Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Vittupersesaatana. Esittelin kaks tyyppiä toisilleen, enkä kerta kaikkiaan kestä, jos ne nyt panee tai suunnittelee alkavansa paneen. Vittupersesaatana. Did I create a monster?
No panee panee!
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti:
No panee panee!
Ni, kerta kumpikaan niistä ei kerta oo ees nyt facebookissakaan! Mä luulin ihan, että mulle olis jo nykyään yks ja sama, kenen kanssa toi toinen tekis mitä, mutta ei vaan niin ookaan. Ja saleenhan ne panee kun toinen on ihana ja toinen jostain ihmeen syystä joka jätkän mielestä vastustamaton. Tää jälkimmäinen on kyllä ihan kiva, mutta en tajuu, mihin toi joka jätkän mielestä vastustamattomuus perustuu. Mut kai se vaan on. Vittupersesaatana. En kestä.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
No panee panee!
Ni, kerta kumpikaan niistä ei kerta oo ees nyt facebookissakaan! Mä luulin ihan, että mulle olis jo nykyään yks ja sama, kenen kanssa toi toinen tekis mitä, mutta ei vaan niin ookaan. Ja saleenhan ne panee kun toinen on ihana ja toinen jostain ihmeen syystä joka jätkän mielestä vastustamaton. Tää jälkimmäinen on kyllä ihan kiva, mutta en tajuu, mihin toi joka jätkän mielestä vastustamattomuus perustuu. Mut kai se vaan on. Vittupersesaatana. En kestä.
Toivotko ihmiskunnan kuolemaa?
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti:
Toivotko ihmiskunnan kuolemaa?
En, ku sitä, et kaikki haluis panna muakin, jolloin voisin antaa niille kaikille rukkaset ja ryhtyä kaikkien muiden naisten kanssa valittamaan, kuinka kaikki miehet aina vaan tuijottaa tissei ja tekee itteensä tykö ja yrittää olla mielin kielin ja soittelee ja lahjottaa ilmaseks lautapelejä.

Pitäis lähtee puolen tunnin päästä tanssitunnille, mut en pysty keskittyyn varmana mihkään, kun toiset vaan panee ja panee ja panee.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Toivotko ihmiskunnan kuolemaa?
En, ku sitä, et kaikki haluis panna muakin, jolloin voisin antaa niille kaikille rukkaset ja ryhtyä kaikkien muiden naisten kanssa valittamaan, kuinka kaikki miehet aina vaan tuijottaa tissei ja tekee itteensä tykö ja yrittää olla mielin kielin ja soittelee ja lahjottaa ilmaseks lautapelejä.
Niin. Kyllä mä muistan, että muakin nuorena vitutti, kun kaikki naiset ei halunneet panna mun kanssa, vaan kavereideni kanssa. Elämä on.

Täytyy vaan hyväksyä oma tasonsa, muuta ratkaisua ei ole.

Kohta joku pelle ryntää kertomaan, ettei mitään tasoja ole olemassa. On ne olemassa.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Niin. Kyllä mä muistan, että muakin nuorena vitutti, kun kaikki naiset ei halunneet panna mun kanssa, vaan kavereideni kanssa. Elämä on.

Täytyy vaan hyväksyä oma tasonsa, muuta ratkaisua ei ole.

Kohta joku pelle ryntää kertomaan, ettei mitään tasoja ole olemassa. On ne olemassa.
Kai sä olit kolmekakkosen jo naimisissa? Ja tasot, joo, mutta mua ei kiinnosta rumat ja tyhmät miehet! Yleensä kai naisen kuuluis olla vielä se nätimpi osapuoli, joten mun todella tarttis ottaa ruma mies. Mutta mielummin oon yksin.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Niin. Kyllä mä muistan, että muakin nuorena vitutti, kun kaikki naiset ei halunneet panna mun kanssa, vaan kavereideni kanssa. Elämä on.

Täytyy vaan hyväksyä oma tasonsa, muuta ratkaisua ei ole.

Kohta joku pelle ryntää kertomaan, ettei mitään tasoja ole olemassa. On ne olemassa.
Kai sä olit kolmekakkosen jo naimisissa? Ja tasot, joo, mutta mua ei kiinnosta rumat ja tyhmät miehet! Yleensä kai naisen kuuluis olla vielä se nätimpi osapuoli, joten mun todella tarttis ottaa ruma mies. Mutta mielummin oon yksin.
Miten ois ruma ja fiksu mies? Niitäkin on.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Miten ois ruma ja fiksu mies? Niitäkin on.
En tunne yhtään tollasta. Liian paljon hyvännäkösiä vaan. Mut nyt tarttee mennä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pönttö nastis lakkaa jo dissaamasta ittees!111
Prepare for the worstest.
elco

