Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tuntuupa taas omat ongelmat, angstit ja uupumukset pieniltä asioilta. Yksi tuttu on saanut aivoverenvuodon ja kaikenlaisia komplikaatioita ja on teholla :( Yritänpä taas vaihteeksi olla vinkumatta turhista, kun kaikki on oikeasti ihan pirun hyvin...
Dumis

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Chevilyn kirjoitti:Eilinen meni terassilla ja shoppaillessa. Inhoan shoppailua, koska en koskaan löydä vaatteita, jotka viehättäisivät silmääni. Nirso mikä nirso.
Hmph, sanookohan miun musta kirja väärin kun muistelin että sullakin olis ollut perus-naisellisesti jotain vaatteita/kenkiä hitollinen ylimäärä?
Vai oliko se just ne kengät?

No enikeis, varmaan alle prosentti naisista inohaa shoppailua.
Viimeksi muokannut Dumis, 27.07.2010 13:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manaaja

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mikä tos arvausleikissä on niin in, kun keksitään joku uus nimimerkki ja sitten ollaan "Moi, tulin takas", ja ihmetellään, kun tän yhden lauseen perusteella se ei ole kaikille itsestäänselvää kuka on kyseessä?
Gaia

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Manaaja kirjoitti:Mikä tos arvausleikissä on niin in, kun keksitään joku uus nimimerkki ja sitten ollaan "Moi, tulin takas", ja ihmetellään, kun tän yhden lauseen perusteella se ei ole kaikille itsestäänselvää kuka on kyseessä?
Muista en tiedä mutta mulle on ihan sama keksiikö joku entisen nimimerkin ja milloin vai ei.
Chevilyn

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Dumis kirjoitti: Hmph, sanookohan miun musta kirja että sullakin olis ollut perus-naisellisesti jotain vaatteita/kenkiä hitollinen ylimäärä?
Vai oliko se just ne kengät?
Musta kirjasi ei ole vallan väärässä. Minulla on kenkiä varastossa aika iso kasa. Ostin ne kaikki samalla kerralla kun eräs liike lopetti, mutta noin yleensä en hamstraa mitään muuta kun kirjoja ja aurinkolaseja.
Dumis

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Chevilyn kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Hmph, sanookohan miun musta kirja että sullakin olis ollut perus-naisellisesti jotain vaatteita/kenkiä hitollinen ylimäärä?
Vai oliko se just ne kengät?
Musta kirjasi ei ole vallan väärässä. Minulla on kenkiä varastossa aika iso kasa. Ostin ne kaikki samalla kerralla kun eräs liike lopetti, mutta noin yleensä en hamstraa mitään muuta kun kirjoja ja aurinkolaseja.
Ok. Dumis approves.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Mitä vittua toi otsikko tarkoittaa? Helle väli Tiistai?

Helteestä tuli mieleeni, että jätin tänään rintsikat kotiin. Ei mainittavammin viilennä vaikka mekko onkin kevyt.
lol!

Onneksi ei merkitse mitään vittua ellei joku tule sitä esittelemään?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:Eilinen meni terassilla ja shoppaillessa. Inhoan shoppailua, koska en koskaan löydä vaatteita, jotka viehättäisivät silmääni. Nirso mikä nirso.
Hmph, sanookohan miun musta kirja väärin kun muistelin että sullakin olis ollut perus-naisellisesti jotain vaatteita/kenkiä hitollinen ylimäärä?
Vai oliko se just ne kengät?

No enikeis, varmaan alle prosentti naisista inohaa shoppailua.
Shoppaaminen on ehkä stressaavin ajanviete minkä tiedän! Se on ihan hirviää! Muut voi shopata, minä voin mennä siksi aikaa vaikka baariin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Joo, kyllä shoppailusta tykkäämättömiä naisia on vaikka kuinka, mutta Sinkkuelämää-sarja yms. on marginalisoinut meidät.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voi kun hyvä naiset jotka ei tykkää shoppaamisesta on ihan ROCK!
Pyyhin Netikettiin..
Chevilyn

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

.............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Chevilyn kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Joo, kyllä shoppailusta tykkäämättömiä naisia on vaikka kuinka, mutta Sinkkuelämää-sarja yms. on marginalisoinut meidät.
Voi olla. Luulen myös, että ne naiset, jotka eivät pidä shoppailemisesta pitävät asiasta yleensä pienempää meteliä kun shoppailuorientoituneemmat kanssasisarensa, jolloin saattaa syntyä helposti mielikuva siitä, että lähes kaikki naiset juoksevat mielellään rättikaupoissa hypistelemässä vaatteita, kenkiä, laukkuja tms.
Nyt olis hyvä markkinarako laittaa pystyyn vertaistukiryhmä :wink:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä ostan kaiken mahdollisen nettikaupoista, jotta ei tarttis mennä fyysisesti shoppailemaan
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja mä en tajua miten kukaan voi ostaa vaatteita tai kenkiä nettikaupasta, niitähän pitää sovittaa! Pidin ennen shoppailusta, nykyään se on vähän pakkopullaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En juuri pidä shoppailusta. Ei ole rahaa, ja vaikka olisikin, tulee huono omatunto. Sitä se lapsi teettää... Tai no urheilukamoja on kiva ostaa, kun saa lisää reenimotivaatiota.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja elco »

Shoppailu on kertakaikkiaan typerää hommaa, jollen ole ostamassa sähkö- tai polttomoottorivehkeitä tahi aurinkolaseja. Harrastuskamoja voi myös ostaa ilman suurempaa angstia.
Chevilyn

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

...........
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Shoppailu on kivaa, kun on varaa, aikaa, eikä kiljuvaa lasta vaunuissa ja toista vinkumassa sitä jätskiä heti ensimmäisenä. Saati hellettä ja miljoonaa tupeksivaa ihmistä edessä koko ajan.

Puhun nyt tavan ruokaostosreissusta.
NuoriD

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Minkään, mikä maksaa alle 100 euroa, ostaminen ei ole kivaa.

Jos kyseessä on sähköllä toimiva laite, ja se maksaa yli 100 euroa, niin sen ostaminen tod. näk. on kivaa.

Jos ko. esine ei toimi sähköllä ja se maksaa yli 1000 euroa, niin sen ostaminen tod. näk. on kivaa.
SikaMika

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriD kirjoitti:Minkään, mikä maksaa alle 100 euroa, ostaminen ei ole kivaa.

Jos kyseessä on sähköllä toimiva laite, ja se maksaa yli 100 euroa, niin sen ostaminen tod. näk. on kivaa.

Jos ko. esine ei toimi sähköllä ja se maksaa yli 1000 euroa, niin sen ostaminen tod. näk. on kivaa.
Mä perustan Westendiin päivittäistavarakaupan, jossa on tarjolla samat artikkelit kuin muissakin puljuissa, mutta lisään kaikkien tavaroiden hintaan pari nollaa perään. Katteet sekä kysyntä&tarjonta ovat kohdillaan, vaikka monopsoniahan tuossa luultavasti pyöritetään - ellei hoodeilta sitten löydy muitakin Isosta shoppailusta pitäviä lääkäreitä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jepu jepu, kämpälle löytyi ostaja. Häpi häpi.


Voisi asian kunniaksi ostaa vaikka hiukan sisäfilettä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Anne shoppaa, esimerkkejä:
Anne shoppaa kenkiä
"onko teillä harmaita mokkanahkaisia pyöreäkärkisiä kenkiä seitsemän sentin koroilla? Ai ei, no kiitos ja näkemiin"
"Ai on? No jos ne ovat sopivat niin ostan heti kahdet."
Tällä systeemillä yhdessä kaupassa ei mene kauaa. Helpotus.

Anne shoppaa tennareita
"Kas, Addun Campukset punaisena, ota heti kolmet. Ai näitä on myös mustana? No sitten kahdet punaiset ja yhdet mustat."
Toimii myös nettiostoksina, koko ei muutu.

Anne shoppaa t-paitoja
"löysinpä kivan paidan, otan heti kolme. "
Eipä tarvi heti huomenna lähteä taas ostamaan t-paitoja.

Anne shoppaa kahvinkeitintä
Netistä ensin eri merkkisten keittimien ominaisuudet, valinta, sitten netistä hintavertailu. Sitten marssitaan siihen kauppaan missä oli halvinta ja ladellaan tilaus tiskiin. Jos laitteen saa kohtuuhintaan nettikaupasta, haen sen sitten postista samalla kun käyn ruokakaupassa.

Anne shoppaa kankaita
Tätä ei voi selittää. Mua ei saa päästää AINAKAAN ompeluvimmoissa kangaskauppaan, siitä seuraa kuukauden konkurssi.

En todellakaan tykkää shoppailusta, siitä päämäärättömästä vaelluksesta eri kaupoissa hypistelemässä juttuja joita en tarvi.

Viimeksi olen shoppaillut laukkua. Mistään ei löytynyt sopivaa (=kiersin laukkukaupat läpi, edes oikeaa väriä ei löytynyt, saati materiaalia). Tai no nettikaupasta löytyi, hinta 700€. Teen itse. Jo pelkkä kiertäminen oli tuskaista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Chevilyn

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

............
Viimeksi muokannut Chevilyn, 31.07.2010 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ooh, ukkonen! <3
nastamuumio

Re: Helle väli Tiistai?! Loppuviikolla kolkutellaan mittareita?

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vittupersesaatana. Esittelin kaks tyyppiä toisilleen, enkä kerta kaikkiaan kestä, jos ne nyt panee tai suunnittelee alkavansa paneen. Vittupersesaatana. Did I create a monster?
Vastaa Viestiin