ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Info tulevista miiteistä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
:komp:
bedlam

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
No nimenomaan. En mä edes kuule mitä musiikkia soitetaan, jos juttu vain lentää.
HoundDog

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
Espan puisto?
nypari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja nypari »

bedlam kirjoitti:Mä en siis nyt ymmärrä sen baarin kanssa nipottajia yhtään. Luulin että pointti on kerätä palstan porukka kasaan että voi istuskella ja puhua paskaa. "Emmää voi tulla kun siellä soi väärä musiikki". Ällöt vikisijät! Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
Tuntuu, että mitä kauemmalta olet jouluihin tulossa, sitä terveempi suhtautuminen sinulla on tähän elämää isommaksi paisutettuun mukaongelmaan. Me maalaiset vaan donkkaamme tykimmin tässäkin asiassa.

Stadin tyypit ovat pääosin ymmärtäneet asian tahalleen väärin, me maalaiset kaipaamme vaihtoehtoja ja niiden esittelyä, emme todellakaan lapsellista naukumista.

ps. Huomatkaa vastakkainasettelu, se oli vähä niiQ provopommi!
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

HoundDog kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
.. ja että pystyy keskustelemaan ilman megafonia. Musiikista viis.
Espan puisto?
Ehkä ei ihan ulkotilaa ajettu takaa ja 3.12 voi olla kylmää&pakkasta :lol:
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Herra Manala kirjoitti: Esimerkiksi minulle Rocks on no-no
Pitkällisen harkinnan jälkeen olen päätynyt kannattamaan Rocksia! Kyseessä on kuitenkin kaupungin paras paikka, jossa soi loistava musiikki ja josta voimme vallata joko parven tai ammattilaisten baaritiskin osaston, jos olemme ajoissa. Suurimmalle osalle jengiä kuitenkin mestan musiikki kolahtaa paremmin kuin pump up the jam.

Jos sisäänpääsymaksu on jollekin todellinen taloudellinen ongelma niin minulle voi pistää anomuksia privana niin katsotaan, josko voisin sponssata.
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Esimerkiksi minulle Rocks on no-no
Pitkällisen harkinnan jälkeen olen päätynyt kannattamaan Rocksia! Kyseessä on kuitenkin kaupungin paras paikka, jossa soi loistava musiikki ja josta voimme vallata joko parven tai ammattilaisten baaritiskin osaston, jos olemme ajoissa. Suurimmalle osalle jengiä kuitenkin mestan musiikki kolahtaa paremmin kuin pump up the jam.

Jos sisäänpääsymaksu on jollekin todellinen taloudellinen ongelma niin minulle voi pistää anomuksia privana niin katsotaan, josko voisin sponssata.
mä kannatan. hyvä idea. ehkä jopa paras.
Edith

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Edith »

Njoo, on se Roksi varmaan Amarilloa lystimpi paikka. Ja pystyn kyllä maksamaan itseni, vaikka maksuista vinguinkin. (Ja jos tekee tiukkaa, niin mamman finns ju nog..)
Runkkis

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

KGrilli kirjoitti:
gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Esimerkiksi minulle Rocks on no-no
Pitkällisen harkinnan jälkeen olen päätynyt kannattamaan Rocksia! Kyseessä on kuitenkin kaupungin paras paikka, jossa soi loistava musiikki ja josta voimme vallata joko parven tai ammattilaisten baaritiskin osaston, jos olemme ajoissa. Suurimmalle osalle jengiä kuitenkin mestan musiikki kolahtaa paremmin kuin pump up the jam.

Jos sisäänpääsymaksu on jollekin todellinen taloudellinen ongelma niin minulle voi pistää anomuksia privana niin katsotaan, josko voisin sponssata.
mä kannatan. hyvä idea. ehkä jopa paras.
Tämä taitaa olla jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä kun joudun komppaamaan...

Roksiin kuitenkin eksyn jossain vaiheessa, jos mopo lähtee käyntiin, niin miksei sitten jo heti aluksi...
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Rocks käy mainiosti...eiks veronpalautuksetkin tipahda tileille 2.12 :)
Edith

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Edith »

Enthu kirjoitti:eiks veronpalautuksetkin tipahda tileille 2.12 :)
Jos, niin erityisesti paljon :cheer: :cheer: :cheer:
Mulla on saatavia.
Edith

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vaola kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Roksiin kuitenkin eksyn jossain vaiheessa, jos mopo lähtee käyntiin, niin miksei sitten jo heti aluksi...
Mä taidan olla sulle taas pystyssä yhdet (vaiko peräti kahdet)? Heh, on tämä lystiä kun oon viimeisen vuoden ajalta ollut miltei joka miitin jälkeen Runkkikselle pystyssä juoman... :lol:
Oi, Runkkis, kuin monet mä oon velkaa? Mä en nimittäin muista.
Runkkis

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Edith kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Roksiin kuitenkin eksyn jossain vaiheessa, jos mopo lähtee käyntiin, niin miksei sitten jo heti aluksi...
Mä taidan olla sulle taas pystyssä yhdet (vaiko peräti kahdet)? Heh, on tämä lystiä kun oon viimeisen vuoden ajalta ollut miltei joka miitin jälkeen Runkkikselle pystyssä juoman... :lol:
Oi, Runkkis, kuin monet mä oon velkaa? Mä en nimittäin muista.
Minä en laske, mutta kyllähän mulla käy jos tytöt tarjoaa loppuillan...
safi

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja safi »

Yes! "enemmistön" päätöksellä suuntamme siis Rocksiin.. Päätöksestä ei voi valittaa..
Edith

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Edith »

