Maanantaimölli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ei ahdista, on helppo pierrä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menkää nugguu, minäkin menen että jaksa MVP:n hommaa aamusella!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, loman jälkeinen maanantai, ihkuu!
Dumis

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lueskeskelin dyynisähköposteja ja nauratti vallan paljon se kun eräs naikkonen oli päättänyt lähettää koko konsernin kattavalla postituslistalla ilmoituksen "maito loppui, lähettäkää lisää!". Siihen tietysti ja nohevasti oli vastailtu ympäri eurooppaa eri maista että "get 'em milk!" :P
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Pari kesulia automatkalla siirtyessä möksältä takas tänne sivistyksen pariin, oli kyllä ihmeen maullaan ajankohtaan (ma klo 7!) nähden. Vähän ehkä tirsaa nyt ja illalla pakkaamaan, keskiviikkona muutto. Varsin nice ettei tarvee enää juosta noita asuntonäyttöjä sunnuntaisin. Saapa nähdä kuinka sit uusilla hoodseilla rupiaa viihtymään.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä voi renkaan ostaminen olla hankalaa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolleroinen, oon viimeisenä firman kisaveikkauksessa eli 70/70. Pitäis ehkä töitäkin tehdä, mutku sitku niinku ei naposta. Jatkan turvallisessa välitilassa, jossa en tee mitään hyödyllistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Kyllä voi renkaan ostaminen olla hankalaa!
Siis nimenomaan yhden autonrenkaan? Voi varmasti ollakin. Ja voi olla kallistakin.
Myyvät ei oota! Ja Vianorilla on puhelimessa joku mimmi, joka ei osaa vastailla mun kysymyksiin. Euromasterilla sanoivat suoraan ettei löydy hyllystä ja suosittelivat soittamaan muualle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei ole aikaa, tarvitsen renkaan eilen!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sää näyttää hyvältä molemmin puolin maata oikeaan aikaan. Keskiviikkona on kesäjuhlat ja Helsingissä pitäisi olla lämmintä ja paistaa aurinko. Torstaina paranneltaneen rapuja kotona, ja arskan pitäisi paistaa. Perjantaina Napapiirillä lämpöistä ja aurinkoa, loistokasta.

Hb 142, että ei se väsy ainakaan siitä johu. Nyt väsyttää siksi että surauttelin eilen paitaa kokoon ja menin nukkuun vasta yheltä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei taija päästä Nita ja sen poikaystävä uimaan tänään...+11 ja sataa, juu en päästä niitä mereen. Kestetään riehumista sitten täällä kotona sisällä samalla kun poika karjuu ja äiti yrittää epätoivoisesti tehdä kotihommia ja juoksee lasten sotkujen perässä 7-kilonen kainalossa. I love my life.

Saaks mennä lakkoon?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ei ole aikaa, tarvitsen renkaan eilen!
Kysy Tirestä? Mikä on nyt se merkki jota kaipaat? Eikös ne Misukkaa Volgiin laita nykyään ensiasennuksena?
Kysyin jo, ei ole.

Hauskaa soitella rengasliikkeisiin, kaikki tarjoaa eri vaihtoehtoja.

"Joo, kyllä siihen kannattaa tää Nokia laittaa, tää on testivoittaja (ja maksaa tuplasti muihin verrattuna)"

"Ei löydy tätä varastosta, pitää vaihtaa kaksi rengasta. Tehtaalta voit kyllä kysellä sopivaa..."
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meni aamulla myöhään rikon luontoa vastaan ja käynnistän auton jos pari tippaa olisi bensistä kotterossa?
Meen hei nyt mä meen..

(Homot!) :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Konalan Rengas! :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:Miten se voi olla niin vaikia muistaa että jos sovitaan että tehään jokua asia yhessä niin silloin tehään se asia yhessä eikä mennä sooloileen? Ois nyt edes voinut ilmottaa että "olen nyt menossa tekemään sitä minkä sovimme tekevämme yhdessä".
Ja sitten kun tämä omituinen käytös kuvataan verbaalisesti tai kirjallisesti, niin suututaan. Niinkö? No eikö se nyt kannattais käyttäytyä niin että sitä kestää ruotia. Aikuiset ihmiset! :shock:
Ja kyseessä on vielä tyyppi joka "rennolla läpänheitolla" on suututtanut enemmän kuin yhden ihmisen. Se sen rento läpänheitto ei oo rentoa läpänheittoa muiden kuin itsensä mielestä, muiden mielestä se on täyspainoista vittuilua. Huumorimielellä tietty.

Muuten menee ihan hyvin.

Joo no ehkä sanoin vähän kärkevästi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
RP

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja RP »

Kaatosade. Kiwa lähteä ulos mun ihkuissa uusissa korkkareissa, juhlapuvusta puhumattakaan. Hiuksetkin menee varmaan vituiksi, ja meikit poskelle. Sateenvarjo, mikä se semmonen on!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomentapäivää!
Tiesinpäs, että joskus se päivää paistaa risukasaankin. Tiesin tiesin. Oon löytäny meille unelmakodin! :h: Luksusta. (Saan hehkuttaa välillä, eikö niin?)
Kesälomaan neljä viikkoa. Ei paha.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ärrinmurrin. Nyt ei kyllä nappaa lainkaan. Iltapäivällä yhden tarjouskilpailun tarjousten avaaminen ja pitäis kai olla skarppina. Masentaa kyllä hippasen sekin, että rakkaimpani lähtee huomenna Japaniin ja jään yksinäni tänne synkkään kotimaahan painamaan duunia. Vaikka olen toki onnellinen hänen puolestaan.

Kissoista nuorempi ei myöskään tykkää, kun meillä pakataan taas matkalaukkuja. Protestoi kusemalla mun treenikassiini, vaikka mä en oo ees mihinkään lähössä :x Tää katti kyllä palvoo miestä ihan täysin, päivystää taas varmaan eteisessä koko reissun ajan ja odottaa isäntää kotiin.
Dumis

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lounas syöty ja nyt alan pikkuhiljaa palailemaan maapallo nimiselle planeetalle. Iltasella luvassa syntien sovitusta kämpän kuurauksen muodossa. Huomenna alkaa sporttailu taasen, tulihan tuossa kolmen viikon aikana jopa kerran salillakin käytyä :roll:
ninnithequeen

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:Huomentapäivää!
Tiesinpäs, että joskus se päivää paistaa risukasaankin. Tiesin tiesin. Oon löytäny meille unelmakodin! :h: Luksusta. (Saan hehkuttaa välillä, eikö niin?)
Kesälomaan neljä viikkoa. Ei paha.
Hehkuta rakas muru vaan, mutta alueesta en tykkää :lol:
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Melkein viikon kestänyt flunssantapainen, joka ehti jo melkein parantua, on nyt iskenyt uudella tavalla. Korviin koskee ja tuntuu kuin koko pää olisi "kuplassa". Onkohan tää vakavaa?!

Kurkku on vain ihan vähän kipeä enää, mutta ääni ei ole edelleenkään palannut (on tässä siis viikon aikana äänikin lähtenyt - se tosin varmaan johtu ryyppäämisestä).

EDIT: Ja minähän olen todella harvoin kipeä, joten ottaa aivoon!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:Melkein viikon kestänyt flunssantapainen, joka ehti jo melkein parantua, on nyt iskenyt uudella tavalla. Korviin koskee ja tuntuu kuin koko pää olisi "kuplassa". Onkohan tää vakavaa?!

Kurkku on vain ihan vähän kipeä enää, mutta ääni ei ole edelleenkään palannut (on tässä siis viikon aikana äänikin lähtenyt - se tosin varmaan johtuu ryyppäämisestä).
Tarjottiinko viskiä tutuille kun on kurkku noin karheana?
Olet siis unelmatilassa, sordiino päällä!
Niin ja sitä saa mitä tilaa..
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
Hehkuta rakas muru vaan, mutta alueesta en tykkää :lol:
Hahaa, etpäs pysty pilaamaan mun fiilistä! 8)
"Home is where the heart is"..ja itä-Helsingissä on kuin onkin hyviä alueita. (Esim. juurikin tää mun nykyinen rantamesta, ja sitten se tuleva "rantamesta".) Meri on tärkeä elementti. Tosin ei se asunto missään rannalla ole..
Oon muuten ekaa kertaa elämässäni avoliitossa (hui). Niinku virallisesti. Tai siis 1.7 on virallista.
Tupakkalakko on alkanu jotenki uudestaan vituttaa suunnattomasti, mut ehkä tää tästä. Meen sinne tupakkaklinikalle taas tänään..ties vaikka ne vois jotenkuten jeesaa mua. Hmphf. (Osittain muuten tän röökihomman takia mun teksti on näin rönsyilevää; keskittymishäiriöt on kuulemma ihan normaaleja vieroitusoireita. No daah!)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Vesper »

210€ renkaasta töineen, aika kallista. Ja kaiken lisäksi kesärenkaat vaihtanut Vianor oli laittanut renkaisiin jotkut väärät pultit, paskiaiset!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaimölli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mua ahdistaa, mut en lannistu. Vedin äsken toisen rotevan lämpimän. Eilisestä taitaa olla hiukka miinuskaloria :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin