ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Info tulevista miiteistä
HoundDog

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

kesseli kirjoitti: mutta kun ihan missä tahansa juottolassa ei voi seurustella, vaikka seura olisikin hyvää.
Jos et kuule, niin nyökyttele. Siis, piti sanomani, että siitähän silloin seuraa paikan vaihto? Helppoa kuin lapsen teko. Tokkopa siinä tuhraantuu julmetusti peliaikaa. Peliajasta tuli se etäisyyksien argumentti mieleen. Sen verran olen kaupunkeja kierrellyt, että vaikea on päästä korttelin väliä ilman juottolaa. Silloinhan etäisyydet on laskettava etappeina. Ja jos ajautuu pois keskustasta, on varauduttava taksin käyttöön päästäkseen takaisin keskikentälle, tai Kamppiin, minne sitten onkin menossa. Ja niin kuin sanoin; en tunne stadin juottoloita. En aseta etukäteis toiveita.
HoundDog

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

kesseli kirjoitti:helsingissä pikkujouluaikaan klo 22-? (kun yksi paikka jo todettu huonoksi) on aika helvetin vaikeaa löytää paikkaa 20-50:lle kityläiselle.
Jos haluaa saada nuo kriteerit täyttymään, voi olla hankalaa löytää tilaa muualta kuin koffin puistosta. Itse kuitenkin epäilen, kuten Manala edellä mainitsi, ettei porukka millään tapaa pysy kasassa, edes kahdessa tai kolmessa. Mutta niin kuin sanoin, en tunne paikkoja, en aseta toiveita, paikkani valitsen paikan päällä.
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Mitenkäs se Amarillo?

Edut: keskeisin mahdollinen sijainti, yläkerta ja alakerta, 3 baaria, tanssilattia ja tietty neutraalius: Ei kenenkään maa.
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

No mites se mainostettu lostari? Siellä näkee enkeleitä. tai ainakin kerran olen nähnyt. Baaritiskille viereen tuli joku nuori kloppi, jolla enkelin siivet selässä ja tinttitukka.
Hebuli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Jaaha, pitäisköhän pistää ehdotelmista gallup pydeen kun noita ehdotuksia on alkanut jo tippua? Jos vaikka jaksais kohta.

Ps. Ainoat muistikuvani Amarillosta ovat että se on aina ollut tupaten täynnä. Mutta yleisesti ottaen uskon omalla kohdallani ajopuuteoriaan.
killkill

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja killkill »

kesseli kirjoitti: voisivatkohan he tehdä poikkeuksen..
Viisikymmentä turistiheteroa?
DTM mainostaa olevansa "heteroystävällinen", mutta epäilen että menisi läpi ;)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

kesseli kirjoitti: se dtm:n yläkerta olis niin helvetin hyvä, mut siel on vaan just se kun ennen klo 1:htä sinne ei pääse miehet. jos soittaisin sinne ja sanoisin 30-50 tyypin seurue olisi tulossa ysin aikaan sinne ylös. että voisivatkohan he tehdä poikkeuksen...

dikki
Hmm.. Mistä asti tällanen sääntö on ollu olemassa, että ei miehiä ennen yhtä? Löisin nimittäin melkein pääsi pantiksi siitä, että ehkä noin 1,5 v sitten vietettiin ystäväni kanssa siellä aikaa jo huomattavasti ennen klo 01 ja ystäväni kyllä on mies, eikä edes erehdyttävästi muistutta naista.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

kesseli kirjoitti: se dtm:n yläkerta olis niin helvetin hyvä, mut siel on vaan just se kun ennen klo 1:htä sinne ei pääse miehet. jos soittaisin sinne ja sanoisin 30-50 tyypin seurue olisi tulossa ysin aikaan sinne ylös. että voisivatkohan he tehdä poikkeuksen...
Mä mietin kans tuota DTM:n yläkertaa, siellä ei alkuillasta muistaakseni* ole juuri ketään niiden omista asiakkaista (onko se silloin edes auki) niin luulisi, että mielelläänkin ottavat sinne juoppoja ilman kiintiöhomojakin.


*ko. paikassa olen viettänyt suurimman osan ajasta kellarikerroksessa (ei sentään vessoissa silti) ja melko tiuhaan tahtiin ilmaista juomaa nauttineena, joten havaintoni ei välttämättä ole pitävä.
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Enthu kirjoitti:Mä istun siihen seurueeseen mihin sovin parhaiten... mielellään sellaseen pöytään jossa istuu uusia tuttavuuksia...vanhoja mitenkään dissaamatta mutta ne on jo niin nähty... enkä sano tätä mitenkään pahalla :)
Sun pitäisi ihan oikeasti ajatella miitattavia ihmisiä jonain muina entiteetteinä kuin mahdollisina pillunantajina. Enkä sano tätä mitenkään pahalla, vaikka toki se pahalla otetaan kun kerran Manala sen on ääneen sanonut. Minusta vain näyttää siltä, että sinä haluat "tavata uusia kitynaisia joita voisi todella yrittää iskeä" omia puheitasi referoiden. Aidosti sydämestäni suosittelen, että yrität iskeä naisseurasi jostain muista piireistä kuin nimenomaisesti kity-naisista. Alat nimittäin jo aiheuttamaan vaivautuneisuutta näissä kity-naisissa puheillasi. Hommat suttaantuu jos on suttaantuakseen. Älä hyvä ihminen YRITÄ niin kovaa.

___

Kaikki on siis ilmeisen tyytyväisiä mikäli istun jossain nurkassa pitsiä nypläten hiljaa... paha kyllä musta on tullut kityn kautta normaali minää rääväsuisempi/suurisuisempi mitä oikeasti olen... eikä sinällään naisen tai naisten vaivaantumisessa ole juuri mitään uutta... :lol:
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Tässä vaiheessa tymempikin huomaa, ettei kaikkia miellyttävää paikkaa ole olemassa. Koska riittävää auktoriteettiäkään ei taida olla läsnä niin IMO on kaksi vaihtoehtoa: äänestää tai jättää paikka valitsematta. Kolmas vaihtoehto olisi saada yleinen kannatus jollekin paikalle (yeah right!). Jos äänestykseen mennään niin Rocks saisi olla yksi vaihtoehto, koska uskon sen olevan voittava.

Asioilla on taipumus järjestyä enkä ainakaan itse pitäisi jengin hajoamista maailmanloppuna, vaan pikemminkin väistämättömyytenä, joten avoin jatkopaikka passaa kyllä minulle.
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

kesseli kirjoitti: se dtm:n yläkerta olis niin helvetin hyvä, mut siel on vaan just se kun ennen klo 1:htä sinne ei pääse miehet. jos soittaisin sinne ja sanoisin 30-50 tyypin seurue olisi tulossa ysin aikaan sinne ylös. että voisivatkohan he tehdä poikkeuksen...
Tästä uupuu nyt se kysymys, että haluaako jengi tosiaan mennä rekkakuskilesbojen pariutumisluolaan juopottelemaan. Toisekseen pidän sinne menemistä vähän epäkohteliaana vakijengiä kohtaan. Noh, voihan Letku panna ne kaikki heteroiksi.
Dumari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Dumari »

gullible kirjoitti:Tässä vaiheessa tymempikin huomaa, ettei kaikkia miellyttävää paikkaa ole olemassa. Koska riittävää auktoriteettiäkään ei taida olla läsnä niin IMO on kaksi vaihtoehtoa: äänestää tai jättää paikka valitsematta. Kolmas vaihtoehto olisi saada yleinen kannatus jollekin paikalle (yeah right!). Jos äänestykseen mennään niin Rocks saisi olla yksi vaihtoehto, koska uskon sen olevan voittava.
Samaa mieltä, kaikkia miellyttävää paikkaa ei ole.
Asioilla on taipumus järjestyä enkä ainakaan itse pitäisi jengin hajoamista maailmanloppuna, vaan pikemminkin väistämättömyytenä, joten avoin jatkopaikka passaa kyllä minulle.
Niille ketkä eivät tule ruokailemaan, niille olisi varmasti mukavaa tietää että minne mennään ruokailun jälkeen, jos halunevat hyökätä sinne etukäteen. Toisaalta kaikki kerhot eivät ole auki vielä 19.00. Otetaan vielä pari ehdotusta vastaan ja laitetaan sitten äänestys pystyyn.
Viimeksi muokannut Dumari, 08.11.2005 9:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Angita

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Angita »

Ehdotan Onnelaa, vaikka onkin piskuisen kaukana. Siellä vois kaikilla olla lystiä kun on niin monipuolista musiikkitarjontaa.
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Angita kirjoitti:Ehdotan Onnelaa, vaikka onkin piskuisen kaukana.
:twisted:

Mielummin sitten Kalle. Se olisi vastapäätä, joten sinne saa raahattua vaikka otsanahallla itsensä jonoon.
Geetzu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

DTM ei muuten tosiaan ole heteröystävällinen paikka perusviikonloppu-iltana. Boikotoikaa mielummin.
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Enthu kirjoitti: Kaikki on siis ilmeisen tyytyväisiä mikäli istun jossain nurkassa pitsiä nypläten hiljaa... paha kyllä musta on tullut kityn kautta normaali minää rääväsuisempi/suurisuisempi mitä oikeasti olen... eikä sinällään naisen tai naisten vaivaantumisessa ole juuri mitään uutta... :lol:
Onko kaikki otettava itseensä? Mielestäni Manalan neuvo oli varsin asiallinen ja paikallaan, huomaathan itsekin, että ihmiset jopa peruvat majoittumisiaan, kun eivät tuon jatkuvan iskemishehkutuksen jälkeen enää tohdi luonasi yöpyä.

Naisten hankala olo tuskin johtuu siitä, että olisit jotenkin erikoisen rääväsuinen, vaan heille esitetyistä ennakko-oletuksista. Tuo jatkuva hehkuttaminen sillä, miten haluat menettää neitsyytesi kityn pikkujouluissa tuo lähinnä mieleen Poikuuden vastaavan toiminnan, ja me kaikkihan tiedämme miten siinä lopulta kävi.. :roll:
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

SingleMalt kirjoitti:
Mielummin sitten Kalle. Se olisi vastapäätä, joten sinne saa raahattua vaikka otsanahallla itsensä jonoon.
Kalle on konslutteineen ja pankkiireineen homompi kuin DTM, mutta itseasiassa tähän tarkoitukseen ei lainkaan hullumpi.

Äänestyksessä pitää olla kyllä sitten tarkkana, ettei päädytä tälläiseen ratkaisuun:
1) Kalle
2) Onnela
3) Rocks
4) Amarillo
5) Hesari
6) DTM
7) Lostari
8 ) Joku Kallion paikka

Käy niinq McLarenille, että Montoya syö Räikkösen pisteitä ja joku espanjan koukkunokka vie potin. Eli siis päädytään Kallioon.

Äänestys pitää käydä pudotuskilpailuna säätämisen maximoimisexi!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Exsat kirjoitti:Poikuuden vastaavan toiminnan, ja me kaikkihan tiedämme miten siinä lopulta kävi.. :roll:
Hei, mie en tiiä! Miten siinä kävi? =o
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Mylwin kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Poikuuden vastaavan toiminnan, ja me kaikkihan tiedämme miten siinä lopulta kävi.. :roll:
Hei, mie en tiiä! Miten siinä kävi? =o
Varkauden Sanomissa oli juttu, että vanhempiensa luona asunut työtön 43-vuotias maisteri syttyi itsekseen tuleen Varkauden torilla. Paikalta kerätyt DNA-näytteet eivät ole ihmisen.
Edith

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Edith »

Rocksiin on pääsymaksu. Onko Amarilloon? Tämä voisi olla ainakin minulle aika ratkaiseva kysymys.
Dumari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Edith kirjoitti:Rocksiin on pääsymaksu. Onko Amarilloon? Tämä voisi olla ainakin minulle aika ratkaiseva kysymys.
Amarilloon en ole ikinä maksanut narikkaa enempää(eli ei ole). Kesällä kävin viimeksi.
Edith

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Edith »

Dumari kirjoitti:
Edith kirjoitti:Rocksiin on pääsymaksu. Onko Amarilloon? Tämä voisi olla ainakin minulle aika ratkaiseva kysymys.
Amarilloon en ole ikinä maksanut narikkaa enempää(eli ei ole). Kesällä kävin viimeksi.
Äänestän Amarilloa ykkössijalle, siis. Kakkossijalle Lost and Foundia, jos sinne siis tosiaan ajoissa menis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mä en nyt lämpene millekään homåpaikoille...
Tällä kertaa...
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie en ole koskaan ollut homobaarissa, jos menette sinne jatkoille niin saan hyvän syyn tulla!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
safi

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja safi »

Rocksissa en ole ikinä käynyt, mutta vaikuttaa juttujen perusteella paikalta missä voisin viihtyä parhaiten. Äänestän siis sitä.

DTM:n yläkerrassa kävin kääntymässä viime miitissä. Ei kiitos toista kertaa enää sinne. Tylsääkin tylsempi paikka ja diskohumppa sadan vuoden takaa ei innostanut viihtymään paikassa yhtä sidukkaa pidempään.
Vastaa Viestiin