Lutkille lauantaita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tiedätte kyllä keitä olette.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lutkuttaja.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Eikös lutku ollu semmonen muoviputkesta ja kumihanskan sormesta tehty ase jolla ammuttiin herneitä? Taidettiin tuntea myös nimellä floppari. Just say'n...
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja huima »

par-sky kirjoitti:Eikös lutku ollu semmonen muoviputkesta ja kumihanskan sormesta tehty ase jolla ammuttiin herneitä? Taidettiin tuntea myös nimellä floppari. Just say'n...
Meilläpäin lutku oli ilmapistooli.

En muista mikä tuon putken nimi oli, saattoi olla että sitäkin kutsuttiin joskus lutkuksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lutkuttelin vakuumilla kämpän niimmaan saatanan puhtaaksi. TKST, minuutti. Loppui eilen illalla kämpästä mehu. Tottunut iltapalalla ja aamulla juomaan mehua, nyt sitten horkkainen olo kun ei ole sokerilitkua saanut. Anoppilaan kohta, ei kiinnostais ja ahdistaakin. Niin joo, ois se kiva, kun tunnin imurileirin jälkeen ei kysyttäis ensimmäisenä, koska sä peset yläkerran ikkunat, etkö muista, että lupasit? Joo...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tulen jonoon odottamaan että avaaja arkkihomo lutkuttaa?
Jos ei riemumielellä lutkuta niin onneksi on jonossa apuja! :D
Tammelan makkaramarkkinat odottavat onneksi kuski niin voi keskittyä oluen särpimiseen..
Makkarakoreografia selvillä!

"Makkarassa on kaksi päätä toinen pää ja toinen pää..
troisesta päästä kun puristaa niin toinen pää häviää!
Makkarassa on kaksi päätä..
Toisestä päästä kun puraisee niin toinen pää häviää..
Makkarassa on kaksi päätä..!"

()Kukahan kaljapäissään tämän keksi? Kieltäydyn tämän makkaralaulun keksijän kunniasta! ;)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oli taas niin vitun pahalla päällä aamusta...mutta yks puhelu juurikin siltä hullulta murhamiesskiniltä sai aika hymyn kasvoille. Se piru oli menny ostamaan kaks kassillista vaatteita mun pojalle kirppikseltä, koska pojan "kusipääluuseri-isä" kuten hän sanoi ei kuitenkaan mitään osta saati välitä. Söpöä häneltä, oon ihan ihmeissäni. Awww.

Kontulaan olivat menossa kaljotteleman toisen hullun kanssa, toivottavasti eivät tapa yhtään neekeriä siinä sivussa.
IngloriousBastard
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 23.11.2009 15:40
Viesti:

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja IngloriousBastard »

Loma alkoi. Hämmentävää. Nukuin 16h univelkoja pois. Täytyy lähteä tänään juhlimaan kaverin kanssa yhteissynttäreitä. Ehkä siinä pääsee täydellisen tekemättömyyden ja lusmuilun makuun.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiirettä pitää. Hikeä pukkaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Oli taas niin vitun pahalla päällä aamusta...mutta yks puhelu juurikin siltä hullulta murhamiesskiniltä sai aika hymyn kasvoille. Se piru oli menny ostamaan kaks kassillista vaatteita mun pojalle kirppikseltä, koska pojan "kusipääluuseri-isä" kuten hän sanoi ei kuitenkaan mitään osta saati välitä. Söpöä häneltä, oon ihan ihmeissäni. Awww.
Kontulaan olivat menossa kaljotteleman toisen hullun kanssa, toivottavasti eivät tapa yhtään neekeriä siinä sivussa.
Seuraava isäehdokas on jo valittu? Ei voi kuin todeta, että laatu vain paranee.
Paras päivä ikinä.
RP

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi, voin olla sun henkisenä tukena. Mutkin pistettiin pesemään ikkunoita, makkari jo valmis. Hitaasti hyvää tulee.
Manaaja

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oli taas niin vitun pahalla päällä aamusta...mutta yks puhelu juurikin siltä hullulta murhamiesskiniltä sai aika hymyn kasvoille. Se piru oli menny ostamaan kaks kassillista vaatteita mun pojalle kirppikseltä, koska pojan "kusipääluuseri-isä" kuten hän sanoi ei kuitenkaan mitään osta saati välitä. Söpöä häneltä, oon ihan ihmeissäni. Awww.
Kontulaan olivat menossa kaljotteleman toisen hullun kanssa, toivottavasti eivät tapa yhtään neekeriä siinä sivussa.
Seuraava isäehdokas on jo valittu? Ei voi kuin todeta, että laatu vain paranee.
Virheistä on opittu; ei enää ikinä työtöntä rekkamiestä.
ninnithequeen

