihtoehto. Ero toisesta vanhemmasta ei tarkoita eroa lapsesta (välttämättä, tosin käytännössä nykyisellä lainsäädännöllä taitaa tarkoittaa :? ).
Omituinen tapa ajatella, että olisi välttämätöntä erota jos vahinko tapahtuu. Ei minulle olisi muuten sopivan tapauksen kohdalla edes aloittaa seurustelua, vaikka naisella olisi jo jonkun muun kanssa saamiaan lapsia.

Jos vahinko tapahtuu ja nainen päättää muksun pitää, niin tietysti siinä on suoraselkäisen miehen, ja miksei selkärangattoman juristinlieronkin, otettava lusikka kauniiseen käteen ja kannettava vastuunsa niin parisuhteen kuin lapsenkin eteen. Se riski seksin harrastamiseen aina liittyy ja toisin kuin rekkanjenkat, suhtaudun siihen riskiin tiedostaen ja vastuullisesti. Ainoa tilanne jossa nainen (mutta ei lapsi) jäisi yksin, olisi sellainen jossa hän tahallaan sabotoisi ehkäisyä ja jäisi siitä kiinni. Sen luokan luottamuksen pettämistä en voisi koskaan antaa anteeksi.

En usko, että lapsen saaminen vahingossa tekisi elämästäni merkittävästi huonompaa tai onnettomampaa, mutta niin kauan kun ollaan tietoisen valinnan asteella, olen iän myötä yhä vankemmin sillä kannalla, että kyllä tässä maailmassa lapsia riittää ilman minunkin panostani.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:
annepa kirjoitti:No kyllä jos toiselta kysymättä vasiten paukahtaa paksuksi tietäen että se toinen ei halua lapsia niin ero on ainoa vaihtoehto. Ero toisesta vanhemmasta ei tarkoita eroa lapsesta (välttämättä, tosin käytännössä nykyisellä lainsäädännöllä taitaa tarkoittaa :? ).
Omituinen tapa ajatella, että olisi välttämätöntä erota jos vahinko tapahtuu.
Ite oot omituinen kun just sanot olevasi samaa mieltä mun kanssa :D

En puhunut vahingoista vaan tästä:
Toimistorotta kirjoitti: Ainoa tilanne jossa nainen (mutta ei lapsi) jäisi yksin, olisi sellainen jossa hän tahallaan sabotoisi ehkäisyä ja jäisi siitä kiinni. Sen luokan luottamuksen pettämistä en voisi koskaan antaa anteeksi.
Lue ja ymmärrä: toiselta kysymättä vasiten paukahtaa paksuksi tietäen että se toinen ei halua lapsia. Toisella tavalla tämä tarkoittaa että herra a ei halua lapsia ja neiti b tietää sen. Siitä huolimatta neiti b jättää pillerit popsimatta ja alkaa sikiämään. Herra a on hankalassa tilanteessa, neiti b on pettänyt luottamuksen ja on tiineenä vaikka herra a ei halua lapsia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Manaaja

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tää ketju on ihan fiasko. Aloin vaan ajattelee että te kaikki ootte ainakin 90%:sti oikeassa. Nyt nekin ominaisuudet mitkä ei ennen häirinny enkä huomannu, häiritsee!

Yök!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Manaaja kirjoitti:Tuli tässä mieleen niinq. Aika monia juttuja pystyy katsomaan läpi sormien, mutta minkälaisia juttuja sinulla on, mitä et yksinkertaisesti vain kykene sietämään deittikumppanissasi tai hänen maailmankatsomuksessaan / luonteessaan whatevö. Eli jotain yksittäisiä juttuja jotka ovat sinulle niin väärin että tiedät ettei suhteesta yksinkertaisesti voisi tulla mitään.

Minulle ensimmäinen sellainen on näkyvä ja kuuluva uskonnollisuus/jumalusko. Se vain edustaa minulle jollain tavalla niin käsittämätöntä ignoranttiutta ja yksinkertaisuutta, että minun on todella vaikea saada itseäni arvostamaan toisen ajatusmaailmaa näiltä osin.

Ulkonäköasioita sen sijaan on esimerkiksi paljon vaikeampi rankata samaan tyyliin. Okei, sairaalloinen lihavuus on toki yksi niistä, mutta niin on varmasti 99%:lle muistakin.

Mitäs teille tulee mieleen?
Mä en laske sairaalloista lihavuutta varsinaisesti ulkonäköseikaksi vaan ulospäin näkyväksi luonteenpiirteeksi/sairaudeksi. Mutta se olisi omassakin listassani. Puhtaita ulkonäköjuttuja sen sijaan en keksi yhtäkään. Puhtaalla ulkonäköjutulla siis tarkoitan asiaa, jonka syntymiseen ei ole voinut itse vaikuttaa ja joka ei ole sairaus eikä invaliditeetin osatekijä.

Invaliditeettikaan (onpas muuten hämmentävän loukkaavan oloinen termi) ei kaikissa muodoissaan pääse listalle. Oikeastaan en keksi oikein mitään vammaisuuden muotoa, joka olisi selvästi mukana - paitsi Downin syndrooma -tapausten joukossa ei varmaan käytännössä ole ketään jonka älykkyys olisi riittävän korkea. Sen sijaan vaikkapa Steven Hawking -tyyppinen invaliditeetti voisi olla ihan mahdollinen, jos henkilö olisi muuten erittäin sopiva minulle.

Että kaipa ne lähinnä persoonallisuuteen liittyviä juttuja ovat. Täällä on joskus ollut samantapainen topikki, johon rustaamastani listasta tuli niin pitkä ja paheksuntaa herättävä, että en välttämättä viitsi nähdä uudelleenkirjoittamisen vaivaa.
Toimistorotta

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

annepa kirjoitti:Ite oot omituinen kun just sanot olevasi samaa mieltä mun kanssa :D
Luin kirjoituksesi ehkä hieman huolimatta, maalaissslangisana vasiten hämäännytti. Mä luin sen vähän niinku vahingossa.
bliss

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ihan painajaisdeitti olis alle 170-senttinen, takatukkainen lököttäviin farkkuihin, liekkihihapaitaan ja Karjala-lippikseen pukeutunut kaiken aikaa hikoileva ja Axelta haiseva (Axe?? Oikeesti! Saa korkeintaan ajattelemaan kirvesmurhaa sillä löyhkällä. oli sitten mikä tahansa vaihtoehto) harvapartainen tyyppi, jonka joka toinen sana on VTTU ja joka ravaa koko ajan tupakalla ja puhuu jenkkiautoista ja NHL-kiekosta ja vie treffeille Rossoon. Ja kuuntelee Opel Vectrassa tai amerikkalaisvalmisteisessa avolavapakussa Yötä, Lauri Tähkää ja Mambaa. Jaiks.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Manaaja kirjoitti:Nyt nekin ominaisuudet mitkä ei ennen häirinny enkä huomannu, häiritsee!
Ai niin, unohtui listastani: epäsymmetrinen napa. Tuo on ihan vihoviimeinen juttu.
Manaaja

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Öm. Onx mul harva parta? Axe Inca on mun mielestä ihan ok... :oops:
Manaaja

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

sivustahuutaja kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Nyt nekin ominaisuudet mitkä ei ennen häirinny enkä huomannu, häiritsee!
Ai niin, unohtui listastani: epäsymmetrinen napa. Tuo on ihan vihoviimeinen juttu.
Ai. Mä taas rakastan epäsymmetrisiä häpyhuulia. Miten sä näet asian?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Symmetrisyys... Nounou. Mulla itseasiassa peli loppuu jos en löydä mitään ihanaa virhettä toisesta (vaatteet päällä). Jotain on oltava ja toistaseks kaikissa on kyllä ollutkin, en oo kovin kranttu.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Toimistorotta kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ite oot omituinen kun just sanot olevasi samaa mieltä mun kanssa :D
Luin kirjoituksesi ehkä hieman huolimatta, maalaissslangisana vasiten hämäännytti. Mä luin sen vähän niinku vahingossa.
Oon kyllä asunu koko ikäni kaupungissa mutta okei. Puhun minä englantiaki enkä oo koskaan asunu Englannissa :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

-Jessen fanitus
-Pinnallisuus
-Takertuminen (= ei ole enää omaa elämää kun alkaa tapailee)
-Piereskelemättömyys tai sen feikkaaminen
SikaMika

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:-Piereskelemättömyys tai sen feikkaaminen
Mites piereskelyn feikkaaminen? Jääkö kainalopiereskelijä rannalle ruikuttamaan?
Vastaa Viestiin