Keski-vitun-viikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joo. Piti tehä vaik mitä kivaa tytön kans mut kaverit ulkona kiinnosti enemmän. Ois viihduttäny poikaa ku äiti imuroi ja pesee lattiat
Niinno, emmäkään osais arvostaa kivana yhteisenä tekemisenä kiljuvan pennun vahtimista sillä aikaa kun toinen tekee perusteellista siivousta. Ihme juttu.

Oishan se tietty varmasti kiva saada siivottua kunnolla ja harmittaa kun ei voi sitä tehä, mut ei nyt ehkä kauheen yllättävää jos tyttö ei taho viettää vikaa päivää suomessa pariin viikkoon siivous/huuto/kakka-sisältöisenä vaan kavereitten kanssa hyvässä säässä.
Daah!

Oltais tehty kiva kiva maljakko, kerätty kukkia, tehty ruokaa yhessä, palapelejä yhessä?

Pieni hetki pikkuveljen kanssa oli kuitenkin liikaa. Onhän 7,5 v, joo tajutaan. Mut laatuaika äidin kans ei kelpaa ni ei sitte.

Peruutin loppuviikonkin vieraiksi tulijat, niin paljon vitutti, ja nyt ei ees enää huvita siivoata. Vittujako ne tänne tulee, mulla varaa oo ees mitään hyvää tarjota.

Hauskaa Syntymäpäivää taas meille kaikille!
Manaaja

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mua naurattaa. Mua itkettää. Mua naurattaa. Mua itkettää. Mua itkettäänaurattaa. Mua säälittäänaurattaajaitkettää. Pitäiskö näitä viestejä alkaa pikkuhiljaa lähettää jollekin sosiaaliviranomaiselle?
ninnithequeen

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Mua naurattaa. Mua itkettää. Mua naurattaa. Mua itkettää. Mua itkettäänaurattaa. Mua säälittäänaurattaajaitkettää. Pitäiskö näitä viestejä alkaa pikkuhiljaa lähettää jollekin sosiaaliviranomaiselle?
Joo. Sun. Just nimenomaan sun.

Pienet ilonhetket on aina jees, mutta kun elämä muuten potkii joka suunnasta päähän ja täällähän kökötän ni ihmekkös tuo.

Turvaverkkoa luulin olevan, paskat. Kaikki peruu. Paljon pannaan vetoo et huominen hammaslekuri-aika joudutaan perumaan ku sylikummitäti (joka ei ole edes koskaan hoitanut poikaa aiemmin) keksii parempaa tekemistä?

Onko sun äiti kuolemassa juuri syöpään? Hautasitko juuri itse oman sylikummitätisi täysin yllättäen? Onko sulla huoli, mummistasi, veljestäsi, äitisi firmasta ja varsinkin isästäsi? Oletko sä yksin ollut 24 h kohta puolivuotiaan kanssa joka vitun päivä? Yhden yön erossa. Hei ny suksi jo vittuun niitten kommenttejes kanssa, ei oo hauskaa enää ees.

PS. Viimeksi tänään olin ITSE sosiaaliviranomaisiin yhteydessä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tää ei oo millään pahalla: mut etsä just ite peru noita visiittejä?

Hyvä että otit sossuihin yhteyttä :) ps. elatusmaksuja rekkikseltä? Joku viiskymppinen sillon tällön livenä on perseestä, sen paskan ei kuuluis enää edes näyttäytyä paitsi ulosottotilaisuudessa, missä siltä otetaan spermatallenteista rahat.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Tää ei oo millään pahalla: mut etsä just ite peru noita visiittejä?

Hyvä että otit sossuihin yhteyttä :) ps. elatusmaksuja rekkikseltä? Joku viiskymppinen sillon tällön livenä on perseestä, sen paskan ei kuuluis enää edes näyttäytyä paitsi ulosottotilaisuudessa, missä siltä otetaan spermatallenteista rahat.
Elatusmaksuja rekkikseltä???? Sen nimeä ei ole edes papereissa, mun pojan sukunimi on MUN sukunimi. Yhen tutteli-purkin jos tois tai maksais velkansa ni voisin nostaa hattua, hyvin vähän tosin.

