Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti: Python
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Voi kertoa ettei ne tissit ole mikään autaaksi tekevä ominaisuus. Vetää puoleensa ihan vääränlaista sakkia.
En mä ole vääränlaista sakkia.
Sä rakastatkin mua ihan muista syistä.
Onks sullakin 25 miljoonaa dollaria Irakissa??
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nastamuumio kirjoitti:
Tolla nimelläkö sä sitä kutsut?
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sika, tungit väliin!111
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Onks sullakin 25 miljoonaa dollaria Irakissa??
Ei ne Irakissa ole.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tissiliiveissä? :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Sika, tungit väliin!111
Sika on toinen henkilö!

Vaadin tästä johonkin henkilöön kohdistuvasta lapsuksesta, koko tissi-energia-panos -ketjun likvidointia joko köydellä tai pyöränkettingillä!
Pyyhin Netikettiin..
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Voi voi, kun tuo Dave alkaa riehua materialismipuuskissaan heti kun silmä välttää!
NuoriD kirjoitti:Ei. Se muuttuu valehtemiseksi, jos sanot itsellesi "olen tosi kuuma kissa", vaikka objektiivisesti et olisikaan (väärinkäsitysten välttämiseksi: minulla ei ole mitään tietoa siitä miltä näytät, enkä nastiksestakaan ole koskaan kuvaa nähnyt). Toki itselleen saa valehdella. Pitää kuitenkin olla aika tymä, jos uskoo.

Ja kohta joku pelle tulee sanomaan, että kaikki voi niinQ olla tosi kuumia kissoja ja komistuksia. Eivät voi. Kauneus on jossain määrin objektiivista.
Paino sanoilla "jossain määrin".

Maailman naisista vain hyvin pieni osa on objektiivisesti arvioituna hottiksia. Tästä huolimatta maailman pariutumisikäisistä naisista hyvin suurta osaa joku/jotkut miehet pitävät hottiksina. Ei nastamuumion tarvitse näyttää photoshopatulta Adriana Limalta voidakseen pariutua onnellisesti (paitsi niiden miesten mielestä, jotka ovat idiootteja - toivottavasti et itse kuulu tähän joukkoon).

Nastis tai kuka vain voi siis aivan hyvin uskoa olevansa hottis (= jonkun mielestä ja jollakin tavoin), ilman että tässä on mitään ristiriitaa heidän objektiivisen tasonsa kanssa. Väitänpä, että sillä mitä itsestään ajattelee, on hurjasti suurempi merkitys elämänlaatuun, jos sitä verrataan vaikkapa muutaman kauneusleikkauksen aikaansaamaan parannukseen. Päätellen siitä, mitä nastis tällä hetkellä ajattelee skorettamistaan miehistä, voisi kuvitella ettei hänen olonsa lainkaan kohentuisi hankkimalla silarit, joiden perään miehet sitten kuolaavat. Ajatukset ja fiilikset olisivat todennäköisesti edelleen kielteisiä.
NuoriD kirjoitti:Mä en kyllä kerta kaikkiaan tajua tätä itselleen valehtelun ideaa. Eikö hedelmällisempää olisi yrittää oikeasti muuttaa itseään?
Huonoitsetuntoisesta hyväitsetuntoiseksi muuttuminen on oikeimpia mahdollisia muutoksia.
NuoriD kirjoitti:Jos meillä on kolme vaihtoehtoa:

1)Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet

2)Pyri muuttamaan itsesi sellaiseksi kuin haluat olla

3) Valehtele itsellesi olevasi sellainen kuin haluat olla

Niin muun mielestä vaihtoehto 3 on huonoin.
Täällä ehdotettu "valehtelu" ei ole valehtelua, vaan pitkään jatkunutta itselle valehtelua vastaan suunnattu korjausliike. Huonoitsetuntoinen henkilö pitää itseään huomattavasti vastenmielisempänä ja rumempana kuin on oikeasti, ja tämän seurauksena hänen skoretusmahdollisuutensa (jos nyt puhutaan vain niistä) ovat huomattavasti hänen omaa (fyysistä) tasoaan huonommat.