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Riemumieli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oli taas niin vitun pahalla päällä aamusta...mutta yks puhelu juurikin siltä hullulta murhamiesskiniltä sai aika hymyn kasvoille. Se piru oli menny ostamaan kaks kassillista vaatteita mun pojalle kirppikseltä, koska pojan "kusipääluuseri-isä" kuten hän sanoi ei kuitenkaan mitään osta saati välitä. Söpöä häneltä, oon ihan ihmeissäni. Awww.
Kontulaan olivat menossa kaljotteleman toisen hullun kanssa, toivottavasti eivät tapa yhtään neekeriä siinä sivussa.
Seuraava isäehdokas on jo valittu? Ei voi kuin todeta, että laatu vain paranee.
Höpönlöö, ne on vaimonsa kans onnellisesti naimisissa. Jos rekkiksen näkis ni varmaan ampuis, niin paljon sekin sitä nykyään vihaa valheittensa ja velkojensa takia. Ja siksikin ettei rekkistä kiinnosta omat lapsensa paskan vertaa on sille aika myrkkyä. Hauska heppu se on, mut vihasena kännissä ku on ni en menis lähelle tummaihoisena ;) Semmosii ne oululaiset hullut on. Musta on vaan kivaa että vanhat kaverit tollee välittää vaikkei olla aikoihin nähty, netissä ja puhelimessa vaan juteltu.

EDIT: se on työssäkäyvä ihminen.
Manaaja

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Hauska heppu se on, mut vihasena kännissä ku on ni en menis lähelle tummaihoisena ;)
Heh, hihi!
ninnithequeen

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun naapuri pohattaskinini voittaa tämänkin kisan, se on miljoonasti hotimpi ja komeampi. Et voi voittaa mun skiniä. Se on skineistä skinein.
ninnithequeen

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:Mun naapuri pohattaskinini voittaa tämänkin kisan, se on miljoonasti hotimpi ja komeampi. Et voi voittaa mun skiniä. Se on skineistä skinein.
Onks silläki neljä natsimerkkiä tatuoituna kropassa :lol:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti:Mun naapuri pohattaskinini voittaa tämänkin kisan, se on miljoonasti hotimpi ja komeampi. Et voi voittaa mun skiniä. Se on skineistä skinein.
Kuva


?
Manaaja

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Eihän toi ninnin natsipelleskini edes ole skini. Ainoastaan natsipelle. :(
RP

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja RP »

ninnithequeen kirjoitti:
RP kirjoitti:Mun naapuri pohattaskinini voittaa tämänkin kisan, se on miljoonasti hotimpi ja komeampi. Et voi voittaa mun skiniä. Se on skineistä skinein.
Onks silläki neljä natsimerkkiä tatuoituna kropassa :lol:
Tuskin, koska on skini. En ole nähnyt ilman paitaa ulkona, lapsialue!
Phil Anselmo look-a-like.
RP

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:Ylermi, voin olla sun henkisenä tukena. Mutkin pistettiin pesemään ikkunoita, makkari jo valmis. Hitaasti hyvää tulee.
Nyt on olohuoneen ikkunatkin hoidettu. 4h kahden huoneen ikkunoiden pesuun. Olen selkeästi vedossa tänään. Josko saisi seuraavaksi keittiön ikkunat, varaan pari tuntia, voin tehdä samalla tähdellisiä asioita.
ninnithequeen

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Eihän toi ninnin natsipelleskini edes ole skini. Ainoastaan natsipelle. :(
Ton kun kertoisin sille ni sua vois sattuu nenään :D
Manaaja

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eihän toi ninnin natsipelleskini edes ole skini. Ainoastaan natsipelle. :(
Ton kun kertoisin sille ni sua vois sattuu nenään :D
Voi vitsi. Elämme jännittäviä aikoja.
IngloriousBastard
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 23.11.2009 15:40
Viesti:

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja IngloriousBastard »

Näemmä tänne valuu citystä ja eräältä toiselta palstalta kirjoittajia aika tasaisella tahdilla.
ninnithequeen

Re: Lutkille lauantaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Eihän toi ninnin natsipelleskini edes ole skini. Ainoastaan natsipelle. :(
Ton kun kertoisin sille ni sua vois sattuu nenään :D
Voi vitsi. Elämme jännittäviä aikoja.
No daah...
Vastaa Viestiin