MITÄÄN ei ole poika siltä saanut paitsi 6 vierailukertaa. Thats it. Ja samalla pummattiin multa rahaa "lainaksi". Ja kun kävi kaupassa ja apteekissa ni hups, siirs mun viimeset eurot omalle tililleen.

Isovanhempia pojalla ei nyt oikein ole, toinen mummo makaa sairaalassa kuolemassa, toinen pitää yhteyttä sillon kun jaksaa meilitse, tavattu ei ole koskaan. Toinen vaari huolehtii vaan vaimostaan (äitini) ja toinen asuu Saksassa. Tietämättä edes pojanpojastaan (on tshekkiläinen)

Ni mikä vitun turvaverkko mist kaikki aina puhuu? Ne kaikki sadat kaverit jotka lupas ottaa lapsen hoitoon ku se syntyy? Joopajoo.

Tuhannet kiitokset kuitenkin heille jotka ovat meitä auttaneet konkreettisesti vaunujen ja vaatteiden ja muun osalta.

PS. Elppa, se sun vaunujen "makuu"osa meni täydellisesti uusien rattaiden alaosaksi, ja sinne mahtuu tavaraa :D
Manaaja

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Onko sun äiti kuolemassa juuri syöpään? Hautasitko juuri itse oman sylikummitätisi täysin yllättäen? Onko sulla huoli, mummistasi, veljestäsi, äitisi firmasta ja varsinkin isästäsi? Oletko sä yksin ollut 24 h kohta puolivuotiaan kanssa joka vitun päivä? Yhden yön erossa. Hei ny suksi jo vittuun niitten kommenttejes kanssa, ei oo hauskaa enää ees.
Kun sä reppana et itse tajua pätkääkään miten sairaita noi sun viestisi ovat mitä tänne kirjoitat. Ne eivät ole millään tavalla henkisesti ja tunne-elämältään edes lähellekään tasapainoisen ihmisen tekstiä. Enkä mä puhu nyt sun ainaisista paskanhaistatteluistasi mua kohtaan vaan siitä tyrmäävän tunteettomasta ja empatiakyvyttömästä tyylistä miten puhut läheisistäsi ja rakkaimmistasi. Aina vain syitä ja lisää syitä miksi itse saat käyttäytyä kuin paskanaama mutta vaadit toisilta itseäsi kohtaan pelkkää priimaa sillä verukkeella että sulla vaan nyt menee ihan vitun paskasti ja näet itsesi sen suhteen täysin syyttömänä uhrina.

Koska sä olet esimerkiksi viimeksi jeesannut itse sitäkin äitiystävääsi jota halveksit kun "sillä on sentään äijä kotona auttamassa, mulla ei", ja vaadit siltä sillä perusteella mielessäsi apua sun elämäsi ylläpitoon? Kaikkien pitää aina antaa ja jakaa sulle, mutta koska sä olet itse antanut ja jakanut näille muille? Ja ihan turha ruikuttaa että eihän sulla mitään ole. Kyllä sulla on. Ne ei ole isoja juttuja, mutta jos ne jättää tekemättä, niin alkaa ihmiset kummasti kaikkoamaan ympäriltä ja olemaan tekemättä sun suuntaasi niitä palveluksia. Ihmiset odottavat vastapalveluksia.

Mä olen itse seurustellut YH-äidin kanssa, joka on kolmen lapsen sellainen. Kovin paljoa ei fyrkkaa ollut, ja aina sai tapella maksamattomien isyyslunnaidenkin kanssa. Elämä oli taloudellisesti aika vaatimatonta, mutta silti se sai aina hommat luistamaan, kun se otti itse vastuun perheestään ja kohtalostaan. Vuoden sisään siltä kuoli silloin kymmenisen vuotta sitten oma isä ja äiti peräkkäin, todella yllättäen, joten et sä ole tämän maailman ainoa yksinhuoltaja, jonka elämässä on vastoinkäymisiä ja vaikeuksia. Teidän kahden elämän onnellisuudessa on silti kuuden kilometrin välinen kuilu ihan vain siksi, että toinen teistä on kykenevä ottamaan vastuuta siitä omasta elämästään ja toinen ei.
ninnithequeen

