Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Toimistorotta

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Dumis kirjoitti:-Piereskelemättömyys tai sen feikkaaminen
Oletko petomaani, jos piereskelemättömyys on turnoff? Mitens ton röyhtäilyn kanssa, värähtääkö sun viisari siitäkin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyi, mä en edes aloita. Kaiken kaikkiaan on hyvä, jos on ulkonäöllisesti aika lailla mun vastakohta. Oon kyl vähän viime aikoina kuumottautunut hetkellisesti itselleni aika epätyypillisistä miestyypeistä, joissa ihan vaan se persoonallisuus on saanut ajattelemaan tuhmia. Tää on aika kinkyä. Mut oon kyl ollu vähän kuumotusherkkä viime ajat muutenkin, johtuu varmaan tosta kommunikaatiovitutuksesta ;)

Juteltiin just kaverin kanssa pari päivää sitten, miten tuhmaa on poiketa siitä mistä yleensä pitää. Perwoo. Ymmärrän, ettei kaikki vaan tajuu tätä jännitystä.

Kaiken kaikkiaan, jos maailmassa on noin sata biljoonaa tsiljardia miestä, ja olen toistaiseksi hyväksynyt intiimisti niistä aika pienen joukon(kaikki joista oon ikinä ollu kiinnostunu ja oisin ikärajan salliessa ollut halukas sexuaaliseen kontaxtiin), tuntuu niin helvetin haasteelliselta löytää joku, joka edes löyhästi täyttää asetetut kriteerit, että onhan niistä ollut pakko tinkiä aika saatanasti 8) Puhun tässä myös persoonallisuudesta, temperamentistä ja sen ilmentymistä. Mut ei tarvi itsekään olla täydellinen. :vihelt:
Prepare for the worstest.
Zeb

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Toimistorotta kirjoitti:
Zeb kirjoitti:Tulee siitä sinunkin ongelmasi viimeistään sitten kun toinen tajuaa että todella tarkoitit sanomaasi ja haluaa joko sen lapsen tai eron.
Vielä vähemmän on minun ongelmani, jos joku ei ymmärrä rehellistä ja suoraa puhetta. Tosin ihan niin tyhmiä ihmisiä en tapaa tapaillakaan. Kyllä kaikkein lapsihalukkaimmat ovat kaikonneet kuvioista aika nopeasti.
Pidätkö siis mahdottomana, että joku voisi vaikka ihastua ja rakastua sinuun niin, että kuvittelisi jonkin aikaa olevan mahdollista elää ilman omaa lasta, tai jossain pinnan alla elättelisi toivetta, että muutat mielesi. Rakastuneet ihmiset kun eivät ole niin kovin rationaalisia, enkä sitä tyhmyydeksi nimittäisi. Sitten kun suurimmat rakkaushuurut haihtuvat, tajuaakin, ettei voi sellaista uhrausta tehdä. Voisiko olla, että itse siinä kohtaa ottaisit siipeesi, jos olisit kovin rakastunut, ja toinen sanoisi, että lähtee, ellei muksua tule?

Sinuna en siis alkaisi vakavaan suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole oma-aloitteisesti alusta saakka sillä kannalla, ettei lasta halua, ei sinun eikä kenenkään muunkaan kanssa.
Toimistorotta

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Zeb kirjoitti:Sinuna en siis alkaisi vakavaan suhteeseen naisen kanssa, joka ei ole oma-aloitteisesti alusta saakka sillä kannalla, ettei lasta halua, ei sinun eikä kenenkään muunkaan kanssa.
Miksi? Ehdottomasti haluan - ehdottomasti en halua -akselin ääripäiden välille asettuu merkittävä määrä naisia. Eikä tuollakaan saavuttaisi mitään, koska naisten mieli asian tiimoilta voi muuttua aina. Ihmissuhteisiin sisältyy aina erilaisia riskejä. Niille alttiiksi asettuminen on sitä elämää. Kuten sanoin, ne jotka ovat ehdottomasti sitä mieltä, että haluavat lapsia, useimmiten karsiutuvat pois alkumetreillä.

Ihan sama riski on niilläkin, jotka haluavat lapsia. Lapsettomuus voi iskeä, vaikka kuinka valkkaisi lisääntymishalukkaan kumppanin. Oikeasti kiinnostavia, perhoset vatsaan tuovia ihmisiä tulee niin harvoin vastaan, että silloin kun tulee, niin silloin on syytä katsoa kortit aina loppuun asti. Vaikka kävisi hassustikin. Kuten itse totesit, pariutuminen ei ole erityisen rationaalinen prosessi. Se koskee myös aseksuaalisia juristeja, joita porsiminen ei kiinnosta.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No olisiko se pinnallisen materialismin tärkeänä pitäminen ja hosuminen ja kiireentuntu ja siivottomuus ja kapeakatsoisuus (rajoittuneisuus) ja huumorintajun puute tosian ja asioiden selkeä salaileminen ja tietenkin epäluotettavuus. Mielipiteet, jos niitä on, on periaatteessa aina hyvä ominaisuus.
Minä toivoisin naisellista tai urheilullista pukeutumista ja sellaista ulkonäköä, jota ei ole huonoilla elämäntavoilla pilattu.
Vaikka tätimäiset naiset permanantissaan tai muine ominaisuuksineen voivat olla hyvinkin mukavia, eivät tätimäiset ole minua varten deittimielessä koskaan, vaan nuorekkaan oloiset.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No kyllä ne arvot eniten ratkaisee: Jos mies haluaisi lapsia ja elää seesteistä perhe-elämää, niin ei olis mun juttu.

En edelleenkään halua lapsia (en ole koskaan halunnut) ja nautin matkustelusta ja vapaudesta. Lapsen myötä minun pitäisi luopua aika monesta intressistäni eikä se houkuttele varsinkaan kun ei tee mieli saada lapsia.

Olen paljon parempi kummina kuin äitinä. Sisareni lapset ovat tärkeitä ja rakkaita. :h:
RP

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja RP »

- lisääntymishaluisuus
- pullamössösuvaitsevaisuus
- huono hygienia, pukeutuminen
- sairaalloinen lihavuus
- aatteellinen sivarius ( sori, mut se vaan on vaikka kuinka koskoo )
- kunnianhimottomuus

En ole vaativa. Kemiat ja niin pois päin.
Asie Payton

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Sohvaperunat ei sovi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- tupakanpoltto, nuuskaaminen
- epärehellisyys
- alkoholin liikakäyttö, huumausaineiden käyttö
- tyhmyys, fiksuuden puuttuminen
- huumorintajuttomuus
- rumuus omin silmin katsoessani
- äärimmäisyys luonnonsuojelussa ja muissakin jutskissa
- liikaa kotieläimiä
- kotieläinten meno kaikessa puolison edelle
- huono hygienia
- jatkuva nalkutus
- totaalinen kunniahimon puute
- seksuaalinen haluttomuus
- laiskuus
- kuntoilua ja ruumiillista työtä vieroksuva
- järkyttävien vaatteiden ja hajujen käyttö
- kukkahattuus
varmaan muitakin mut ei just nyt pulpahda mieleen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Toimistorotta kirjoitti:
Dumis kirjoitti:-Piereskelemättömyys tai sen feikkaaminen
Oletko petomaani, jos piereskelemättömyys on turnoff? Mitens ton röyhtäilyn kanssa, värähtääkö sun viisari siitäkin?
Jossei piereskele niin sitten on suoliongelma tai valehtelija.
NuoriD

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvinen kirjoitti:BTW mua vähän huvittaa nää joiden mielestä pinnallisuus on turnoff ja seuraavassa hengenvedossa arvostavat hyvännäköistä, sporttista ja hyvin pukeutuvaa hottista.
Se on se vastapuolen pinnallisuus, junous.
nastamuumio

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Libertarismi. Toi uskonnollisuus kans aika lailla, muttei välttämättä, ihan fanaatikot kauhistuis mun ateismia yhtä lailla kuin mä niitä. Muotiblogin pitäminen.
SikaMika

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Suvinen kirjoitti:BTW mua vähän huvittaa nää joiden mielestä pinnallisuus on turnoff ja seuraavassa hengenvedossa arvostavat hyvännäköistä, sporttista ja hyvin pukeutuvaa hottista.
Ei noi mun mielestäni edusta pinnallisuutta, varsinkaan jos kysytään the ultimate unelmadeitin ominaisuuksia. Pinnallista olisi arvostaa noita atribuutteja muiden yli. Kai nyt jokseenkin jokainen lähtisi mieluummin treffeille sisäisesti kauniin, hyvännäköisen, sporttisen ja hyvin pukeutuvan hottiksen kanssa kuin sisäisesti kauniin rumiluksen kanssa?
NuoriD

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Libertarismi.
Miksi?
nastamuumio

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Miksi?
Viittaa mielestäni empatiakyvyttömyyteen.
NuoriD

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Miksi?
Viittaa mielestäni empatiakyvyttömyyteen.
Pikaisesti silmäilin engl. wikipedian libertarismiartikkelia, ja kyseessä näyttää olevan kattokäsite suurella alajoukolle erilaisia suuntauksia. Mahdatkohan tarkoittaa jotain libertarismin alalajia? En ainakaan heti ymmärrä, miten yksilönvapauden korostaminen sinänsä olisi merkki empatiakyvyttömyydestä.

Ovatko esim. fasistit tai kommunistit erityisen empaattisia? He eivät kait yksilönvapautta korosta?
(Hitler-kortti näytetty)
nastamuumio

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Pikaisesti silmäilin engl. wikipedian libertarismiartikkelia, ja kyseessä näyttää olevan kattokäsite suurella alajoukolle erilaisia suuntauksia. Mahdatkohan tarkoittaa jotain libertarismin alalajia? En ainakaan heti ymmärrä, miten yksilönvapauden korostaminen sinänsä olisi merkki empatiakyvyttömyydestä.
Tarkotan niitä tyyppejä, jotka haluaa lopettaa veronmaksajien rahojen tuhlauksen mm. peruskouluihin ja minkäänlaiseen terveydenhoitoon. Libertaristit tuli sen takia mieleen, että oon yhden tommosen kauan sitten tavannut deitti.netin kautta. Stalinin ja Hitlerin fanit on nykyään tosi vähissä, kun taas libertaristit ei välttämättä elä nykyään historian vähäisintä alhoaan. Mutta en tietenkään alkais deittaan myöskään Pohjois-Korean johtajia.
NuoriD

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Pikaisesti silmäilin engl. wikipedian libertarismiartikkelia, ja kyseessä näyttää olevan kattokäsite suurella alajoukolle erilaisia suuntauksia. Mahdatkohan tarkoittaa jotain libertarismin alalajia? En ainakaan heti ymmärrä, miten yksilönvapauden korostaminen sinänsä olisi merkki empatiakyvyttömyydestä.
Tarkotan niitä tyyppejä, jotka haluaa lopettaa veronmaksajien rahojen tuhlauksen mm. peruskouluihin ja minkäänlaiseen terveydenhoitoon.
OK. Mutta jos katsot en.wikin libertarismiartikkelia, niin libertaristisia koulukuntia on monia ja kaikki libertalistit eivät varmaankaan noin ajattele.

Itse kannatan mahdollisimman laajaa yksilönvapautta, mutta myös sosiaaliturvaa, ei tosin yhtä laajaa kuin Suomessa voimassa oleva.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21387
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

nastamuumio kirjoitti:Tarkotan niitä tyyppejä, jotka haluaa lopettaa veronmaksajien rahojen tuhlauksen mm. peruskouluihin ja minkäänlaiseen terveydenhoitoon.
Libertaristit tyypillisesti haluavat eroon vain valtiosta, eli veroista ja useimmista laeista. Koulut ja terveydenhuolto eivät häviäisi, vaan niiden rahoitus otettaisiin palvelujen käyttäjiltä tai vakuutuksen kautta.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Jos äijä on albiino (simottiselle baibai-in-no-time). Tai sen vyötärönympärys on pienempi ko mun, tai jos on nihhelevetin"neiti" (näitähän mahtu molemmat jopa siihen yhteen kity-deittiin! =P Yök. =)
Syvällisempää analyysii ehkä sit jos joskus selviän, nyt ei kykene parempaan. Mut tossa äkkiseltään top3 -turnoffit. Brrrrrrrrrrh!

Nyt äkkii pois tällaset päästä, ko pitäs mennä aa-aa ton röhkivän tyypin viereen. Aaaaargh. Mut se ei o turn-off.
Viimeksi muokannut Lapitii, 25.05.2010 2:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Toimistorotta kirjoitti:Oikeasti kiinnostavia, perhoset vatsaan tuovia ihmisiä tulee niin harvoin vastaan, että silloin kun tulee, niin silloin on syytä katsoa kortit aina loppuun asti. Vaikka kävisi hassustikin.
Kiitos kulta tästä, saatoin juuri rohkaistua.

Omat turn offit:

Huonot hampat/suuhygienia
Surkeat kengät
Mielen velttous
Fanaattisuus (asia kuin asia)
Yltiöromanttisuus
Alimittaisuus
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Sä selkeesti seuraat mua. Stalkkeri!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lapitii kirjoitti:^ Sä selkeesti seuraat mua. Stalkkeri!

pah! Pelkkä hotellikuolema ja kevyt humaqla :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vesper kirjoitti:humaqla
Toikin kuulostaa aika mielenkiintoselta! Sen wasabisidukan lisäks. Oiskohan niissä joku yhteys..?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nastamuumio

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

sivustahuutaja kirjoitti:
Libertaristit tyypillisesti haluavat eroon vain valtiosta, eli veroista ja useimmista laeista. Koulut ja terveydenhuolto eivät häviäisi, vaan niiden rahoitus otettaisiin palvelujen käyttäjiltä tai vakuutuksen kautta.
Just toi on mun mielestä epäempaattista, koska sellasille lapsille, joiden vanhemmilla ei olis varaa, ei sitten suotais mitään koulutusta. Jotkut libertaristit tais olla sitä mieltä, että valtion pitäis rahoittaa teiden rakennusta, koska olishan se palvelu, jota he itse käyttäisivät.
Vastaa Viestiin