Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kuva
Rotan aivot valtasivat pääni.
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Ann kirjoitti:Kuva
Ihanat meikit!
Manaaja

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vaola kirjoitti:^^ Kaikilla mun tutuilla, joilla on tuollaiset piirretyt kulmakarvat, se johtuu yksinkertaisesti siitä, etteivät sellaiset kasva heille. Mitä nyt muutama vaalea haiven... Kyllä se täysi kulmakarvattomuuskin on aika höhlän näköistä, vaikken noiden viivojen fanittaja itsekään ole.
En mä tiedä olenko nähnyt naista jolla ei muka kasvaisi kulmakarvat käytännössä ollenkaan. Pigmentittömät ne toki voivat olla, mutta nehän voi aina vaikka kestovärjätä? Oisko tommosesta "luonnontilassa" olevasta kulmakarvattomuudesta kuvia?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Manaaja kirjoitti:
Vaola kirjoitti:^^ Kaikilla mun tutuilla, joilla on tuollaiset piirretyt kulmakarvat, se johtuu yksinkertaisesti siitä, etteivät sellaiset kasva heille. Mitä nyt muutama vaalea haiven... Kyllä se täysi kulmakarvattomuuskin on aika höhlän näköistä, vaikken noiden viivojen fanittaja itsekään ole.
En mä tiedä olenko nähnyt naista jolla ei muka kasvaisi kulmakarvat käytännössä ollenkaan. Pigmentittömät ne toki voivat olla, mutta nehän voi aina vaikka kestovärjätä? Oisko tommosesta "luonnontilassa" olevasta kulmakarvattomuudesta kuvia?
Pantavaksi epäsopiva kulmakarvaton friikki ilmoittautuu! Jätetään kuvat, tilanne on juuri kuten Vaola kuvasi, joitain vaaleita karvoja on mutta ei siis normaaleja ja vain värittömiä kulmakarvoja. Eikä voi kestovärjätä allergian vuoksi joten meikillä hoidetaan, lopputulos on nykyään jo muuta kuin viivat mutta tietysti enemmän tai vähemmän meikatun näköinen. Ilmankos yön prinssit aina katosivat aamun sarastaessa. :(
Elämä kantaa, jos sen antaa
Zeb

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Toimistorotta kirjoitti:Oikeasti kiinnostavia, perhoset vatsaan tuovia ihmisiä tulee niin harvoin vastaan, että silloin kun tulee, niin silloin on syytä katsoa kortit aina loppuun asti. Vaikka kävisi hassustikin. Kuten itse totesit, pariutuminen ei ole erityisen rationaalinen prosessi.
Ihan tottahan tuo on. Kun ihastuu niin ei siinä hirveästi järkisyyt enää paina. Itsekin oon seurustellut aina vaan niiden kriteerit täyttämättömien kanssa. Ilmankos onkin ollut niin paljon ongelmia!1
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yksittäiset pelin lopettavat turnoffit deittimatskussa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin