ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Info tulevista miiteistä
Feiz

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Sanokaas joku baarihirmu että minkälainen mesta tuo Lostari nykyisin on?
Minkälaista porukkaa?
Onko siellä kaikkilla HYVÄ MEININKI?

Ollaan mietitty jotain uutta mestaa mitä käydä testaamassa kun ei aina jaksa samoissa paikoissa pyöriä.
ninnithequeen

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Mie en ole koskaan ollut homobaarissa, jos menette sinne jatkoille niin saan hyvän syyn tulla!
Jep. Ollaanhan me sentään håmårunkkareita!

Mulle on kyllä ihan sama mihin mennään, kunhan mennään.
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Feiz kirjoitti: Minkälaista porukkaa?
Onko siellä kaikkilla HYVÄ MEININKI?
Erinomainen ilmapiiri, hyvä henkilökunta ja verraten voimallista viinanvetoa. Viime la oli muistaakseni hyvin terve sukupuolijakauma. En voi kaikkien puolesta sanoa, mutta kyllä siellä on hyvä meininki. Jengi on rentoa, juttuun pääsee helposti. Ei siis ihan mikään Teatteri tai Kaviohuone.

Yhdentoista aikoihin narikka/imagojono on aika tyrmäävän kokoinen ainakin lauantaisin, mutta kyllä se siitä vetää. Puolilta öin ei kyllä enää kannata edes yrittää. Menoa on käsittääkseni aikalailla joka ilta. Ei maksa sisään muuta kuin narikan.
Feiz

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Feiz »

gullible kirjoitti:
Feiz kirjoitti: Minkälaista porukkaa?
Onko siellä kaikkilla HYVÄ MEININKI?
Erinomainen ilmapiiri, hyvä henkilökunta ja verraten voimallista viinanvetoa. Viime la oli muistaakseni hyvin terve sukupuolijakauma. En voi kaikkien puolesta sanoa, mutta kyllä siellä on hyvä meininki. Jengi on rentoa, juttuun pääsee helposti. Ei siis ihan mikään Teatteri tai Kaviohuone.

Yhdentoista aikoihin narikka/imagojono on aika tyrmäävän kokoinen ainakin lauantaisin, mutta kyllä se siitä vetää. Puolilta öin ei kyllä enää kannata edes yrittää. Menoa on käsittääkseni aikalailla joka ilta. Ei maksa sisään muuta kuin narikan.
Ookoo kiitti infosta. Joo todellakaan ei kiinnosta mitkään teatteri/kaivo meiningit vaan just tollanen rennompi ilmapiiri.
Eikö muuten toiki mesta ollu ennen samaa sarjaa DTM.än kans....vai onko tämä heteroystävällinen gaybaaritouhu menneen talven lumia? vai täytyykö kusilaarilla vielä olla varovainen? :shock:
Tsaari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Taitais olla vanhalla pienen päivityksen paikka Helsingin ravintolakartassa. Täällä mainituista paikoista melkein kaikki ovat minulle täysin tuntemattomia. Kalle nyt on tuttu ja Amarillossa olen käynyt kerran jokunen vuosi sitten. Muuten kyllä ihan hepreaa.
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Feiz kirjoitti:vai onko tämä heteroystävällinen gaybaaritouhu menneen talven lumia? vai täytyykö kusilaarilla vielä olla varovainen? :shock:
No jos tuo stressaa niin kannattaa varmaan kiipeillä seinille Sedupaikoissakin, mutta tokkopa Lostariin kannattaa mennä homokammoaan julistamaan. En minä tiedä. Eivät ole homot käyneet kikkeliin kiinni. Jos kohta eivät naisetkaan.
Feiz

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Feiz »

gullible kirjoitti:
Feiz kirjoitti:vai onko tämä heteroystävällinen gaybaaritouhu menneen talven lumia? vai täytyykö kusilaarilla vielä olla varovainen? :shock:
No jos tuo stressaa niin kannattaa varmaan kiipeillä seinille Sedupaikoissakin, mutta tokkopa Lostariin kannattaa mennä homokammoaan julistamaan. En minä tiedä. Eivät ole homot käyneet kikkeliin kiinni. Jos kohta eivät naisetkaan.
Hahaha kammosta en tiedä...ehkä mä halusin vain etukäteistietoa että osaan laarilla olla valmiina miekkailemaan minä hetkenä hyvänsä!! 8)
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

gullible kirjoitti:kikkeliin kiinni. Jos kohta eivät naisetkaan.
Tätä varten on mummotunneli.
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Tsaari kirjoitti:Taitais olla vanhalla pienen päivityksen paikka Helsingin ravintolakartassa. Täällä mainituista paikoista melkein kaikki ovat minulle täysin tuntemattomia. Kalle nyt on tuttu ja Amarillossa olen käynyt kerran jokunen vuosi sitten. Muuten kyllä ihan hepreaa.
Onhan se kirottua, että ravintelikartta on muuttunut sen koommin, kun kävit kivipesdyissä farmareissasi, valkoisessa spencer-pikkutakissasi, nahkakravatissasi ja purjehduskengissäsi ilman sukkia Hesperia Night Clubissa vuonna 1989 tanssimassa Milli Vanillin tahtiin?
Tsaari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

gullible kirjoitti: Onhan se kirottua, että ravintelikartta on muuttunut sen koommin, kun kävit kivipesdyissä farmareissasi, valkoisessa spencer-pikkutakissasi, nahkakravatissasi ja purjehduskengissäsi ilman sukkia Hesperia Night Clubissa vuonna 1989 tanssimassa Milli Vanillin tahtiin?
Älä enemppä san
Kittys

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Feiz kirjoitti:
gullible kirjoitti:
Feiz kirjoitti:vai onko tämä heteroystävällinen gaybaaritouhu menneen talven lumia? vai täytyykö kusilaarilla vielä olla varovainen? :shock:
No jos tuo stressaa niin kannattaa varmaan kiipeillä seinille Sedupaikoissakin, mutta tokkopa Lostariin kannattaa mennä homokammoaan julistamaan. En minä tiedä. Eivät ole homot käyneet kikkeliin kiinni. Jos kohta eivät naisetkaan.
Hahaha kammosta en tiedä...ehkä mä halusin vain etukäteistietoa että osaan laarilla olla valmiina miekkailemaan minä hetkenä hyvänsä!! 8)
Varo ettet kastele kenkiäs! :lol: :vihelt:
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Exsat kirjoitti:
Enthu kirjoitti: Kaikki on siis ilmeisen tyytyväisiä mikäli istun jossain nurkassa pitsiä nypläten hiljaa... paha kyllä musta on tullut kityn kautta normaali minää rääväsuisempi/suurisuisempi mitä oikeasti olen... eikä sinällään naisen tai naisten vaivaantumisessa ole juuri mitään uutta... :lol:
Onko kaikki otettava itseensä? Mielestäni Manalan neuvo oli varsin asiallinen ja paikallaan, huomaathan itsekin, että ihmiset jopa peruvat majoittumisiaan, kun eivät tuon jatkuvan iskemishehkutuksen jälkeen enää tohdi luonasi yöpyä.

Naisten hankala olo tuskin johtuu siitä, että olisit jotenkin erikoisen rääväsuinen, vaan heille esitetyistä ennakko-oletuksista. Tuo jatkuva hehkuttaminen sillä, miten haluat menettää neitsyytesi kityn pikkujouluissa tuo lähinnä mieleen Poikuuden vastaavan toiminnan, ja me kaikkihan tiedämme miten siinä lopulta kävi.. :roll:

Öh ei tietenkään ... taidan olla suhteiluissa varovaisempi ja pelastaa uppoavan laivan etten tee ns "poikuuksia" Eli Suomeksi ennakko-oletukset vittuun,toimintamalliksi positive energy :)
1108

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:Tuo jatkuva hehkuttaminen sillä, miten haluat menettää neitsyytesi kityn pikkujouluissa tuo lähinnä mieleen Poikuuden vastaavan toiminnan, ja me kaikkihan tiedämme miten siinä lopulta kävi.. :roll:
No kuin siinä kävi? KERRO!!!
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:No kuin siinä kävi? KERRO!!!
Kukaan ei antanut pikkujouluissa alle 200 euron?
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Olisiko syytä kehittää jo valmiiksi kaksi erilaista jatkoilumahdollisuutta? Se porukka kun hajoaa vähintään kahteen jatkopaikkaan, ja kaikki paikat eivät miellytä kaikkia.

Esimerkiksi minulle Rocks on no-no, jonka sijaan valitsisin minkä tahansa toisen paikan karaokebaareista aina onnelaan saakka.
KillKill taasen viettäisi mieluummin iltansa DTM:n vessassa köytettynä, kuin astuisi 50 metriä lähemmäksi karaokebaaria.
Niba taas karttaa puppelipaikkoja kuin jouden-za tissibaareja jne.

Joka tapauksessa, on suunnitelmat tästä eteenpäin joko yhden tai kahden jatkopaikan ennakkosuunnitelmia, mielestäni joka tapauksessa jatkopaikaksi täytyisi olla sellainen baari valittavana, jossa ei ole sisäänpääsymaksua.

Mitäs näitä sisäänpääsyttömiä (narikka saa toki olla) paikkoja on tähän asti mainittu?

* Amarillo
* Swengi
joku muu, mikä?
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti:
1108 kirjoitti:No kuin siinä kävi? KERRO!!!
Kukaan ei antanut pikkujouluissa alle 200 euron?
No eiku:
gullible kirjoitti: Varkauden Sanomissa oli juttu, että vanhempiensa luona asunut työtön 43-vuotias maisteri syttyi itsekseen tuleen Varkauden torilla. Paikalta kerätyt DNA-näytteet eivät ole ihmisen.
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti: Mitäs näitä sisäänpääsyttömiä (narikka saa toki olla) paikkoja on tähän asti mainittu?

* Amarillo
* Swengi
joku muu, mikä?
Kun joku jossain aikaisemmin kitisi baarien hintatasosta, niin Amarillon viiden euron tuopit eivät ole ainakaan edullisimmasta päästä, luulen. Pääsymaksuttomuus on kyllä plussaa, ja mulle tuo hinta-asiakin on yhdentekevä, koska en kuitenkaan kahta enempää viimeisessä paikassa varmastikaan juo.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Exsat kirjoitti: Kun joku jossain aikaisemmin kitisi baarien hintatasosta, niin Amarillon viiden euron tuopit eivät ole ainakaan edullisimmasta päästä, luulen. Pääsymaksuttomuus on kyllä plussaa, ja mulle tuo hinta-asiakin on yhdentekevä, koska en kuitenkaan kahta enempää viimeisessä paikassa varmastikaan juo.
Hah, tällä kertaa ette pääsekään kotiin karkuun Bedweiserin kanssa!
Joudutte tenuttamaan uua hela natten.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mylwin kirjoitti: Hah, tällä kertaa ette pääsekään kotiin karkuun Bedweiserin kanssa!
Joudutte tenuttamaan uua hela natten.
Hah! Meillä on kuule hotelli siinä keskustassa. Pitäisikö siirtää jatkot meidän majapaikan aulabaariin, niin pääsee livahtamaan nukkumaan kuin huomaamatta..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Exsat kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Hah, tällä kertaa ette pääsekään kotiin karkuun Bedweiserin kanssa!
Joudutte tenuttamaan uua hela natten.
Hah! Meillä on kuule hotelli siinä keskustassa. Pitäisikö siirtää jatkot meidän majapaikan aulabaariin, niin pääsee livahtamaan nukkumaan kuin huomaamatta..
Vilken håtelli? Mie kiipeän ikkunasta ninjana sisään ja soitatan heviä täysillä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mitäs niitä suht edullisia juottoloita siinä ytimessä on jatkoja ajatellen...
William.K,Belge,Friday,Public Corner (Mikonkadulla tai Keskuskadulla),
Praha,Sport Academy,Molly Malones ei noissa kai oikein missään ole pahoja narikkamaksuja eikä taida maksaakaan mtn ineen mikäli olen oikeilla jäljillä
:wink: :wink: :wink:
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Kun joku jossain aikaisemmin kitisi baarien hintatasosta, niin Amarillon viiden euron tuopit eivät ole ainakaan edullisimmasta päästä, luulen. Pääsymaksuttomuus on kyllä plussaa, ja mulle tuo hinta-asiakin on yhdentekevä, koska en kuitenkaan kahta enempää viimeisessä paikassa varmastikaan juo.
Lienee kuitenkin parempi että sillä ensimmäisellä vitosella saa edes sen tuopillisen, kuin että sillä saa vasta luvan astua känniääliöiden keskelle.

Sisäänpääsymaksu on listalla heti ykkösenä, kun halutaan varmistaa, että porukka splittaa eri teille, ja mahdollisimman moni ei tule edes käymään hetkeksi. En siis tue ajatuksena.

Mitä taas hintatasoon tulee, niin eipä siellä ytimessä tuoppi koskaan ole kovin halpa. Halpa tuoppi löytyy heti siitä ytimen ulkopuolelta, kuten Keravalta tai Kalliosta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti: Mitä taas hintatasoon tulee, niin eipä siellä ytimessä tuoppi koskaan ole kovin halpa. Halpa tuoppi löytyy heti siitä ytimen ulkopuolelta, kuten Keravalta tai Kalliosta.
Cornerissahan on halpaa. Tosin musiikki ei kelpaa kaikille ja pienihän se on kuin perkele.
Näinköhän siinä vaiheessa kukaan (?) rupeaa aivan käsittämättömiin pihistelyihin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mylwin kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mitä taas hintatasoon tulee, niin eipä siellä ytimessä tuoppi koskaan ole kovin halpa. Halpa tuoppi löytyy heti siitä ytimen ulkopuolelta, kuten Keravalta tai Kalliosta.
Cornerissahan on halpaa. Tosin musiikki ei kelpaa kaikille ja pienihän se on kuin perkele.
Näinköhän siinä vaiheessa kukaan (?) rupeaa aivan käsittämättömiin pihistelyihin.
Good Point... tosin riippuu kuinka suuri lössi meitä kityrunkkuja on jatkoilla meinaan kun ite ko baarissa järkkäsin jonkun miitin pari vuotta taaksepäin se oli käytännössä varattu pelkästään cityläisille eikä sekaan juuri muita mahtunut,olisihan se kohteliasta että niillä ois muitakin asiakkaita kuin me :)
bedlam

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en siis nyt ymmärrä sen baarin kanssa nipottajia yhtään. Luulin että pointti on kerätä palstan porukka kasaan että voi istuskella ja puhua paskaa. "Emmää voi tulla kun siellä soi väärä musiikki". Ällöt vikisijät! Ainoa kriteeri tässä vaiheessa pitäisi olla se, että löytyy mahdollisimman paljon tilaa istuskella.
Vastaa Viestiin