Aivopesun on tutkittu toimivan oikeasti. Sitä on varmasti tutkittu paljon enemmän kuin mainitsemaasi fyysisen tason mukaan pariutumista, johon kaikki tietävät olevan myös kosolti poikkeuksia. Jos nastis on kolmisenkymmentä vuotta alitajuisesti hokenut itselleen olevansa ruma, niin että hän on itsekin alkanut uskoa tähän, päinvastainen aivopesu tulee varmasti enemmän kuin tarpeeseen. Ja kestää varmasti kauan ennen kuin siinä on minkäänlaista riskiä päätyä pitämään itseään paremman näköisenä kuin on.

Yhteenvetona: olipa henkilö minkä näköinen vain, hänellä on hyväitsetuntoisena älyttömän paljon paremmat mahdollisuudet pariutua onnellisesti, verrattuna saman henkilön mahdollisuuksiin silloin, kun hän ei usko itseensä ja pitää itseään kelvottomana. Noista tasohommeleista voidaan alkaa puhua sitten, jos nastis ei hyväitsetuntoisenakaan skoreta toivomansa tasoisilta miehiltä. Sitä ennen emme yksinkertaisesti voi tietää, mikä hänen tasonsa edes on. Huonolla itsetunnolla sitä ei saa selville.

Hassua, että kaiken tuon ulkonäkökeskeisyytesi lomaan pudotit kuitenkin seuraavan:
NuoriD kirjoitti:Ulkonäkö ei tietenkään ole ainoa määräävä tekijä. Skorettamisessa on tietty tärkeää myös luonne ja miten tuo itsensä esiin.
Tässä muun kirjoittelusi kontekstissa tuo kuitenkin kuulostaa opitun kliseen toistelulta. Et vaikuta siltä, että olisit oikeasti ymmärtänyt tuon merkityksen. Voin olla myös väärässä, mutta jos oikeasti uskot tuohon, miksi kuitenkin aika kärkkäästi arvostelet sitä kun muut kannustavat nastista opettelemaan myönteisemmäksi ja itsetunnoltaan paremmaksi ihmiseksi?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Nastamuumio, muistelen lukeneeni vastaavantyyppistä ketjua joskus vuosi-pari sitten. Sanoisin, jos sallit, että tämän ketjun perusteella olet muuttunut parempaan suuntaan.

Näytät hyväksyvän tilanteesi ja tarpeesi siinä mielessä aiempaa paremmin, että kirjoitat niistä rennosti ja rohkeasti, ja ilmaiset toiveitasi selkeästi. Vaikuttaa siis siltä, että olet oppinut tykkäämään itsestäsi ainakin vähän enemmän. Koet, että sinulla on oikeus haluta asioita siinä missä muillakin. Tuo on minusta selvä parannus aiempaan verrattuna, ja kaiken myönteisen kehityksen edellyttämä pohja. Siksi tästä ketjusta tuli itselleni hyvä mieli, Daven rakastettavasta ja varmasti hyvää tarkoittavasta pöhköilystä huolimatta.

U can do it!
prosessi

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:No, kumminkin, asiaan, miten saisin käsiteltyä ja olan kohautuksella ohitettua nyt sitten tämän totuuden, etten juur hemaise?
Onko tuo "hemaiseva" kauneus sitten sitä ainoata tavoiteltavaa? Minun nähdäkseni kauneutta on montaa sorttia, eikä sinun edustamasi kauneuden sortti ole ollenkaan sieltä huonoimmasta päästä. Se pitää vain uskaltaa tuoda esiin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

EveryWoman kirjoitti: U can do it!
Mä olen Docin linjakkeilla ja ehdotan pikemminkin "Just do it!"-agendaa. Tämä Niken slogani on niittänyt pettämätöntä satoaan Tigerin monen sadan miljoonan dollarin harteilla. Eli nussia saa ja pitää. Vain onnistumisilla eli onnistuneilla panoilla (niitäkin tulee) voi saavuttaa korkeamman kastin parisuhdemarkkinoilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Hmm, no mä olen kokeillut tuota kerran ja siitä ei jäänyt mitenkään hyvä fiilis - jos nyt ei erityisen huonokaan (tosin silloin mulla oli ihan hyvä olla itseni kanssa, joten tilanne ei ehkä ole vertailukelpoinenkaan). Parasta lääkettä omalle itsetunnolleni on aina ollut se, kun minusta kiinnostuu joku jota itse pidän kiinnostavana. Hälläväliätyyppien taholta tulevat kehut ja ihailut voivat vain pahentaa oloa, jos itseluottamus ei ole kunnossa. Kokemusta on siitäkin.

