Mä ideoin jo joku vuosikymmen sitten sellaista blogia ("oikaisuja.fi") missä vain korjattaisiin uutismedioissa esiintyviä virheitä.James Potkukelkka kirjoitti: ↑27.08.2024 8:59 Hitto soikoon, jos asuisin yksin, niin tuo olisi loistava podcäst idea. Siis kästi, jossa pelkästään oiotaan muiden kästien virheitä
Hyviä podcasteja?
-
- Kitisijä
Re: Hyviä podcasteja?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
^ Eikö joku faktabaari tms. pyri toimimaan kutakuinkin noin?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Täähän olis loistava konsepti! Vähän kuin sohvaperunat nörteille. Voidaanko tehdä tästä joku yhteinen media? IG - tili?
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ihan piece of Kake Randelin.
-
- Kitisijä
Ai niin Thielin vierailussa oli vielä yksi hyvä kohta:
Thielin mukaan mikä tahansa tiede, jonka nimessä on "science" ei ole oikeaa tiedettä. Esim. social science, political science, computer science.
Thielin mukaan mikä tahansa tiede, jonka nimessä on "science" ei ole oikeaa tiedettä. Esim. social science, political science, computer science.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
Kutakuinkin, mutta jotenkin mun mielessä sen konseptin ytimessä oli ne oikaisut mediana, ei mikään selkääntaputtelukerho mikä tuosta faktabaarista tulee mieleen.
Tavallaan tuo X-twitterin (höhö, ex-twitteri, höhö) community notes on lähempänä sitä mitä ajattelin. Tyyliin saitilla/palvelussa olisi linkki median kirjoittamaan juttuun, ja sitten huomiot että missä on mahdollisesti menty metsään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.