Mammailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
ninnithequeen

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuten sanoin, nää perässäjuoksijat tiedetään.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

ninnithequeen kirjoitti:Kuten sanoin, nää perässäjuoksijat tiedetään.
Tervehdys sulle ninni pitkästä aikaa.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti: Saat elcon, se ei halua mua.
Vittu mä sanon teitä naisia!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti:
Se on se välilevyn ongelma. Vanha mies alkaa jo hajoamaan pystyyn, joten pitää tarjota vaan enemmän puhetta - vähän äksöniä.
Ja mee säkin kekkuli hus siitä tuunaamaan eclipseä jonnekin vitun vaahtokylpyyn!
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Saat elcon, se ei halua mua.
Vittu mä sanon teitä naisia!
Ai, nyt sä niinku jotenkin meinaat etten mä kelpais Vespan tilalle!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja elco »

Mitä jos vaan kelattaisiin takaisin siihen aikaan ennen kun olin vara-Gandhi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oliko asiat silloin jotenkin paremmin? En millään jaksa muistaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mamikset mammailee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:
huima kirjoitti:
Se on se välilevyn ongelma. Vanha mies alkaa jo hajoamaan pystyyn, joten pitää tarjota vaan enemmän puhetta - vähän äksöniä.
Ja mee säkin kekkuli hus siitä tuunaamaan eclipseä jonnekin vitun vaahtokylpyyn!
Hei mä olen vaan kateellinen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aivan varmasti ;)
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

9 vk laskettuun aikaan; nyt pari vk lomaa ja sen jälkeen äippäloma.

Mitäköhän sitä keksisi aikani kuluksi, kai se pitää sisustaa tai tehdä muuta tyttömäistä :]
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ISO kiitos kaikille onnittelijoille! :h: Lämmitti vallan mieltä.

Kotiuduttiin tosiaan vasta eilen, koska poikanen kellersi hieman ja jouduttiin hengata valohoidossa muutamia päiviä. Muuten kaikki hyvin..mitä nyt se itse synnytys oli kaikkein kamalin kokemus ehkä ikinä (never again 8) )..mutta annan toki kaiken anteeksi, koska lopputulos oli suoraan sanottuna täydellinen. En millään meinaa uskoa, että olen tosiaan äiti, tai että me ollaan "oikea" perhe..mutta mahtavalta se tuntuu. Mieskin on muuttunu ihan uudeksi ihmiseksi (mitäköhän nappeja se vetää? ). Tosiaan kaikki on siis muuten erittäin hyvin..mutta kovasti ihmetyttää että miten tän kaiken valvomisen kanssa oikein pärjää sekoamatta? Siitä olen eniten huolissani. Muuten pärjään omasta mielestä ihan mainiosti (Kättärin henkilökunta voi olla toista mieltä).
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

^Onnea tuoreelle perheelle ja perhe-elämälle!

Ei sitä kestä sekoamatta, mutta sekaisin oleminen on ihan kivaa, jos sen ottaa sillatto! <3
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onskuponksut!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sipsille perheineen myöhästyneet onnittelut! :h:
Prepare for the worstest.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kiitos vielä kaikille!

Mulla on kriisi. Imetyskriisi. Sehän ei tee musta huonoa äitiä, jos siirrymme pulloravintoon..? Ainakin osittain. Kovin on epätoivosta tuo tissillä-äheltäminen.
(Kiukuttaa suorastaan, kun sairaaloissa ja muualla pitävät imetystä ainoana vaihtoehtona.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Sola »

^Onnittelut muru tätäkin kautta :h:

Mullakin on kriisi. Mulla on vauvakuume :(
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sipsi, kuten mä sanoin, älä ressaa :) Kyllä se pikkanen saa ravintonsa pullostakin, jos ei meinaa millään onnistua!

PS. Oli muuten aivan syötävän suloinen nuori mies :h: Hyvä ettei maidot noussu :D Toinen tuhisi niin kiltisti.. Hoih!
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Noniin, siis yrittänyttä ei laiteta, vai miten se meni.. Tai siis toki laitetaan, mut ei just nyt. 8)

Nyt se on sitten taas ihan kivasti syöpötelly tissistä, tai itseasiassa aamulla syötiin molemmat "tyhjiksi"..mutta ei tarttettu pulloa. Hyvä hyvä. Ja tänään menemme Kätilöopistolle oppimaan lisää aiheesta. Joten en mä ihan vielä aio luovuttaa. Mutta lisäravintoa meinaan kuitenkin ihan suosiolla antaa, koska en halua pitää lasta nälässäkään. Neuvolantäti kävi eilen täällä, ja sanoi myös että vielä kannattaa yrittää, mutta ei painostanu.. Tykkään tommosista ammattilaisista (en noista Kättärillä olevista psyykkaajista..) Hmm, joo..toivoa on kuitenkin.