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Miten ois ruma ja fiksu mies?
Tyhmä ja komea!
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Miten ois ruma ja fiksu mies?
Tyhmä ja komea!
Mä olen jo varattu.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

swirl kirjoitti:Tuntuupa taas omat ongelmat, angstit ja uupumukset pieniltä asioilta. Yksi tuttu on saanut aivoverenvuodon ja kaikenlaisia komplikaatioita ja on teholla :( Yritänpä taas vaihteeksi olla vinkumatta turhista, kun kaikki on oikeasti ihan pirun hyvin...
Voi tku, otan osaa :( Toivottavasti toipuu. Tätini, josta sulle kerroinkin, on edelleen koomassa. On nyt kahdeksatta viikkoa. On avannut silmiään ja pitää niitä auki, mutta ei ainakaan pysty kommunikoimaan mitenkään.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Miten ois ruma ja fiksu mies?
Tyhmä ja komea!
Ei näitä enää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Miten ois ruma ja fiksu mies?
Tyhmä ja komea!
Ei näitä enää!
Mut jos oon hiljaa ja hymyilen vaan kauniisti?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Puutarha kasteltu.
Vuorossa etätöitä 1,5h.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:Puutarha kasteltu.
Vuorossa etätöitä 1,5h.
Tulee tahattomia naurahduksia kun kuvittelee sua ohjaamassa kameralla varustettua automatisoitua klapikonetta wlan-yhteyden yli.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivä kärsitty ja pitsaa ja chipsejä järsitty, vetäisin 30 kilsaa aamulla pyöräillen.. lepäsin pari tuntia ja kävin uimasillani kusijärvessä jossa vedenlämpö +24 celsiusta.. Ei ollut himokkaista yksinhuoltajista pelkoa, Hani turparini oli lapsosensa kanssa uimassa, lapsosen isoäiti näytti verevältä tapaukselta..

Ainiin kyllä sen heti huomaa ketä haluaa ja panee, ei kannata törmätä väliin jos sielut ov at toisensa löytäneet, puolet avioliittolaivastostakin ajaa karille!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Manaaja kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Puutarha kasteltu.
Vuorossa etätöitä 1,5h.
Tulee tahattomia naurahduksia kun kuvittelee sua ohjaamassa kameralla varustettua automatisoitua klapikonetta wlan-yhteyden yli.
Plää mitää klapikonetta ko jotain helevetinmasiinaa missä on koura ja karsinta samassa :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Minä mielelläni antaisin nastamuumiolle SäKua, vaikka Nastis vankkarakenteisena (?) tyttönä ei ehkä ihan sexuaali-ideaalini olisikaan. Mutta kun Nastis ei varmastikaan antaisi minulle vanhalle alienvinkuheinälle edes säälistä... joten nämä säkut, säpit saati ne tasot eivät toimi. Ehkä Nastikselle sivistynyt lautapelaaja, joka tason alennuksena saisi näyttää nuorelta Jabba the Hutilta?
Viimeksi muokannut Gat, 27.07.2010 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voisin mennä nukkumaan. Eilen veny puoli kolmeen ja sitä ennen kahteen.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Tyhmä ja komea!
Ei näitä enää!
Mut jos oon hiljaa ja hymyilen vaan kauniisti?
Rinnakkaisvisa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

annepa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti: Puutarha kasteltu.
Vuorossa etätöitä 1,5h.
Tulee tahattomia naurahduksia kun kuvittelee sua ohjaamassa kameralla varustettua automatisoitua klapikonetta wlan-yhteyden yli.
Plää mitää klapikonetta ko jotain helevetinmasiinaa missä on koura ja karsinta samassa :D
joo. Moottorisahan kanssa hommat on tuhertamista ja tulee liian hikiki.
Metsässä puut nurin tällä
Metsästä puut metsätien laittaan tällä
Metsätieltä puut pihaan vaikka tälläsellä
Ja puut klapeiksi tällä.

Mutta tosta puuttuu se itse tekeminen..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Prlk !! Etätyöstä ei tuu mitään!!!!1 paska tietokone. Argggh ! :evil:
Taidan kuolla huomenna töiden alle..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Charles Caldwell

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Charles Caldwell »

Hengissä! Ja huomenna alkaa loman grande finale! Kakaravapaaaa!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

McJanne kirjoitti:Meni sitten tunti tehokasta peliaikaa kehä ykkösellä, joku vatipää...
Meni sitten kaks tuntii suhaillessa yhtä kirppistä ettiessä (hakusessa simmottis autenttinen 70-luvun pyöree kiiltävä valkone keittiönpöytä) ko uskottiin saatana taas navigaattoria... En tiä mihin kaupunkiin se ois meiät halunnu viedä, moottoriteillä tuli suhattuu aika hyvin vaiks treen sisällä piti pysyy... Ei me näemmä ikinä opita. Jopa minun suuntavaisto (!!) päihittää ton helvetinkoneen.

Löyrettiin me se sit vihrosta viime, mut eihän se tiettykää enää toiminnassa ollu. =D Hommat toki kusi ton aikatauluviivästyksen takii ja duunit viäki tekemäti... (ko pukkas tärkeetä biitsikeikkaa yms yms tätä loiventeluuki =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin