Mammailu 2.0

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:No nyt menin lopullisesti sekaisin. Eli oliko se harmi fyysistä vai henkistä, siis suurimmaksi osaksi? Meinaan kun viestisi lopussa puhut fyysistä vaivoista..

Laitan rahat sektorille henkistä. Voitinko?
Bingo!
Olen siis tissihistoriani aikana fyysisesti kärsinyt niistä kerran. Se pätee mun mielestä aika hyvin tohon kohtaan juurikaan. Toki ne oli tiellä urheilussa jne.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

annepa kirjoitti: Mulla oli, mut se ei johtunut tisseistä vaan siitä että selkälihakset oli niin jumissa. Minä pöljä ajattelin fiksusti että etupuoli on jumissa ja venyttelin tissilihaksia mutta ei auttanut. Hieroja sitten sanoi että selkä on niin jumissa että hän ei saa sitä auki. Jumi lähti loppujen lopuksi jumppaamalla selkälihaksia, tissit eivät olleet jumin syy eivätkä ole pienentyneet tämän jumiepisodin jälkeen. Nyt mennään Changen asteikolla kirjaimessa E.
Siis joo, mä tiedän että osa syy on selässä. Mulla on ihan nuoresta asti ollut selän kanssa ongelmia. Nämä tissit ei vaan helpota niitä vaivoja vaan pahentaa. Ei siitä kalua koskaan tule, se on selvä.

Mä en oikein tiedä mikä mun rintojen koko tällä hetkellä on, käyn mittaamassa kunhan kerkiän. Istuvimmat on siellä F/G:n puolella melkeinpä eli oikeesti ne on sitten varmaan jo H:t. Mun rinnat näyttää ihan silikoneilta. Tosin siltä ne on aina näyttänyt, kohtuuttomilta kroppaan verrattuna.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:Olen siis tissihistoriani aikana fyysisesti kärsinyt niistä kerran. Se pätee mun mielestä aika hyvin tohon kohtaan juurikaan. Toki ne oli tiellä urheilussa jne.
Mä luulen että mulla on siksi näitä fyysisiä ongelmia kun kasvoivat ns. yhdessä yössä uusiin mittoihin. Mä kyllä ymmärrän tuon henkisen puolen.
Manaaja

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nyt en enää tajua vespaa ollenkaan. Tuollaiset assetit luonto antanut ilman fyysisiä ongelmia ja sitten pilaat ne!!!11 EIIII!!!1111
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

^Pilata, sekin on vain mielipide.

Aamusta maha on pehmeä ja "kevyt", iltapäivästä se painaa jo 485 kg ja on kivikova ja kipeä. Jei :roll: Vielä 4 kk.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

^Pakko kyllä nostaa hattua, en pystyisi toista kertaa edes muutamasta miljoonasta :) Synnyttämisestä puhumattakaan! Onnea uusista munista! Se on ukkovalta.

Tytsä on ollut innoissaan kun mies on hakannut NHL peliään. Tuulettaa ja taputtaa kun mies tekee maalin. Se vaan että mieheltä pääsi pelin tiimellyksessä "vittu" josta tytsä sitten villiintyi sen verran että juoksenteli ympäri yläkertaa kädet tuulettaen huudellen: vittu, vittuuuuuh, vittu, vittu, vittuuuh, vittuuuh, vit...uuh, vittu, vittu, vittuuuuuuuuuuuh.

Kivat miehelle!
SikaMika

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RP kirjoitti:
Kivat miehelle!
Hyvähän piltin on jo oppia, mistä se kana pissii. Itse päästin kerran open sijaisena harkitsemattoman sanan, ja siitäkin sai kuulla jonkin aikaa - onneksi vain muksuilta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:
RP kirjoitti:
Kivat miehelle!
Hyvähän piltin on jo oppia, mistä se kana pissii. Itse päästin kerran open sijaisena harkitsemattoman sanan, ja siitäkin sai kuulla jonkin aikaa - onneksi vain muksuilta.
"Uu, kivat tissit"?
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

SikaMika kirjoitti:
RP kirjoitti:
Kivat miehelle!
Hyvähän piltin on jo oppia, mistä se kana pissii. Itse päästin kerran open sijaisena harkitsemattoman sanan, ja siitäkin sai kuulla jonkin aikaa - onneksi vain muksuilta.
No ei tämä ihan miehen piikkiin mene. Kunhan kiillotin haarniskaani. Tytsän juostessa tuli niin selkärangasta "vittu sentään" ja mulkaisu ukkoon. Se oli piste I:n päälle.
Dave

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:No nyt menin lopullisesti sekaisin. Eli oliko se harmi fyysistä vai henkistä, siis suurimmaksi osaksi? Meinaan kun viestisi lopussa puhut fyysistä vaivoista..

Laitan rahat sektorille henkistä. Voitinko?
Bingo!
Olen siis tissihistoriani aikana fyysisesti kärsinyt niistä kerran. Se pätee mun mielestä aika hyvin tohon kohtaan juurikaan. Toki ne oli tiellä urheilussa jne.
Minkälaista henkistä kärsimystä ne isot tissit aiheuttaa? Ymmärrän, että yläastelainen saattaa kärsiä isoista tisseistä, mutta aikuisena?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dave kirjoitti:Minkälaista henkistä kärsimystä ne isot tissit aiheuttaa? Ymmärrän, että yläastelainen saattaa kärsiä isoista tisseistä, mutta aikuisena?
No sanotaanko vaikka niin, että tulen mielummin määritellyksi jollain muulla tavalla kuin valtavien rintojen kautta.

Miehistä olisi varmaan hienoa olla tunnettu sinä isokyrpäisenä kundina, mutta itse en erityisemmin viihtynyt Anneli Isotissinä.

edit: listään vielä urheilu/liikkuminen ja vaatteiden ostaminen
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

Vesper kirjoitti:
Dave kirjoitti:Minkälaista henkistä kärsimystä ne isot tissit aiheuttaa? Ymmärrän, että yläastelainen saattaa kärsiä isoista tisseistä, mutta aikuisena?
No sanotaanko vaikka niin, että tulen mielummin määritellyksi jollain muulla tavalla kuin valtavien rintojen kautta.

Miehistä olisi varmaan hienoa olla tunnettu sinä isokyrpäisenä kundina, mutta itse en erityisemmin viihtynyt Anneli Isotissinä.

edit: listään vielä urheilu/liikkuminen ja vaatteiden ostaminen
Kyllä mä toki ymmärrän. Mutta asiasta tekee ristiriitaisen se, että kun ne isot tissit toisaalta tunnetusti kiinnostavat suurta osaa miehistä kovasti, ja suuri osa ihmisistä haluaa olla kiinnostava vastakkaisen sukupuolen silmissä.

Eli ymmärrät varmaan, mitä mä yritän selittää. Kun itse en ole koskaan tullut määritellyksi seksiobjektiksi, niin se varmaankin vaikuttaa mun samaistumiseen.

Eli kyllä mä tietotasolla ymmärrän, mutta tunnetasolla vaikea samaistua tähän. Kun suurempi osa kuitenkin kärsii siitä, että ei ole mielestään riittävän kiinnostava seksiobjekti. Mutta ei se toki tarkoita, että et saisi tuntea niin.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Tää on näitä tyttöjuttuja. On mukavampi kuvitella, että saa kiinnostusta lumoavan persoonallisuutensa kuin ylikehittyineiden ulokkeiden takia. Toinen on syvällistä ja herkkää ja toinen ällöttävien puutteessa olevien pinnalisten äijien naista alistavaa seksuaalistahäirintää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Tää on näitä tyttöjuttuja. On mukavampi kuvitella, että saa kiinnostusta lumoavan persoonallisuutensa kuin ylikehittyineiden ulokkeiden takia. Toinen on syvällistä ja herkkää ja toinen ällöttävien puutteessa olevien pinnalisten äijien naista alistavaa seksuaalistahäirintää.
Tää on näitä äijäjuttuja. On kiva kuvitella että naiset tekee asioita vain ollakseen kiinnostavia miesten silmissä. :roll:

Olen jo aiemmin palstalla kertonut miten koin suurten rintojen vaikuttavan uskottavuuteeni ja sitä kautta urakehitykseeni. End of story.

Mä olen seksikäs ilman jättisuuria rintojakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vesper kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Tää on näitä tyttöjuttuja. On mukavampi kuvitella, että saa kiinnostusta lumoavan persoonallisuutensa kuin ylikehittyineiden ulokkeiden takia. Toinen on syvällistä ja herkkää ja toinen ällöttävien puutteessa olevien pinnalisten äijien naista alistavaa seksuaalistahäirintää.
Mä olen seksikäs ilman jättisuuria rintojakin.
MOT

No joo. Kyllä mä oikeesti ymmärrän miksi jotkut haluaa pienentää rintojaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Dave

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mulla oli, mut se ei johtunut tisseistä vaan siitä että selkälihakset oli niin jumissa. Minä pöljä ajattelin fiksusti että etupuoli on jumissa ja venyttelin tissilihaksia mutta ei auttanut. Hieroja sitten sanoi että selkä on niin jumissa että hän ei saa sitä auki. Jumi lähti loppujen lopuksi jumppaamalla selkälihaksia, tissit eivät olleet jumin syy eivätkä ole pienentyneet tämän jumiepisodin jälkeen. Nyt mennään Changen asteikolla kirjaimessa E.
Itse sain reilu kuukausi sitten ihan etunojapunnerruksilla rintakehän tosi kipeäksi. Siitä kohtaa mistä voisi maallikko kuvitella kylkiluitten olevan kiinni rintalastassa. Ja toispuoleisesti.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tietze_syndrome
Dave

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Onko tuohon mitään hoitoa? Lepo?
Lepo, aika. Tulehduskipulääkkeet lievittävät oireita, mutta käsitykseni mukaan eivät varsinaisesti nopeuta paranemista. Hyvin hankalissa tapauksissa joskus kortisoni-injektiot kipukohtiin.
Dave

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Onko tuohon mitään hoitoa? Lepo?
Lepo, aika. Tulehduskipulääkkeet lievittävät oireita, mutta käsitykseni mukaan eivät varsinaisesti nopeuta paranemista. Hyvin hankalissa tapauksissa joskus kortisoni-injektiot kipukohtiin.
Hyvä Eki-setä,

Mikä olisi hyvä NSAID tuohon?
Ibuprofeiini on normaali käsikaupasta löytyvistä vatsaystävällisemmästä päästä.
Dave

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Dave »

exPertti kirjoitti:
Dave kirjoitti:Ibuprofeiini on normaali käsikaupasta löytyvistä vatsaystävällisemmästä päästä.
Itsellä ei näytä rautavatsa suuttuvan voltarenistakaan, joten jos alkaa taas sattua voinen yhden 75mg retardin illalla naamaan huitaista? Kun niitä sattuu laatikollinen kotona olevan.
Toki voltaren käy myös.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti: Hieroja sitten sanoi että selkä on niin jumissa että hän ei saa sitä auki.
Ehkä jos "kotihieroja" ei teitä naisia osaa auttaa niin ehkä se parikymppiä kannattaisi maksaa siitä, että ammattilainen vähän koettaisi missä on pahin jumi.
Se oli ammattihieroja ja maksoi enemmän kuin kakskymppiä. Mut oli siitä tosiaan se apu että se kertoi mulle selän olevan jumissa, itse kun en sitä tiennyt kun selkä ei ollut yhtään kipeä tai vaivainen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja Mida »

Pojalla vanhat kasvaimet pienentyneet, mutta pari uutta tullut. Kuitenkin laakarin mukaan kannattaisi kantasolusiirto tehda. Siinapa vasta "mukava" hoitomuoto.

Tarvitsee yrittaa iloita naista viimeisista paivista kotona ennen pitempaa ja rankkaa sairaalajaksoa.
AngryBird

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Kottarainen kirjoitti:...nukkui kuitenkin hyvin kun viimein nukahti. Ja nukkuu edelleen.

Mietin että pitäisikö mennä näyttämään korvat varmuudeksi vai onkohan kyseessä joku vauvarokko tms.
Parinkymmenen lapsella olleen korvatulehduksen kokemuksella väittäisin, että korvissa ei ole vikaa. Täällä aikanaan korvatulehduspotilas nukkuin noin vartin pätkiä ja valvoi sitten tunnin-pari.
Ja sama oli muuten tossa vuodenvaihteessa vaikka tyyppi on jo vähän isompi vauva.
AngryBird

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^No jos sattui oikeasti päähän? Milläpä pieni sitä kipua muuten ilmaisee kuin itkemällä :?

Eiks vauvarokko tee juuri tuota, siis että ensin nousee korkea kuume ja kuumeen laskettua päivän-parin päästä tulee ihottuma? Siihen ei kai ole edes lääkettä?

Edit: typo. Häiritsi. :P
Viimeksi muokannut AngryBird, 21.01.2011 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaikea sano, jokainen lapsi oireilee omalla tavallaan. Kummityttöni täyttää pian viisi, on korvalapsi putkineen päivineen. Ilmeisesti ei ole koskaan itkenyt korviaan vaan korvatulehdukset on huomattu puremisesta eli alkaa puremaan ihmisiä, leluja yms.

Itse taas olin rääkyvä tapaus, varmaan sillä sadan korvatulehduksen kokemuksella. Siis mä vaan huusin aina niin kauan kunnes sain lääkityksen.

Tytsällä on ollut pari flunssaa (kun miehelle ja mullakin on ollut) ja ne on ilmenneet vain kuumeena, ilman muita oireita. Ei ole kipeänä itkuinen, mutta toiset lapset voivat olla. Sehän vaan riippuu lapsesta.
RP

Re: Mammailu 2.0

Viesti Kirjoittaja RP »

^^Yleensä lasten korvien katsomiseen suositellaan ihan sitä lastenlekuria, normaalilla lekurilla sen kanssa voipi olla hankaluuksia.
Viimeksi muokannut RP, 21.01.2011 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.