Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

annepa kirjoitti:
Gat kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mitä vittua?

Bedlam, narumies, Vesper ja RP.
Sniff, ja mä just alussa tunnustin Rakkauteni Sinuun, vaikken edes tiedä miltä näytät, varsinkaan nakuna.
Niin. No en nyt tiedä pitäskö tästä olla imarreltu vai loukkaantua.
Nii no. Loukkaantua toki, koska minusta on kyse. Silti vaikuttimeni on, että kaikkein vähiten olen ärsyyntynyt sinun jutuistasi, ja sinulla on pillu. Tietty minä olen vanha mutanttiolio ja sinä saatat olla suohirviö. Jonka oletuksen torjuaksesi postaa kuva itsestäsi alastomana (vaikka koiranpentu Sen peittona) [email protected] Sitten tulet meille saunaan, saippuoin sinut ihan joka Paikasta, jonka jälkeen naedaan. Takaan että laukeat, ainakin jos sammutetaan valot, niin ettet minua näe.

Nii ja jätä se sika.
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti: Nii no. Loukkaantua toki, koska minusta on kyse.
Olemme tienhaarassa.

Sininen pilleri: annepa vastaa tähän iloisen kiusoittelevasti tai ylipäänsä mitenkään muuten kuin vaikenemalla tai jäädyttämällä. G-mies jatkaa fantasiointejaan kiihtyvällä (monessakin mielessä) tahdilla, kunnes lopulta annepa sitoutuu hommasta irti. G-mies kriisiytyy, kajahtaa ja tekee KSE:n.

Punainen pilleri: annepa vaikenee tai jäädyttää. Vastakai'un puutteessa G-mies jatkaa fantasiointejaan, mutta ilman maanista fokusta, kriisiytymistä, kahjahdusta tai KSE:tä.
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Niin, patzin kanssahan me ollaan vähänniinq aviopari.
RP

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja RP »

Wawaawaaa. Noin vanhoja topiikkeja ei saisi linkittää. On se kumma kun jutut kuin eiliseltä. Kitinä on pysähtyneisyyden kehto.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

elco kirjoitti:
Gat kirjoitti: Nii no. Loukkaantua toki, koska minusta on kyse.
Olemme tienhaarassa.

Sininen pilleri: annepa vastaa tähän iloisen kiusoittelevasti tai ylipäänsä mitenkään muuten kuin vaikenemalla tai jäädyttämällä. G-mies jatkaa fantasiointejaan kiihtyvällä (monessakin mielessä) tahdilla, kunnes lopulta annepa sitoutuu hommasta irti. G-mies kriisiytyy, kajahtaa ja tekee KSE:n.

Punainen pilleri: annepa vaikenee tai jäädyttää. Vastakai'un puutteessa G-mies jatkaa fantasiointejaan, mutta ilman maanista fokusta, kriisiytymistä, kahjahdusta tai KSE:tä.
Näää... hassu kiekurapilleri: annepa tulee saunomaan ja...

Mutta siis kun en ole tuosta edes kuvaa nähnyt, niin himoamiseni on enempi teoreettista. En edes runkkaile. Mut kyl Kitinän mitoissa ne jotka saa "iloista kiusoittelemista", usein myös Saa. Annepa harkitsee, ettei käy kuin Hellbellille. Paitsi minä en saisi muuta kuin bannia. Miksei jo lapsena minulle kerrottu, etten ole ihminen. Yääh, snifff vollotivolloti.

Samal tapaa harkitsen myös prosessia ja Zebiä. Suvisen epähoitelin jo.
Kaikki ne on sitäpaiten varattuja!!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ai kauheeta, mun täytyy kyllä peruu tää.
Viimeksi muokannut Lapitii, 17.06.2010 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No onhan täällä mukaviakin naisia, mutta hyvin he osaavat hyvyytensä peittää jotkut tosi täydelleen, heh. Uskon kuitenkin, että täällä on heitä. Saira tuntuu sellaiselta, joka minulle sopisi minun omasta mielestäni. Kyllä uskoisin saavani hyvän suhteen monen kanssa, mutta itse minunkin pitää suhteessa olla onnellinen niin siksi pitää vaimon olla yksinkertaisesti lämmin ja huumorintajuinen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti: Kreitsu vaikka viljelee vihjauksia jostain kahden kapulan roistensa poikkimenemisestä..
Tää oli jännä, mutta en tajunnut mitään :D Tätä ollaan nyt mietitty monen hengen voimin täällä!

Itse voisin ottaa jonkun, jonkun isomunaisen ja -aivoisen valioyksilön, jonka kanssa vois jutella muustakin kuin pillukarvojen pituudesta!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Stadinarska kirjoitti:No onhan täällä mukaviakin naisia, mutta hyvin he osaavat hyvyytensä peittää jotkut tosi täydelleen, heh. Uskon kuitenkin, että täällä on heitä. Saira tuntuu sellaiselta, joka minulle sopisi minun omasta mielestäni. Kyllä uskoisin saavani hyvän suhteen monen kanssa, mutta itse minunkin pitää suhteessa olla onnellinen niin siksi pitää vaimon olla yksinkertaisesti lämmin ja huumorintajuinen.
Hä?
Oletko lakannut haaveilemasta "Mussukastasi"?
Minä vieläkin mietin, että jos olisin epätreffiemme jälkeen herännyt Suvisen kännisoittoon keskellä yötä, tai reagoinut tekstariinsa, että on taas Varkaudessa, niin olisinko Saanut??

Suvinen kyll on liikaa BaariMirri, ei ihan vaimoväkeä mulle. Ja pamahti paksuksikin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Netti-immeiset ovat useimmiten niin neuroottisia ja monivammaisia, että ei olisi heistä rouvaksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niin ne rikkaat ja isomunaiset vie kaikki naiset. No mitäpä siitä kun on mozzarellapalleroita ja helmeilevää viinirypälemehua edessä..
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Onhan täällä enemmän kuin pari naista, jotka saattasivat päästä ainakin koeajalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Masassa ja Myltsissä voisi olla potentiaalia.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

McJanne kirjoitti:Nettipersoona & kuvat - 2 osumaa

Live-tavatuista - 2 osumaa
Nimet kehiin, sehän on koko ketjun idea!
NuoriD

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mayah kirjoitti:Sit kun Manaaja on ottanut musta avioeron, niin voisin valita ND:n. Oon aina halunnut tietää, onko lääkärit hyviä sängyssä :oops:
Onko Paavilla hassu hattu? Mulla on erittäin hyvät unenlahjat!
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minä vieläkin mietin, että jos olisin epätreffiemme jälkeen herännyt Suvisen kännisoittoon keskellä yötä, tai reagoinut tekstariinsa, että on taas Varkaudessa, niin olisinko Saanut??
Kuin mulla ei ole mitn muistikuvaa tämmöisistä :shock:
Unohtunut? :wink:
RP

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minä vieläkin mietin, että jos olisin epätreffiemme jälkeen herännyt Suvisen kännisoittoon keskellä yötä, tai reagoinut tekstariinsa, että on taas Varkaudessa, niin olisinko Saanut??
Kuin mulla ei ole mitn muistikuvaa tämmöisistä :shock:
Daven musta kirja osaisi kertoa? Muistelisin ainakin tuosta tekstarista lukeneeni aiemminkin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

McJanne kirjoitti: Ai. Entä jos nolottaa? K,B, K,K
Älä nyt höpise, vaan heitä nimet kehiin!
RP

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja RP »

^Ei se uskalla, se on kitymies. Ne on suurimmalta osin munattomia, ei ole mitä korkkiksilla murskata.
elco

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:Ne on suurimmalta osin munattomia, ei ole mitä korkkiksilla murskata.
Puhu vaan omasta puolestasi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minä vieläkin mietin, että jos olisin epätreffiemme jälkeen herännyt Suvisen kännisoittoon keskellä yötä, tai reagoinut tekstariinsa, että on taas Varkaudessa, niin olisinko Saanut??
Kuin mulla ei ole mitn muistikuvaa tämmöisistä :shock:
Takuudella mólemmat nuo. Soitto yöllä ja aamulla soitin takaisin sinulle krapulaiselle akalle. Toisen kerran tekstarikin että olet taas Varkaudessa. En reagoinut, koska tukkani oli vieläkin leikkaamatta eikä ollut puhtaita kalsareita. Lisäksi en halunnut nähdä kavereitasi. Olit vaan niin kännissä, ettet muista. Spekuloin, että kännissä olisit ollut helppo. Äh.. tuskin, olithan nähnyt minut.

Samaan helppousspekulaatioon perustui minut Cityn aikaan hankaluuksiin saattanut Kreitsukeisikin. Huumorintajustaan päättelin, että tuon saattaisi naurattaa pöksyistään. No ei.

Ainoa, joka on sekä nähnyt minut ja kai pitää minusta ja teoriassa saattaisi lohkaistakin, on Superior. Siis kuvitelmissani. Mutta on asettanut muhun toimivan vonkuuesteen.

Annepa on toisaalla sanomansa mukaan paremman näköinen kuin Sofi Oksanen? Kelpaa!
Viimeksi muokannut Gat, 17.06.2010 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:Ne on suurimmalta osin munattomia, ei ole mitä korkkiksilla murskata.
Puhu vaan omasta puolestasi.
Kultsi, sä veit nyt Jannen miinan sen nenän edestä. Bad boy, very very bad boy.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Voi teitä ... :D
Manaaja

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Takaan että laukeat
Huhhuh. Menköön nyt kokemattomuuden piikkiin, mutta tällaista ei uskaltaisi kovinkaan alfauros naiselle luvata täysissä järjissään jos on yhtään tästä maailmasta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Jos valita vain kitinäläisistä, kuka puolisoksi?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti: P.S. ei se toinenkaan kaveri saanut, vaan sammui romanttisesti vierelleni sohvalle. Sinällään perinteinen ja onnistunut Varkauden-reissu. Nykyään olen onneksi siweä ja rauhallinen kotiäiti. Mutta kyllä Superior olisi sulle se kaikista sopivin nainen täällä, IMO.
Oliko kyseessä ns. "beatlestukka"? Hetken huolestuin, että se on lapsesi isä. Kunnes luin, että miehesi onkin kalju.

Joo, tätähän se on. Olis pitänyt kuulla yöllinen soittosi ja sitten toisen kerran vastata tekstariin kun olit taas Varkaudessa. Beavisin ja Buttheadin logiikalla uskon, että halusit minua :D

Eipä silti, ihan vaimoväeksi et ihan sovi. Kunhan oltaisiin nautittu toisistamme hetken. Tuskin Supekaan olisi mulle vaimomatskua, kuulemma on käytännössä hankala tapaus.