Runkkis kirjoitti:
Minä en laske, mutta kyllähän mulla käy jos tytöt tarjoaa loppuillan...
Mä luulen juoneeni sun laskuun yhden tuopin ja sen jaloviinan tms., joka oli hyvää ja mulle niin uusi tuttavuus. Ja nokkaelaimen laskuun mä join pullon Karhua. *oli pahoilla teillä, oli*
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

safi kirjoitti:Yes! "enemmistön" päätöksellä suuntamme siis Rocksiin.. Päätöksestä ei voi valittaa..
Enemmistön mielipide jyrää vähemmistön mielipiteen vaikka on hyvin todennäköistä että porukka hajaantuu lahjakkaasti omille jatkoilleen
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Edith kirjoitti:
Enthu kirjoitti:eiks veronpalautuksetkin tipahda tileille 2.12 :)
Jos, niin erityisesti paljon :cheer: :cheer: :cheer:
Mulla on saatavia.
Kyllä ne silloin tilille tipahtaa :D

Ja niillä mä tän jouluseikkailuni kustannankin :P
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Rocksi onkin hyvä keskustelupaikka. Siellä voi jopa kuulla oman äänensä, kun laittaa sormet korviin ja huutaa täysiä.

Taitaa ollla liiian iso porukka liikenteessä yhteen ja samaan baariin..
Viimeksi muokannut SingleMalt, 08.11.2005 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

SingleMalt kirjoitti:Rocksi onkin hyvä keskustelupaikka. Siellä voi jopa kuulla oman äänensä, kun laittaa sormet korviin ja huutaa täysiä.
Ei mtn ongelmaa jos pysytellään siinä narikkojen/suihkulähteen huippeella :P
Viimeksi muokannut Enthu, 08.11.2005 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkis

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Enthu kirjoitti:
SingleMalt kirjoitti:Rocksi onkin hyvä keskustelupaikka. Siellä voi jopa kuulla oman äänensä, kun laittaa sormet korviin ja huutaa täysiä.
Ei mtn ongelmaa jos pystellään siinä narikkojen/suihkulähteen huippeella :P
Tai sitten siellä parvella...
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SingleMalt kirjoitti:Rocksi onkin hyvä keskustelupaikka. Siellä voi jopa kuulla oman äänensä, kun laittaa sormet korviin ja huutaa täysiä.
No nimenomaan. Rocksissa käytetään se viimeinenkin varadesibeli, mitä lainsäädäntö antaa myöten kuuroutuneiden mummojen kuunnella ilman kuulokojeita. Ja sen jälkeen väännetään vielä 10db lisää.

Rocksin alakerta on täysin mahdoton minkäännäköisen keskustelun tai seurustelun harjoittamiseen. Viimeksi kun siellä City-kinkerit oli, niin sohvalla istui vasemmalla puolellani 10cm päässä letku, oikealla puolellani 10cm päässä joku muu, ja minä sain toimia toistimena välissä, kun eivät tampiot kuulleet toisiaan. Vieläkin on posket siitä lentänyttä huutoräkää täynnä.

Jos haluatte ympäristön, jossa oikeasti voi seurustella sillä tavalla että keskusteluryhmät eivät äänenvoimakkuuden vuoksi pakotu alle 3:n ryhmiin, suosittelen harkitsemaan uudelleen. Suosittelen myös siinä tapauksessa harkitsemaan uudemman kerran, että kannatat Rocksia vain siksi koska minä en. Tosin monelle päätarkoitus lieneekin kuunnella ainoastaan omia ajatuksiaan, ammattidrinkkejä kaksin käsin kurkustaan alas kaataen.
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Enthu kirjoitti:Ei mtn ongelmaa jos pysytellään siinä narikkojen/suihkulähteen huippeella :P
Joo, 50 kityläistä vois seisoskella vessakäytävien, suihkulähteiden ja narikoiden reunoilla, kun se on ainoa paikka ravintolassa missä pystyy keskustelemaan. Kyllä minä niin mukavasta miljööstä maksan sisäänpääsynä jo kympin ylimääräistä.

Ja parvella ei kyllä ole pätkääkään hiljaisempaa kuin alhaalla.
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Herra Manala kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Ei mtn ongelmaa jos pysytellään siinä narikkojen/suihkulähteen huippeella :P
Joo, 50 kityläistä vois seisoskella vessakäytävien, suihkulähteiden ja narikoiden reunoilla, kun se on ainoa paikka ravintolassa missä pystyy keskustelemaan. Kyllä minä niin mukavasta miljööstä maksan sisäänpääsynä jo kympin ylimääräistä.

Ja parvella ei kyllä ole pätkääkään hiljaisempaa kuin alhaalla.
Hmmm ehkä toi Rocks ei ole paras mahdollinen jatkopaikka... pitää olla tarpeeksi tilava ja ettei musiikki hyökkää keskustelijoiden päälle
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Enthu kirjoitti:Hmmm ehkä toi Rocks ei ole paras mahdollinen jatkopaikka... pitää olla tarpeeksi tilava ja ettei musiikki hyökkää keskustelijoiden päälle
Kyllä se varmaan illan viimeisenä paikkana toimii, mutta kannattaako sinne mennä jo kello 21 ja kärvistellä siinä möykkähelvetissä 6-7 tuntia?

Suoraan ruokailun jälkeen porukka ei kuitenkaan ole vielä ihan perseet, ja keskustelu lienee se halutumpi seurustelumuoto noin kello 21:stä puoleen yöhön saakka. Puoliltaöin näkisin taas möykkätanssihelvettien astuvan paljon paremmin kuvaan, kuin kello 21 suht selvinpäin oleville ja juuri syöneille.

Hyvä jos olette ajatelleet tällaisiakin pointteja.
Vastaa Viestiin