Mut meitä on toki moneen junaan ja nastis varmaan itse tietää parhaiten, mikä auttaa.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:Voi voi, kun tuo Dave alkaa riehua materialismipuuskissaan heti kun silmä välttää!
Kun kissa on poissa, niin hiiret tanssivat pöydällä.
EW kirjoitti: Yhteenvetona: olipa henkilö minkä näköinen vain, hänellä on hyväitsetuntoisena älyttömän paljon paremmat mahdollisuudet pariutua onnellisesti, verrattuna saman henkilön mahdollisuuksiin silloin, kun hän ei usko itseensä ja pitää itseään kelvottomana. Noista tasohommeleista voidaan alkaa puhua sitten, jos nastis ei hyväitsetuntoisenakaan skoreta toivomansa tasoisilta miehiltä. Sitä ennen emme yksinkertaisesti voi tietää, mikä hänen tasonsa edes on. Huonolla itsetunnolla sitä ei saa selville.
Joskus musta tuntuu, että sä pidät mua typeryksenä. Totta kai kaikki tuo pitää paikkansa.

Kun puhun "tasosta", niin siihen tasoon kuuluu kaikki: ulkonäkö, äly, sosiaalisuus, nokkeluus, sosiaalinen status, ikä, ITSETUNTO, mieliala jne. Eli ei pelkkä ulkonäkö ole ainoa asia. Totta kai minkä tahansa em. muuttujan arvon muutos muuttaa henkilön tasoa.

On selvä, että masentuneen ja heikkoitsetuntoisen on vaikea skorettaa, ellei sitten ole aivan tajunnanräjäyttävä jollain muulla mittareilla.

Mun alkuperäinen kritiikkini koski noita banaaleja "naminami sisäinen sankari pim olet håttis" -mantroja.

Toki niitä tarjoavat tarkoittavat hyvää, ja ei niistä haittaakaan varmasti ole. Niistä saatava hyöty on kuitenkin samaa tasoa, kuin jos masentuneelle sanotaan "piristy".
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

EW, oot oikeessa varmaankin siinä, että osaan nykyään muotoilla paremmin ainakin joidenkin asioiden osalta, mitä haluaisin, enkä valita ainoastaan ja pelkästään mitään aivan tuntematonta tyhjiötä sielussani tms.
prosessi kirjoitti: Onko tuo "hemaiseva" kauneus sitten sitä ainoata tavoiteltavaa?
Kai se ainakin näkyvintä olis, ja näkyvyyttä mä nyt kaipaisin.

Tässä ketjussa mainitsemani ihmiset, jotka esittelin toisilleen, vaik ei ois pitänyt, on alkaneet ainakin viettää hetkiä keskenään. En tiiä paneeks ne tai suunnitteleeks ne panemisen tai peräti herkän ja kauniin ihmissuhteen aloittamista, mutta että mua riepoo. En tykkäis, jos ne alkais paneen tai seurusteleen mun selän takana, mutta en tod. tykkäis myöskään nähdä niiden luovan julkisesti helliä katseita toisiinsa. Enkä viitti pyytää, että alkais paneen tai seurusteleen vasta syyskuun puolella, jolloin tuskin enää oon mielenterveydellisesti siinä tilassa, että tuntuu, että mikä tahansa vois katkasta kamelin selän.
prosessi

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Onko tuo "hemaiseva" kauneus sitten sitä ainoata tavoiteltavaa?
Kai se ainakin näkyvintä olis, ja näkyvyyttä mä nyt kaipaisin.
Ei se välttämättä ole edes näkyvintä, kaikki kun on kuitenkin kiinni siitä, miten itseään tuo esiin. Luulen, että kun tulkintani mukaan olet pitkään yrittänyt olla kiinnittämättä kenenkään huomiota itseesi, on kynnys huomion herättämiselle ajan myötä noussut, jolloin helposti jättää käytettävissä olevat keinot käyttämättä, koska mieltää ihan tavallisetkin asiat liian yliampuviksi.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Mitä mä sit voisin tehdä?

Ja tää tilanne. Näin taas tota toista noista, jotka ehkä panee, ja kun on se vaan kiltti ja sulonen ja hauska ja fiksu. Olin kauan sitten ikään kuin päässyt yli siitä, ettei se tahdo panna mun kanssa, ja oon sittemmin jokseenkin jopa pitänyt sitä uskottunani (Kitinän ohella) ja kertonut sille mun itsetunto-ongelmista ja miehenpuuteongelmista ja putkimiehestä ja ton tollasta ja sittemmin jopa tästä, että mua vituttaa, kun tää yks nainen on niin jotain tosi spessua kaikkien miesten mielestä ja kuinka mua vituttaa olla kateellinen sille, kun se on kumminkin kiva ihminen. Ja nyt noi ehkä panee. Ja mä niin en ookaan päässyt yli siitä, ettei se tahdo panna mun kanssa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriD kirjoitti:Joskus musta tuntuu, että sä pidät mua typeryksenä.
Actions speak louder than words. Sanot, että ajattelet samoin kuin minäkin, mutta tekosi tässä ketjussa kertovat muuta.
On selvä, että masentuneen ja heikkoitsetuntoisen on vaikea skorettaa, ellei sitten ole aivan tajunnanräjäyttävä jollain muulla mittareilla.
Mutta kuitenkin arvostelet suht. kärkkäästi sitä, että nastikselle suositellaan itsetuntoa korjaavia toimenpiteitä, ja suosittelet niiden sijaan rintojen suurennusta? Havaitsetko ristiriidan?
Mun alkuperäinen kritiikkini koski noita banaaleja "naminami sisäinen sankari pim olet håttis" -mantroja.

Toki niitä tarjoavat tarkoittavat hyvää, ja ei niistä haittaakaan varmasti ole. Niistä saatava hyöty on kuitenkin samaa tasoa, kuin jos masentuneelle sanotaan "piristy".
Väärin. Aivopesu toimii oikeasti. Miksi kritisoit, jos olet itsekin sitä mieltä, että nastiksen mielenmaisema voisi olla häntä itseään kohtaan myönteisempikin, ja että tällä on suuri vaikutus kaikkeen edellä kerrottuun?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

nastamuumio kirjoitti:Ja mä niin en ookaan päässyt yli siitä, ettei se tahdo panna mun kanssa.
Oletko uskoutunut hänelle myös panohaluistasi? :) Kysyn, koska itse varmaan olisin, en siis vittuillakseni.

Mitä sä muuten tarkemmin ottaen siitä ihmisestä haluat? Jos saisit taikasauvan, jolla pystyisit halutessasi herättämään tässä tyypissä ihan minkälaisen tahansa kiinnostuksen itseäsi kohtaan, mitä tekisit?
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
On selvä, että masentuneen ja heikkoitsetuntoisen on vaikea skorettaa, ellei sitten ole aivan tajunnanräjäyttävä jollain muulla mittareilla.
Mutta kuitenkin arvostelet suht. kärkkäästi sitä, että nastikselle suositellaan itsetuntoa korjaavia toimenpiteitä, ja suosittelet niiden sijaan rintojen suurennusta? Havaitsetko ristiriidan?
Kun ne itsetuntoa korjaavat toimenpiteet ovat sitä tasoa, että masentuneelle sanottaisiin "piristy". Tuon kaltaisella neuvolla ei ole mitään merkitystä.

Luuletko, että masentuneen ihmisen masennus paranee, jos hänelle neuvotaan "älä ole masentunut"? Tuskin.