Mutta mun uus kriisinaihe on koliikki. En tietysti voi tehdä diagnoosia muutaman illan perusteella, ja toivon todella että on joku muu syy..mutta kun se huutaa ja kirkuu epätoivoisesti illalla/yöllä useita tunteja. Näin taas eilen. :( Alkaa tulee itellekin vähän hätääntynyt olo, kun ei yhtään tiedä mitä tekis ja mikään ei tunnu auttavan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sipsi kirjoitti:Mutta mun uus kriisinaihe on koliikki. En tietysti voi tehdä diagnoosia muutaman illan perusteella, ja toivon todella että on joku muu syy..mutta kun se huutaa ja kirkuu epätoivoisesti illalla/yöllä useita tunteja.
Mitä oireita tähän huutoon liittyy? Onko esmes vatsanväänteitä, jotka tunnistaa, kun vauva kiemurtelee, kai ne piereskeleekin? Jos jatkuu yli kaks viikkoa, niin yksi keino on akupunktiopisteisiin eli lähinnä jalkapohjan hierontaan perustuva vyöhyketerapia. Muutama kerta viikon välein usein auttaa. Taitaa olla joku 25e/kerta. Meillä auttoi tosi hyvin. Miten ripeämmin keinoa käyttää, sen tehokkaampi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylivilkkaan vatsa-asukkaan vuokranantaja hyvää päivää.

Siirretään aikaa 8 viikkoa eteenpäin, por favor. Elimet, vatsanahka eikä selkäranka/kylkiluut jaksa tätä touhua enää, sattuu niin ettei syödä tai hengittää pysty ilman kipua. Panadol on vitamiiini.

Valivali x 3058. :evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Oksennustautini pahoinvointi on ajoittunut vain aamuaikaan ja kuukautisia ei kuulu. Pakkohan se oli juoksuttaa mies ostamaan raskaustestiä vaikka periaatteessa raskaus olisi hyvin epätodennäköistä, mutta tunnetusti omaan paskat nakit.

Voi sitä kokemaani hysterian määrää. Äitee kaiuttimessa (jännä, soitan aina äiteelle kun on iso hätä (en meinaa kakka)) ja minä pissaamassa tikkuun; mä pistän itteni kiikkuun valituksen säestämänä. Äitee sentään tajusi sanoa että muitakin vaihtoehtoja olemassa kuin se jos ei vauvoja halua :D

Luojan kiitos tikkuun tuli negatiivinen tulos! Ja minä juoksin juhlatupakalle partsille ja kuulen miten mies huutelee "tässä kaksi viivaa". Semmonen sätkypaniikki huuto alkoi. Koska olin ylhäällä niin en kuulut että mies huusi oikeasti "pitäiskö tässä olla kaksi viivaa". Saatana :D

Ei vauvoja, huh. Antakaa mulle saatana se sterilisaatio.


Tytsä on muuttunut parin kolmen viikon sisällä pieniä lauseita vääntelevästä pienestä papattavaksi puhekoneeksi. Todella upeaa kun pystyy kommunikoimaan oman lapsen kanssa puheella, vastavuoroisesti. Tytsän huolehtiva luonne tulee vielä enemmän esiin. Huutelee alakertaan onko äiteellä kaikki hyvin ja huutelee syömään kun ruoka on valmista <3
küllküll

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Mä muistan vielä eräänkin taannoisen sunnuntain, kun olin Ojamolta palaamassa. Oli hyvä dyykki alla, kroppa täynnä endorfiiniä, nikotiiniä ja dekokaljaa. Puhelin piippaa, viesti vaimolta > kuukautiset myöhässä (tässä vaiheessa oli siis jo kaksi lasta)

Yhdessäkään "Taistelun Englannista" -dogfightista ei ole alasammuttu ME-107 tullut tonttiin yhtä nopeasti ja yhtä isolla ulvonnalla kuin minä silloin. Pilvenlaidalta mutaiseen vitutushelvettiin ajassa 0.04 sekuntia.

Onneksi oli väärä häly.
CeDell Davis

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

^^ ja ^

Ei muuta kuin piuhat poikki!! Itse olin pitkään tuolla kannalla, mutta nyt ihan viimeaikoina on tullut sellainen olo, että eihän se nyt maailmaa kaada jos yksi nappula vielä lisää tulisi. Mä tykkään kakaroista ja kakarat tykkää musta. Ja jos toi nuorikko sen omansa haluaa tässä lähitulevaisuudessa, niin saa se optio olla auki. Kovin montaa vuotta sitä ei kuitenkaan voi vetkuttaa. Alkaa mittarissa olla liikaa kilsoja.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Mun ikä ei riitä piuhojen katkaisuun, muuten olisin ollut jo pöydällä aika päiviä sitten. Kyllä mä sitä olen ruinannut, vedonnut mielenterveydillisiin seikkoihin! :D

Tiedän että olen paha, mutta tuo KK kuvaili tilanteen sen verran hassusti, että muutama naurunpyrskähdys tuli täältä suunnasta!