ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Info tulevista miiteistä
nypari

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja nypari »

d) Gattaca juo Karhua kotonaan itärajalla ja sättää isänsä polvella hakien samalla myötätuntoa puuroa keittävältä äidiltään siihen, miksi häntä pyydettiin miittiin, mutta hän ei sinne ihmisten keskelle koskaan mennyt. Keskustelu kääntyy jostain syystä pystytisuihin ja eläinkuntaan. Tätä Gattaca ei tajua, vaan pyytää isältään lupaa vielä yhteen karhupullolliseen.

Muu Kity-väki ehdottaa hyväntahtoisesti rohkaisten G:lle paikalle saapumista, mutta G käsittää tahallaan väärin ja turvautuu kolmeen synkkään kityläisen aiheuttamaan visioon: 1) ei ole kiva juosta aamulenkkiä, kun polvet on muovia, 2) ei ole kiva juosta naama soihtuna Stadin yössä ja 3) ei ole kiva syodä aamupuuroa pillillä.

Tarina päätyy tähän.
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

gullible kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Jos haluatte ympäristön, jossa oikeasti voi seurustella sillä tavalla että keskusteluryhmät eivät äänenvoimakkuuden vuoksi pakotu alle 3:n ryhmiin, suosittelen harkitsemaan uudelleen. Suosittelen myös siinä tapauksessa harkitsemaan uudemman kerran, että kannatat Rocksia vain siksi koska minä en.
No mutta Rockshan tuntuu keräävän enemmän kannatusta kuin mikään muu!
Sinun lisäksesi...neljä? on sitä mieltä että kannattaa suunnata suoraan Rocksiin, joista yksi ei ole koskaan käynytkään, toinen ei ole tulossa koko pikkujouluihin, ja kolmas sanoo että seKIN on ihan ok. Vau, mikä yleisömagneetti. Ihan yhtä paljon täällä on nähnyt kommentteja joissa kannatetaan ennemmin paikkaa jossa ihmiset pystyvät keskustelemaan.
Ottaen huomioon miten Mukava Mies olet tällä palstalla niin tokkopa se häviävän pieni mahdollisuus, ettet saapuisi RocksiinKIN paikalle ainakaan mestan osakkeita laskee. Voit järjestää niitä viiden hengen ryytymis- ja itsesääli-erikoisolutiltojasi joskus muulloin - etkoilla ja syödessä on ihan riittävästi aikaa minglata; loppuillasta bailataan. On kuitenkin suorastaan liikuttavaa miten paljon kannat huolta kaikkien viihtyvyydestä miittitilanteessa (ajaen omaa etuasi taustalla, tietty), kun noin niinq muuten ylpeilet sillä, että olet porukan ilkein ja epärakentavin.
Oi gulli, miten loukkaavaa! Olet tullut tänne tarkoituksenasi ainoastaan ilkeillä? Myönnän, etten ole ihan vielä KaikkienKaveri ja SuperMukava, mutta se johtuu ainoastaan siitä, etten ole lukenut de Yelloa enkä Mengeleä, harjoittaen samalla itsesaastutusta vapaaksi jääneellä vasemmalla kädelläni. Lupaan heti muuttua paremmaksi ihmiseksi sinunkin silmissäsi, kunhan ensin löydän itseni. Siitäkin huolimatta, että yli 100 kiloista ruhoa on alunperinkään kovin vaikea piilottaa.

Ryytymisillassa taisi muuten olla reilusti toistakymmentä osanottajaa, vaikka se sijaitsi keskellä Espoon metsiä.

Mitä tulee väitteeseesi että syödessä on ihan riittävästi aikaa minglata, vastaan lyhyesti: Vitut on. Syödessä istutaan paikallaan, ja pystyt harrastamaan edes välttävää keskustelua juuri ja juuri kahden sivuillasi ja kolmen vastapäätäsi olevien kanssa. Onhan hieno ajatus juosta ruokasalia ympäri 50 runkkarin kesken tutustumassa toisiinsa - se vain ei toimi.

Loppuillasta toki bailataan, mutta loppuilta vain ei ala kello 21. Se kello 22:30 on jo lähempänä, mutta missä ajattelit viettää ne väliin jäävät tunnit? Siinä olet yksinkertaisesti väärässä, että Cantinasta pääsisi pois vasta kello 22. Tämä olisi asian laita, jos kaikki tilaisivat ruokansa erikseen, mutta kun kyseessä on ennakkoon tilattu seisova pöytä, se tarkoittaa sitä että ruoka on valmiina odottamassa kello 19, ja ihmiset ovat syöneet jo kello 20. Sen 20-22:30 voi toki notkua myös Cantinan ruokapöytien väleissä, ja harrastaa keskustelua viiden lähimmän ihmisen kanssa porsaankyljen paahtoasteesta. Lyön kuitenkin hatustani (ja eurostasi) vetoa, että useampi haluaa jo uuteen, alkoholinkulutusystävällisempään ympäristöön pitkän pöydän äärestä viimeistään puoli tuntia sen jälkeen kun ruoka on jo syöty, ja on vaivautuneesti tuijoteltu viimeisen vartin verran suolasirottimien asentoa - selvinpäin.

Tarjoilijat eivät varmasti ajattele lämmöllä, jos 50:n eritellyn ruokalaskun lisäksi pitäisi vielä 50:lle ihmiselle heidän ruokailun jälkeen pöytään tilaamansa drinkit ja oluetkin alkaa eritellä, ja saada laitettua vielä oikeisiin osoitteisiinkin. 50 kityläistä ravaamassa ruokasalin ja baaritiskin väliä? 50 kityläistä Cantinan baaritiskillä? Ole hyvä ja ajattele asiaa uudelleen.

nypari kirjoitti:Juuri näin, ei ole tarkoitus koko iltaa ja yötä vain rupatella Teidän kanssa, vaan alkuyöstä pitää viimeistään päästä joraamaan. Hyvä Elppa!
Tästähän ei vissiin ole missään vaiheessa ollutkaan erimielisyyksiä, että alkuyöstä viimeistään se kaato+säätömoodi päälle.

Mutta alkaako alkuyö jo kello 21? Rocks on erinomainen viimeiseksi paikaksi, mutta jaksaako kukaan muu kuin Elppa, KG ja gulli sitä 7 tuntia putkeen, selvin päin sisään käveltäessä?

-----

Jonkinlainen äänestyshän tästä tulisi pitää, jossa selvästi kävisi ilmi a) jokaiseen paikkaan sisäänpääsyn yhteydessä vaadittu maksu (esim. Rocksissa 9 euroa) b) aikataulu c) äänenpainetaso. En halua kuitenkaan tehdä tätä itse koska a) teen tätä paskaa työkseni b) niputin jo etkopaikan c) en tunne keskustan baareista määrällisesti montaa.

Itselleni on aivan se ja sama, mikä on metelihelvetti toimittaa viimeisimmän paikan virkaa, mutta olen rankasti sitä mieltä, että noin kello 20 alkaen tulisi olla jonkinnäköinen jatkoaloituspaikka varattuna niitä ihmisiä varten, jotka ovat ruokailunsa jo suorittaneet, ja joiden tekeekin jo mieli lähteä ottamaan sitä viinaa. Ihmiset voisivat siirtyä tänne omaan tahtiinsa Cantinasta (ei siis kaikki 50 kerralla). Sillä mikään ei ole niin latteaa, kuin istua jo syödyn pöydän ääressä selvinpäin ja ilman viinaa, odottamassa muita.
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kalle alkaa kuulostamaan entistä paremmalta paikalta. Yläkerrasssa on espan puoleisessa päädyssa pystybaari ja sohvatilaa 50:lle hengelle sopivasti. Paikalla vaan täytyy olla ajoissa. Kallesta löytyy tanssilattia, lihatiski ja suomibaari. Sisääpääsymaksua ei ole, kävelymatka 20 metriä ja kapakassa on tilaa kadota omille teilleen, jos naamat alkavat vituttamaan.

Parempaa vaihtoehtoa ei oikeasti taida olla?

http://www.kaarle.com/

jaa mutta perkele.. ikäraja 24v. Jos soittaisi ja varaisi yläkerran pystybaarin? Ei kai ne silloin papereita kysele?
Enthu

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Enthu »

SingleMalt kirjoitti:Kalle alkaa kuulostamaan entistä paremmalta paikalta. Yläkerrasssa on espan puoleisessa päädyssa pystybaari ja sohvatilaa 50:lle hengelle sopivasti. Paikalla vaan täytyy olla ajoissa. Kallesta löytyy tanssilattia, lihatiski ja suomibaari. Sisääpääsymaksua ei ole, kävelymatka 20 metriä ja kapakassa on tilaa kadota omille teilleen, jos naamat alkavat vituttamaan.

Parempaa vaihtoehtoa ei oikeasti taida olla?

http://www.kaarle.com/

jaa mutta perkele.. ikäraja 24v. Jos soittaisi ja varaisi yläkerran pystybaarin? Ei kai ne silloin papereita kysele?
Kannatan Kallea lämpimästi tulisi ko mesta munkin korkattua... luulisi tuon ikärajankin olevan neuvottelukysymys mikäli varataan se pystybaari :)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti: Parempaa vaihtoehtoa ei oikeasti taida olla?

http://www.kaarle.com/
NOoooooooooooooaaAAArgGH.
Mie olen viettänyt tuolla Åken tanssikursseilla joka maanantai-illan viimeisen 1½ kuukautta.
Sitäpaitsi siellä on iltaisin kuulemma vain poliiseja, palomiehiä ja upseereita. Mie näen niitä urpoja ihan tarpeeksi muutenkin.
Mutta tuun mie sinnekin, jos olen tullakseni.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mylwin kirjoitti: Sitäpaitsi siellä on iltaisin kuulemma vain poliiseja, palomiehiä ja upseereita.
Nyt on joku kertoja sekoittanut paikan Hamlet:iin. Kallessa ei tuota jengiä kyllä näy.. Hamlet taas on noiden alojen tavaratalo.
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Vaola kirjoitti:Soitatko sinä?
Toki. Katsotaan nyt, mitä porukka on ensin mieltä.Nimellinen äänestys pystyyn. Kuka nörtti askartelee?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Sitäpaitsi siellä on iltaisin kuulemma vain poliiseja, palomiehiä ja upseereita.
Nyt on joku kertoja sekoittanut paikan Hamlet:iin. Kallessa ei tuota jengiä kyllä näy.. Hamlet taas on noiden alojen tavaratalo.
Kyllä mie hamletistakin oon tietoinen, se on kuulema vielä enemmän virkamiesten suosiossa. Mutta en kallesta tiedä kuin kuulopuheiden perusteella kun en ole ikinä siellä ollut aukioloaikana..
Ihan miellyttävältä paikalta se vaikutti kyllä tosin. Onko se yläkerran oikea puoli tanssilattiana iltaisinkin?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mylwin kirjoitti:Onko se yläkerran oikea puoli tanssilattiana iltaisinkin?
Juu. ainakin lauantaisin on aina ollut, kun mestoilla olen käynyt.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Onko se yläkerran oikea puoli tanssilattiana iltaisinkin?
Juu. ainakin lauantaisin on aina ollut, kun mestoilla olen käynyt.
Vähän hintsusti istumatilaa .. Mie olen jo NIIIIIN vanhakin. =P
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Mylwin kirjoitti:Vähän hintsusti istumatilaa .. Mie olen jo NIIIIIN vanhakin. =P
Mitäs sinä istumatilaa mihinkään tarttet? Åken sertifioima parkettien partaveitsi ja käytöstapojen Rolls Royce. Pyörität kityn giltsit, pissikset ja vampit puhki illan aikana. Ei siinä hommassa kerkee istumaan alkamaan.
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

En ole koskaan käynyt kallessa...

...eli sen täytyy olla aivan loistava paikka. Kenties jopa kaupungin paras baari? Sijainti varsinkin on ehdottoman hyvä, ja tulisi mainiosti ratkaisemaan niitä ruokailun jälkeisiä ongelmakohtia, joita olen esittänyt syntyviksi.

Kallessa lienee vähän jokaiselle jotakin, haluaa sitten jutella tuopin ääressä, tai jorata 2 kiloa porsaankylkeä vatsassaan? Kannatan tätä koska tahansa ennemmin kuin suoraan-Cantinasta-Rocksiin -kaavaa. Tietenkin ikäkysymykseen olisi hyvä löytää ratkaisu. Ehkä pokea voisi opastaa, että kaikki kasaripinsseillä varustetut 18-24 -vuotiaat saa päästää sisään?
Mylwin kirjoitti: Mie olen viettänyt tuolla Åken tanssikursseilla joka maanantai-illan viimeisen 1½ kuukautta.
That's some heavy shit, dude! Itse en olisi kehdannut tunnustaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

SingleMalt kirjoitti:Mitäs sinä istumatilaa mihinkään tarttet? Åken sertifioima parkettien partaveitsi ja käytöstapojen Rolls Royce. Pyörität kityn giltsit, pissikset ja vampit puhki illan aikana. Ei siinä hommassa kerkee istumaan alkamaan.
Uuuuh.. En jotenkin näe itteeni tanssimassa muutoin kuin palveluksessa.
Tai lähinnä muiden kuin tuon mecha-streisandin kanssa.
Toisaalta taas saisin vähän treeniä jos sattuu linnanakki napsahtamaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kalleen ei taida olla lompakonkeventimenä muuta kuin narikka?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Herra Manala kirjoitti:That's some heavy shit, dude! Itse en olisi kehdannut tunnustaa.
Ei meillä ollut juuri vaihtoehtoja.
Mutta Åkepa näytti ja opetti meille Diskojytää. Sitä on harva livenä nähnyt, saati sitten saanut lähiopetusta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:Kalleen ei taida olla lompakonkeventimenä muuta kuin narikka?
Jep. Olikohan kustannus puoltosta vai peräti pari euroa.
Kallesta löytyy ihan passelit siideri ja bissevalikoimat. Myös Laphroaigia on saatavilla. Lurps!
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mylwin kirjoitti:Ei meillä ollut juuri vaihtoehtoja.
Mitä, onko Ann siellä myös?
Mutta Åkepa näytti ja opetti meille Diskojytää. Sitä on harva livenä nähnyt, saati sitten saanut lähiopetusta.
Ymmärrän. Åken diskojytään liittyvä takaperin-vamma-askellus-melkein-moonlight saa minulle joka kerta kyyneleen housunpunttiin. Sekä aito ja alkuperäinen "Volga - Moscau" soimassa diskojytänä taustalla. *uih*
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

SingleMalt kirjoitti:Myös Laphroaigia on saatavilla. Lurps!
Helvetti. Nyt alkaa kuulostaa nimittäin siltä, että tyttöystävänikin haluaa samaan baariin.

Täytyy vaan hommata sille jostain se rintanappi...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Ann »

Herra Manala kirjoitti: Mitä, onko Ann siellä myös?
Mä olen edelleen vain siellä sun päässäs.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Herra Manala

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:Mä olen edelleen vain siellä sun päässäs.
Pahus. Korjataanko asia tanssimalla kallessa diskojytää?
Exsat

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti: Helvetti. Nyt alkaa kuulostaa nimittäin siltä, että tyttöystävänikin haluaa samaan baariin.

Täytyy vaan hommata sille jostain se rintanappi...
Meinasin jo kysyä, että olenko mä ainoa joka joutuu nöyrtymään tuohon rintanappi-juttuun, mutta en sentään! Mieluiten jättäisin kuitenkin WASP-nappini kotiin. Kokoelmista löytyy myös Mike Monroe, muistelisin.
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

kalle:

myös etelä-helsingin ilmaiseksi lihatiskiksi kutsutaan.

jokainen kitynainen ja -mies on a) liian ruma b) liian köyhä c) liian ei-espoolainen kyseiseen "ravintolaan".

kallis, täynnä gant-paitaisia suomenruotsalaisia, wanna-ne-suomenruotsalaisia ja yli-ikäisiä pissiksiä aka. "turkulainen-opiskelija-malli-juontaja".

yläkerran discossa kasaridiscoa tyyliin snap ja 2unlimited, alakerran suomibaarissa eppuja ja baarikärpästä.

vippijono, josta kaikki jotka ovat-tai-ainakin-olevat-olevinaan-jotain menevät ohi ennen rahvasta kansaa.
SingleMalt

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

KGrilli kirjoitti:kalle
Höpö höpö. Tai no. Ihan sama. Minulle tuo maistuu kyllä, enkä ole mikää tuohon kategoriaan sopivista.

Menkööt rocksiin ne, jotka haluavat ja vaikka kalleen se toinen puoli. Ei tämä voi olla niin vaikeaa.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 09.11.2005 20:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gullible

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja gullible »

Herra Manala kirjoitti: Loppuillasta toki bailataan, mutta loppuilta vain ei ala kello 21.
Sinähän olet jo julistanut lähteväsi kello yhden yöbussilla kotiin eli mitenniin bailataan? Eli ainoa tavoitteesi on nyt pyrkiä lobbaamaan mikä tahansa muu paikka kuin Rocks: Yrität saada jengin hyppimään tahtosi mukaan ja sitten poistua paikalta kun se bailaus alkaa, eikö?
Herra Manala kirjoitti: Se kello 22:30 on jo lähempänä, mutta missä ajattelit viettää ne väliin jäävät tunnit?
Aivan sama. Mielelläni jossain muualla kuin sinä.
Herra Manala kirjoitti: Mutta alkaako alkuyö jo kello 21? Rocks on erinomainen viimeiseksi paikaksi, mutta jaksaako kukaan muu kuin Elppa, KG ja gulli sitä 7 tuntia putkeen, selvin päin sisään käveltäessä?
Juu-u. Selvin päin. Nii-i. Kyllähän se on kaikille selvää, että sinusta hauskaa on jokin muu kuin normaalista ihmisestä. Se, että puhut vielä paskaa saadaksesi muut kärsimään kanssasi siitä, mikä sinusta on hauskaa, on vähän paksua.
Herra Manala kirjoitti: Jonkinlainen äänestyshän tästä tulisi pitää, jossa selvästi kävisi ilmi a) jokaiseen paikkaan sisäänpääsyn yhteydessä vaadittu maksu (esim. Rocksissa 9 euroa) b) aikataulu c) äänenpainetaso. En halua kuitenkaan tehdä tätä itse koska a) teen tätä paskaa työkseni b) niputin jo etkopaikan c) en tunne keskustan baareista määrällisesti montaa.
Että oikein äänenpainetaso? "Niputit" muuten sen Belgen, kun sen sinulle tarjosin.
Herra Manala kirjoitti: Sillä mikään ei ole niin latteaa, kuin istua jo syödyn pöydän ääressä selvinpäin ja ilman viinaa, odottamassa muita.
Miksi siellä pitäisi istua ilman viinaa? Ei taida kukaan olla Cantinassa janoon kuollut, mutta juuri ja juuri pystyn kuvittelemaan sinun moiseen pystyvän.

Ei ihme, ettet taida oikein viihtyä ravintoloissa, kun elämä siellä on sinulle noin helvetin vaikeaa äänenpainetasoineen ja viinattomuuksineen. Toisaalta, eivätkös kaikki teinixit tarjonneet sinulle aina pillua kaikkialla?
Viimeksi muokannut gullible, 09.11.2005 20:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
KGrilli

Re: ehdotuksia pikkujoulujen jatkoiluille

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:kalle
Höpö höpö.

se on MINUN mielipiteeni ja useiden käyntikertojen jälkeen muodostunut SUBJEKTIIVINEN, kokemukseen perustuva käsitys tästä paikasta. mutta joo, voin hyvin kuvitella että sä viihdyt siellä.
Vastaa Viestiin