Miksi sitten luulet, että heikkoitsetuntoisen ihmisen itsetunto paranee, jos neuvoksi annetaan "usko itseesi"?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Täällähän on kehotettu mm. sanomaan itselle joka päivä jotakin myönteistä itsestä. Se on ihan oikea tekniikka, joka auttaa itsetunnon parantamisessa - aivopesun yksi muoto - eikä sen ehdottaminen missään tapauksessa vastaa sitä että masentuneelle vain sanottaisiin: "Piristy".
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mä veikkaan, että me ei olla kovinkaan eri mieltä todellisuudessa. Puemme vain näkökantamme sanoiksi eri tavoin.

Ja edelleen: mua ottaa päähän, että sä ilmeisesti pidät mua täytenä typeryksenä. En mä oikeasti ole mikään yksisilmäinen materialisti. Mä vain haluan käyttää esitystapaa, joka ilmeisesti herättää sussa sen kaltaisen mielikuvan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tunnusta vaan, olet, et ehkä yksisilmäinen, mutta korkeintaan kolmesilmäinen materialisti.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

EveryWoman kirjoitti:[
Oletko uskoutunut hänelle myös panohaluistasi? :) Kysyn, koska itse varmaan olisin, en siis vittuillakseni.
En oo, mutta kyllä se varmaan tajuaa, että oon pirun mustasukkainen siitä, että se on alkanut viettämään aikaa tän yhden kanssa. Siis pystyn kyllä kestämään sen, ettei mulla ja sillä ole mitään fyysistä kosketusta (ei halata tai kätellä tai mitään ja ehkä paree niin), mutta tekee kyllä tosi vaikeeta kuvitella, että sillä ehkä on jotain meneillään jonkun sellaisen kanssa, jonka tunnen. Ja sit mä oon tietty tosi jumittunut tähän kaikkeen kuvittelemiseen ja oon saanut päähäni, että kaiken sen aikaa kun oon päivät konttorissa, niin ne vaan panee ja panee ja panee keskenään, koska kumpikin ikään kuin opiskelee vaan nyt kesällä.

Jos voisin saada tilanteeksi ihan millaiseksi vain? Hmm, ehkä järjestäisin tuon yhden naisen opiskelijavaihtoon Uuteen-Seelantiin ja rakastumaan siellä tulisesti johonkuhun paikalliseen. Ja sit mä ja toi voitais olla ihan niinku ennenkin. Mä en halua, että se tyyppi häipyy mun elämästä millään muotoa, mutta ei se kai oon häipymässäkään. Siinäkään tapauksessa, että se panee tuon yhden kanssa. Eiku sä kysyitkin vaan tän miehen osalta. Mä haluisin vaan olla varma, että se jollain tasolla välittää. Mä haluaisin, että mä merkitsisin sille jotain. Ei tarttis panna, koska tavallaan mä arvostan joissain tapauksissa korkeemmalle sellaset ihmissuhteet, joissa ei panna, mutta arvostetaan.
Viimeksi muokannut nastamuumio, 05.08.2010 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Riemumieli kirjoitti:Tunnusta vaan, olet, et ehkä yksisilmäinen, mutta korkeintaan kolmesilmäinen materialisti.
En! :leuhka:
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
elco kirjoitti: Etkös sä sitäpaitsi just saanut seksiä joltain YO-puutarhurilta tmv juipilta?
No sitä luokkaa se oli. Uskovainen jazz-muusikko, joka oli ruma ja tyhmä kuin saapas ja kuorsas ihan uskomattoman jumalattomalla teholla. Sillä oli myös yli-inhimillisen karvanen selkä, mikä ei mun mielestä oo yhtä hirvee juttu kuin nuo aiemmat, mutta kumminkin varmaan yks semmonen syy, ettei se ns. tasokkaammille kelpaa senkään vertaa kuin mitä mulle kelpas.
Musta tuosta on aika helppo nousta pari leveliä ylemmäs, eli esim ei-saapastyhmä ja hiljaa kuorsaava.

Voisi jopa kuvitella, että helposti korottaisi fiksuun jazz-muusikkoon, joka jo kuulostaa aika pantavalta. Kun sä itse vaikutat fiksulta, niin luulis, että fiksuus vetoaisi toiseen fiksuun. Tyhmähän ei toisen fiksuutta huomaa.
Vastaa Viestiin