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
Koska sä olet esimerkiksi viimeksi jeesannut itse sitäkin äitiystävääsi jota halveksit kun "sillä on sentään äijä kotona auttamassa, mulla ei", ja vaadit siltä sillä perusteella mielessäsi apua sun elämäsi ylläpitoon?
.
Vein neljä kassillista vaatteita, lääkkeitä vauvan mahavaivoihin ja olin muutenkin tukena. Nyt mua ei enää vissiin tarvita, ovat tietty mökillään koko kesän ja mul ei oo seuraa hänestäkään. Sekin vituttaa. Ei se sen vika ole, mutta otti päähän se valitus kun on kuitenkin koko ajan joku apuna!

Toinen tuleva äiti sai kans pari kassillista vaatteita kun vaivautui kylään mahansa kanssa.
RP

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Syötiin tytsän kanssa liikaa sipulia. Kova tykkisota ja kaasunaamareille olisi tarvetta.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Sola »

Tein vahingossa ihan vitun hyvää iltapalaa, söin liikaa ja nyt on ähky.
Love it.

Tarttis varmaan hankkia makkariin tuuletin kun on niin perkeleen (ihananihanan) kuuma. Mä rakastan kesää(kin) mut makkari sais olla viileempi kun ei meinaa uni tulla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Meniskö nukkumaan vai kattoisko vähän Dexteriä? Elämän suuria valintoja...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lauantain ohjelma uusiksi, mutta väärään suuntaan. prkl.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

life is still sooo good. Biitsipävä perhosen kanssa, tuskinpa tuo lapsonen(kaan) tuosta häiriinty vaik vähä särpäilinkin. Iloselta näytti ja kivaa oli. Nyt yssin partsil viimmoset kaliat ja sit nukkummaa muitten sekaan. Väskä väskä zzz... Eiliset bileet oli perfecto. Namnam.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninni hei. Jostain käsittämättömästä syystä oon hukannu sun nron, soittelin parit nropalvelusoitotkin mut ei löy'y. Mut siis assia ois olt onnittelut. Hyvää syntymäpäivää!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:ninni hei. Jostain käsittämättömästä syystä oon hukannu sun nron, soittelin parit nropalvelusoitotkin mut ei löy'y. Mut siis assia ois olt onnittelut. Hyvää syntymäpäivää!
My darling, not yet?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Vaola kirjoitti:Hahah... Ihan sairaan hauska. Tolonen yritti salaa sihauttaa olohuoneessa olusen auki. Viereisestä huoneesta pamautettiin heti: "T .....!!!" :D
Amatööri. Pitää käyttää pyyhettä äänenvaimentimena.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niba kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:ninni hei. Jostain käsittämättömästä syystä oon hukannu sun nron, soittelin parit nropalvelusoitotkin mut ei löy'y. Mut siis assia ois olt onnittelut. Hyvää syntymäpäivää!
My darling, not yet?
no jotenki liki ainaki. N tnx, b
ut i'm not your darhhling.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keski-vitun-viikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:ninni hei. Jostain käsittämättömästä syystä oon hukannu sun nron, soittelin parit nropalvelusoitotkin mut ei löy'y. Mut siis assia ois olt onnittelut. Hyvää syntymäpäivää!
My darling, not yet?
no jotenki liki ainaki. N tnx, b
ut i'm not your darhhling.
I'm proud of that..
Mylwin kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Hahah... Ihan sairaan hauska. Tolonen yritti salaa sihauttaa olohuoneessa olusen auki. Viereisestä huoneesta pamautettiin heti: "T .....!!!" :D
Amatööri. Pitää käyttää pyyhettä äänenvaimentimena.
En ymmärrä, mähän avaan oluttölkin ihan missä huoneessa haluan, ilman mitään patinraiskaajia! 8)
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin