Tiustai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja RP »

Stinky kirjoitti:Tää lähtis tänään moottoripyöräajelulle. Jei.
Onko kyseessä se samainen herra kuin edelliselläkin kerralla?
Stinky

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei. Se heppu oli tylsä. Tää on uus. Katotaan onko tästä jantterista mihinkään :D
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stinky kirjoitti:^Ei. Se heppu oli tylsä. Tää on uus. Katotaan onko tästä jantterista mihinkään :D
Sun kannattaa ostaa jo omat varusteet :)
Stinky

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä nyt vielä. Siskon kamat on ihan hyvät ja kun se ei niitä just ny tarvii niin onneks mä pääsen välillä ulkoiluttamaan niitä :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ADHD:n lämmittelyt menossa naapurissa, Ratinan stadionilla. Illalla sitten virtaa joka makuun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Voisko Aasi valmiiksi koodata semmoisen Contingency planin sille varalle, että Rekkis laittaa Ninnin kylmäksi?

Täällä nimittäin on sitten taas iltapierun toimittajia jne niin, että päät kolisee.

En halua olla puolen suomen ihmeteltävänä.
Stinky

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jeps.. Nyt tuli viesti et jalkatapit on kaverilla joka jäi ylitöihin. Musta on tullut kyyninen enkä usko.

Ei se mitään, mä lähden kait tästä kohta sit salille. En muuten usko tätäkään :P
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Stinky kirjoitti:Jeps.. Nyt tuli viesti et jalkatapit on kaverilla joka jäi ylitöihin. Musta on tullut kyyninen enkä usko.

Ei se mitään, mä lähden kait tästä kohta sit salille. En muuten usko tätäkään :P
Muah! Laita viesti, että tuu nyt tänne näyttämään sitä jalkatappias.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

ninnithequeen kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat?
Syöminen. Pari soittoa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manaaja kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Niin siis onko teillä alaovi lukossa ja koodin takana? Oisko sitä mitenkään mahdollista vaihtaa?
Arvaa montako päivää menisi, että rekkis tietäisi taas sen uudenkin ovikoodin? Arvaatko yhtään minkä vuoksi?

ninnithequeen kirjoitti:En mä niitä rahoja jaksa ees odottaa, en tosiaan kuvittele saavani takasin vaik se lupaa lupaa ja lupaa.
Niin onko kyse nyt rahoista jotka a) se on ihan oikeasti lainannut sulta vai b) narsistinen patologinen paskanjauhaja on joskus sulle luvannut maksaa ihan vain pitääkseen sua otteessaan? Sähän joskus puhuit että rekkis on luvannut AUTTAA sua maksamalla sun vuokria. Se on minusta vähän eri asia kuin "saada rahaa takaisin". Niin kauan kun sä asennoidut asiaan niin että se on sulle rahaa velkaa eikä että sä olet kuullut vain täysin tyhjiä sanoja ja hevonpaskaa kaverilta jonka elämäntyönä on puhua pelkkää hevonpaskaa, sä ainoastaan valehtelet itsellesi, pidät itsesi riippuvuussuhteessa ko. ihmiseen siirtäen vastuun omasta hyvinvoinnistasi ja riippumattomuudestasi ulkopuolelle. Se ei toimi.
Olkoon. Mul on Ukkokulta joka antaa rahaa
Tähän tekisi kyllä mieli sanoa jotain hyvin masamaista. Eikö sua yhtään hävetä ottaa siltä rahaa vastaan, vai oletko sä todella sitä mieltä että koko maailma on sulle velkaa ihan sama miten sä itse maailmaa kohtelet?
Seems to be so that It just gets one to know one!
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:Voisko Aasi valmiiksi koodata semmoisen Contingency planin sille varalle, että Rekkis laittaa Ninnin kylmäksi?

Täällä nimittäin on sitten taas iltapierun toimittajia jne niin, että päät kolisee.

En halua olla puolen suomen ihmeteltävänä.
Enpä usko. Homosarjamurhaaja on kuitenkin aika paljon raflaavampi kuin joku perusintohimorikos eikä sekään johdattanut toimittajia tänne.

Perustaako joku äänestyksen siitä, mitä tapahtuu seuraavaksi:
-rekkis panee ninnin kylmäksi
-rekkis panee ninnin paksuksi
-rekkis panee ninniä muuten vaan
-joku muu panee ninnin paksuksi
jne

Mitkä ovat oddsit sille, että Matti Nykäsestä ja ninnistä tulee pari? Siinä sitä Davella olisi toimittajien väistelemisessä tekemistä. On sitä hullumpaakin tapahtunut, vaikkei tulekaan lähellekään mitään yhtä hullua mieleen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja aasi »

elco kirjoitti:Enpä usko. Homosarjamurhaaja on kuitenkin aika paljon raflaavampi kuin joku perusintohimorikos eikä sekään johdattanut toimittajia tänne.
Muistat väärin.
Ilta-Sanomien toimittaja kirjoitti:Terve --

mun pitäisi kysyä kesselistä, vielä nyt maanantaina, teen uutta juttua huomiseen lehteen.
Lähinnä vaan haluaisin kuulla, ovatko viranomaiset olleet yhteyksissä?

Ottaisitko yhteyttä?
elco

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja elco »

aasi kirjoitti:
Ilta-Sanomien toimittaja kirjoitti:Terve --

mun pitäisi kysyä kesselistä, vielä nyt maanantaina, teen uutta juttua huomiseen lehteen.
Lähinnä vaan haluaisin kuulla, ovatko viranomaiset olleet yhteyksissä?

Ottaisitko yhteyttä?
Katos! Mä en vissiin ollut aktiivisena tuolloin.

Enivei, ei rekkiksessä ole mediaseksikkyyttä. Muuten toki kyllä.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
Enpä usko. Homosarjamurhaaja on kuitenkin aika paljon raflaavampi kuin joku perusintohimorikos eikä sekään johdattanut toimittajia tänne.
Iltapierussahan referoitiin kesselin viestejä palstalla. Aasihan reagoi laittamalla galleriat näkyviin vain rekisteröityneille.

Mielestäni jos vastaava ei-toivottu julkisuuspläjäys tulee, niin pitäisi laittaa koko palsta hetkeksi kiinni muilta kuin vanhoilta rekisteröityneiltä.
elco

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti:
Mielestäni jos vastaava ei-toivottu julkisuuspläjäys tulee, niin pitäisi laittaa koko palsta hetkeksi kiinni muilta kuin vanhoilta rekisteröityneiltä.
´

Siinä sivussa voisi kyllä laittaa kiinni ainakin muutamalta vanhalta rekisteröityneeltäkin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No eiks vois perustaa jotain sarjamurhaajaketjua, josta kaiken maaliman iltapierut voisivat käydä kätevästi tsekkaamassa uusimmat juorut!!!
elco

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja elco »

Kreitsu kirjoitti:No eiks vois perustaa jotain sarjamurhaajaketjua, josta kaiken maaliman iltapierut voisivat käydä kätevästi tsekkaamassa uusimmat juorut!!!
Palstan specialiteetti on homosarjamurhaajat. Perussarjamurhaajat on niiin last season.
Toimistorotta

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Eikös se ollut viimeksi ninni joka opasti toimittajat palstalle? Vai muistanko väärin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muistat väärin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ainiin, eikös Ninniä haastateltukin Iltapieruun tai seiskaan tjsp Kesselistä?!

Eli tässähän on jo selvää jatkosarjan ainesta.

Homosarjamurhaajan ystävä intohimorikoksen uhrina! Lue koskettavat viestit Ilta=Pierusta!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Muistat väärin.
Joo, eikös se ollut se Ankan sussu, nikkiä en kuollaksenikaan muista? Ehkä joku A:lla alkava?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

ninni pistetään kylmäks ja anonyymia lääkäriä huolettaa roskalehden toimittajat?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei ois tarvinnu tulla tän kesäflunssan. Heräsin just yli 4 tunnin päikkäreiltä ja vieläkin väsyttää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Toimistorotta

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Muistat väärin.
Joo, eikös se ollut se Ankan sussu, nikkiä en kuollaksenikaan muista? Ehkä joku A:lla alkava?
Ai niinhän se menikin. Ja ninniä sitten haastateltiin ko. toimittajan toimesta.
NuoriD

Re: Tiustai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Muistat väärin.
Joo, eikös se ollut se Ankan sussu, nikkiä en kuollaksenikaan muista? Ehkä joku A:lla alkava?
Angita?
Viimeksi muokannut NuoriD, 01.06.2010 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin